Miksi maalaiset ovat kateellisia Helsinkiläisille.
Koska Helsingissä on kaikki mistä landet voivat vain haaveilla.
Kommentit (110)
Useimmat helsinkiläiset myös ymmärtävät, että kaikki Helsingin ulkopuoliset alueet eivät ole maaseutua.
Lueppa uudelleen niin ehkä käsität.:)
Jos joku galluppi tehtäisiin, niin varmasti reilu enemmistö maalaisista vastaisi, että ei missään nimessä haluaisi helsinkiin asumaan.
Monilla ne on ne työt, joiden perässä on pakko muuttaa.
Helsingissä voi joskus käydä shoppailemassa, mutta mitään muuta siellä ei ole, mitä kaipaisin.
Mikä lie provo tämäkin.
Se nimittäin kirjoitetaan pienellä
yks asia mitä helsinkiläisiltä muka pitäs kadehtia?????? ja joo, kyllä olen asunut sielä, enkä koskaan enää sinne muuta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kuka sellaisia juurettomia kadehtisi?
siitä, että lasten koulut on lähellä. Ja nämä kaikki toteutuvat alkukesästä, kun meidän oma talomme täällä " maalla" valmistuu :)
Mä kyllä säälin helsinkiläisiä. Eihän siellä ole koskaan mitään tekemistäkään, eikä rauhaa niinkuin meillä täällä maalla.
Landet on landeja ja ne erottaa jo kaukaa!!!
uskaltaisin lapsille teltan laittaa ja vielä antaa niiden nukkua siellä kesäyöt!
Ikävää, että jotkut joutuvat asumaan siellä. Todella ikävää.
Vierailija:
Ikävää, että jotkut joutuvat asumaan siellä. Todella ikävää.
Vierailija:
ajotaidottomat liikenteessä?
Vierailija:
uskaltaisin lapsille teltan laittaa ja vielä antaa niiden nukkua siellä kesäyöt!
täällä kotiseutuvillani on puhdasta, rauhallista.. voin lähteä juoksulenkille tuosta ulko-ovelta metsään. Lapset voin laittaa tuohon pihamaalle leikkimään turvallisesti. Vaunut voin jättää ulos myös. Pojillani on pelikenttä takapihalla. Meidän perheellä ei ole useimmiten kiire minnekkään. Helsingissä silloin tällöin poiketaan ja naureskellaan, että kaikilla on niiiin kiire. Äkkiä pois sieltä, kotiin, rauhaan..
Kukin asukoon tavallaan. Minä en teitä kadehdi.. en kertakaikkiaan keksi mistä ihmeestä edes voisin?
Vierailija:
Se nimittäin kirjoitetaan pienellä
Minä sain juuri hyväpalkkaisen vakityön pikkukaupungista, kohta olemme koko perhe töissä ja hoidossa ja edullisesti mutta tilavasti asumassa kolmen kilometrin säteellä ja mummola vielä siitä parin kilometrin päässä. Samoin kaikki palvelut ja ulkoilumahdollisuudet. Repikää siitä...
Ei kaikki helsinkiläiset ole valopäitä, kuten ei myöskään kaikki " maalaiset" (lue: ei helsinkiläiset) ole idiootteja juntteja.