Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Typerien ja nolojen kysymysten ketju---Kysy mitä vain, muut vastaavat ilman veetuilua.

Vierailija
28.06.2017 |

Minä voin aloittaa. Voiko hierojalle mennä ilman lihasjumeja ihan vaan nautiskelemaan? Mitä hierojat ajattelvat pehmeälihaksisista hierottavistaan? "V...u mitä tääkin tuli mun aikaani tuhlaamaan"? Ja juu, tätä oon miettinyt jo vuosia.

Kommentit (18346)

Vierailija
14461/18346 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskotko, että maailmankaikkeudessa on toinen planeetta, jolla elää ihmisiä? -Peukku ylös: Kyllä  Peukku alas: En

En usko että on meidänlaisia ihmisiä, jonkinlaisia elollisia olentoja kylläkin.

Vierailija
14462/18346 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisitkö murhaajan kanssa treffeille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14463/18346 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisitkö nukkuvan nuoren tytön ja nuoren miehen sänkyyn surmanneen miehen kanssa sänkyyn?

Vierailija
14464/18346 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menisitkö murhaajan kanssa treffeille?

Janne Ranisen kaltaisen miehen kanssa menisin, mutta hän on varattu. Jonkun hullun stalkkerisarjamurhanaismurhaajan kanssa en.

Vierailija
14465/18346 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menisitkö nukkuvan nuoren tytön ja nuoren miehen sänkyyn surmanneen miehen kanssa sänkyyn?

en missään nimessä

Vierailija
14466/18346 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että oli Skoda.

Vierailija
14467/18346 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin yhtä ohjelmaa missä käytiin läpi henkirikosta. Siinä siskosten äiti oltiin tapettu puukolla. Myöhemmin tämän tapon tehnyt isäpuoli otti yhteyttä toiseen siskoon vankilasta käsin. Tämä sisko alkoi pitää yhteyttä mieheen. Lopulta menivät myös tapaamaan häntä. Toinen sanoi, että tunsi sääliä miestä kohtaan. Heidän äitinsä oli kuulemma ollut "hankala" ihminen myös. Mietin vaan mikä saa menemään tapaamaan äitinsä tappanutta tai tuntemaan sääliä tappajaa kohtaan. Ei sen pitäisi olla oikeutettua, vaikka äiti olisi ollut itse kuinka hirveä ihminen. Ymmärrän jotenkin, että voi tavata jonkun ihmisiä tappaneen henkilön. Tähänkin pitäisi olla hyvä syy, mutta että tapaa läheisensä tappaneen. Se on vieläkin kamalampaa. Samoin on eri jos tapaisivat ja soittaisivat sen vuoksi, että kysyisivät mitä tapahtui yms tietoja. Siskoista toinen sanoi, etteivät puhuneet mitään siitä. On eri tavata kerran ja selvittää asioita kuin pitää yhteyttä. Tämä jäi mieleeni.

Vierailija
14468/18346 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus sai alkunsa neitseellisesti niin, että Maria tuli pyhästä hengestä raskaaksi ilman naisen ja miehen välistä yhdyntää, mutta hän kuitenkin syntyi naisesta eli Mariasta. Jos kerran Jeesus ei voinut saada alkuaan niin sanotusti perinteiseen tapaan, niin miksi hän sitten syntyi kuitenkin naisesta eikä jotenkin vain ilmestynyt maailmaan ilman sitä syntymää?

Vierailija
14469/18346 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmislapsi on niin avuton syntyessään moniin eläinten poikasiin verrattuna?

Vierailija
14470/18346 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmislapsi on niin avuton syntyessään moniin eläinten poikasiin verrattuna?

Ihminen on kehittynyt tämmöiseksi kahdella jalalla käveleväksi isopäiseksi olennoksi, niin lapset pitää synnyttää kesken kasvuisina. Noin pari ekaa kuukautta voisi vauva olla yhtä hyvin kohdussa, mutta niin isoa vauvaa ei saisi turvallisesti synnytettyä. Mutta eipä sellainen pari kuukautinenkaan vauva ole kovin kehittynyt, johonkin kirahvin poikaseen verrattuna. Ihminen ja ihmisapinat on taas sen verran fiksuja, että saavat suojeltua poikasiaan saalistajilta esim. kiipeämällä puihin tai valmistamalla aseita, niin voivat vauvat olla avuttomampia, joka antaa aikaa aivoille kehittyä, kohdussa ei paljoa ärsykkeitä ole ja saadaan fiksumpia lajeja.

Vierailija
14471/18346 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyykö silmistä näkemään onko ihmisellä vanhemmat liian läheistä sukua, esim serkkuja?

Vierailija
14472/18346 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tietää, onko itsellä kiinteähintainen sähkösopimus vai pörssisähkö? Olen tehnyt useampiakin sähkösopimuksia elämäni aikana, mutta minulta ei ole koskaan sopimusta tehtäessä kysytty, että kumpaa laitetaan. Joten uskoisin, että minulla on ihan tavallinen "perusmuotoinen" sopimus, mutta en tiedä kumpi noista on tavallinen ja kumpi se, jota tarvitsee erikseen pyytää yhtiöltä.

Vierailija
14473/18346 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sanotaan, että vasenkätisyys johtuu lähteestä riippuen osin tai suurelta osin ympäristötekijöistä, niin mitä tällä tarkoitetaan? Siis mitä nämä ympäristötekijät ovat?

Vierailija
14474/18346 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tietää, onko itsellä kiinteähintainen sähkösopimus vai pörssisähkö? Olen tehnyt useampiakin sähkösopimuksia elämäni aikana, mutta minulta ei ole koskaan sopimusta tehtäessä kysytty, että kumpaa laitetaan. Joten uskoisin, että minulla on ihan tavallinen "perusmuotoinen" sopimus, mutta en tiedä kumpi noista on tavallinen ja kumpi se, jota tarvitsee erikseen pyytää yhtiöltä.

Katsopas sieltä sopimuksestasi.

Jos et sitä löydä, kirjaudu sähköyhtiösi verkkopalveluun ja katsele sieltä.

Vierailija
14475/18346 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä ei ole pörssisähkö, vaan olet saanut jonkun yhden kilowatti -hinnan, jolla menet sopimuskauden, vaikka olisi toistaiseksi voimassa, niin ennen kerran vuodessa yleensä hinta pikkuisen nousi. Mutta jos sähköä on kilpailuttanut yms., niin voi olla erilainen sopimus.

Vierailija
14476/18346 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun synnytyksen alkaessa naisen kehossa alkaa tapahtua kaikenlaista synnytyksen onnistumiseksi, niin tapahtuuko itse vauvan toiminnassa mitään? Esim. tuleeko sille impulsseja mukauttaa asentoaan paremmaksi synnytystä varten?

Vierailija
14477/18346 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minulle sanotaan, että julkisilla paikoilla ei saa olla alasti, vaikka ei se minua haittaa?

Vierailija
14478/18346 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin paristolaturin, jossa on usb- liitäntä. Miksi? Miten lataan sitä jos meidän pc hajoaa?

Vierailija
14479/18346 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi minulle sanotaan, että julkisilla paikoilla ei saa olla alasti, vaikka ei se minua haittaa?

Se haittaa muita.

14480/18346 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin paristolaturin, jossa on usb- liitäntä. Miksi? Miten lataan sitä jos meidän pc hajoaa?

Onko siinä siis pelkkä USB-A liitäntä päässä? https://www.gigantti.fi/magazine/tietokoneet/usb-opas

Isket perään ihan samaan tapaan kuin kännyköissäkin viimevuosille asti olleen saman mallin seinälaturin, esim. tällainen https://www.gigantti.fi/product/palvelut-ja-lisavarusteet/akut-paristot… muutenkin tuollainen seinälaturi antaa monesti enemmän virtaa kuin PC:n USB-portit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi