Mikä yleinen elämäntapa olisi sinulle painajainen?
Eli minkälainen lähipiirisi tai tuntemattoman elämäntyyli olisi sinusta hirveää?
Minun tuttavapiirissäni on monella tapana kituuttaa pelkällä vedellä ja leivällä ahdistavassa työympäristössä 9 kuukautta vuodesta ja matkustaa sitten lopuksi 3 kuukaudeksi leikkimään rikasta palmun alle johonkin kehitysmaahan. Puistattaa ajatuskin, että 3/4 vuodesta vain odottaisit sitä yhtä 1/4, ei sopisi minulle ollenkaan.
Kommentit (531)
Suurperhe olisi minulle.
Elin lapsuuteni sellaisessa. Itse päädyin yksilapsisuuteen.
Mutta toki ymmärrän ihmisten halun suurperheeseen ja minulla oli hyvä lapsuus.
Lapsia, ja vielä pienellä ikäerolla. Matalapalkkainen tai suorittava työ, ruokana eineksiä ja kaljaa juodaan tölkistä samalla. Ostetaan koko ajan jotain roinaa ja krääsää Tokmannilta tai Tuurin kyläkaupasta.
Pahinta olisi paskaduuni yhdistettynä perhe-elämään. Ensin 8h duunissa tekemässä jotain apinahommaa ja sitten kotiin lapsihelvettiin. Tähän vielä joku landella asuminen omakotitalossa ja ihanat pihatyöt. Aika äkkiä hakeutuisi naru kaulaan
Elämäntapa joka koostuu pitkälti yltiöyksinkertaisista asioista, kuten shoppailusta, ravintoloissa käymisestä, viihteen kuluttamisesta, tietokonepeleistä jne. Masentuisin varmaan pahasti jos joutuisin elämään sellaista elämää.
Avioliitto ja lapsia. Vieläkin näen painajaisia tuosta ajasta.
Supersosiaalisten ihmisten kanssa 24/7 olisi ahdistavaa. Onneksi läheisteni seurassa ei tarvi rupatella jos ei huvita. Ei heitäkään aina huvita. t.introvertti
Lapsiperhearki jonkun wt-muijan ja koiran kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Lapsia, ja vielä pienellä ikäerolla. Matalapalkkainen tai suorittava työ, ruokana eineksiä ja kaljaa juodaan tölkistä samalla. Ostetaan koko ajan jotain roinaa ja krääsää Tokmannilta tai Tuurin kyläkaupasta.
Sit vielä tatuointeja kaikilla. Lapsillakin :DD no ei. Mut vaimo joko semmonen tatuoitu mustatukkanen persjalkanen, joka kovaan ääneen kaakattaa ja ojentaa kaikkia. Ei ole epäkohtelias vaan "sanoo suoraan" (LOL) tai vaihtoehtoisesti semmoinen hiljanen hissukka, joka valittaa että mies se ei tee mitään.. makaa sohvalla... ei oo mulla koskaan lomaa... ei se osaa ees sukkia pestä...
AAARGGHHH :D
Dietaaminen, jumppaaminen, fitness ja niiden aikatauluttama elämä, ylisuorittaminen ja muka kiire.
Iskelmäfestarielämä, sellainen missä laukataan katsomassa jotain Kaija Koota ympäri maata, eri yksihihainen toppi päällä ja tukka räväkästi värjättynä, joka kesä uusi tatuointi ja kimaltavat rakennekynnet.
Pitkäaikainen puoliso jonka kanssa yhteinen talous, lapsia.
Lapsi tai lapsia, oma asunto, mökki ja muita mukavuuksia ja velka niskassa jotta on pakko käydä töissä säännöllisesti... Sellainen keskiluokkainen elämäntyyli siis.
Mieluummin teen töitä osa-aikaisesti, nautin vapaudesta ja rauhasta miehen kanssa ilman lapsia ja matkustelen aina kun mahdollista.
Lapsiperhe-elämä olisi varmaan pahinta helvettiä minulle. Vilkas sosiaalinen elämä seuraavana. Olen erakkoluonne.
Omakotitaloasuminen, enemmän kuin kaksi lasta, tietokonepelejä pelaileva puoliso (tai lapsi), koko kesäloman kestävä mökkielämä, se että arjessa tarvitsee autoa joka päivä.
Huono työpaikka missä on perseennuolijoita talo täynnä ja palkka on ihan ala-arvoinen sekä työ raskasta kaikinpuolin. Tämä jo itsessään karmeeta.
Tähänkun lisätään vielä lapsiperhe missä muija valittaa kokoajan ja syyllistää kaikesta miestään ja rahat aina loppu.
Ajatuksenakaan ei enempää kestä vaan haluaa jo lähteä lätkimään niin kotoa kuin töistäkin.
Mutta onneksi tuo oli vain kuvitelmaa kummankin osalta...
Suurperhe, yli neljä lasta kymmenen vuoden sisään.