Ostin Prismasta lasiset "juomapurkit" ginin juomiseen, mies veti kilarit
Niin, ostin siis tänään lähikaupasta pari lasista juomapurkkia pilleillä ginin juomista varten. Ajattelin, että on tosi käteviä, kun niissä on kansi ja kahva ja pillillä juodaan, niin ei läiky pitkin partsia, keittiötä jne. Maksoivat vain 2,95€/kpl. Tämän tyyliset http://www.hannie.fi/tuotekuvat/x550/ARI009.jpg
Mies sai hirveän kohtauksen, kun tulin kaupasta ja esittelin ostokseni. On kuulemma kyllästynyt tähän minun viinalla läträämiseen ja toivoisi, että käyttäisin yhtä paljon mielikuvitustani muiden arkiasioiden järjestämiseen kuin mitä käytän sen miettimiseen, mistä "kiposta" on paras juoda mitäkin alkoholia.
Mitä helvettiä?! Olen aloittanut tämän giniharrastuksen vasta tänä keväänä ja maksan kyllä itse kaikki harrastukseeni liittyvät kulut. Ukko itse rassaa jotain moottoreita (älkää kysykö mitä) autotallissa kaiken vapaa aikansa, enkä minä murise siitä. Ja tiedän kyllä, että siellä on kossupullo jossain työkalupakissa ja ostin sitä kossua varten hänelle myös tarkoitukseen sopivan lasin, minkä on myös ottanut käyttöön. Tai ainakaan se ei enää ole keittiön kaapissa.
Voi että ottaa taas päähän!
Kommentit (167)
No ihan turhaa tuollainen mukien ostelu kun viinat voi juoda suoraan pullosta.
Mies vetää kilareita, sä vedät gilareita. Tulihan niille purkeille käyttöä.
On tainnut mennä kevään aikana monta kymmentä pulloa giniä "harrastuksen" parissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Giniharrastus?
Tämä on oikeasti nykyään trendiharrastus, ja gini on ihan tyylikäs juoma 😃
Googletin "giniharrastus", ei tullut yhtään osumaa, tuli vaan tarkoititko "viiniharrastus".
Googlaa Gin tasting
Kai sulla on shakerit sun muut pelit ja vehkeet että saa kunnon drinkit väsättyä?