Onko järkeä järjestää häitä kun minulla ei olisi ketään kenet kutsua häihin.
Veljeni olis ainoa. Mun sukulaiset ei ole pitäneet yhteyttä 25 vuoteen. Vanhempia minulla ei ole. Kavereita ei ole eikä sellaisia läheisiä edes joita vois kutsua. Häihin tulis vain naiseni kavereita ja sukua. En näe järkeä mennä naimisiin edes ja oon siitä naiseni kanssa puhunut. Se varmaan haluais namisiin.
Kommentit (12)
Olet joku syrjäytynyt?
Ja muka naimisiin menosssa?
Naimisiinmeno ei tarkoita häitä. Häät ovat juhla ja ensimmäinen on juridinen sopimus.
Oletko kehitysvammainen?
Hei, pitää olla 18 v jos tahtoo akan ottaa ;D
Odottele ap vielä muutama vuosi, jookos?
Maistraatissa häät, pari todistajaa tarvii, mutta saa varmaan myös talon puolesta. Sitten syömään ravintolaan.
Ei meilläkään ollut häitä, pelkkä vihkiminen ja ihan omasta toiveesta. Avioliitto on juridinen sopimus.
No ei tietenkään ole mitään järkeä, jos ei kerran vieraitakaan sinne tulisi. Häät tarkoittavat nimenomaan isompaa juhlaa, jossa on ruoka- ja juomatajoilua, tanssia, leikkejä yms.
Naimisiin voi mennä ilman hääjuhlaakin. Käydä vihillä ja järjestää joku pienimuotoinen tilaisuus kotona tai vaikka jossain ruokapaikassa. Itse oltiin vihkimisen jälkeen vain kabinetissa pienellä lähipiirin porukalla syömässä.
Karatkaa ulkomaille ja järjestäkää häät jossain trooppisella rannalla. Vaikka se veli ja joku kumppanin läheinen mukaan todistajiksi.
Meillä nyt ei periaatteessa ollut häitä, mutta käytiin papin vihittävänä kahden seurakunnantyöntekijän ollessa todistajia. Järjestettiin (tai minä järjestin) sitten pieni kahvitilaisuus parin päivän päästä ja paikalla oli vain miehen sukulaisia. Asuttiin miehen kotipaikkakunnalla ja omat vanhemmat ja sisarukset asuivat kaikki satojen kilometrien päässä. Ei olisi ollut järkeä kutsua heitä yhden kahvin takia niin pitkistä matkoista. Eli kyllä tekin voitta pienet hään järjestää, vaikka vieraan olisi vain tulevan vaimon sukua ja ystäviä, jos tuleva vaimosi häitä toivoo. Mutta jos et oikeasti halua naimisiin , niin miksi olet edes kosinut? Ei ihmiset nykyään juurikaan naimisiin mene, joten älä mene sinäkään, jos et halua ja sano se sille mielitietyllesi selvästi, äläkä roikota löyhässä hirressä.
Vaikka provohan sinäkin olet.
Ei kannata järjestää. Siellä vaan naureskelevat typerille hääleikeille ja juoruavat selkäsi takana.
Häitä ei ole pakko järjestää, mutta tuosta varmaan kannattaa keskustella sen kumppanin kanssa millaiset toiveet hänellä on asian suhteen.
Menkää vaan naimisiin ihan missä vaan ja sen jälkeen syömään ravintolaan.