Kenelle terveyssiteet on suunniteltu?
Käytin kymmeniä vuosia tamponia, mutta nyt on iän myötä ja kolmen synnytyksen jälkeen ollut pakko siirtyä siteiden käyttöön. Mutta on todella vaikea löytää siteitä, jotka eivät falskaa jostain suunnasta. Olen yrittänyt etsiä suurimpia kokoja, mutta saisivat ne olla vieläkin isompia. Pikkukokoja on vaikka kuinka, tarpeeksi isoja ei. Vai enkö vain ole löytänyt?
Kommentit (147)
No voi helkatti. Mulla on nyt menkkojen toka päivä ja yöllä ei onneksi tullut ohivuotoja yöside+tamponi -yhdistelmällä, toki heräsin kerran vaihtamaan. Nyt jätin hetkeksi pelkän yösiteen ja jäin lukemaan tätä viestiketjua. Eikös heti tullut ohivuoto sängylle ja petariin asti siinä 10 minuutissa kun makasin sängyllä... Side melkein tyhjä, mutta takaa kuitenkin ohivuoto. Ärsyttävää!!!!!!!
Miksi kenelläkään olisi tarvetta liioitella verimääräänsä? On vaikea ymmärtää, että ihmiset luulevat tietävänsä kaikesta kaiken oman pienen maailmansa perusteella. Jos minulla ei ole, niin ei voi muillakaan olla? Typerä ja kehittymätön maailmankuva.
Huhhuh millaisia menkkoja teillä on, jos siteet - edes ne isoimmat ei riitä!
Vierailija kirjoitti:
mihin kohtaan sidettä muilla se vuoto yleensä osuu? Mulla vuotaa aina etupuolelle, mutta siteet on selkeästi suunniteltu siten että vuoto menee takapuoleen. Siivekkeellisiä siteitä on tosi hankala saada riittävän eteen, ja muutenkin pituus loppuu kesken. Onko kellään samaa ongelmaa, vai onko mulla paikat jotenkin tavallista ylempänä :D
Minulla täysin sama ongelma ja olen miettinyt myös, että olenko ainoa. :D Vähän aikaa sitten näin telkkarissa sen jonkun firman mainoksen yksilöllisemmistä muotoilusta, koska emme ole kaikki samanmallisia.. Pettymys oli kun huomasi, että kaikki olivat etuosastaan yhtä lyhyitä kuin aina ja identtisiä. Eroa oli lähinnä takaosan pituudessa. :( Yritän aina asettaa ne siivekkeet niin ylös haaraosien etuosaan kuin mahdollista, mutta ei silti aina oikein toimi. Yleensä menenkin tamppooneilla.
Nämä uudet Vuokkosten yösiteet ovat olleet tosi hyviä. :) Ei ole falskannut. Käytän myös inkontinenssisuojia kovaan vuotoon ja yökäyttöön, koska imevät paremmin.
Vanha ketju, mutta edelleen tärkeää asiaa tänäkin päivänä monelle.
Te joilla runsaat menkat, kokeilkaa Emi Lady -terveyssidemerkkiä (löytyy ainakin Puuilo-liikkeistä). Kokoja on montaa erilaista ja ainakin se normal on todella hyvä, leveä ja paksu.
Kaikki kun eivät voi käyttää tamponia, kuukuppia, hormonikierukkaa tai buranaa eikä myöskään kohdun poisto innosta, kaikissa leikkauksissa kun on riskinsä...
Tuota... Kuukautisvuoto on vain pieneltä osin verta.