Mikä on nolointa, mitä sinulle on tapahtunut julkisella paikalla?
Kommentit (1938)
Yli 20v sitten anoppilan vintillä... Silloisen tyttökaverin ja nykyisen vaimon vanhemmat huikkasivat alakerrasta, että lähtevät kauppaan. Kuulimme kun ovi kolahti ja pian auto starttasi pihasta. Talo tyhjä ja päädyimme villiin ja äänekkääseen läheisyyteen. Toimituksen jälkeen bokserit jalassa ja puoliheijarissa alakertaan keittiöön juomaan. Olin keittiössä, niin nurkan takaa olohuoneesta kurkisti anoppi, joka totesi, että hän jäikin kotia. Naama punaisena hiivin yläkertaan ja kerroin tyttökaverille tilanteen. Koko loppupäivä pysyttiin vintissä häpeän takia :) Ja olin ensin menossa täysin nakuna sinne alakertaan, mutta vedin kuitenkin ne bokserit jalkaan. Onneksi.
Nyt oikeesti onko mammat niin herkkävatsaisia vai onko täällä joku kakkatarinoiden tosiystävä joka keksii uuden tarinan joka kerta.
Vierailija kirjoitti:
Nyt oikeesti onko mammat niin herkkävatsaisia vai onko täällä joku kakkatarinoiden tosiystävä joka keksii uuden tarinan joka kerta.
Jollain on kakkafetissi
Vuosia sitten töissä minulta ratkesi housut haaroista. Siinä kauniisti pyllistin esimiehelle tajuamattani, että housuihin on tullut reikä ja pikkarit näkyvät. Itse nuori nainen, esimies muutamaa vuotta itseäni vanhempi mies. Varovasti huomautti, tilanne kiusallinen varmasti molemmille. Onneksi tämä sentään tapahtui varaston puolella eikä myymälässä kaikkien asiakkaiden nähden.
Tämä on aika lievää muihin juttuihin verrattuna: nuorena istuin bussissa alas, ja farkkujen vetskari hajosi kovaäänisesti.
Ei siinä muuten mitään, mutta oli lyhyt takki ja lyhyt pusero päällä, eli bussista noustessa olin aikamoinen kävelevä show.
Onneksi oli laukku mukana, mitä sitten häveliään näköisenä pitelin alapään edessä loppumatkan ajan.
Sain pissatulehdukseen antibiootit ja jo ekana päivänä maha oli hirmu kipeä,en tiennyt että samaan aikaan pitäisi syödä maitohappobakteereja. Kuurin toisena päivänä olin kaupungin keskustassa odottamassa vaihtoyhteyttä töihin kun vatsakipu yltyi ja tuli kakkahätä. Lähdin kävelemään kohti Sokosta mutta ovien luona tuli huonot housuun. Menin silti vessaan ja koetin pelastaa mitä pelastettavissa oli, ei kovin paljon. Pikkuhousut ja sukkahousut lensivät suoraan roskiin,farkkuja pesin lavuaarissa ja olin kiitollinen pepun alle yltävästä villakangastakista. Mutta aivan kuin julkinen housuun ripulilointi ei olisi ollut tarpeeksi,päätti siivooja murtautua sisään kun pesin farkkuja siellä invavessassa pilde,perse ja jalat paljaana( pitkä takki oli naulakossa ja päälläni pelkkä poolopaita).. Siinä minua tuijottivat silmät renkaina siivooja ja pyörätuolissa istuva nainen,joka oli ilmeisesti luullut että joku teini meikkaa siellä (valitsin invavessan kun enhän minä naistenvessassa voinut housujani pestä).
Kävelimme kaverin kanssa yhtämatkaa, kunnes tuli risteys, josta jatkoin eri suuntaan kuin hän. Hänellä oli jonkin verran matkaa bussipysäkille ja hän käveli selin lähestyvää bussiaan. Minä ajattelin auttaa häntä ehtimään bussiinsa ja huusin matkan päästä täysillä: "Bussi tulee!" Kaverillani oli korvanapit korvissa ja hän ei kuullut huutoani, sen sijaan kaikki muut kadulla kävelijät kuuli ja varmasti ajattelivat, että olen joku kylähullu, joka huutelee bussin tullessa.
Olin nuorempana poikaystävän kanssa Thaimaassa ja menimme yhtenä päivänä päiväreissulle snorklaamaan, kun minulle iski ihan puskista hirvittävän huono olo. Reissulla oli noin parikymmentä muutakin ihmistä ja istuimme lautassa, kun yhtäkkiä oksensin siihen kaikkien keskelle. Joku henkilökunnasta vei minut ohjaamon vessaan, missä huutolaattasin vielä monta kertaa. Kyydissä oli myös lapsiperheitä ja minua hävetti hirveästi, sillä uskoin kaikkien luulevan, että minulla oli krapula. Olimme nimittäin poikaystävän ja parin muun porukassa olevan tyypin kanssa olleet edellisenä iltana bilettämässä, ja meidät oli nähnyt myös useampi lautassa olija, sillä he olivat kanssamme samassa hotellissa. En ollut kuitenkaan juonut juuri mitään tuon snorklausreissun vuoksi, joten darrasta ei ollut kyse. En tiedä, oliko se sitten ruokamyrkytys, migreenikohtaus vai mikä, mutta olin joka tapauksessa koko loppupäivän erittäin heikossa kunnossa. Silloin tuo tosiaan tuntui nololta, nyt ei enää niinkään.
Jouduin vatsavikani takia ulostmaan ison kaupungin torille päivällä, tämä tauti ei kysy aikaa eikä paikkaa.
Pissasin tienviereen yöllä ja kun nousin ylös. Lähimmän ökytalon kamera teki pyörimisliikkeen, perse olikin kametaan päin.
Olen yli viisikymppinen ja vielä ikinä ole tarvinnut kuseksia ja varsinkaan paskoa ihmisten nurkkiin, porttien pieliin ja puutarhoihin. Mikä teitä vaivaa?
En nyt tiedä mistään supernolosta, mutta itselleni sattuu pieniä noloja tilanteita melkein päivittäin. Esimerkiksi yritän toivottaa jollekin hyvää päivänjatkoa ja kiittää samalla, niin suusta tulee ulos joku "hyvää kiitos" tai muuta typerää. :D Eilen olin menossa yhdestä ovesta sisään, kun sieltä rynnisti joku mies ulos. Törmättiin toisiimme ja teimme klassiset, eli yritettiin ohittaa toisemme samalta puolelta. Heiluttiin siinä sitten jonkun aikaa ja revettiin nauruun, kunnes mies loikkasi minua "karkuun". 🙈
Vierailija kirjoitti:
Kosinta. Ex tiesi tasan tarkkaan mitä mieltä olin tuollaisesta julkisesta huomiosta, mutta ei sitten voinut vastustaa kiusausta. Sanoin kyllä vain säilyttääkseni jotenkin kummankin kasvot, mutta peruin asian heti kahden kesken. En ole sen koommin tuntenut itseäni yhtä loukatuksi.
Minä myös kielsin miestä kosimasta julkisesti. No hän tottakai kosi suuressa yleisötapahtumassa. Ei hitto mua nolotti, kun siellä oli erityisen paljon teinejä, jotka alkoi huutamaan ja vislaamaan. En perunut kihlausta ja naimisiinkin päädyttiin. Ollaan sittemmin erottu, koska yllätys yllätys, mies ei ottanut tunteitani huomioon muissakaan asioissa.
Olen seksuaalisuuden suhteen vähän avoimempaa tyyppiä oleva mies, eli vaikka suht heterona itseäni pidänkin, niin peppujutut kuitenkin kiinnostaa ja kiihottaa.
Joitakin vuosia sitten päätin, että nyt investoidaan ihan oikeaan leluun. Saa jäädä ne hemmetin kurkut sun muut. Mutta eihän nyt miehen nimellä voi mitään tuommoisia tilata Suomesta, mitä hekin ajattelevat.
Ratkaisu: tilaan ulkomailta. Kaikennäköistä tullut ennenkin tilattua ilman ongelmia.
Aika kuluu ja paketti saapuu. Nimittäin tulliin. Koitan hoitaa itsepalveluna monta tuntia ja monen hikikarpalon saattelemana, mutta tappio on myönnettävä; en löydä sopivaa tullinimikettä. Ei auta kuin soittaa asiakaspalveluun ja kysyä tullinimikettä... Jotain kumivittua sopersin puhelimeen, mutta olen varma että virkailija tiesi tasan tarkkaan mistä on kyse. Kyseli vielä onko jotain vibraominaisuuksia. Kyllä hävetti.
Virkailija sentään oli asiallinen ainakin puhelun ajan.
Vierailija kirjoitti:
Olin nuorempana poikaystävän kanssa Thaimaassa ja menimme yhtenä päivänä päiväreissulle snorklaamaan, kun minulle iski ihan puskista hirvittävän huono olo. Reissulla oli noin parikymmentä muutakin ihmistä ja istuimme lautassa, kun yhtäkkiä oksensin siihen kaikkien keskelle. Joku henkilökunnasta vei minut ohjaamon vessaan, missä huutolaattasin vielä monta kertaa. Kyydissä oli myös lapsiperheitä ja minua hävetti hirveästi, sillä uskoin kaikkien luulevan, että minulla oli krapula. Olimme nimittäin poikaystävän ja parin muun porukassa olevan tyypin kanssa olleet edellisenä iltana bilettämässä, ja meidät oli nähnyt myös useampi lautassa olija, sillä he olivat kanssamme samassa hotellissa. En ollut kuitenkaan juonut juuri mitään tuon snorklausreissun vuoksi, joten darrasta ei ollut kyse. En tiedä, oliko se sitten ruokamyrkytys, migreenikohtaus vai mikä, mutta olin joka tapauksessa koko loppupäivän erittäin heikossa kunnossa. Silloin tuo tosiaan tuntui nololta, nyt ei enää niinkään.
Veikkaanpa että suurin osa ajatteli huonon olon johtuvan lautassa olemisesta. Ja hyvin mahdollista että siitä johtuikin.
Joskus vuosia sitten tuoreena äitinä oltiin lapsen kanssa äiti-lapsi-kerhossa, jossa esittäydyttiin kertomalla oma nimi ja lapsen nimi. Mikälie minulle tuli, mutta unohdin lapsen nimen aivan täysi, olin pitkään ihan hiljaa ja sitten kun avasin suuni möläytin lapsen toisen nimen. Voi jessus, että hävetti, kun tajusin mokani. Sitten vaan sopertelin, että joo se oli lapsen toinen nimi ja kulkee suvussa ja etunimi on siis Eino. En ihan heti mennyt kerhoon uudelleen, hävetti niin paljon ja tarvitsin muutemat kunnon yöunet.
Juoksin bussiin ja oli aika avonainen toppi päällä, kävelin koko bussin läpi taakse istumaan ja istuttuani huomasin että toinen tissi roikku siinä topin päällä.
Olen yhden kerran lähtenyt hillittömällä kiireellä töihin niin, että minulla oli pusero päällä, mutta vetäisin siihen vaan bleiserin päälle ja lähdin kamalalla kiireellä juoksemaan rappuun ja bussipysäkille, mikä oli vaan parinkymmenen metrin päässä alaovesta.. Onneksi tajusin alaovella, että jotain unohtui, hame nimittäin :-D Bussi oli jo pysäkillä, mutta päätin kääntyä takaisin ja pistää loputkin vaatteet päälle ja mennä seuraavalla vuorolla. En tajua, että miksi pidin niin kiirettä, kun en edes ollut mitenkään myöhässä ja minulla oli liukuva työaika.
Yhden kerran lähdin töihin eriparikengissä. Minulla oli kahdet mustat talvisaapaat ja taas töihin lähtiessä nappasin siitä sekamelskasta saappaat jalkaan. Matkalla sitten huomasin, mitä tuli taas sählättyä, mutta nyt ei ollut aikaa kääntyä takaisin, vaan menin ylpeästi töihin eriparisaappaissa. Ja tämä tapahtui kauan ennen sitä, kun eräs julkkis keksi tehdä siitä muoti-ilmiön, joten olin silloin paljon edellä aikaa.
Minulla oli joskus 80-luvulla sellainen kesämekko jossa oli se krymppytoppi, ei mitään olkaimia. Se nyt ei ihan kaulaan asti ollut. Kerran kompuroin raitiovaunun portaissa oman helmani päälle ja onnistuiin nykäisemään helmasta niin että kompuroin kauhealla kolinalla kontalleen raitiovaunun lattialle, ja kumpikin tissi pullahti siihen kanssamatkustajien iloksi. Onneksi kanssamatkustajia ei ollut montaa eivätkä kaikki kääntyneet katsomaan.
Yksi nuori poika takapenkillä näki koko tilanteen ja tuli auttamaan minut ylös, epäilemättä samalla lepuuttaen silmiään rintavarustuksessani. Voin vain kuvitella miten elämyksellisen näyn hänelle tarjosin mutta toisaalta, oli todellinen herrasmies, niin että soin sen hänelle. Punotin kuitenkin aika tavalla ja poistuin heti seuraavalla pysäkillä ja parin nyyhkäyksen jälkeen olin valmis seuraavaan raitiovaunuun.
Viime kesänä sukulaisen synttäreillä istuin lähellä kahvipöytää vanhassa tuolissa. Kun nousin ottamaan lisää kakkua, niin tuolin istuinosa oli tarttunut kiinni takapuoleeni ja irtosi ja putosi kolahtaen lattialle. Kaikkia tietysti olisi naurattanut, varsinkin, kun olen huomattavasti ylipainoinen. Tilanne melkein sama kuin olisi liian pieni tuoli jäänyt kiinni ahteriin,totesin.