Typerien ja nolojen kysymysten ketju---Kysy mitä vain, muut vastaavat ilman veetuilua.
Minä voin aloittaa. Voiko hierojalle mennä ilman lihasjumeja ihan vaan nautiskelemaan? Mitä hierojat ajattelvat pehmeälihaksisista hierottavistaan? "V...u mitä tääkin tuli mun aikaani tuhlaamaan"? Ja juu, tätä oon miettinyt jo vuosia.
Kommentit (18346)
Aloittajalle:
Eikös kaikki ns. spa-hieronnat ole juurikin lähinnä hyvänolon hoitoja, johon mennään yleensä vain nautiskelemaan. Siis aromaterapiahieronnat yms. Semmoisessa itse olen käynyt huvin vuoksi.
Ja kun oma faijani on hieroja, niin voin kertoa, että ihan klassisessakin hieronnassa kuulemma käydään, vaikka ei varsinaisia jumeja olisi. Hierojallekin on kevyempää hieroa, jos ihminen käy hieronnassa silloin tällöin, eikä vasta, kun esim. selkälihakset on jo kivikova taipumaton levy jne., sillä sellainen on raskas myös hieroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi minulle sanotaan, että julkisilla paikoilla ei saa olla alasti, vaikka ei se minua haittaa?
Se haittaa muita.
Ei siitä ole mitään haittaa, että olen alasti julkisilla paikoilla.
Joku saattaa ajaa kolarin tai kävellä päin pylvästä sinut nähtyään.
Vierailija kirjoitti:
Olen kuullut tai lukenut paljon valkoihoisten tummiin ihmisiin kohdistuvasta rasismista ja syrjinnästä. Paljonko tummaihoisilla on sitten vastaavasti valkoihoisiin ihonvärin vuoksi esiintyvää rasismia ja syrjintää, entä onko heillä meille valkoihoisille ollut vastaavaa ihonväriin liittyvää halventavaa nimeä kuin meillä on ollut nee ke ei?
Siellä sitä rsismia vasta onkin, kohdistuu myös naapuriheimoihin ja -valtioihin valkoisten lisäksi. Esim. pandemian alkupuolella, olikohan Keniassa, valkoinen mies pahoinpideltiin kuoliaaksi kadulla koska väkijoukolla oli käsitys että tauti on erityisesti valkoisia vaivaava.
Onko mielestäsi noloa, jos ihmisellä on silmälasit? Peukku ylös tarkoittaa, että on ja peukku alas, että ei.
Ympäristötekijöitä on esim. vanhempien päihteiden käyttö, muu kemikaaleille altistuminen, äidin kokema stressi.
-Kapanteri.- kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
onkohan sen valkoisen maalin jota käytetään esim. suojateihin koostumusta muutettu viime vuosien aikana. jotenkin tuntuu että ne valkoiset kohdat suojateissä ovat nykyään aiempaa liukkaampia varsinkin sateella
Keltaisen viivavärin muuttaminen valkoiseksi muutti viivavärin lumikelissä huonommaksi, mutta kun pitää olla kansainvälista. Pölhöä.
Suojatien liukkaus kuuluisi torjua tuoreen maalin päälle heitettävällä ohuella hiekalla, joka tekee pinnasta karhean.
Jos laitan jonkun puhelinnumeron estoon, huomaako soittaja sitä mistään tai tuleeko mitään varattu tms. ääntä?
Miksi Oscar Wilde kirjoitti niinkin erikoisen teoksen kuin Cantervillen kummitus?
Miksi jotkut poteva häpeää?
Vierailija kirjoitti:
Jos laitan jonkun puhelinnumeron estoon, huomaako soittaja sitä mistään tai tuleeko mitään varattu tms. ääntä?
ei, katkeaa vaan puhelu
Saako mikään muu eläinlaji kuin ihminen orgasmin? Entä eläimillä, joilla on kiima vaikka kerran vuodessa, niin onko niiden uroksilla kiveksissä siittiöitä valmiina vain ympäri vuoden vai alkaako niitä kehittymään vasta kiima-aikana?
Tomi Antero Koivisto kirjoitti:
Miksi jotkut poteva häpeää?
Häpeä on auttanut ihmisiä selviytymään. Häpeä rajoitti ihmistä toimimasta muiden tahdon vastaisesti ja joutumasta sen seurauksena syrjäytetyksi, menettäen siinä yhteisön tuoman turvan. Häpeämättömät eivät välttämättä selvinneet geenejään jatkamaan, joten saimme häpeäjien geenit.
Tämän takia suurin osa ihmisistä tuntee välillä häpeää, mutta mielenkiintoista on se, miksi jotkut häpeävät liikaa ja jotkut eivät lainkaan (esim. psykopaatit).
Tomi Antero Koivisto kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei, katkeaa vaan puhelu
Onko näin? Minä olen ollut siinä luulossa, että sieltä sanotaan "valitsemanne numero ei ole käytössä".
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, nyt päästiin puhelimiin. Ostin 20 euron Nokian (N105) ja lähetin viestin. No, se rupesi lähettämään hitaasti ja ilmoitti oli "sending". Kun nyt myöhemmin menin lähetettyjen viestin rekisteriin, niin siellä se numero "juoksee", mikä on kyllä harvinaista huipputekniikkaa tämmöiselle laitteelle. Mutta ennen kaikkea se on hämäävää. Tarkoittaako tämä nyt sitä, että se vielä tuntien jälkeenkin puuhakkaana sisukkaasti yrittää saada sitä eteenpäin, vai mitä?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmiset eivät suostu syömään minun paskaa?
Sinulla on ongelmia. Ulostejuttusi viittaa epänormaaliuteen. Ehkä otat asian esille ensi kerralla, kun menet psykiatrillesi.
Vierailija kirjoitti:
Saako mikään muu eläinlaji kuin ihminen orgasmin? Entä eläimillä, joilla on kiima vaikka kerran vuodessa, niin onko niiden uroksilla kiveksissä siittiöitä valmiina vain ympäri vuoden vai alkaako niitä kehittymään vasta kiima-aikana?
Ilmeisesti kaikki nisäkkäät saavat orgasmeja, mutta muista lajeista en osaa sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Aloittajalle:
Eikös kaikki ns. spa-hieronnat ole juurikin lähinnä hyvänolon hoitoja, johon mennään yleensä vain nautiskelemaan. Siis aromaterapiahieronnat yms. Semmoisessa itse olen käynyt huvin vuoksi.
Ja kun oma faijani on hieroja, niin voin kertoa, että ihan klassisessakin hieronnassa kuulemma käydään, vaikka ei varsinaisia jumeja olisi. Hierojallekin on kevyempää hieroa, jos ihminen käy hieronnassa silloin tällöin, eikä vasta, kun esim. selkälihakset on jo kivikova taipumaton levy jne., sillä sellainen on raskas myös hieroa.
Kävinpä hieronnassa minäkin, ensimmäistä kertaa elämässäni 40 vuoden iässä. Klassinen selkä-hartia-niska-päähieronta. Ei jumeja. Oli se melkoista hemmottelua! Menin sinne työpäivän jälkeen pinna kireällä ja kovilla kierroksilla, ja lähdin sieltä rentona ja rauhallisena. Arkeeni ei kuulu minkäänlaista kosketusta, ja oli jo siltäkin kannalta hienoa tuntea lämmin ihokontakti.
Kehtaanko käydä gynekologilla vain sen vuoksi, että epäilen kuukautisvuotoni runsastuneen?
Nolottaa muutenkin, kun olen jo reilusti yli 30-vuotias enkä ole koskaan käynyt gynekologilla. Lisäksi olen neitsyt. Pitävät varmaan ihan kummajaisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, nyt päästiin puhelimiin. Ostin 20 euron Nokian (N105) ja lähetin viestin. No, se rupesi lähettämään hitaasti ja ilmoitti oli "sending". Kun nyt myöhemmin menin lähetettyjen viestin rekisteriin, niin siellä se numero "juoksee", mikä on kyllä harvinaista huipputekniikkaa tämmöiselle laitteelle. Mutta ennen kaikkea se on hämäävää. Tarkoittaako tämä nyt sitä, että se vielä tuntien jälkeenkin puuhakkaana sisukkaasti yrittää saada sitä eteenpäin, vai mitä?
Puhelin yrittää lähettää viestiä X ajan ja yleensä sitten tulee tieto ettei viestiä ole voitu toimittaa.
Estosta minulla on käsitys, että estetty henkilö ei tiedä olevansa estetty, vaan esim. kun hän soittaa estäjän numeroon, niin se vaan hälyyttää siellä soittajan päässä.
Jos mietin esim kuinka paljon olen lukenut Afrikkaan liittyviä kirjoja niin melkein jokaisessa maassa on jokin halventava nimi valkoisille. Siinä mielessä kyllä tummaihoisilla on vastaavia nimiä valkoisille. Tosin nämä ehkä ovat enemmänkin yhden maan tai kansan parissa käytettyjä. Osa ehkä neutraalejakin. Harmi etten muista yhtään ja osaa tarkemmin kertoa. Myös Aasiassa on omat terminsä valkoisille. Kuitenkin nämäkin varmasti maahan ja kansaan liittyviä eli voivat olla melko tuntemattomia.