Ostin Prismasta lasiset "juomapurkit" ginin juomiseen, mies veti kilarit
Niin, ostin siis tänään lähikaupasta pari lasista juomapurkkia pilleillä ginin juomista varten. Ajattelin, että on tosi käteviä, kun niissä on kansi ja kahva ja pillillä juodaan, niin ei läiky pitkin partsia, keittiötä jne. Maksoivat vain 2,95€/kpl. Tämän tyyliset http://www.hannie.fi/tuotekuvat/x550/ARI009.jpg
Mies sai hirveän kohtauksen, kun tulin kaupasta ja esittelin ostokseni. On kuulemma kyllästynyt tähän minun viinalla läträämiseen ja toivoisi, että käyttäisin yhtä paljon mielikuvitustani muiden arkiasioiden järjestämiseen kuin mitä käytän sen miettimiseen, mistä "kiposta" on paras juoda mitäkin alkoholia.
Mitä helvettiä?! Olen aloittanut tämän giniharrastuksen vasta tänä keväänä ja maksan kyllä itse kaikki harrastukseeni liittyvät kulut. Ukko itse rassaa jotain moottoreita (älkää kysykö mitä) autotallissa kaiken vapaa aikansa, enkä minä murise siitä. Ja tiedän kyllä, että siellä on kossupullo jossain työkalupakissa ja ostin sitä kossua varten hänelle myös tarkoitukseen sopivan lasin, minkä on myös ottanut käyttöön. Tai ainakaan se ei enää ole keittiön kaapissa.
Voi että ottaa taas päähän!
Kommentit (167)
Hassua että tämä keskustelu on pari päivää sitten nostettu. Näin kaupassa noita harrastuspurkkeja ja muistin tämän topicin. Kun googlettaa giniharrastus, niin kone tarjoaa viiniharrastusta. Kun sitkeästi toistaa giniharrastuksen, löytyy edelleen vain tämä keskustelu. AP ei siis aloittanut megaluokan trendiä tällä viihdyttävällä avautumisellaan. Pelkään että muistan tämän lopun ikäni aina nähdessäni kannellisia mukeja.
Voisitko laittaa sen linkin kuviin uudestaan? Se ei toimi.
Vierailija kirjoitti:
Giniharrastus?
Seksiharrastus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Giniharrastus?
Tämä on oikeasti nykyään trendiharrastus, ja gini on ihan tyylikäs juoma 😃
Anoppikin ottaa "rokin" tai pari ennen kun lähtee lavatansseihin. Minultakin kysyi otanko minä"rokin".
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään toimi koska on 6 vuotta vanha.
Minä ostin pienen uima-allas pumpun, joka kätevästi lutkuttaa nesteet suoraan kaljatynnyristä makkariin. Ei tarvi nousta sängystä hakemaan uutta kaljaa, sen kuin vaan työntää letkun suuhun ja päivä menee paljon mukavammin.
Harrastin aikoinaan lyhyehkön ajan vodka martineja, huomasin että mitä enemmän oliiveja lisää, sitä parempaa juoma on ja voi lorauksen oliivipurkin lientäkin lisätä.
Mulla on toi koshuharrastus pääshy pahakshi, et aika ushein tulee harrashtettua, niinku aamushta heti alkaa. Yleenshä aamukoshu on huonompi ja oon nyt pari kuukautta yrittänyt shyytä shelvittää, viel ei oo shelvinnyt mitään. Ihan ämpärishtä oon ottanut, et niinku aromit pääshee hyvin irti.
Tässä on hieno pöytätabletti
https://www.etsy.com/listing/1004723863/gin-hobby-bar-runner-customised…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on eripurkit eri juomille. Mutta voiton vie mehukatti mehupurkki mistä kiskon kiljua.
T: Keskiviivan mies.
Teetkö suoraan kiljun mehukattipurkkiin vai esim ämpäriin? Olisiko sinulla hyvää kiljureseptiä antaa? (Huonokin toki käy.)
Ämpäriin sellaiseen isoon punaiseen. Sitten keltainen iso ämpäri virtsaa varten ja siksi eri värit kun kerran meni sekaisin nuo pöntöt. En minä täällä rupea jakamaan yhtään mitään.
T: Keskiviivan mies.
Kiitos, tää oli hauska!
Vierailija kirjoitti:
Mulla on toi koshuharrastus pääshy pahakshi, et aika ushein tulee harrashtettua, niinku aamushta heti alkaa. Yleenshä aamukoshu on huonompi ja oon nyt pari kuukautta yrittänyt shyytä shelvittää, viel ei oo shelvinnyt mitään. Ihan ämpärishtä oon ottanut, et niinku aromit pääshee hyvin irti.
Haisteletko ja tuoksutteletko? Pyörität lasissa niin että aromit irtoo? Purskuttelet suussa huulet supussa maistellen tärkeä ja pätevä ilme naamalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään toimi koska on 6 vuotta vanha.
So? Laittaa uudemman linkin vaan.
Kyse on varmastikin ollut tämmöisistä
https://www.prisma.fi/tuotteet/110532985/house-juomapurkki-kukka-0-45-l…
Oliko tuo vinkki sille miehelle? Oli kai.