Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä yleinen elämäntapa olisi sinulle painajainen?

Vierailija
28.06.2017 |

Eli minkälainen lähipiirisi tai tuntemattoman elämäntyyli olisi sinusta hirveää?

Minun tuttavapiirissäni on monella tapana kituuttaa pelkällä vedellä ja leivällä ahdistavassa työympäristössä 9 kuukautta vuodesta ja matkustaa sitten lopuksi 3 kuukaudeksi leikkimään rikasta palmun alle johonkin kehitysmaahan. Puistattaa ajatuskin, että 3/4 vuodesta vain odottaisit sitä yhtä 1/4, ei sopisi minulle ollenkaan.

Kommentit (531)

Vierailija
21/531 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliitto ja pienet lapset. En pystyisi. M26

Vierailija
22/531 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleistä ehkä vain tietyissä porukoissa, mutta noita Geordie Shore (yms.) -mainoksia silloin tällöin nähneenä voin sanoa, että niiden kaltainen elämä olisi minulle ultimaattinen maanpäällinen helvetti. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/531 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus lapsiperhe-elämä lainanmaksuineen, kun ei ole varaa matkustaa kuin joka toinen tai kolmas vuosi ulkomaille, viisi viikkoa vuosilomaa vuodessa.

Vierailija
24/531 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olisi ihan kamalaa heitellä lapsia ympäriinsä isä- ja äitipuolilta toisille. Jos mieheni nyt kuolee tai jättää minut, tämä lapsi jää ainoaksi. Ahdistaa kuunnellakin kavereiden elämää, joka on aina tällaista: "Tänään Liisa haetaan isältään, jonka luona hän on kolme päivää viikosta siskopuoliensa kanssa mutta Reima ei tule vielä kotiin koska hänen mummonsa lähti hänen kanssaan synttärimatkalle, Ella sen sijaan on ollut koko ajan kotona äidin ja vauvan kanssa mutta nyt Ella pitää viedä omalle mummolleen 150 kilometrin päähän illaksi koska vauvan isä tulee katsomaan omaa vauvaansa."

Ei lapsia monelle miehelle. Ikinä.

Vierailija
25/531 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä telkkarin katsominen elämäntapana talvella. Kyseessä kuusikymppinen eläkeläinen, jonka kesät menee kyllä aktiivisesti mökillä, mutta talvella ei keksi itselleen muuta tekemistä.

Vierailija
26/531 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kaameaa olla joku poliitikko tai kansanedustaja. Järjettömiä asiakokonaisuuksia ja paperimassoja, käsittämättömän tylsää alue/paikallispolitiikkaa, neuvostoissa ja aivoriihissä istumista, palaveripullan mässytystä, olet kaiken kansan sylkykuppina ja jos joku sinut Alkossa tunnistaa, niin seuraavan Iltalehden lööpeissä ihmetellään kansanedustaja X:n salattua alkoholistimenneisyyttä tms.

Lisäksi päälle edustustilaisuudet, aina superankeat ja epämukavat korkkarit-jakkupuvut, ja sitten vietät omaa aikaasi maakunnissa ääniä kalastellen ja pikkukaupunkien toreilla hernerokkaa kauhoen. EI SAATANA!

Vierailija
27/531 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kaameaa olla joku poliitikko tai kansanedustaja. Järjettömiä asiakokonaisuuksia ja paperimassoja, käsittämättömän tylsää alue/paikallispolitiikkaa, neuvostoissa ja aivoriihissä istumista, palaveripullan mässytystä, olet kaiken kansan sylkykuppina ja jos joku sinut Alkossa tunnistaa, niin seuraavan Iltalehden lööpeissä ihmetellään kansanedustaja X:n salattua alkoholistimenneisyyttä tms.

Lisäksi päälle edustustilaisuudet, aina superankeat ja epämukavat korkkarit-jakkupuvut, ja sitten vietät omaa aikaasi maakunnissa ääniä kalastellen ja pikkukaupunkien toreilla hernerokkaa kauhoen. EI SAATANA!

Tämä oli kyllä karsein tähän mennessä!

Vierailija
28/531 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolisin jos en saisi TEHDÄ mitään. En pystyisi elämään katselemalla kuten monet tuntuvat tekevän (telkkari, Netflix, leffat, keikat, festarit jne.). Minun pitää päästä joka päivä liikkumaan, rakentamaan, purkamaan, lukemaan, puhumaan, matkustamaan tai vaikka edes siivoamaan ollakseni onnellinen. Ehkä olen yksinkertainen vähän niin kuin koira joka tarvitsee lenkit joka päivä.

Vierailija
29/531 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intopiukka koiraharrastus näyttelyissä juoksemisineen. Tähän sisältyy myös oma kennelnimi ja rodun kasvattaminen, ja se, että koiraa arvostetaan vain suoritustensa perusteella, ei yksilönä. 

Vierailija
30/531 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten saaminen, jo ajatuksena kamala...Olen mukavuudenhaluinen ja omaa rauhaa rakastava, hieman introverttikin. En jaksaisi jos joku olisi koko ajan kinuamassa huomiota, tulisin varmaan hulluksi! Vakavasti mietin sterilisaatiota, kolmenkympin paremmalla puolella olevana naisena

Vierailija
31/531 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder treffit. Hyi ahistaa ajatuskin

Vierailija
32/531 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsiperhe-elämä. 19 vuotta kotikotona riitti minulle, sen jälkeen olen asunut vain aikuisten kanssa. Nyt ikää 43v.

Vierailija
33/531 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän kuin yksi lapsi.

Normaali arki, ja se että ei ole aikaa mihinkään "on taas niin kiire, töistä tarhan kautta kotiin, lapsille ruokaa, salilla käynti, itselle eväät, nukkumaan, mitään muuta ei ehdi tehdä!" todellisuudessa ilta menee sohvalla maaten ja telkkaria katsellen.

Ulkomaille ei olisi "varaa" (loppujen lopuksi aika halpaa). käyttää kaikki rahat sitten shoppailuun.

Koira! (sen hoito, yäk)

Vierailija
34/531 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffailu!

Ahdistavaa hommaa, onneksi on mies :D

Vierailija
35/531 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebookriippuvuus, se että pitää sitä kännykkää selata aina kun on mahdollista ja aika usein myös sopimattomissa tilanteissa.

Vierailija
36/531 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusperhe. Yli 2 lapsinen perhe. Koira perheessä.

Vierailija
37/531 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakotitalo, avioliitto, lapsia, kesäasunto, lemmikit, perheauto... EI IKINÄ!!

Vierailija
38/531 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä tylsä ja kiireinen työ yhdistettynä suurperhe-elämään, ei olisi hetkeäkään rauhaa tai mitään mielenkiintoista koskaan. Tulisin luultavasti hulluksi nopeaan tahtiin :D

Vierailija
39/531 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen tai pettämisen sietäminen.

Olen aina ollut yhden miehen nainen ja pettäjät ovat mielestäni vastenmielisiä.

Vierailija
40/531 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökkeily. Ensin autolla ruuhkassa 4 tuntia johonkin, sitten pilkkomaan puita, siivoamaan, laittamaan sapuskaa alkeellisissa oloissa. Palkkioksi saa istua puoli tuntia saunassa ja uida vähän. Sitten seuraavana päivänä takaisin 4 h autoletkassa.