Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on nolointa, mitä sinulle on tapahtunut julkisella paikalla?

12.06.2017 |

Tervetuloa lukemaan palstamme hauskinta ketjua! 🙂✌️

Kommentit (1938)

Vierailija
1601/1938 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
1602/1938 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, onko keskisuuren suomalaiskaupungin suora paikallisradiolähetys 1990-luvun alkutietämillä julkinen paikka, mutta jäätävät myötikset tuli pikkupojalle (minulle), kun oma isä itsensä esitellen vastaa radion tietovisakysymykseen "mikä on barbeque?" (siihen aikaan tuli näitä "uusia" lifestyle-käsitteitä) itsevarmuutta huokuen "SIITOSORI". Vastaus oli sinänsä oikea, mutta ei kelvannut (isäni on aktiivinen raviharrastaja).

En muista, pitikö Hanski Kinnusen pokka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1603/1938 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran teininä jonottaessani opiskelijaruokalassa, minulta kysyi joku tummaihoinen mies englanniksi jonkun tarjolla olevaan ruokaan liittyvän asian. Olin silloin huono englannissa ja lisäksi pelkään sosiaalisia tilanteita, joten sönkötin vain hädissäni "I don't speak English". Sen sentään osasin oikein koska oli usein joutunut sanomaan. Hän ei ymmärtänyt tilannettani, joten hämmentyneesti, lähes vihaisesti tokaisi "But you spoke it?!" Menin niin panikkiin etten uskaltanut enää sanoa mitään. En osannut edes pyytää anteeksi, menetin puhekyvyn täysin. Menin omalle paikalleni, ja mies ja hänen kaverinsa katsoivat minua vihaisesti koko ruokailun ajan. Varmaan luulivat rasistiksi, tai muuten vaan että olin tahallani veemäinen. Hävetti tosi pitkään sen jälkeen.

Minulla kävi lähes  identtinen tapaus, mies etsi kai jotain osoitetta johon  hädissäni sönkötin "Sorry i`m not speaking english" ja mies epäuskoisen sekä hiukan vihaisen oloisena "But you speak english right now!"

Siinä vaiheessa kielitaitoni loppui kun  ja kun mies  työnsi karttaa kasvoilleni  höpöttäen jostain "landlordista", menin paniikkiin ja aloin toistella " what what sorry sorry what " kasvot tulipunaisina.  Mies katsoi omituisesti ja jatkoi karttoineen matkaa.

Mua vituttaa noi jotka englantia puhuu että eivät ymmärrä että kaikki ei osaa englantia,Suomesta on tullut englanninkielisten maa ja sitten vetävät vielä rasistikortin tms ne jotka siis suuttui kun ei puhuttu englantia.

Minä vastaan yleensä saksaksi, ranskaksi, espanjaksi tai italiaksi. Joskus olen kielitaidottoman tarjoilijan kohdalla kokeillut noita kaikkia kieliä ja sitten vaihtanut ravintolaa.

Jännä miten kiinalaiset oppii kyllä operoimaan välttävästi suomeksi, muunmaalaiset eivät viitsi vaikka asiakaspalveluun hakeutuisivat.

Menee ketjun teemaankin, noloahan se on toisaalta olla osaamatta maan kieltä asiakaspalvelussa, toisaalta noloa minulta tylyttää toista ja brassailla omalla kielitaidollani.

Vierailija
1604/1938 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teininä pianotunnilla miespuolisen soitonopettajan luona, ja jo sinne menomatkalla tajusin että epätavallisen runsaat menkat oli tulleet housujen läpi. Onneksi tummat farkut, mutta... Yritin istua soittaessa ihan (satiinikankaalla topatun, vaalean) pianotuolin reunalla ja opettaja kehotti monta kertaa istumaan paremmin... ehkä tajusi sitten itsekin, mistä oli kyse, koska lopetti kehottamisen. Koko ajan tunsin veren valuvan. Outoa että tunnollisena edes menin tunneille ajoissa ja koetin tehdä kaiken kuten piti. 

Kuukautisiin liittyy monenlaisia noloja tilanteita. Ei onneksi ripuliin kuten täällä näköjään monelle. 

Mitä hävettävää on menkoissa??!! Huoh.

Useimpien mielestä on noloa pilata toisten omaisuutta veritahroilla. Kuten nyt vaikka satiinipäällysteistä pianotuolia.

Toisekseen, menstruaatiovuoto on elimistön jätettä, ja meidän kulttuurissa jätteenpoisto on yksityinen asia, ja sen epäonnistuminen, tai tahaton tapahtuminen julkisella paikalla, koetaan noloksi. Ei liity pelkästään kuukautisiin ja samasta asiastahan siinä on kyse kuin ulosteessakin: elimistö poistaa materiaalia, jota ei enää tarvita.

Kolmannekseen, harva meistä haluaa altistua ventovieraiden eritteille, joten silkasta myötätunnosta muita kohtaan tuntuu inhottavalta, jos tietää altistavansa muita, ventovieraita, omille eritteilleen.

Vierailija
1605/1938 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätskikiksalla piti sanoo myyjälle tsau, niin mä sanoinki moips...

Alushousujen kuminauha petti kaupassa ja putosivat jalkoihin. Onneksi hyllyjen välissä . Kannattelin niitä hameen vyötäröstä kiinnipitäen kassalle ja ulos autolleni.

Vierailija
1606/1938 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulu meinas lentää päin keskellä kaupunkia vilkkaalla paikalla,kiljuin ja pistin kädet suojaksi ja pulu ohitti nippanappa kaikki kääntyi katsomaan,minä jatkoin nolona matkaa..

Vierailija
1607/1938 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kiireessä läksi kotoa kerran, minulla oli t-paita nurinpäin yllä.

Huomasin sen vasta kun kuumissani menin työpaikan vessaan, ennen töiden alkua.

Vierailija
1608/1938 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useamman kerran ovat shortsit ratkenneet haaruksista golfkentällä nostaessa palloa kupista

Vierailija
1609/1938 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin raskaana mutta en näyttänyt siltä vain lihavalta ja oli jatkuva pissahätä tilani takia,olin sitten kauppahallissa ostamassa juustoja ym ja vauva alkoi taas painaa rakkoa. Juoksin yleisövessaan  ja avasin oven mutta siellä olikin joku pulsun oloinen känninen  nainen pöntöllä ja huusi kovaa  NYT VIT TU OVI KIINNI! Pelästyin ja samalla tuli  pissat  housuun,siinä  keskellä kauppahallia. 

Vierailija
1610/1938 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alushousujen kuminauha petti kaupassa ja putosivat jalkoihin. Onneksi hyllyjen välissä . Kannattelin niitä hameen vyötäröstä kiinnipitäen kassalle ja ulos autolleni.

Vierailija
1611/1938 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haukkui mut saatanan huoraksi, keskellä katua, keskellä päivää, huusi kaikkien kuullen.

Edelleen ollaan yhdessä mutta tuo tapahtuma ei unohdu varmaan koskaan.

Vierailija
1612/1938 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
1613/1938 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
1614/1938 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rippikoulun jälkeen konfirmaatiotilaisuudessa luokkakaverini oli piirtänyt punaisella liidulla albani (valkoinen pitkä takki, lakanakankaan omainen) takapuoleeni punaisen viivan. Juuri, kun olimme menossa kirkon puolelle, hän kysyi, että mikä punainen minulla on takapuolessani. Oli pakko mennä kirkkoon ja kävellä  koko kirkon käytävän mitan kaikkien omaisten katsellessa ja polvistua alttarille selkä kirkkosaliin päin. Ja koko ajan hävetä sitä punaista tahraa takapuolessa.

Alapeukku siitä, että selität, mikä alba on. Selitätkö yleensäkin mistä on kyse, jos puhut vaatekappaleesta, jota vähintään 70 % lukijoista on varmasti käyttänyt itsekin, ja loput tietävät asiasta ihan yleissivistyksen takia?

No pääsitpä nyt itse pätemään.

Vierailija
1615/1938 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävelin lähiössä metsikön läpi kulkevalla ulkoilureitillä. Metsä oli aika synkän näköinen, ja minulle tuli mieleen laulu "Maan korvessa kulkevi lapsosen tie". Aloin laulaa sitä kävellessäni. En huomannut, että takanani oli sauvakävelijä. Hän ohitti minut läheltä, kun lauloin ensimmäistä säkeistöä, ja katsoi minua erittäin oudosti. Minua nolotti!

Ratsastin silloisella vuokrahevosellani maastossa yksin, kuljettiin hiljaisia metsähiekkateitä ja tallinpitäjä oli ennen lähtöä varoittanut että alueella liikkuu paljon hirviä (hevoset pelkäävät jostain syystä hirviä, ehkä ovat niille kuin isojalan näkeminen meille?), pidä ääntä niin pysyvät ryteikön puolella. Olin nähnyt jo ekan hirven pellolla enkä halunnut että kotimatkalla sarvipää ilmestyy keskelle tietä blokkaamaan tietä, niinpä päätin laulaa. Suomipopin helmiä kovaa ja korkealta. Mutkan takaa ilmestynyt lenkkeilijä tuli nopeasti luokseni ja kysyi että onko minulla joku hätänä... en laulanut enää maastossa :)

Vierailija
1616/1938 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävelin lähiössä metsikön läpi kulkevalla ulkoilureitillä. Metsä oli aika synkän näköinen, ja minulle tuli mieleen laulu "Maan korvessa kulkevi lapsosen tie". Aloin laulaa sitä kävellessäni. En huomannut, että takanani oli sauvakävelijä. Hän ohitti minut läheltä, kun lauloin ensimmäistä säkeistöä, ja katsoi minua erittäin oudosti. Minua nolotti!

Ratsastin silloisella vuokrahevosellani maastossa yksin, kuljettiin hiljaisia metsähiekkateitä ja tallinpitäjä oli ennen lähtöä varoittanut että alueella liikkuu paljon hirviä (hevoset pelkäävät jostain syystä hirviä, ehkä ovat niille kuin isojalan näkeminen meille?), pidä ääntä niin pysyvät ryteikön puolella. Olin nähnyt jo ekan hirven pellolla enkä halunnut että kotimatkalla sarvipää ilmestyy keskelle tietä blokkaamaan tietä, niinpä päätin laulaa. Suomipopin helmiä kovaa ja korkealta. Mutkan takaa ilmestynyt lenkkeilijä tuli nopeasti luokseni ja kysyi että onko minulla joku hätänä... en laulanut enää maastossa :)

Hih. Muistatko, mitä kappaletta lauloit, kun lenkkeilijä yllätti sinut?

Vierailija
1617/1938 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
1618/1938 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
1619/1938 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkoshätä yllätti ruokakaupassa jossa ei ollut vessaa, loput on painokelvotonta. Sairastan koliittia, mitkään vaipat eivät riitä. Kauhea tilanne.

Vierailija
1620/1938 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen yli viisikymppinen ja vielä ikinä ole tarvinnut kuseksia ja varsinkaan paskoa ihmisten nurkkiin, porttien pieliin ja puutarhoihin. Mikä teitä vaivaa?

No minua vaivaa IBS,kiitos kysymästä.

Saatan ilman varoitusta tuntea että ripuli tulee ja silloin on max viisi minuuttia aikaa saada housut alas. En voi lakata elämästä,en voi linnottautua kotiin. Vaikka sitten pitäisi juosta uppo-oudon talon porttikongiin  sontimaan.

Mulla sama IBS kyllä on niin kiusallinen sairaus. Kotonakaan aamukahvilla en aina ehdi vessaan, housuun tulee vetelät 💩

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan