Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on nolointa, mitä sinulle on tapahtunut julkisella paikalla?

12.06.2017 |

Tervetuloa lukemaan palstamme hauskinta ketjua! 🙂✌️

Kommentit (1938)

Vierailija
1721/1938 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen leffassa pissasin housuun, kyllä nolotti elokuvan loputtua kävellä autolle. Vaikka olikin melko hämärää niin

varmasti joku haistoi ja näki märät housuni. Vahinko vain kävi kun keskellä penkkiriviä istuessani en kehdannut

lähteä pois keskenkaiken ja kaveri siinä vieressä sano että kyllä sä pystyt pidättelemään, en vaan kyennyt.

Minulle kävi samoin lauantaina elokuvissa kun oltiin katsomassa "kyllä isä osaa" elokuvaa. Kun hätä alkoi ilmoittaa itsestään, meinasin että olisi poistuttava wc:hen. Vaimo

kumminkin sanoi, että et lähde minnekään, onhan sulla housussa "ne". Elokuvan aikana hätä kuitenkin tyhjensi rakon inkohousuun, onneksi suoja imi ja kukaan ei huomannut.

Elokuvan jälkeen vaimo vain kommentoi, että tätä vartenhan ne suojat hankittiin.

Vierailija
1722/1938 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime yönä pissasin housuni taksin takapenkillä. kaipa se penkki hieman kostui mutten kertonut kuskille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1723/1938 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tyyppi kirjoittanut monta eri tarinaa,huomaa siitä että

Kappalejako menee näin.

Vierailija
1724/1938 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaatusin kadulla, kun liukastuin. Onneksi ei sattunut. Nolotti kauheesti kun oli vähän ihmisiä siinä kävelemässä samaan suuntaan kuin minä. Hävetti niin että lähdin toiseen suuntaan ja ensimmäiseen kauppaan sisälle mihin pääsin. On kauheeta kun kaatuaa kadulla. Katsoin sitte ikkunasta että kun kau oli tyhjä kehtasin lähtä ulos.

Ikinä en ole kaatunut kadulla ja se oli nolointa mitä voi olla, kaaduta keskellä päivää, vaikka oli talvikenät jalassa niin liukastuin. 

Toinen kerta kun laitoin takkia päälle, niin se takki putosi lattialle. Voi kauhee kun nolotti. Äkkiä takki kainaloon ja  ja pois siitä paikasta.  Mitähän ihmiset ajattelivat kun liukastuin ulkona ja sisällä pudotin takin latialle, Noloitnta mitä teitää että itselle käy jotain noin traagista.

Vierailija
1725/1938 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuorena juuri muuttanut ensimmäiseen omaan asuntooni. Koska minulla ei ollut sillon vielä pesukonetta, kävin silloin tällöin pesemässä pyykkiä vanhempieni luona. Pakkasin pyykit pieneen lentolaukkuun ja ylittäessäni vilkasta Kaisaniemenkatua, aukesi laukun lukko, laukku lävähti auki ja kaikki pyykit levisivät iloisesti keskelle katua. Siinä sitten autoketjujen välissä yritin poimia stringejä, rintsikoita ja muita vaatekappaleita talteen. Ei  niinkään nolottanut mutta nauratti ainakin jälkeenpäin.

Vierailija
1726/1938 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin siinä ennen Helsingin Kaupunginteatteria olevalla rantakaistaleella pussikalja bileissä, ykskaks alkoi siinä

aurinkoa ottaessa ramasta ja otin torkut. Torkkujen aikana olin pissannut housuun kun yksi ohikulkija tuli kyselemään

että onks kaikki hyvin. Siinä sitä sitten sanomaan että on ihan ok, vaikka hävetti niin pirusti olla housut märkänä.

Vierailija
1727/1938 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin käynyt vatsavaivojen takia toimenpiteessä,jossa takamukseeni tungettiin letku ja peräpuoli oli tuon jälkeen täynnä ilmaa. Kun kävelin täyden aulan läpi kohti ulkoovia joka askelta siivitti pieru, ja astuessani ulos,tuli pierun mukana muutakin. Olin fiksuna laittanut valkoiset lökäpöksyt ja käsi pepun päällä juoksin autolle.

Vierailija
1728/1938 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli sateinen kesäpäivä ja minulla jaloissa uudet crocsit kun kävelin Lidliin ja apteekkiin. Jotenkin kun märkä jalka askelluksen tahdissa liikahti kengässä,tästä syntyi narahtava ääni joka muistutti pierua. Mitä kovempaa kävelin sitä kovemmin narisi. Olin valmis heittämään kengät ojaan ja jatkamaan paljain jalon!

Vierailija
1729/1938 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävelin sepalus auki kadulla

Eikö ole sulle mitään tätä nolompaa sattunut? Vai eikö housujen alla ollut alushousuja?

Vierailija
1730/1938 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin tossa menneenä kesänä olutvestareilla, pöydässä oli takana pitkä penkki johon istuin kaverini kanssa. Siinä

olutta maisteltua alkoi pissittää, sain mielestäni oivan idean että pikkarien läpi annan pisun tulla ja valuuhan se maahan

siitä. No eihän se mennytkään niin vaan kulkikin penkkiä pitkin ja kasteli myös ystäväni housut. Kyllä nolotti myöntää

kuka pissasi housunsa ja kasteli myös kaverin housut. Nyt tänä vuonna hameen kanssa mulla oli mummojen

vaippahousut, hyvin imi ja kukaan ei huomannut vaikka liruttelin vaippaan.

Vierailija
1731/1938 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin yölennolta turkista ja mahassa tuntui omituiselta. Kaikki tuntui nukkuvan ja ajattelin päästää vähän ilmaa. Kun laskin ilmaa, housuihin tuli ripulia. Äkkiä vessaan ja pyyhin pyllyn ja laitoin alushousut roskiin ja onnkesi päällyshousut ei kerinnyt likaantua. Menin takaisin paikalleni ja pystyin haistamaan vielä kakan tuoksun joka leijaili. Hävetti hirveästi, koska vieruskaverit varmasti tajusivat mitä oli tapahtunut, hirveä haju ja lähden äkkiä vessaan.

Vierailija
1732/1938 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kahvilassa ja autolle kävellessäni huomasin toisen stay up sukan valahtaneen nilkkoihin. 

Vierailija
1733/1938 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta tulee jotenkin Peppi Pitkätossu mieleen. Hullummastakin on uusi muotitrendi lähtenyt.

Vierailija
1734/1938 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Olin Prismassa ja rinnassa oli epämukava tunne,sellainen että pitäisi röyhtäistä. Kyykistyin sitomaan kengännauhaa ja ilmeisesti asennon vuoksi röyhtäisy vain tuli, erittäin äänekäs ja lisäksi se kuulosti siltä kuin olisin sanonut "eiii". 

- Olin tulossa apteekista kaupungin keskustassa kun toisen kenkäni pohja vain tippui,otin sitten kengät ja sukat pois tarkoituksena kävellä seurakunnan kirppikselle ostamaan kengät. Matkalla onnistuin astumaan lasinsiruun  ja oli kiva nilkuttaa kirppikselle "olisiko teillä koon 40 naistenkenkiä ja laastaria?"

- Vein mummon haudalle kukkia,maa oli sateinen ja liukastuin. Kukat lensi kädestä ja koko vasen puoli kehosta oli märän nurmen ja mudan peitossa,hävetti  pirusti ja vielä kun joku rollaattoripappa kiirehdi hätiin ja koetti auttaa ylös,pelkäsin vetäväni papankin mukaan joten punnersin itse pystyyn ja vakuutin ettei sattunut

- Sytytin tupakkaa  keskellä toria,oli tuulinen päivä ja minulla  sellainen ohut tuulitakin tyyppinen  syystakki. Ja äkkiä hihani oli tulessa! Huusin kurkku putkella ja ravistelin kättä,joku nuori likka juoksi siihen  ja heitti vesipullosta vettä  käteni päälle. Olen tytölle luultavasti henkeni velkaa, sillä materiaalin vuoksi koko takki olisi varmaan ollut seuraavaksi liekeissä ja olisin palanut kuin noita roviolla. Tulipää ilmeisesti oli tippunut hihalle.

Vierailija
1735/1938 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
1736/1938 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kesätöissä oppaana tehdasmuseossa, ja kerran olin  opastamassa tehtaassa ryhmää

kun hillitön pissahätä iski, ensin paine kasvoi, sitten huomasi että alkoi pikkarit kastua ja ykskaks pissa vain

tuli täydelläpaineella housuun. Siinä sitä sitten seisottiin kirjaimellisesti lammikossa ja housut oli haaruista ja pepusta

polvitaipeisiin aivan märät. Siinä tuli itku ja juoksin paikalta pois piiloo ja opastus sille ryhmälle jäi siihen. Kyllä nolotti.

Vierailija
1737/1938 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo valkkaili marketissa tomaatteja. Samalla kaukalolla oli pari kolme mummo- tai vanhapiikaoletettua samalla asialla.

Menin pokkana vaimon viereen ja kajautin kuuluvalla sotaäänellä: kyllä ne on kuulkaa rouva kaikki samanlaisia tomaatteja, ottakaa vaan siitä järjestään!

Vaimo varmaan halusi vajota maan alle ja vanhapiikapartio mulkoili ja sähisi niin, että piti lähtä menemään.

Nou humor.

Vierailija
1738/1938 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teininä hävetti ihan sikana (muistatte kyllä mittakaavan), kun sen ainoan kerran koskaan perääni vihellettiin. Amisjätkiä istui autollisen verran parkissa ja yritin coolina vain kävellä ohitse. Yhtäkkiä flexin naru loppui. Koirani oli reagoinut vislaukseen ja hypännyt avoimesta takaikkunasta sinne autoon..! Iso koiranrotjales heilutti häntää takapenkkiläisten sylissä, ja flexinnaru vain tuli ulos ikkunasta.

En todella tiedä, keitä siellä autossa oli. En kehdannut katsoa kohti yhtäkään, kun tempaisin takaoven auki, pujotin flexin ikkunasta läpi, otin koirani ja häivyin hemmetin ripeästi.

Vierailija
1739/1938 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripuli ruikku housuun aikana jolloin ei tiedetty paljoa laktoosittomista. Myös liika öljy tai raaka keltuainen aiheuttaa. Maitojauheet. Aika noloa kylässä alkaa haista ja pestä alapäätä ja housuja. Joskus vahingossa, laktoosinen pulla rahkaa ja ripuli kylässä. Ei mitään hernekeittoja jos treffeillä on. 

Vierailija
1740/1938 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena tuli kotimatkalla pissat housuun, koska opettaja piti vahtia vessassa eikä pissa tullut. No kotimatkalla tuli.