Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on nolointa, mitä sinulle on tapahtunut julkisella paikalla?

12.06.2017 |

Tervetuloa lukemaan palstamme hauskinta ketjua! 🙂✌️

Kommentit (1938)

Vierailija
1581/1938 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viety tukasta autoon kesken kauppareissun, kun en osannut käyttäytyä. Menneisyydessä, jossa ei ollut lasuasia.

Vierailija
1582/1938 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kastuin ukkoskuurossa litimäräksi ja jouduin menemään bussiin vettä valuvana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1583/1938 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihityttää niin että menee kohta pikkarit vaihtoon!! 🤭

Vierailija
1584/1938 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli hiljan kakat housuun keskellä katua, vaikka kuinka yritin pidätellä. Lähtiessä ei ollut vessahädästä tietoakaan ja sitten se yksi kaksi iski. Jumalaton äänekäs rutina ja hups, tunsin että nyt on ripulipaskat housussa.  Kotiin oli 4 kilsaa enkä tosiaankaan voinut bussiin mennä, etsin lähimmän kahvilan vessan ja pesin alkkarit ja itseni siellä ja kävelin kotiin, en ihan luottanut että kaikki olisi poistunut.....

Syynä oli uusi lääke, jota mahani ei sietänyt. 

Vierailija
1585/1938 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottelin jossain Helsingin pienistä, jo lopetetuista elokuvateattereissa odottelin pääsyä saliin. Saliin vievät ovet ja niiden edessä olevat samettiverhot olivat vielä kiinni. Huomasin ovien kahta puolta seinällä noin puolentoista metrin korkeudella olevat messinkirenkaat, joihin verhojen nyörit varmaan kiinnitettiin silloin kun niitä pidettiin auki. Sain päähäni kokeilla, mahtuisiko vasemman nimettömäni renkaasta läpi niin, että metallirengas näyttäisi kihlaormukselta. Sain juuri ja juuri sormen läpi renkaasta, mutta kun yritin vetää sitä pois, sormi jäi kauhukseni jumiin. Juuri silloin salin ovia tultiin avaamaan ja muut saliin pääsyä odottavat näyttivät ostamansa liput ja menivät sisään. Minä jäin yksin salin ulkopuolelle.sormi kiinni seinässä ja yritin epätoivoisesti saada sitä vapaaksi.

Mietin jo, pitäisikö minun huutaa apua elokuvateatterin henkilökunnalta ja kysyä, oliko heillä työkaluja, jolla metallirenkaan saisi irrotettua seinästä tai katkaistua, tai voisivatko he soittaa palokunnan paikalle. Noin viisi minuuttia rimpuiltuani aloin valuttaa suustani kuolaa ansassa olevan sormen ja metallirenkaan päälle, minkä ansiosta sain sormen lopulta vapaaksi ja pääsin katsomaan elokuvan, johon olin ostanut lipun.

Muistan vieläkin paniikin, jota tunsin, kun mietin, joutuisinko seisomaan koko elokuvan ajan salin ulkopuolella odottamassa apua, koska olin halunnut kokeilla, mahtuisiko sormeni läpi seinään hyvin tukevasti kiinnitetystä metallirenkaasta...

Vierailija
1586/1938 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin hankkimaan ajokortin 18-vuotiaana. Kerran, kun ajoin vanhempieni autolla kaupungilta kotiin, sen takapuskurista löytyi kunnallisvaalien vaalimainos, joka oli tarttunut siihen, kun olin joutunut peruuttelemaan pysäköintialueen laitaan.

Pahinta oli, että vanhempani pakottivat minut ottamaan yhteyttä siihen puolueeseen, jonka vaalimainos oli tarttunut auton puskuriin ja palauttamaan vaalimainoksen puolueelle. Vaalimainoksen katoaminen oli ehditty jo huomata ja syypääksi oli epäilty poliittista oppositiota.

Vierailija
1587/1938 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tällä palstalla mahdollista muokata tai poistaa omia kirjoituksia jälkikäteen? Nyt itselle sattuneen nolon jutun lisäksi nolottaa sekin, että tulin kirjoittaneeksi siitä tähän ketjuun!

Vierailija
1588/1938 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloinen poikaystäväni pani mua takaapäin ja multa pääsi pieru.sen illan hommat oli sit hoidettu ja käytii nukkumaan

Vierailija
1589/1938 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

silloinen poikaystäväni pani mua takaapäin ja multa pääsi pieru.sen illan hommat oli sit hoidettu ja käytii nukkumaan

Julkisella paikalla? Missä?

Vierailija
1590/1938 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin menossa uudenvuoden aattona taksilla yökerhoon ja jotain rommia naukkaultiin. Mulla alko tulla huono olo ja taistelin ihan raivolla sitä oksennusta vastaan. Sain pideltyä aina just siihen asti ku oltiin perillä ja samalla ku nousin kyydistä niin oksensin itseni päälle. Koska takkini oli auki ni lähinnä se valui vaa paitaa pitkin housuille. Siinä sitten takki kiinni vaan ettei kukaan huomaa. Kaverit kyllä sanoi että haisen ihan karmeelle, mutta jotenkin pääsin silti sisään ;D Suoraan sitten miesten vessaan pyykkihommiksi siinä lavuaarissa ja käsisaippualla :DD Vähän se auttoi, mutta kuulemma haisin meleko pahalle silti :D Olin niin päissään ettei itteä ees haitannu mutta jälkeenpäin kyl hävetti ^^ 

Vierailija
1591/1938 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
1592/1938 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää noloja juttuja, kiitos!

Vierailija
1593/1938 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Märkäpieru kirjoitti:

Olin puolimaratonilla ja tottakai kaikki paikat täynnä väkeä. Juoksin rennosti, juoksu kulki, stailit kuteet päällä ja miesten katseetkin tais vähän hivellä - tunsin itseni aika timmiksi ja urheilulliseksi ja kivan näköiseksi.

Sitten yhtäkkiä...liekö ollut urheilujuoma, harjoittelun aiheuttama stressi vai hyvää vauhtia vedetty eka kymppi...maha kääntyi ympäri. Pidättelin hetken mutta Tunsin että märkä juoksi shortsinlahkeesta ja haistoin hirveän happaman lemahduksen, tuli sellainen märkä vetelä vinkuva pieru ja tunsin että koko mahan sisältö oli tulossa kohta lahkeen kautta ulos. Syöksyin äkkiä väkijoukon läpi mutta en ehtinyt kovinkaan kauas kun oli pakko laskea kastuneet, paskanhajuiset housut kinttuun ja päästää noin arviolta kuusi litraa vesiripulia ruoholle. Kaikki katsoivat, kaikki. Kaikki näkyi, yritin pidellä paitaa ylhäällä ja laskin huutoripulia persauksista, katse ja etupuoli kohti yleisöä, äijät tuijotti suoraan jalkoväliin (joka oli juoksun takia sheivaamatta) ja minä vaan väänisin myrkynkatkuista lantaläjää ja tuijotin epätoivoisena takaisin. Sitten yksi äijä, joukon komein tietysti, tuli kohti, niin että se näki ihan KAIKEN, ihan läheltä. Antoi mulle pari nenäliinaa ja sanoi ihan neutraalisti että juostessa josku tapahtuu tota, ja kääntyi selin ja jäi näkösuojaksi vähän matkan päähän. Juoksin puistoja ja metsiä pitkin kotiin ja itkin häpeästä koko matkan. Toivottavasti kukaan porukasta ei nähnyt. Muistan sitä yhtä äijää iltarukouksissani.

Jostain syystä minulle tuli naureskelun ja vahingonilon ja sen sellaisten sijaan vain syvä myötätunnonpuuska sinua kohtaan. Tuo on oikeasti yleinen vaiva juoksijoilla ja saattaa yllättää jopa kokeneemmatkin konkarit. Exäni veli kyseli joskus että tietääkö meistä kukaan miten vaivasta pääsee eroon. 

Kaikkihan me ihmisiä ollaan, mutta ihmettelen monien käytöstapoja. Onko pakko tuijottaa?

Auttaisko maitohappo tai saccharomyces boulardii ennen kisoja

Vau mikä Einstein! Kerro tuo kaikille olympiaurheilijoillekin, kun eivät tällaista itsestäänselvyyttä ole keksineet.

Vai olisiko kuitenkin niin, että jos ongelmaan olisi yksinkertinen ratkaisu, esim. 50 km kävelijät ei käyttäisi niitä viilennyssieniä myös pikavessana? Kyllä vaan, on aivan yleistä että viidelläkympillä tulee ripuli. Johtuu siitä, että ylirasituksen takia nesteet vaan lakkaa imeytymästä ja tulevat sitten ulos. Olen ihan telkkarissakin nähnyt, miten johdossa oleva tyyppi tunkee sellaisen märän sienen shortseihinsa ja heittää hetken päästä pois. Selostaja kertoi, että on ihan yleinen tapa päästää ripulit ulos noilla pitkillä kävelyillä.

Ylipäänsä liikunta lisää suoliston peristaltiikkaa, jotenkin siksi ihan normilenkilläkin voi tulla hätä, vaikkei kovin kova rasitus olisikaan. Eikä maitohapot auta siihenkään.

Vierailija
1594/1938 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama vuosi sitten olin lapissa käymässä työhommissa ja illalla menin lenkille läheiseen metsään. Pelkäsin kovasti karhuja, joita sillä alueella elelee. Niinpä harjoittelin kovaan ääneen tulevaa puhettani, tyyliin: "Hyvä juhlaväki, olemme täällä juhlistamassa..."

Yhtäkkiä huomasin vieressäni, polun molemmilla puolin, marjanpoimijoita, jotka olivat niin alhaalla kyykyssä, etten ollut havainnut heitä ennen kuin olin ihan kohdalla. 

Nolotti. 

Vierailija
1595/1938 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei sattunut minulle, mutta pakko kertoa, kun on aika metka juttu: tätini oli juhlissa ystävänsä kutsumana. Naiset kahvittelivat puutarhassa ja nauttivat pöydän herkuista. Sitten yksi nainen pieraisi ihan tosi ison pierun, mutta hassuinta oli, että naista hävetti niin paljon, että hän syöksyi pöydän alle piiloon. Tätini ei kertonut, kuinka tilanne jatkui -kiinnostaisi tietää, miten nainen kehtasi ikinä tulla pöydän alta pois. 

Vierailija
1596/1938 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yli viisikymppinen ja vielä ikinä ole tarvinnut kuseksia ja varsinkaan paskoa ihmisten nurkkiin, porttien pieliin ja puutarhoihin. Mikä teitä vaivaa?

No minua vaivaa IBS,kiitos kysymästä.

Saatan ilman varoitusta tuntea että ripuli tulee ja silloin on max viisi minuuttia aikaa saada housut alas. En voi lakata elämästä,en voi linnottautua kotiin. Vaikka sitten pitäisi juosta uppo-oudon talon porttikongiin  sontimaan.

Vierailija
1597/1938 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelin lähiössä metsikön läpi kulkevalla ulkoilureitillä. Metsä oli aika synkän näköinen, ja minulle tuli mieleen laulu "Maan korvessa kulkevi lapsosen tie". Aloin laulaa sitä kävellessäni. En huomannut, että takanani oli sauvakävelijä. Hän ohitti minut läheltä, kun lauloin ensimmäistä säkeistöä, ja katsoi minua erittäin oudosti. Minua nolotti!

Vierailija
1598/1938 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin sellaisen ison mainostaulun taakse kuselle kaupungilla illalla. Enhän mä tajunnut että se taulu ei ulotu maahan asti vaan tajusin kesken kyykyssä  lorotuksen esitteleväni pilluani ohikulkijoille. Joita kyllä oli.

Vierailija
1599/1938 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menin sellaisen ison mainostaulun taakse kuselle kaupungilla illalla. Enhän mä tajunnut että se taulu ei ulotu maahan asti vaan tajusin kesken kyykyssä  lorotuksen esitteleväni pilluani ohikulkijoille. Joita kyllä oli.

Eli et vain itse nähnyt ketään mutta sinut kyllä nähtiin 🤭

Vierailija
1600/1938 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on vähän semi-julkisella paikalla.

Mutta jouduin taannoin vatsakipujen takia käymään päivystyksessä lääkärissä.

Pissanäyte otettiin.

Isomahaisena ja isorintaisena naisena en ylety kusemaan istualtaan ja samalla pitämään sitä purkkia haarojen välissä.

Tuskailin siinä aikani, lopulta laitoin purkin lattialle ja yritin pissata. Ei osunut vaan meni lattialle.. tuskailin taas, siivosin jäljeni ja yritin pyytää hoitajaa avuksi.

Ei suostunut vaan antoi hiukan isomman purkin.

No, siihenkään ei osunut vaan kaikki meni lattialle.

Sukat ihan ja vähän vaatteetkin kusessa..

Lopulta hokasin potan.

Laitoin purkin pottaan ja tähtäsin oikein kunnolla.

Suurin osa kuitenkin meni taas lattialle.

Jotain sentin sain kuitenkin purkkiin heijaamalla itseäni.

Lopulta olin ponnistelusta ihan hiessä ja sukat ja osittain vaatteet ja lattia kusessa.

Pyyhin epätoivoisesti jälkeni ja pesin potan ja tietysti käteni.

Nolotti ajatus että joku toinen joutuu asioimaan kusisessa vessassa.

Mutta nolointa tässä oli se, että tietenkin päivystävä lääkäri oli hirmu komea nuorimies.. arvatkaa hävettikö mennä vastaanotolle kuselta ja hieltä haisevana x)

Varsinkin kun yleinen käsitys on että läskit haisee-taatusti vain vahvistin tätä mielikuvaa :(

N40

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän