Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Typerien ja nolojen kysymysten ketju---Kysy mitä vain, muut vastaavat ilman veetuilua.

Vierailija
28.06.2017 |

Minä voin aloittaa. Voiko hierojalle mennä ilman lihasjumeja ihan vaan nautiskelemaan? Mitä hierojat ajattelvat pehmeälihaksisista hierottavistaan? "V...u mitä tääkin tuli mun aikaani tuhlaamaan"? Ja juu, tätä oon miettinyt jo vuosia.

Kommentit (18345)

Vierailija
14521/18345 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Kapanteri.- kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

onkohan sen valkoisen maalin jota käytetään esim. suojateihin koostumusta muutettu viime vuosien aikana. jotenkin tuntuu että ne valkoiset kohdat suojateissä ovat nykyään aiempaa liukkaampia varsinkin sateella 

Keltaisen viivavärin muuttaminen valkoiseksi muutti viivavärin lumikelissä huonommaksi, mutta kun pitää olla kansainvälista. Pölhöä.

Tämä liittyy osittain uudempien autojen kaistavahteihin: ne tunnistavat paremmin valkoisen kuin keltaisen viivan.

Mielenkiintoista, kun täällä kuitenkin vanhin autokanta. Kiva, kun olisi se keltainenkin jätetty. Näkyy kuitenkin paremmin ja on selkeästi varoittava.

Vierailija
14522/18345 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olen ymmärtänyt väärin? Käsittääkseni solujen jakautuminen yhdistyy vanhenemiseen, eli aktiivinen jakautuminen nopeuttaa vanhenemista? Toisaalta ihosolujen uusiutumisesta puhutaan ihoa nuorentavana asiana, mutta eikö sekin ole solujen jakautumista, vai eroavatko ihosolut tässä jotenkin muista soluista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14523/18345 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehtaanko käydä gynekologilla vain sen vuoksi, että epäilen kuukautisvuotoni runsastuneen?

Nolottaa muutenkin, kun olen jo reilusti yli 30-vuotias enkä ole koskaan käynyt gynekologilla. Lisäksi olen neitsyt. Pitävät varmaan ihan kummajaisena.

Tottai kai käyt! Ei tartte nolostella, lääkärit on nähneet kaikkea oikeastikin noloa.

Eikä se ettei ole seksiä harrastanut ole mitenkään kummallista, hieman voivat ihmetellä sitä ettet kertaakaan aiemmin ole käynyt gynellä, mutta ei sekään mitään niin erikoista ole. Muutenkin olisi hyvä käydä tarkistuttamassa terveys, vaikka ei olisi mitään kummempaa asiaa.

Vierailija
14524/18345 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä spaghettikurpitsasta voi tehdä muuta kuin spaghettia? Erehdyin ostamaan, kun oli niin halvalla, mutta en ymmärtänyt, mitä ostin. Kaikki kvg resepti pyörivät pastan korvaamisen ympärillä, mutta voiko siitä tehdä esim kasviscurrya vai tuleeko pelkkää mössöä?

Vierailija
14525/18345 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehtaanko käydä gynekologilla vain sen vuoksi, että epäilen kuukautisvuotoni runsastuneen?

Nolottaa muutenkin, kun olen jo reilusti yli 30-vuotias enkä ole koskaan käynyt gynekologilla. Lisäksi olen neitsyt. Pitävät varmaan ihan kummajaisena.

Kehtaat. Gynekologit, kuten muutkin lääkärit, ovat nähneet ja kuulleet kuule paljon ihmeellisempiäkin asioita.  He ovat siellä sinua varten.  Voit kertoa heti kättelyssä, että kerta on ensimmäinen ja että olet neitsyt, jolloin lääkäri voi ottaa sen huomioon lähestymistavassaan.

