Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin Prismasta lasiset "juomapurkit" ginin juomiseen, mies veti kilarit

Vierailija
17.06.2017 |

Niin, ostin siis tänään lähikaupasta pari lasista juomapurkkia pilleillä ginin juomista varten. Ajattelin, että on tosi käteviä, kun niissä on kansi ja kahva ja pillillä juodaan, niin ei läiky pitkin partsia, keittiötä jne. Maksoivat vain 2,95€/kpl. Tämän tyyliset http://www.hannie.fi/tuotekuvat/x550/ARI009.jpg

Mies sai hirveän kohtauksen, kun tulin kaupasta ja esittelin ostokseni. On kuulemma kyllästynyt tähän minun viinalla läträämiseen ja toivoisi, että käyttäisin yhtä paljon mielikuvitustani muiden arkiasioiden järjestämiseen kuin mitä käytän sen miettimiseen, mistä "kiposta" on paras juoda mitäkin alkoholia.

Mitä helvettiä?! Olen aloittanut tämän giniharrastuksen vasta tänä keväänä ja maksan kyllä itse kaikki harrastukseeni liittyvät kulut. Ukko itse rassaa jotain moottoreita (älkää kysykö mitä) autotallissa kaiken vapaa aikansa, enkä minä murise siitä. Ja tiedän kyllä, että siellä on kossupullo jossain työkalupakissa ja ostin sitä kossua varten hänelle myös tarkoitukseen sopivan lasin, minkä on myös ottanut käyttöön. Tai ainakaan se ei enää ole keittiön kaapissa.

Voi että ottaa taas päähän!

Kommentit (167)

Vierailija
1/167 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko niin kuin täräyttää koko mukin täyteen giniä? Lantrinkit sikseen?

Vierailija
2/167 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

no kylläpä ihme äijä sulla on. Jos tuommonen kontrolloija on, olisit sanonut, että hyviä mehun ym juomiseen ulkosalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/167 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miten on mahdollista, että ensimmäinen  kommentti on tämmöinen?  oikeastiko meinaat, että lasi täyteen giniä ilman mitään? ihme juomatavat sulla on. ja en ole ap.

Vierailija
4/167 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Giniharrastus?

Vierailija
5/167 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti miehesi löytää uuden nuoremman ja tiukemman selvän vaimon.

Olemme siis siinä tillanteessa, että heti kun edes mainitaan sana alkoholijuoma, on sen sanoja tietty alkoholisti. Jännä juttu.

Vierailija
6/167 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä juokaan tänään vartoot että ukko on juonut kossunsa ja vedät sitä sitten pataan.

Vierailija
7/167 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on eripurkit eri juomille. Mutta voiton vie mehukatti mehupurkki mistä kiskon kiljua.

T: Keskiviivan mies.

Vierailija
8/167 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti miehesi löytää uuden nuoremman ja tiukemman selvän vaimon.

Olemme siis siinä tillanteessa, että heti kun edes mainitaan sana alkoholijuoma, on sen sanoja tietty alkoholisti. Jännä juttu.

Aika juoppo täytyy olla kun ei gin pysy lasissa, hik hik

Vierailija
9/167 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö niistä voi juoda muuta kuin giniä?

Miten giniä harrastetaan? Ihan mielenkiinnosta kysyn.

Vierailija
10/167 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Giniharrastus?

Minuakin kiinnostaisi tietää, mitä tuollainen giniharrastus tarkoittaa. Kertoisitko ap?

Vierailija
11/167 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkkishan ei ole koskaan omasta mielestään alkkis. "Giniharrastus".

Vierailija
12/167 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Giniharrastus?

Tämä on oikeasti nykyään trendiharrastus, ja gini on ihan tyylikäs juoma 😃

Vierailija
13/167 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on eripurkit eri juomille. Mutta voiton vie mehukatti mehupurkki mistä kiskon kiljua.

Teetkö suoraan kiljun mehukattipurkkiin vai esim ämpäriin? Olisiko sinulla hyvää kiljureseptiä antaa? (Huonokin toki käy.)

Vierailija
14/167 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ginin läikkyminen suurikin ongelma? :D

Vierailija
15/167 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miten on mahdollista, että ensimmäinen  kommentti on tämmöinen?  oikeastiko meinaat, että lasi täyteen giniä ilman mitään? ihme juomatavat sulla on. ja en ole ap.

Siten että ap kirjoitti purkkien olevan nimenomaan ginin juomista varten, ei drinkkien. Eipä ole ihme että mies kilahtaa, jos tarkoitus on lipittää paljasta giniä pari desiä pillillä purkista päin.

Vierailija
16/167 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä noita purkkeja.

Toisaalta muoviset vastaavat toimivat hyvin lapsilla ja aikuisillakin saaressa, jossa komutaan veneestä juoman kanssa nuotiolle.

Vierailija
17/167 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos juoma ei pysy normaalissa lasissa, silloin on mielestäni tullut jo mitta täyteen ja kannattaa siirtyä vesilinjalle tai sänkyyn.

Vierailija
18/167 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Giniharrastus?

Minuakin kiinnostaisi tietää, mitä tuollainen giniharrastus tarkoittaa. Kertoisitko ap?

Ap nyt tietysti hävisi johonkin, mutta vastaan omasta puolestani. Meillä harrastetaan ginejä. Ostetaan laadukkaita, mielelään harvinaisia ginejä ja nautitaan niitä silloin tällöin. Ei joka ilta, eikä edes joka viikkoa. Maistelemme makuja ja tutkimme tuoksuja, ihan kuin viinejäkin harrastetaan. Viinejä meillä ei harrasteta, vaan pysytään tiukasti valpolicella-viineissä.

Vierailija
19/167 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Giniharrastus?

Tämä on oikeasti nykyään trendiharrastus, ja gini on ihan tyylikäs juoma 😃

Googletin "giniharrastus", ei tullut yhtään osumaa, tuli vaan tarkoititko "viiniharrastus".

Vierailija
20/167 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teetkö suoraan kiljun mehukattipurkkiin vai esim ämpäriin? Olisiko sinulla hyvää kiljureseptiä antaa? (Huonokin toki käy.)

Ämpäriin sellaiseen isoon punaiseen. Sitten keltainen iso ämpäri virtsaa varten ja siksi eri värit kun kerran meni sekaisin nuo pöntöt. En minä täällä rupea jakamaan yhtään mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän