Mikä on nolointa, mitä sinulle on tapahtunut julkisella paikalla?
Kommentit (1938)
Turkkilaisessa saunassa alkoi seisomaan kalu. Vieressä oleva ehkä 50v. nainen näki tämän. Meni hetki ja hän kiihottui siitä. Hän kysyi haluanko vaan pikaisesti helpottaa oloani ja samoin tein nuss...n häntä siinä istuimella. Sperm.. sisään ja hän lähti.
Olen kärsinyt ummetuksesta, ja kun otin vaivaan Mikrolak lääkettä ja luulin ettei se vaikuta kuin viiveellä. Lähdin käymään
pikaisesti kaupassa ja sieltä kotiinpäin kävellessä paine kävi ylivoimaiseksi ja housuun purskahti monen päivän kakat.
Haju oli hirveä ja housussa hatullinen kakkaa.
olin ryypiskellyt muutaman päivän ja pieru tuli lisukkeineen housuun, hävetti niin pirusti kun olin kaupungilla
nyttemmin olen lopettanut juopottelut
Olin tulossa yöjunalla pohjoisesta, vessat oli käyttökiellossa ja pidätyskyky sitä ja tätä, joten loppu onkin helppo arvata.
Housuun tuli pissat, ensimmäiset jo ennen Kajaania, toisenkerran Imatralla ja kolmannet Tikkurilassa. Olo oli
tosi nolo mutta mitään ei ollut tehtävissä, turha sanoa mikset pidätellyt.
Valkoiset farkut ja olin jossain vaiheessa päivää päästänyt "paukun", enkä kiinnittänyt siihen sen kummempaa huomiota. Myöhemmin käydessäni tarpeillani huomasin hirvittävän ruskean scheissen takamuksessani.
Toinen oli joku helvatan keltaisen kanakastikkeen valuminen samantyyppisten vaaleiden housujen haaroihin sylissäni olleesta kassista. Lähde siitä sitten pokkana bussista kun näyttää että kuset on valuneet pitkin reisiä
Nolosti kävi, viime viikolla paukkupakkasilla olin tulossa kotiin autolla ja ykskaks jäisellä tiellä menetin auton
hallinnan ja se meni keula edellä ojaan. Mulla oli ollut jo matkalla pissahätä ja kun yllättävä tilanne tuli niin
koko rakollinen pissaa pääsi housuun. Siinä sitä sitten oltiin märissä housuissa ojassa ja ei auttanut kun
soittaa 112, pelastuslaitos saapui auttamaan ja auto saatiin ojasta mutta kyllä nolotti pissaset housut.
En kuulemma ollut ensimmäinen jolle vahinkoja käynyt.
Matkasin Onnibussilla Lahdesta Jyväskylään, kuljettajan mukaan vessaa ei saanut käyttää oli epäkunnossa. Mulla
oli jo kova hätä Heinolassa ja kun kuulutettiin että pysähdytään Hartolassa luulin että pystyisin pidättelemään,
toisin kuitenkin kävi. Juuri kun oltiin jo kaartamassa huoltsikan pihaan tunsin vain että nyt tulee housuun ja
tulikin. En kehdannut mennä edes kuivattelemaan housujani vaan istuin paikallani odottamassa matkan jatkumista.
Matkalla mietin kovasti että miten salaan vahingon, lopulta ei auttanut muu kuin laittaa takki vyötäisille niinkuin olisi
ollut muka kuuma koska ei ne housut kerinneet kuivua oikein matkan aikana.
Vierailija kirjoitti:
Pissasin housuun koulun juhlassa
Minulle on myös käynyt noin, en kehdannut lähteä vessaan kesken juhlan ja ei sitä pystynyt enää pidättelemään vaan
housut kastui ihan totaalisesti. Juoksin siitä kotiin ja opettaja soitti perään ja laittoi todistuksen postissa.
Oksensin,kusin housuun ja vielä nenästäkin alkoi tulla verta. Takanani häämötti baari ja tiedän mitä ihmiset ajatteli vaikka olin kyllä tullut saman kadun varrella olevasta Kelasta! "Kiva" oli kusisissa kolitseissa ja verisessä hupparissa soitella isääni hakemaan kun bussiin en kehdannut mennä ja taksiin ei ollut varaa.
Ja olin siis raskaana vaikka näytinkin vain siltä että pitsa on maistunut.
Nukahdin teininä leffateatterissa ja pörpähtäessäni korahdin ääneen, johon heräsin. Vuosikymmeniä on jo tapahtuneesta aikaa, mutta vieläkin nauran nolona, kun muistelen tapausta. Nytkin nauran ääneen. 😂 - nainen -
Talutin polkupyörääni jalkakäytävällä, koska aikuinen ei saa ajaa jalkakäytävällä pyörällä. Liikkeen nurkalla, kun jalkakäytävää oli jäljellä enää metrin tai parin verran, ajattelin, että kyllä nyt jo uskaltaa pyörän päälle nousta, kun suojatie on jo ihan nenän edessä. Heti, kun pääsin pyörän selkään, nurkan takaa ajoi poliisimaija eteeni suojatien päälle ja täräytin pyörälläni melkein sen kylkeen. Poliisit pitivät minulle puhuttelun siitä, ettei jalkakäytävällä saa ajaa ja laittoivat minut kaiken lisäksi taluttamaankin sen pyöräni suojatien yli niin kuin pikkulapsen. Ikää siis oli minulla liki 50.
Muistakaa, että jalkakäytävällä ei saa aikuiset ajaa. Ei edes sitä viimeistä paria metriä.
Olen liukastunut talvella kadulla, ihmisiä ollut näkemässä.
Kävelin Jyväskylässä Kauppakadulla ja mahassa alkoi kiertämään rasvainen pitsa. Pierasin ja lusikallinen lorahti pikkareihin. Hirvee haju
Kerran ajoin fillarilla kaupungilla, kun sivusilmälläni näin, että ihan kuin joku vaalea pakettiauto ajaisi hitaasti siinä vanavedessäni. Ajoin jonkun matkaa silti eteenpäin. Tulin erään kaupan kohdalle ja näin edelleen sivusilmälläni, että se pakuhan seuraa minua edelleen. Olin jo ärtynyt ja hämmästynytkin. Käännyin lopulta katsomaan, että mitä v_ttua, minua seuraa joku - ja silloin näin, että poliisithan ne siinä olivat maijan kanssa. Poliisi kiersi ikkunan auki ja huusi minulle autosta, että tarakaltani tippui paketti.
He olivat tulleet takaani ja nähneet, kuinka pyörökoristani lennähti kevyt paketti ja sen takia he seurasivat minua, kun koittivat hakea sopivaa väliä, missä olisivat pelästymättä saaneet minut pysäytettyä ja sanottua asiasta, koska en ollut huomannut paketin tippumista. Olin lähtiessäni ajatelllut, että mahtaako niin kevyt paketti kiinnittämättä pysyä kyydissä. Ja eihän se sitten ollut pysynyt.
Poliisien kanssa on sattunut ja tapahtunut. Ihan nolottaa, kun olemme aina samaan aikaan liikkeellä, samalla reitillä.
Lenkkeilin Liipolassa Lahdessa, kun tosiaan mahassa alkoi kiertää, ja oli ihan pakko pieraista, ettei suoli halkea. Voi sitä ulosteen määrää trikoissa ja lahkeissa
Kauan sitten nuorena äitinä työpaikalla, tapahtui tämä: työkaverini tulivat ruokatunnilla naureskellen luokseni ja kysyivät, että huomasitko, että kahvihuoneen jääkaapissa oli pikkuhousut?" Menin hieman hämilleni, mutta samassa aivoissa välähti ja tajusin, että olen varmasti ainoa, joka kuljettaa pikkuhousuja käsilaukussaan eväiden lisäksi. Nuorimmainen nimittäin opetteli juuri kuivaksi. Juoksin kahvihuoneeseen. Siellä pomo palaveerasi, jonkun tärkeän näköisen pukumiehen kanssa. Pyytelin anteeksi häiriötä ja menin suoraa jääkaapille. Samassa pomo kysyi: "Mitä Mervi etsii?" Samassa huomaan siniset nallepikkuhousut tarttuneena litran jugurttipurkin pohjaan. Kiskaisen ne irti kuivuneesta hillotahrasta ja suljen jääkaapin oven. Levitän housut käsieni väliin miesten näkyville. "Näitä!". Hävetti ja nauratti niin hirveästi, että muuta en saanut sanotuksi ja juoksin pois. Voi järkytys sitä naurun määrää sinä päivänä!:D
Pieru karkasi rannalla just kun ohitin ne ainoat siellä olleet. Jalka jotenkin lonksahti kuoppaan ja samalla turautin.
Vierailija kirjoitti:
Tää on vähän semi-julkisella paikalla.
Mutta jouduin taannoin vatsakipujen takia käymään päivystyksessä lääkärissä.
Pissanäyte otettiin.
Isomahaisena ja isorintaisena naisena en ylety kusemaan istualtaan ja samalla pitämään sitä purkkia haarojen välissä.Tuskailin siinä aikani, lopulta laitoin purkin lattialle ja yritin pissata. Ei osunut vaan meni lattialle.. tuskailin taas, siivosin jäljeni ja yritin pyytää hoitajaa avuksi.
Ei suostunut vaan antoi hiukan isomman purkin.No, siihenkään ei osunut vaan kaikki meni lattialle.
Sukat ihan ja vähän vaatteetkin kusessa..Lopulta hokasin potan.
Laitoin purkin pottaan ja tähtäsin oikein kunnolla.
Suurin osa kuitenkin meni taas lattialle.
Jotain sentin sain kuitenkin purkkiin heijaamalla itseäni.Lopulta olin ponnistelusta ihan hiessä ja sukat ja osittain vaatteet ja lattia kusessa.
Pyyhin epätoivoisesti jälkeni ja pesin
Anteeksi, mutta kuinka yleensä edes pyyhit alapääsi, jos kätesi ei sinne yletä?
Pierasin ja samassa olikin kuivat housussa, siinä sitä sitten aloin miettiä mitä tehdä ettei kukaan huomaisi.
Tosin haju varmasti kyllä minut paljasti "paskahousuksi" kun ohi menijät selvästi haistoi. Pääsin vessaan
siivoamaan suurimmat mutta haju jäi joten jouduin kävelemään kotiin hajun kanssa.