Mikä on nolointa, mitä sinulle on tapahtunut julkisella paikalla?
Kommentit (1938)
Vierailija kirjoitti:
Mä kävelin kadulla joitain vuosia sitten ja näin kun vastaan käveli nainen jolla oli ihana marsu sylissä. Hyökkäsin sinne naisen luokse ja olin että "ai ihana saanko mä silittää tota?"
Se oli muffinssi.
Kiitos nauruista! :D
Oli syksyä ja kauppaan pääsi kulkemaan pyörällä. Ostoskassi oli täynnä ja nostaessani sitä pyörän koriin,pomppasi juotava jugurtti ulos ja pyöri ihmisten jalkoihin. Minä juoksin perään ja huusin "MUN JUGURTTI!!!!
Kyllä nuo pissa ja kakka jutut aikuista taitaa eniten nolottaa kun kohdalle sattuu. Itselle sattui, kun pyöräillessä aioin
päästää pierun ja pöksyyn tulikin löysä kakka. Siinä sitten kakka housussa ajeltiin lähes 10 kilometriä kotiin ja olihan
se kakka jo valunut polvitaipeisiin ja noussut sotkemaan paidan selkämyksenkin.
Vierailija kirjoitti:
-Teininä sovin kaverin kanssa treffit kirjaston pihaan,kun saavuin näin kaverini kyykyssä solmivan kengännauhoja. Huusin "Terrrrve kaverrrii!" Ja hyppäsin selkään,"kaveri " kaatui nurin ja silloin tajusin että nyt on muuten väärä tyyppi! Joku noin 30v nainen jolla oli blondi tukka alaselkään kuten kaverillakin.
- Parikymppisenä istuin yökerhossa ja pidin silmäpeliä jonkun kundin kanssa,sytytin tupakan tarkoituksena puhaltaa seksikkäästi savut mutta kännissä en tajunnut varoa tulipäätå joka tippui syliin,minulla oli minihame ja kaadoin hyppien ja kirkuen pöydän.
- Otin elämäni ensimmäisen( ja viimeisen!) tatuoinnin ja alkoi heikottaa kun kuulin sen neulan surinan ja sattuikin aika kovaa,onneksi kuva ei ollut mikään iso.Mutta kun astuin liikkeitä kadulle,silmissä musteni ja kaaduin valkoiset farkut päällä kuraiseen maahan.
On se kyllä paha, kun aina kun sattuu ja tapahtuu, päällä on ne kuuluisat valkoiset farkut... Jännä, että niitä ei kyllä oikeassa elämässä kukaan käytä.
Eilen leffassa pissasin housuun, kyllä nolotti elokuvan loputtua kävellä autolle. Vaikka olikin melko hämärää niin
varmasti joku haistoi ja näki märät housuni. Vahinko vain kävi kun keskellä penkkiriviä istuessani en kehdannut
lähteä pois keskenkaiken ja kaveri siinä vieressä sano että kyllä sä pystyt pidättelemään, en vaan kyennyt.
Imaisin munaa Oktoberfesteillä ja itsellänikin oli kuulema ollut muna kovana. Ympärillä satoja ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Kävelin sepalus auki kadulla
Yli 65-vuotiaille tuo on perinteisesti ollut täysin sallittua.
Harvoin oon pillu paljaana, mutta eilen tuli kiire ja näin kävi. Lidlissä siis kävin.
Lidl on asuntoni alakerroksessa, maantasalla. Asun 1.kerroksessa.
Villapaita ja sukat ja Dr. Martensit oli.
Ei ehtinyt tulla edes kylmä.
- Sattuuhan sitä pahempaakin.
Vierailija kirjoitti:
Talutin polkupyörääni jalkakäytävällä, koska aikuinen ei saa ajaa jalkakäytävällä pyörällä. Liikkeen nurkalla, kun jalkakäytävää oli jäljellä enää metrin tai parin verran, ajattelin, että kyllä nyt jo uskaltaa pyörän päälle nousta, kun suojatie on jo ihan nenän edessä. Heti, kun pääsin pyörän selkään, nurkan takaa ajoi poliisimaija eteeni suojatien päälle ja täräytin pyörälläni melkein sen kylkeen. Poliisit pitivät minulle puhuttelun siitä, ettei jalkakäytävällä saa ajaa ja laittoivat minut kaiken lisäksi taluttamaankin sen pyöräni suojatien yli niin kuin pikkulapsen. Ikää siis oli minulla liki 50.
Muistakaa, että jalkakäytävällä ei saa aikuiset ajaa. Ei edes sitä viimeistä paria metriä.
Olisit siis muuten ajanut suojatien yli?
Etkös tiedä, ettei suojatielläkään saa ajaa, ellei siihen ole yhdistettynä pyörätietä! Juuri sinunkaltaistesi takia pyöräilijöitä inhotaan liikenteessä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Teininä sovin kaverin kanssa treffit kirjaston pihaan,kun saavuin näin kaverini kyykyssä solmivan kengännauhoja. Huusin "Terrrrve kaverrrii!" Ja hyppäsin selkään,"kaveri " kaatui nurin ja silloin tajusin että nyt on muuten väärä tyyppi! Joku noin 30v nainen jolla oli blondi tukka alaselkään kuten kaverillakin.
- Parikymppisenä istuin yökerhossa ja pidin silmäpeliä jonkun kundin kanssa,sytytin tupakan tarkoituksena puhaltaa seksikkäästi savut mutta kännissä en tajunnut varoa tulipäätå joka tippui syliin,minulla oli minihame ja kaadoin hyppien ja kirkuen pöydän.
