Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on nolointa, mitä sinulle on tapahtunut julkisella paikalla?

12.06.2017 |

Tervetuloa lukemaan palstamme hauskinta ketjua! 🙂✌️

Kommentit (1938)

Vierailija
1741/1938 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia sitten eräänä helteisenä kesänä sain paiseen takapuoleeni. Paise puhkesi itsekseen, mutta minun piti käydä haavahoidossa terveysasemalla, koska haavaonkalo tulehtui. Yleensä haavan hoiti sama terveydenhoitaja, jonka kanssa oli hauska rupatella vaikkakin persus paljaana.

Eräällä kerralla olikin tutun hoitajan sijaan vanhempi varsin puisevanoloinen nainen, joka sanaakaan sanomatta kaiveli hoitotarvikkeet ja kysyi lyhyesti, missä kohtaa haava on. Osoittelin paljasta persustani ja täti aloitti haavahoidon putsaamalla haavan. Yht'äkkiä tunsin, miten keittosuolaa huljahteli haavan sijaan persreikääni eli hoitaja oli erehtynyt osoitteesta. Alkoi naurattamaan aivan järjettömästi ja mietin nauruntyrskäyksiä peitellessäni, miten kertoisin, että hoitaja on huuhdellut tuhkaluukkuani jo melkoisen tovin. Mietin lisäksi, mitä tapahtuisi, jos pääsisi pieru. Onneksi hoitaja huomasi itse erehdyksensä. Mikä ällistyttävintä, hoitaja vain tokaisi, että oi voi menipä vähän pieleen ja jatkoi sanaakaan sanomatta oikean haavan hoitamista. Päästyäni ulos huoneesta, nauroin koko matkan kotiin asti.

Vierailija
1742/1938 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantai-iltana kotiin kävellessäni Kouvolan taiteidenyö tapahtumasta tuntui että paukku pitäisi päästää ilmoille,

toisin kävi, tulikin kakka housuun. Siinä sitä sitten oltiin 4 kilometrin päässä kotoa kakka housussa, haju tuntui omaan

nenään ja pyllyssä tuntui kuinka ikävä tunne alkoi levitä. No eihän siinä sitten muuta voinut kun lisätä askelia kohti

kotia. Ja sitten loppujen lopuksi kun olin kotitalonpihalla niin naapuri koiransa kanssa änkeää juttusille, kyllä nolotti

siinä välimatkaa yrittäen pitää ettei kakka haisisi ja ettei hän näkisi märkää peffaani. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1743/1938 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkähkössä kassajonossa kaupassa seisoskelin ja uppouduin ajatuksissa liikaa omaan olohuoneeseen. Siinä sitten kotoisasti kallistin kankkua ja päästin pierun.  

Vierailija
1744/1938 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkähkössä kassajonossa kaupassa seisoskelin ja uppouduin ajatuksissa liikaa omaan olohuoneeseen. Siinä sitten kotoisasti kallistin kankkua ja päästin pierun.  

Mutta ollakaan pieru tulikin varren kanssa, siinä sitä sitten seisottiin lasti housussa. Läksin siitä mukamas hakemaan kärryineni jotakin unohtamaani tavaraa. Hylkäsin

kärrit hyllyjen väliin ja poistuin marketista. Kyllä nolotti kun kävelin autolle, hajuvana jäi vain perään. Onneksi auton takaluukussa oli pahvinpala penkille ettei sekin imenyt

housuistani jo läpitunkevaa märkää kakkaa. Kyllä oli kotimatka.

Vierailija
1745/1938 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukautissuoja petti ja oli todella runsaat kuukautiset.

Vierailija
1746/1938 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdin kauppakeskukseen ostoksille, jalassa gollarit ja päällä t-paita. Matkalla alkoi pissittää ja saapuessani perille

oli heti suunnistettava vessaan. Saavuttuani wc:hen hätä tuntui tosi kovalta ja siinä vessan kopissa kun yritin

aukaista housujeni kiristysnyöriä sain sen umpisolmuun ja en saanutkaan lasketuksi housujani ja paniikissa

pissasin housuuni. Vaaleat gollarit oli aivan pissaset niin etumuksesta,takamuksesta polvitaipeisiin. No mitä tein?

Aukaisin solmun, otin housut jalasta, huuntelin ne käsienpesualtaalla, rullasin ne niin kuivaksi kuin sain ja pistin

jalkaan ja siltä seisomalta kävelin autolle ja ajoin kotiin. Olihan ne housut edes saman sävyiset märkänä.

Vierailija
1747/1938 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtui 1980-luvun loppupuolella rautakaupassa missä olin töissä.

Viereisen yrityksen naispuolisella pakettiauton kuljettajalla ja meidän yrityksen varastomiehellä oli sutinaa keskenään.

Neitokainen tuli sitten osastolle mikä mulla oli vastuulla ja kysyi missä tämä kaveri on?

Pyysin häntä odottamaan kun käyn katsomassa. Painelin sitten takavarastoon ja hihkaisin kaverin nimen ja jatkoin, sua tuli rakastajatterisi katsomaan!

Kaveri meni ihan punaiseksi kasvoiltaan ja niin menimme mekin, leidi oli seurannut minua ihan kantapäillä!

Liukenin äkkiä paikalta.

Piti vähän tölväistä kaveria kun oli kihloissa toisen naisen kanssa.

Vierailija
1748/1938 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävelin sepalus auki kadulla

No on sitten kamalaa! Ei kai sentään HK:n sinertävä roikkunut näkyvillä....?

Vierailija
1749/1938 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuorein oli se, kun ajoin vahingossa yksisuuntaista katua väärään suuntaan. Vielä kotikaupungissa ja kaupungin ainoa yksisuuntainen katu.

Vierailija
1750/1938 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin marketissa ostoksilla, ja piti ostamani pikkuhousunsuojia ja kuinka ollakaan ex poikaystäväni kuherteli samalla

käytävällä uuden naisystävänsä kanssa. Menin nopeesti kärryineni ohi ja nopeesti otin hyllystä paketin, ja kassajonossa

vasta huomasin että olinkin ottanut siitä vierestä Tena Lady suojia. No sattumahan tietenkin toi ex:än perääni kassajonoon

ja hihnalla oli Tena vaipat muiden mukana kun en kehdannut niitä lähteä palauttamaan /vaihtamaan hyllyyn. Vähän

nolotti.

Vierailija
1751/1938 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuljettaja kuulutti ettå vessan lukko on sitten rikki,saa käyttää omalla vastuulla. Vessa oli bussin perällä,takapenkkien vieressä. Olin juonut kolme energiajuomaa ja oli menkat joten lopulta oli pakko mennä vessaan,koetin nostaa hametta ja laskea pikkuhousut JA pitää ovea kiinni. Sidekin piti vaihtaa.Juuri silloin bussi jarrutti rajusti,ovi lensi auki ja olin lentää pöntöltä pylly paljaana käytävälle. 

Vierailija
1752/1938 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolointa on ehkä se, kun kakkasin toisen lapsen synnytyksessä samalla, kun olin siirtymässä ponnistusvaiheeseen nelinkontin takapuoli kätilöön päin. Toiseksi nolointa se, kun pyörryin joskus parikymppisenä verikokeessa ja koetta ottanut nuorehko hoitaja pelästyi tätä ja oli kutsunut viereisistä huoneista apuja paikalle. Kolmanneksi nolointa on se, kun pieraisin tanssitunnilla. Toivottavasti kukaan ei osannut paikantaa ääntä juuri minun punaisena hehkuvaan naamaani. Neljänneksi nolointa on varmaan kaikki ne kerrat, kun olen aikuisena ihmisenä itkeä pillittänyt hammaslääkärissä, että pelottaa.

Vierailija
1753/1938 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän aloittaisin.. on meinaan tähän ikään mennessä sattunut vaikka mitä..

- Kävi kirjaston vessassa ja minulla  oli kankainen olkalaukku, kaveri sitten kysyi että mikä kumma laukussani roikkuu? Se oli jonkun kusinen menkkaside,sieltä vessasta tarttunut mukaan!

- Pelleilin (ihan selvinpäin) tippuvani puiston suihkulähteeseen ja tipuin sinne  oikeasti,nahkatakki päällä syyskuussa

- Ostoskeskuksessa oli jokin lasten tapahtuma ja pelästyin  nurkan takaa ilmestynyttä jättikoiraa,siis ihmistä koirapuvussa niin että huusin  kurkku suorana apua ja jeesusta

- Exä piilotti mielestään hyvänä pilana farkkuni kun minun piti lähteä kotiin,suutuin ja lähdin vain reisiin yltävä villapusero,maiharit, villasukat ja tietenkin alusvaatteet päällä kävelemään 2km kotiin,matkan varrella kauppa ja leikkipuisto

- Otin tatuoinnin lantioon,minulla on jännitysniska ja jotenkin tatuoijalla jäkitin niskaani niin että ylös noustessa alkoi pyörryttää aivan hitosti, soitin veljelle että pääseeko hakemaan ja kun astuin ulos tuupertuin suoraan vesilammikkoon

- Kylpylän allas-osastolla soi musiikki ja aloin onnessani tanssia kunnes miesystävä sanoi että tissini näkyvät,olin bailannut tissit ulos bikineistä

Vierailija
1754/1938 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tension neck eli jännitysniska pistää usein kävelemään seiniä pitkin.

Kerran oltiin ystävän kanssa kahvilassa jossa oli mukavat sohvat,käännyin sivuttain ja nojasin kättä poskea vasten ja kyynerpäätä sohvaan. No niskahan ei tästä tykännyt yhtään! Kun nousin pukeakseni takin,horjahdin välittömästi pari askelta sivulle ja kaaduin jonkun pariskunnan pöydän päälle. Siinä oli  kahvit ja kakkupalaset,eivät olleet enää kauan. Minun luultiin olevan humalassa ja jotkut teinit nauroi ja kuvasi. Ystäväni piti kättään vyötäisilläni jotta pystyin kävelemään ulos. Jälkeenpäin tajusin että minun olisi pitänyt korvata sen pariskunnan (vai olivatko he sisarukset tai kaverukset, en tiedä)kahvit.

Vierailija
1755/1938 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan mulla oli silloisessa autossa ongelmana, että töötti alkoi törähtelemään itsestään. Kerran pysähdyin suojatien eteen kun joku mummo oli menossa rollaattorin kanssa yli, niin eikös vaan just silloin *tööööt*! Arvatkaa katsoiko mummo pahasti! :D

Tilanteesta päästyäni töötti törähti vielä pari kertaa uudelleen, joten pysähdyin ja otin sulakkeen irti ensi hätään. Vika löytyi myöhemmin ratin sisältä jossa johtoliitin otti osumaa runkoon.

Vierailija
1756/1938 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tension neck eli jännitysniska pistää usein kävelemään seiniä pitkin.

Kerran oltiin ystävän kanssa kahvilassa jossa oli mukavat sohvat,käännyin sivuttain ja nojasin kättä poskea vasten ja kyynerpäätä sohvaan. No niskahan ei tästä tykännyt yhtään! Kun nousin pukeakseni takin,horjahdin välittömästi pari askelta sivulle ja kaaduin jonkun pariskunnan pöydän päälle. Siinä oli  kahvit ja kakkupalaset,eivät olleet enää kauan. Minun luultiin olevan humalassa ja jotkut teinit nauroi ja kuvasi. Ystäväni piti kättään vyötäisilläni jotta pystyin kävelemään ulos. Jälkeenpäin tajusin että minun olisi pitänyt korvata sen pariskunnan (vai olivatko he sisarukset tai kaverukset, en tiedä)kahvit.

Vaivaan saa kyllä apua. Ei tarvitse kärsiä ja kaatuilla ihmisten päälle. Rohkeasti lääkäriin.

Vierailija
1757/1938 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen liukastunut talvella kadulla, ihmisiä ollut näkemässä.

Ja mitä sitten? Luuletko olevasi ainoa joka on liukastunut eikä tästä edes selviä mitä tapahtui kun "liukastuit". Ts kaaduitko ehkä pahastikin, tarvitsi apua tai satutitko itsesi, entäs näkijät, nauroivatko he sinulle tai tulivatko avuksi?

Vierailija
1758/1938 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea pissahätä ja juoksin bussiin,kompastuin jalkakäytävän reunaan,kolautin polveni ja rakko  antoi periksi. Bussikin ehti lähteä. Oli pakko nilkuttaa taksitolpalle ja taksikuskin ilmeestä näki ettå haistoi jotain.

Vierailija
1759/1938 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä meinasin ajaa skootterilla postiautoa päin kun se vaan kiilas eteen yhtäkkiä ja tuli joku ajatuskatkos niin sekoitin jarrun ja kaasun, niin ajoin sitten seinää päin kun yritin väistää :D

Vierailija
1760/1938 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä ihan nolointa. Menin hyvin aikaisin töihin ja oli satanut 5 cm lunta jäisen jalkakäytävän päälle. Juuri ennen työpaikkaa kaaduin ylämäessä, liuuin alas enkä päässyt liukkauden takia edes seisomaan. Oli kontattava sivuun ja sieltä sitten tarvoin lumessa loppumatkan. Koirantaluttaja katseli kauempana suu auki. Ja lumiaurakin tuli saman tien.