Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yrittäjien puoluegallup: Perussuomalaiset alle 30-vuotiaiden ja yrittäjien suosikkipuolue, SDP naisten

Vierailija
11.10.2023 |

Nuorissa on persujen tulevaisuus. Nuoret tietävät mitä kaduilla tapahtuu ja mitä asialle pitää tehdä. Jos joku odottaa persujen kannatuksen romahtamista, turha toivo.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4fc535cf-248c-42fe-8560-e8947a6b5…

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri nuoriin osuvat pahimmin persuhallituksen leikkaukset. Irvokasta.

Vierailija
2/23 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persujen kannatus on laskenut noin prosenttiyksikön kuukaudessa. Yllättävää sinänsä että orpo ei ole saanut kokoomuksen kannatusta laskuun. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Persujen kannatus on laskenut noin prosenttiyksikön kuukaudessa. Yllättävää sinänsä että orpo ei ole saanut kokoomuksen kannatusta laskuun. 

Yllättävää ettei kaikki suomalaiset oo persaukisia pummeja jotka haluaa elää toisten rahoilla? Vähän aliarvioit suomalaisia nytten.

Vierailija
4/23 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut on duunarien puolue,persut on yrittäjien puolue,persut on nuorten puolue ja miesten suosikki puolue on persut.

Kannatan persuja, olen duunari, olen mies ja olen nuori.

Vierailija
5/23 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Se hyvä puoli on ajan kulumisessa niin eläkeläiset kuolee pois ja SDP:n kannatus laskee.

Kun boomerit kuolevat vanhuuteen, kuihtuu myös SDP. Se on tilastollinen fakta. Heidän äänestäjät koostuu pääasiassa vanhoista sosialisteista.

Vierailija
6/23 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Persut on duunarien puolue,persut on yrittäjien puolue,persut on nuorten puolue ja miesten suosikki puolue on persut.

Kiitos! Sinun ja kaltaistesi ansiosta duunareiden oikeuksilla pyyhitään nyt takamusta. Persujen duunariäänestäjät pääsevät nauttimaan mm. palkankorotusjarrusta, työehtojen heikentämisestä, pätkätöiden perusteettomasta teettämisestä, palkattomista sairaspäivistä ja potkujen antamisesta ilman painavaa syytä.

Vierailija
7/23 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei ole köyhiä. Mene Afrikkaan tai Lähi-itään jos haluat nähdä köyhiä, tai mene Intiaan, siellä on köyhiä. Suomessa ei ole köyhiä. Jos Suomessa on köyhä, ei osaa käyttää RAHAA OIKEIN. Yhteiskunnan tuet on tarkoitettu perusasioihin. Jos ei ole rahaa, silloin ei matkustella, ei pidetä elukoita, ei ostella uusia kännyköitä, ei polteta tupakkaa, ei juoda alkoholia, ei käytetä huumeita jne.

Vierailija
8/23 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt viimeistään voidaan lopettaa puhuminen persuista työttömien puolueena. PS äänestää ahkerat sekä vastuulliset ihmiset.

Vierailija
9/23 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Juuri nuoriin osuvat pahimmin persuhallituksen leikkaukset. Irvokasta.Tai sitten nuoret ovat fiksuja.Näkevät,mihin Suomi on menossa,ja muutoksille on tarve,että hekin voivat elää turvallisessa yhteiskunnassa.

Vierailija
10/23 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kuin demarit hiipuu kannatus noussee kun väestö vanhenee.

Vierailija
11/23 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret eivät ole vielä heränneet siihen kuinka leikkaukset osuvat kipeästi juuri heihin ja heidän perheisiinsä.

Tajuavat vasta ensi vuonna, kun lakimuutokset konkretisoituvat. Ja jonnet tajuavat ettei bensan hinta ladkenutkaan.

Vierailija
12/23 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Kiitos! Sinun ja kaltaistesi ansiosta duunareiden oikeuksilla pyyhitään nyt takamusta. Persujen duunariäänestäjät pääsevät nauttimaan mm. palkankorotusjarrusta, työehtojen heikentämisestä, pätkätöiden perusteettomasta teettämisestä, palkattomista sairaspäivistä ja potkujen antamisesta ilman painavaa syytä.

Ja sitten pääsemme nauttimaan polttoaineverotuksen kevenemisestä,ansiotuloverotuksen kevenemisestä, ylipäätänsä siitä että menoja karsitaan jotta verotus kevenisi.

Te demarit vihaatte duunareita ja haluatte kurjistaa meitä duunareita aina vain veronkorotuksilla. 

Voisin kannattaa demareita jos he ajaisivat sitä että kokonaisverotus kevenisi mutta teette päinvastoin. Esimerkiksi edellinen hallitus halusi nostaa jakeluvelvoitetta! Sitä pitäisi laskea jotta polttoaine maksaisi paljon vähemmän pumpulla!

Demarit on eläkeläisten ja tukien varassa elävien puolue jotka vain riistää aina vaan enemmän työväenluokalta.

Vierailija
13/23 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ja sitten pääsemme nauttimaan polttoaineverotuksen kevenemisestä,ansiotuloverotuksen kevenemisestä, ylipäätänsä siitä että menoja karsitaan jotta verotus kevenisi.

Te demarit vihaatte duunareita ja haluatte kurjistaa meitä duunareita aina vain veronkorotuksilla. 

Voisin kannattaa demareita jos he aja

"SDP työttömien suosiossa" Näihän tuossa lukee, pummien puolue.

Vierailija
14/23 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Te demarit vihaatte duunareita ja haluatte kurjistaa meitä duunareita aina vain veronkorotuksilla. <

Työväenluokka ei pidä demareista koska demarit tuhoaa duunarien ostovoiman veronkorotuksilla.

Demarit jos ajaisivat laajoja veronkevennyksiä duunareille niin silloin demarit olisi duunarien puolue.

Vierailija
15/23 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purra nostaa rikkaitten vrokevennyksiä velkarahalla ja köyhiä kurjistamal la.. Purra unhti äänestäjänsä ja nyt on kokkariksi Orpon luuturättinä. 

Vierailija
16/23 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

SDP on tosi munaton puolue. Tämä näkyy kannattajaprofiilissa.

Vierailija
17/23 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Nuoret eivät ole vielä heränneet siihen kuinka leikkaukset osuvat kipeästi juuri heihin ja heidän perheisiinsä.

Tajuavat vasta ensi vuonna, kun lakimuutokset konkretisoituvat. Ja jonnet tajuavat ettei bensan hinta ladkenutkaan.

Sosialisti haaveilee.. ymmärtäkää jo etteivät normaalit ihmiset halua olla riippuvaisia valtiosta tai mistään muustakaan, vaan haluavsat elää itsenäistä elämää.

Vierailija
18/23 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Purra nostaa rikkaitten vrokevennyksiä velkarahalla ja köyhiä kurjistamal la.. Purra unhti äänestäjänsä ja nyt on kokkariksi Orpon luuturättinä. 

Purra muisti äänestäjänsä eli meidät jotka käymme töissä ja me jotka ajamme polttomoottiautolla töihin.

Toki ei tämä nykyinen hallitus hyvä ole teille elämäntapatyöttömille.

Duunarit kannattaa persuja koska persut on ainoa puolue joka haluaa keventää heidän verotaakkaa.

Vierailija
19/23 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persujen äänestäjät nauttivat halvasta bensasta ... eikun hetkinen!  : O

Vierailija
20/23 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Persujen äänestäjät nauttivat halvasta bensasta ... eikun hetkinen!  : O

Nykyinen hallitus kumosi edellisen hallituksen jakeluvelvoitteen noston joka piti tulla voimaan 2024 ja nykyinen hallitus keventi polttoaineverorusta hitusen. 

Miksi nykyinen hallitus keventi polttoaineen verotusta kun taas edellinen hallitus halusi nostaa polttoaineen verotusta?