- Otin elämäni ensimmäisen( ja viimeisen!) tatuoinnin ja alkoi heikottaa kun kuulin sen neulan surinan ja sattuikin aika kovaa,onneksi kuva ei ollut mikään iso.Mutta kun astuin liikkeitä kadulle,silmissä musteni ja kaaduin valkoiset farkut päällä kuraiseen maahan.
On se
Hyvällä 80-luvulla juuri ajokortin saanut kaverini tuli ajelulta tyttöystävänsä kanssa. He ajoivat kuplavolkkarilla kioskin sivuun, missä oli muutakin nuorisoa ja nousivat autosta. Koko räkättävä lauma kiinnitti oitis äänekästä huomiota siihen, että kaverini valkoisten farkkujen polvissa oli samanlainen ruudutus kuin autonsa kumimatoissa ja punaposkinen tyttöystävänsä näytti siltä, kuin olisi halunnut vajota maan alle tai haihtua ilmaan.
Voi niitä aikoja!
Olin eräässä uskonnollisessa juhlassa, jossa minulle piirrettiin otsaan tuhkalla viiva. Seuraavana päivänä oli sitten paluumatka kotiin toiseen kaupunkiin. Ihmettelin, kun ihmiset katselivat tosi pitkään. Kotona kylppärin peilin edessä sitten tajusin, että tuhkajälki ei suinkaan ollut peseytynyt aamulla pois, vaan levinnyt sen näköiseksi kuin olisin saanut pataan...
Vierailija kirjoitti:
Mä kävelin kadulla joitain vuosia sitten ja näin kun vastaan käveli nainen jolla oli ihana marsu sylissä. Hyökkäsin sinne naisen luokse ja olin että "ai ihana saanko mä silittää tota?"
Se oli muffinssi.
Siis syötävä muffinssi, vai sellainen karvainen MUHVI hihoissa tai irtonaisena?
Kakka jutuille jatko. Olin Lapin reissulla moottorikelkkasafarilla. Kesken reissun pierasin ja samassa olikin löysät
housussa. Sitä sitten siinä pari tuntia kelkalla ajeltiin lasti housussa, olo oli sanoinkuvaamaton ja haju oli kanssa
melkoinen. Kun sitten viimein päästiin maaliin, kyllä oli noloa safarin vetäjälle kertoa tilanne ja pyytää ettei
tarvi riisua haalaria kaikkien nähden. Viimein hotellille saavuttuani huoneessani haalarin riisuttua oli kakkaa
peffasta nilkkoihin ja puoleen selkään kivunneena. Haalari oli pakko pesettää pesulassa ja sinne vienti myös
nolotti.
Menin hammaslääkäriin päivystysajalle ja hammas piti vetää pois. Ulkona päätin pistää tupakaksi kun alkoikin heikottaa ja rojahdin kontalleni. Hammaslääkärin vieressä on baari,oli perjantain alkuilta ja arvatkaa mitä ihmiset ajatteli kun suu veressä, tupakat maahan levinneinä olin polvillani ja möykkäsin epäselvästi kännykkään että "tuu hakee mut!"Tuntui kestävän ikuisuus ennenkuin avopuoliso saapui pelastamaan.
Seisoin Halla-ahon vaalimainoksen läheisyydessä. Kyllä hävettää !
Nuorena aikuisena olin ajamassa kaupan ohi, kun sen edessä oleva nuorisojoukko vihelsi ja huusi söpöksi, häkeltyneenä tästä huomiosta katsoin heidän suuntaan ja törmäsin puuhun. Pojat juoksi kysymään olenko kunnossa ja auttoivat minut ja pyöräni ylös. Minä nolostuneena vain "joo joo" ja täyttä vauhtia pyöräilin pois katsomatta taakseni, häpeä seuranani.
Viidennellä luokalla olin ollut pois koulusta flunssan vuoksi ja tulin ekaa päivä sen jälkeen kouluun. Välitunti oli alkamassa ja ihmiset jo parveili luokassa. Yskäisin ja vihreä iso räkälimppi lensi omalle vihkolleni. Sitä tuli kauhistelemaan sitten lähes koko luokka isoon ääneen. Oisin voinut kadota paikalta mutta luultavasti vaan jouduin alkaa pyyhkiä vihkoa.
Viime kesänä olimme yökalassa veneellä. Järvellä mua alkoi pissittää ja vaivihkaa sanoin useaan otteeseen että
voitaisiko käydä välillä rannassa. Kuuroille korville meni puheet, kunnes sitten housuni kastuivat, niin ajattelin että
näin kävi ja odotellaan nyt sitten rantaan pääsyä. Kun sitten viimein mentiin mökille niin kuinkasollekaan oli
siskoni perheineen tullut sinne ja odotteli laiturilla kun minä märissä housuissani jouduin nousemaan veneestä
ja kaikki näki mitä oli käynyt. Nolotti hirveästi ja kyllä jutusta on saanut kuulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mrs. Offtopic kirjoitti:
Itse en yleisesti nolostu helposti, mutta huvittaa, kun muut myötähäpeävät tai hämmentyvät. Mistä voi johtua?
Koska me ollaan suomalaisia!
Mistähän se sitten johtuu, että me suomalaiset nolostutaan niin helposti???
Lukiessani näitä niin en voi monenkaan kohdalla todeta että: nolostuu herkästi.
Kerran vessassa käydessä hameen helma jäi sukkisten vyötärön alle jumiin enkä sitä tietenkään huomannut. Kyllä oli hiljainen hetki miesten vessassa, mutta eihän nyt nelikymppinen tuommoisesta hämäänny: tokaisin vain että "olipa tuuria, melkein näitte vilauksen pikkareista - harmi ettei minulla nyt ollut niitä jalassa".
Ja kyllä me pojat naurettiin.
Ei kun oikeasti: minulle ei tapahdu koskaan mitään noloa, koskaan mikään inhimillinen ei ole noloa.