Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä yleinen elämäntapa olisi sinulle painajainen?

Vierailija
28.06.2017 |

Eli minkälainen lähipiirisi tai tuntemattoman elämäntyyli olisi sinusta hirveää?

Minun tuttavapiirissäni on monella tapana kituuttaa pelkällä vedellä ja leivällä ahdistavassa työympäristössä 9 kuukautta vuodesta ja matkustaa sitten lopuksi 3 kuukaudeksi leikkimään rikasta palmun alle johonkin kehitysmaahan. Puistattaa ajatuskin, että 3/4 vuodesta vain odottaisit sitä yhtä 1/4, ei sopisi minulle ollenkaan.

Kommentit (531)

Vierailija
41/531 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fitness nainen siippana ja sen mukana tuomine liveilmiöineen kyllä olisi köysi pakko hakea.

Vierailija
42/531 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämäntapa joka koostuu pitkälti yltiöyksinkertaisista asioista, kuten shoppailusta, ravintoloissa käymisestä, viihteen kuluttamisesta, tietokonepeleistä jne. Masentuisin varmaan pahasti jos joutuisin elämään sellaista elämää.

Olet pelannut vääränlaisia tietokonepelejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/531 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoliitto. Sukulaiset ja kaverit koko ajan kyselemässä, että milloinkas teidän häät ovat.

Vierailija
44/531 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ettei voi tehdä mitään yksin. Jos haluaa elokuviin, uimahalliin, johonkin tapahtumaan, kansalaisopiston kurssille tms., niin ei voi mennä jollei saa mukaan jotain kaveriaan tai mieluiten puolisoaan. Ja sitten kun ei saa, niin istuu kotona ja valittaa kuinka on tylsää.

Vierailija
45/531 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökkeily- ja autoilukeskeinen elämäntapa olisi varmaan pahin.

Vierailija
46/531 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mökkeily. Ensin autolla ruuhkassa 4 tuntia johonkin, sitten pilkkomaan puita, siivoamaan, laittamaan sapuskaa alkeellisissa oloissa. Palkkioksi saa istua puoli tuntia saunassa ja uida vähän. Sitten seuraavana päivänä takaisin 4 h autoletkassa.

Olet varmaan aika yksioikoinen ja tylsämielinen. Minulla ei ole koskaan tylsää pitkillä automatkoilla, kuskina tai kyydissä, koska olen omissa ajatuksissani. Sellaiselle jonka pään sisällä ei liiku mitään muuta kuin koska pääsee perille, on varmaan kauhean vaikeaa.

Vierailija
47/531 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira perheessä, hyh. Mulla menisi hermot siihen jatkuvaan haukkumiseen ja ulinaan, p*skan keräämiseen ja karvoihin. Ideaalilemmikkini on kala, mukavan hiljainen eikä häiritse muiden kanssaihmisten elämää.

Vierailija
48/531 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kaikkein tavallisin suomalainen unelma, eli omakotitalo ja mökki olisi minulle painajainen. Ylipäänsä lähiö- tai maaseutuelämä, pihatyöt, automarketit, virikkeiden puuttuminen jne. Hyi!

Olen kaupunki-ihminen, rakastan toreja, terasseja, kahviloita, ihmisvilinää, museoita, konsertteja, oopperaa ym.

Vierailija
49/531 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mökkeily. Ensin autolla ruuhkassa 4 tuntia johonkin, sitten pilkkomaan puita, siivoamaan, laittamaan sapuskaa alkeellisissa oloissa. Palkkioksi saa istua puoli tuntia saunassa ja uida vähän. Sitten seuraavana päivänä takaisin 4 h autoletkassa.

Olet varmaan aika yksioikoinen ja tylsämielinen. Minulla ei ole koskaan tylsää pitkillä automatkoilla, kuskina tai kyydissä, koska olen omissa ajatuksissani. Sellaiselle jonka pään sisällä ei liiku mitään muuta kuin koska pääsee perille, on varmaan kauhean vaikeaa.

Pitkät automatkat OVAT hirveitä. Ja se pakkaaminen. Jotain unohtuu. Siivoaminen kahdessa asunnossa jne. Joukkoliikenne (ml lennot) ja hotellit ovat meikäläistä varten!

Vierailija
50/531 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä olet ilkeä. Miksi ihmeessä pitää laukoa tuollaisia kommentteja ja korostaa omaa (kuviteltua) erinomaisuuttaan.

Vierailija
51/531 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä, jossa minulla ei olisi aikaa lukemiseen.

Vierailija
52/531 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakotitalo, lapsia, koira, farmariauto, mökki.

Ei ikinä.

Vierailija
53/531 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painajaiseni olisi kirjoitti:

Koira perheessä, hyh. Mulla menisi hermot siihen jatkuvaan haukkumiseen ja ulinaan, p*skan keräämiseen ja karvoihin. Ideaalilemmikkini on kala, mukavan hiljainen eikä häiritse muiden kanssaihmisten elämää.

Koirasta on enemmän riesaa kuin lapsista. Lasta ei tarvitse viedä pakkasella tai räntäsateella ulos puoleksi tunniksi, kun itse on sairaana.

Vierailija
54/531 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsiperhe. En voi sietää lapsia.

Vierailija
55/531 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elossa oleminen.

Vierailija
56/531 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen yksinäinen sinkkuelämä. En kestäisi yhtään. Eläisin kissojen kanssa, ei kavereita, ei kumppaneita, ei perhettä! :(

Myöskään ihan se ääripää - iso perhe. Ei ikinä.

Vierailija
57/531 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakotitalo, 2 lasta (tai enemmän), kissa/koira. Nuo olisi ehkä ne pahimmat. Meillä yksi lapsi ja viihdytään kerrostalossa. 

Mutta ehkä vieläkin tuotakin kauheampi elämäntapa olisi kasvissyönti tai veganismi. Yhh, en pystyisi elämään samassa perheessä sellaisen ihmisen kanssa.

Vierailija
58/531 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliso olisi kaljaa kittaava autonrassaaja, joka ei mitenkään päin osalistu kotitöihin vaan tekee vain kaikkea "miehekästä". Opettaisi perheen poikalapsetkin jo pienestä raapimaan munia, sylkemään lattialle ja kohtelemaan naisia ala-arvoisesti. 

Vierailija
59/531 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliitto. Vankila.

Vierailija
60/531 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsiperhe elämä.

Sellainen jossa virkattu mansikkapipo päässä äityli lässyttää kotona ruehuville pennuille vuosikausia ja isä joko alistuu tai häipyy.

Onneksi omat on jo aikuisia.