Vierailija
14526/18345 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylemmissä kerroksissa asuvilla on nyt parin vuoden ajan ollut joku yletön kasvitarha parvekkeellaan. Sen seurauksena oman parvkkeeni alaosan betoniset laidat ovat täysin vihreät. Olen aiemmin jynssänyt niitä harjalla ja etikka tuntui toimivan jossain määrin siinä sivussa apuna. Viime vuonna kyllästyin jynssäämiseen ja ostin jotain ainetta jonka pitäisi asia korjata. Kun sitten kotona lueskelin selostuksia, niin niissä puhuttiin vain puutarhasta. En ole uskaltanut käyttää, koska en missään tapauksessa halua vahingoittaa naapuareitani mahdollisesti sadeveden mukana tippuvalla aineella (alakerran miehillä näyttää vielä olevan jotain syötävääkin kasvia parvekekukkalaareissa).

Onko kellään samaa ongelmaa? Miten tästä selviää vaivattomasti ja turvallisesti. 

Kiitokset etukäteen!

Vierailija
14527/18345 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä spaghettikurpitsasta voi tehdä muuta kuin spaghettia? Erehdyin ostamaan, kun oli niin halvalla, mutta en ymmärtänyt, mitä ostin. Kaikki kvg resepti pyörivät pastan korvaamisen ympärillä, mutta voiko siitä tehdä esim kasviscurrya vai tuleeko pelkkää mössöä?

Mausta reilusti ja käytä isoina paloina curryssa.

Vierailija
14528/18345 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko kenelläkään tieto Real Time Lightning Mapista?

Rekisteröikö se vain maasalamat?

Rakastan ukonilmaa ja seuraan tuota lähes päivittäin.

Äsken taivaalla näkyi pilvisalama, joka tuli pohjoispuolelta, Mapissa näkyy vain kaukana (n. 70 km) etelässä ollut salama.

Vierailija
14529/18345 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka/ketkä valitsee mitä musiikkia baarissa soi taustalla?

Vierailija
14530/18345 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko soluasunnoissa kirjoittamaton sääntö tai toivomus, että siellä vietettäisiin mahdollisimman vähän aikaa ja melkein koko päivä oltaisiin muualla?

Vierailija
14531/18345 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vaivaa ihmistä, joka ei työpaikalla huoli ollenkaan minun apua töissä, vaan käskee minun huolehtia omista asioistani ja tekemään omat työni ilman, että puutun hänen töihin? Minä yritän vain auttaa, mutta hän päivästä toiseen hokee, että hänen työt eivät kuulu minulle?

Vierailija
14532/18345 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tehdään sellaiselle johtotason esihenkilölle, joka teettää alaisillaan ihan sairaan määrän työtä, jatkuvasti tulee lisää vastuuta, ihan fyysistä sekä hallinnollista tekemistä, hurjan isoja ja vaativia projekteja entisen työn päälle.

Hän on persoonana armoton, lisää vettä myllyyn kokoajan, jos huomaa että joku ei kestä tässä myllyssä hän heittää tuon henkilön armotta syvään päätyyn ja ja jos sieltä ei selviydytä täydellisesti, hän vetää maton jalkojen alta keinoja kaihtamatta.

Hän ei välitä vaikka tulee ruumiita matkan varrella, päinvastoin hän nauttii ja saa ylemmyyden tunnetta kun voi taas osoittaa jonkun heikkouden ja saa nujerrettua taas jonkun. Hän on todella toksinen persoona joka ei välttämättä pysy totuudessa, kieroilee ja juonii, hänellä on erittäin vanhanaikainen matriarkaalinen johtamistyyli joka rakastaa muiden vähättelyä ja arviointia. Ert sairas persoona, moni on joutunut jo lähtemään.

Mitä tehdään?

Vierailija
14533/18345 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mössääntyy kyllä helposti, mutta esim sosekeittoon sehän on vain etu. Voi paistaa uunissa tai höyryttää, jos haluaa kokonaisia paloja, tarkkana vain kypsytysajan kanssa. Siemenet ovat syötäviä myös! Ne kannattaa paahtaa uunissa

Vierailija
14534/18345 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastauksia kehiin, no!

Vierailija
14535/18345 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä vaivaa ihmistä, joka ei työpaikalla huoli ollenkaan minun apua töissä, vaan käskee minun huolehtia omista asioistani ja tekemään omat työni ilman, että puutun hänen töihin? Minä yritän vain auttaa, mutta hän päivästä toiseen hokee, että hänen työt eivät kuulu minulle?

Hän salaa jotain ja siksi yrittää karistaa auttajat pois, ettei paljastu.

Vierailija
14536/18345 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tehdään sellaiselle johtotason esihenkilölle, joka teettää alaisillaan ihan sairaan määrän työtä, jatkuvasti tulee lisää vastuuta, ihan fyysistä sekä hallinnollista tekemistä, hurjan isoja ja vaativia projekteja entisen työn päälle.

Hän on persoonana armoton, lisää vettä myllyyn kokoajan, jos huomaa että joku ei kestä tässä myllyssä hän heittää tuon henkilön armotta syvään päätyyn ja ja jos sieltä ei selviydytä täydellisesti, hän vetää maton jalkojen alta keinoja kaihtamatta.

Hän ei välitä vaikka tulee ruumiita matkan varrella, päinvastoin hän nauttii ja saa ylemmyyden tunnetta kun voi taas osoittaa jonkun heikkouden ja saa nujerrettua taas jonkun. Hän on todella toksinen persoona joka ei välttämättä pysy totuudessa, kieroilee ja juonii, hänellä on erittäin vanhanaikainen matriarkaalinen johtamistyyli joka rakastaa muiden vähättelyä ja arviointia. Ert sairas persoona, moni on joutunut jo lähtemään.

Mitä tehdään?

Valmistaudu hyvin, käy sitten haukkumassa hänet ja anna tulla kaikki ulos mitä ikinä ajattelet hänestä.

Pysy kuitenkin työasioissa, älä mene henkilökohtaisuuksiin. Uhkaa viedä kohtelu työsuojeluporukoille henkilöstöjohdolle ja hänen esimiehelle

--- ja vie joka tapauksessa, vaikka saisit potkutkin.

Jos mahdollista, nauhoita salaa keskustelu, koska se voi olla turvasi jatkossa.

Vierailija
14537/18345 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on Piki verkkokirjastoon kurjastokortin tunnusluku ja salasana. Kun yritän kännykällä sisäänkirjautua sinne, niin se ei onnistu vaan tulee teksti, että toiminto epäonnistui. Kirjaston koneella kuitenkin se onnistuu. Missä mahtaa olla vika ja miten sen saa korjattua kännykällä?

Vierailija
14538/18345 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sun työnkuva siis auttaa häntä vai miksi kyseinen tilanne toistuu päivästä toiseen?

Vierailija
14539/18345 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kehtaat. Gynekologit, kuten muutkin lääkärit, ovat nähneet ja kuulleet kuule paljon ihmeellisempiäkin asioita.  He ovat siellä sinua varten.  Voit kertoa heti kättelyssä, että kerta on ensimmäinen ja että olet neitsyt, jolloin lääkäri voi ottaa sen huomioon lähestymistavassaan.

Voi ottaa mutta kannattaa muistaa ettei välttämättä ota. Yleinen fraasi "tää ei satu" ei välttämättä päde jokaiseen vaikka sitä sellaisena viljellään.

Sama pätee suhtautumiseen. Lääkäri on aivan normaali ihminen eikä hän välttämättä tee työtehtäviään juuri niin kuin potilas haluaisi. Kannattaa siis muistaa että lääkäri voi käyttäyttä ihan miten vain, koska on vain ihan normaali ihminen.

Vierailija
14540/18345 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Introvertti tyyppi joka haluaa tehdä itse eikä siedä muita ihmisiä, ei jaksa sitä että.pitää tehdä kimpassa. Tai sitten ei vaan halua että kukaan tulee katsomaan miten hän työnsä tekee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän