Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on nolointa, mitä sinulle on tapahtunut julkisella paikalla?

12.06.2017 |

Tervetuloa lukemaan palstamme hauskinta ketjua! 🙂✌️

Kommentit (1938)

Vierailija
861/1938 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain ensimmäisen epilepsiakohtauksen koulussa kesken välitunnin yhdeksännellä luokalla. Se oli tosi noloa kun iso lauma oppilaita seisoi ympärilläni kun makasin kouristelemassa maassa, minut haettiin ampulanssilla sairaalaan. Muistan yhä muiden oppilaiden hämmästyneet katseet ja heidän kysymyksensä, että "Minkä v---n vamppikohtauksen sinä nyt sait". He siis luulivat, että minä tahallani esitin vamppia eli vammaista. Onneksi nykyään sairauteni pysyy aisoissa lääkityksellä ja kun kohtaukset aiheuttanut aivokasvain onnistuttiin poistamaan.

Vierailija
862/1938 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävelin sepalus auki kadulla

Eikö se oo suomessa iha sama, kulkeehan jengi helsingin töölössä kauppaanki kalsareissa ja lipokkais.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
863/1938 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun valmistuin yliopistosta oli viimeinen kerta kun sai sillä tutkintorakenteella torkat. Tilaisuus oli kaikkien aikojen isoin, yliopiston päärakennuksen suuressa auditoriossa. Minulla oli kotkeat korot ja kiva lyhyehkö mekko. Kun oma vuoroni tuli, kävelin liukkaat lakatut puuportaat pyöreän auditorion keskilattialle ryhdikkäin askelin - ja vedin alimmalta portaalta kohtalaisen lähelle spagaatin ja pyörähdin kyljelleen. Siitä nopeasti pystyyn, leveä irvistyshymy ja ottamaan vastaan todistusta n. 650 hengen katsoessa. Olihan ikimuistoinen tilaisuus..

Vierailija
864/1938 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tultiin laivareissulta ja laivasta poistuessa ihmisjoukot tungeksi kantamuksineen liukuportaisiin. Laskin sitten laukkuni hetkeksi portaalle ja vaivuin ajatuksiini, ja unohdin nostaa kassini portaalta tarpeeksi ajoissa. Laukkuni hihna runnoutui siihen liukuportaiden alareunaan ja jumitti koko systeemin. Joku työntekijä tuli lopulta leikkaamaan sen hihnan poikki että sain laukkuni irti ja pääsin jatkamaan matkaa. Siihen asti seisoin naama punaisena kassini vieressä, kun ihmiset raahasivat hiki päässä kaljakärryjään tavallisissa portaissa ja mulkoili, että mikä tohelo on jumiuttanut liukuportaat.

Vierailija
865/1938 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tulossa rannalta. Olin laittanut biksujen päälle kesämekon. Päätin käydä kaupassa. Hedelmäosastolla tein äkkinäisen liikkeen jonka seurauksena bikinihousujen solki aukesi sivulta ja housut valahtivat nilkkoihin. Piti vaan kylmän rauhallisesti noukkia housut ja tunkea ne kassiin. 90-luvulla bikinin alaosissa oli usein sellainen ”muodikas” solki/klipsikiinnitys.

Vierailija
866/1938 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin Possen mahdottomassa tehtävässä puolialasti, kun piti saada telkkuun kaikki hienot tatskat näkyviin. Trikoot ei meinannu pysyä päällä millään, kun piti liikkuakin. Telkkarista kun katsoi niin kyllä hävetti itseä ja lapsia kun tissit oli koko ajan melkein ulkona puvusta. No, tatskat ainakin näkyi hyvin.

Vierailija
867/1938 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkasin housuun 5. luokalla koulussa. 

Vierailija
868/1938 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain ensimmäisen epilepsiakohtauksen koulussa kesken välitunnin yhdeksännellä luokalla. Se oli tosi noloa kun iso lauma oppilaita seisoi ympärilläni kun makasin kouristelemassa maassa, minut haettiin ampulanssilla sairaalaan. Muistan yhä muiden oppilaiden hämmästyneet katseet ja heidän kysymyksensä, että "Minkä v---n vamppikohtauksen sinä nyt sait". He siis luulivat, että minä tahallani esitin vamppia eli vammaista. Onneksi nykyään sairauteni pysyy aisoissa lääkityksellä ja kun kohtaukset aiheuttanut aivokasvain onnistuttiin poistamaan.

"Vamppia eli vammaista" :DDD

Vierailija
869/1938 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

klassinen juttu taas

nuorena li rehvit tytön kanssa ja join puoli mehukatti kannullista sahtia ja tuli rajuun humalaan ja oksesin koko matkan sen kotiin ja jäi pipari saamatta kun en kehdannut mennä sisään niille

Vierailija
870/1938 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin  Pojalle jäi tyttö mieleen. Toivotavasti pystyit keskusteleen pojan kanssa. Sinä ainakin jäit hänen mieleen ;) 

Elämässä satuu ja tapahtuu kivaakin,vaik sillä hetkellä olis ollut ns helppo vajota maan alle.

muistoihin jäit kumminkin.

Vierailija
871/1938 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

50-70 luvulla ns pienemmät meni uimaan yleisillä rannoilla ilkosillaan. joskus isompikin Tyttö tai poikakin omassa rannassa. Ei heihin erikseen vilkuiltu. mutta ei ollut Wats äbii ei Nettii. ihmiset suhttkoht normaaleja siihen aikaan,ei netin pilaamia.

Kyllä poikana tiesin jo 7v millaiset juttut naapurin Ritvalla oli ja millaiset minulla kun niitä yhdes ihmetelimme.Hyvänäkin pidetiin, se kivaakin .

Vierailija
872/1938 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ripulit juoksutrikoisiin hölkkälenkillä. Kotiin matkaa pari kilsaa, ihmisten ilmoilla.

Oli uudet valkoiset farkut keskellä päivää Helsingin keskustassa terassilla - paskansin ripulit housuun - ja jouduin kävelemään himaan Kruununhakaan ihmisvilinässä.

Enkä ollut edes niin kännissä, ettei olis ollu vituttamatta..

Vierailija
873/1938 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollakovaei kirjoitti:

oli talvipakkanen,paleli jalkoja  ja olin bussi pysäkillä  10 muun odottajan kanssa.koputtelin palelevia varpaita toisen jalan kanapäähän.yks kaks lensin selälleen,liukas kun oli. toivoin olevani kuollut,hävetti niin.

Ei vitttu !! Tää ois pitäny nähdä !!

:)   :)     :)     :)     :)

HUUTONAURUA !!

Vierailija
874/1938 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yleisurheilukilpailussa lapsena,joku 9 v.Ostin kioskista namuja.Piti sanoa mitä sorttia halusi pussiin. Olimme asuneet ruotsissa vasta vähän aikaa.Piti pyytää noita namututteja, elikkä nappar ruotsiksi.Mähän sitten pyysinkin tuttar, elikkä tissejä.Kyllä muilla jonossa oli hemmetin hauskaa...

Toinen tämmönen kielikompastus.Karattiin välitunnilla Kondikseen ostamaan semloreita,laskiaispullia. Mun tehtävä oli tehdä tilaus, vähiten ujo porukassa.Uusi tilanne, edellispäivän leivonnaiset edullisempia kun ne tuoreet. Elikkä piti pyytää gårdages semlor,elikkä edellispäivän.Pyysinkin begagnade elikkä käytettyjä,taas oli hauskaa.Ihan mukavaa tämmösiä kielikommelluksia muistella vanhempana.

Vierailija
875/1938 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelin kerran, että miksi töissä ja etenkin työpaikan ulkopuolella ihan vieraat miehet moikkailivat ja olivat oudon innostuneen oloisia, silleen "wou, moi". Työpaikan vessan valaistuksessa sitten havaitsin, että käyttämäni paidan läpi kuulsi rintsikat todella näkyvästi, oikein tissit paistoivat sieltä. Paita olikin sitten yllätykseksei tietyssä valaistuksessa aivan läpinäkyvä vaikka toisessa valaistuksessa vaikutti normaalilta. Mikä *¤*%%#¤ järki on tuollaisessa paidassa jonka alle pitää laittaa joku toinen paita ettei kaikki näy läpi?!?! Ihmisten kiusaksiko tuollaisia valmistetaan? Kevyestä ja ilmavasta paidasta menee koko idea, jos sen alle pitää tunkea joku paksu toppi ettei kaikki näy. Ja todellakin oli aika järkytys huomata se läpinäkyvyys työpaikalla ja ihan takuulla kyllä peilailin sitä aiemmin sovituskopissa ja kotona jne etten huolimattomuuttani mitään pelkkää harsoa päälleni pistänyt :D Ihan asialliselta oli vaikuttanut aiemmin, mutta tietty valaistus teki temput.

Minulle käynyt  lähes sama ! Ostin poolopaidan jossa mustalla pohjalla punaisia kukkia ja laitoin sen töihin, en ikinä käytä rintaliivejä koska rintani ovat melko pienet. Sain miespuolisilta työkavereilta kummallisia reaktioita ,joten menin vessaan ja hetken peiliin tuijotettuani päätin ottaa selfien, jotta varmistuisi mikä minussa on vialla. Kuva sitten paljasti että paitani kuulsi läpi. Musta paita! Ja sitä ei kotona peilin edessä ollut voinut havaita mitenkään.

Mulle on käynyt ihan sama, paitsi epäonnekseni olin koulussa töissä :D Kutosluokkalaisia poikia hirveästi hihitytti ympärilläni, mutta kukaan ei sanonut mitään, kunnes jumalauta LUOKKAKUVASTA tajusin että multa näkyy kaikki läpi. Ai juma että hävetti. Sitä kuvaa ei sit sen enempää esitelty :D

Ja tämä paita näytti siis kotona ihan normaalilta mustalta paidalta, mutta ilmeisesti luonnonvalossa totuus oli toinen.

Vierailija
876/1938 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolojen tilanteiden nainen kirjoitti:

Olin työpaikan järjestämällä tiimileirillä, joita pidettiin yleisesti kaksituhattaluvulla.

Parikymmentä henkeä miehiä ja naisia sekä tehtaamme johtoporrasta.

Mentiin sellaista maastorataa, jossa oli kaikenlaisia tehtäviä.

Muutaman kilometrin välein, joko älyllinen ratkaisutehtävä tai fyysinen, kuitenkin niin, että sitä tiimihenkisyyttä koeteltiin.

Noh tultiin tunteja ja useita tehtäviä kuten kiipeilyjä, soutamista, sillanrakentamista yms. noin kuusi metriä korkealle vesivanerista tehdylle seinälle, jonka ylitse meidän piti kaikkien jollain tavoin päästä ilman tikkaita tai askelmia.

Etukäteen suunniteltiin työtavat. Päätin jäädä viimeisten joukkoon, koska minulla oli pitkä kaulahuivi, jolla sitten aioimme sen viimeisen sieltä auttaa toiselle puolelle.

Olisi pitänyt osata laskea, että aluksi nostajia on siinä nelisenkymmentä ja lopuksi vaan kaksi.

Nooh porukan riskeimmät nuorukaiset olivat nostamassa väkeä seinän ylitse ja ensimmäiset pienet naiset ja miehetkin suorastaan heitettiin ylitse.

Hihkuttiin ja tsempattiin toisiamme, pojat kuitenkin olivat jo väsyneitä, kun minut seitsemänkymmentä kiloisen emännän nostovuoro oli viimein tullut eikä se nostaminen ollut sujunut parin minua edeltävänkään kohdalla ähisemättä.

Eivätkä he kauhukseni saaneet minua nostettua!!😨😨 seinän päältä käsistäni repivät miehet alkoivat nauraa kuten ne minua nostavat kaveritkin ja kaikki väsyneet työkaverit, työnjohto, johtoporras 😁😂😃😄😅 kuset housuissa.

Olin niiiin nolo ja lakkasin itse yrittämästä heittäydyin varmaan veltoksi noloudesta 😳😵, tunsin painavani satoja kiloja ja vaadin päästä alas😢.

Jotenkin ne vaan väkisin repivät minutkin yli sieltä.

Yritin olla reipas ja sillä kaulaliinalla ne viimeisetkin karjut yli saatiin.

Olihan se pitkä päivä marssia vielä ne loppuetapit.

Olen siis 170cm pitkä, mutta todellakin tunsin ja edelleenkin tunnen häpeää tuosta tapauksesta, jotain kriisiapua olisin tarvinnut.

Koskaan ei tuosta puhuttu minun kuulteni tiimiläisten keskuudessa.

Vierailija
877/1938 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin liikkeellä kommandona, sepalus jäänyt auki ja puska pilkotti. Ihmettelin kun huomasin joidenkin katsovan kummasti. Sitä häpeän määrää..

Vierailija
878/1938 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollu "turha hihittelijä", vaan minulla on ihan hyvä pokka. No, kerran ei sitten ollutkaan. Olin muutama vuosi sitten teininä kaverini kassa Tokmannilla. Jonotimme kassalla, joka oli pysähdyksissä, koska seuraava asiakas oli hakemassa vielä jotain unohtunutta ostosta. Hihnalla oli jotain remonttitarvikkeita. Lopulta keski-ikäinen mies tuli siihen, ja löi pinkin sidepaketin ostoksiinsa. Ei siinä ole edes mitää naurettavaa, että mies ostaa siteitä, mutta jotenkin refleksinomaisesti aloin nauramaan vedet silmissä. Yritin pelastaa tilanteen kaivamalla puhelimen taskusta, ja sanoin kaverilleni että: "m-mu-muistin yhden hauskan kuvan netistä! " Nauru jatkui vielä kun maksoin seuraavaksi omia ostoksia. Että hävetti!! Mitähän se mieskin ajatteli :D

Vierailija
879/1938 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksensin 3. luokalla kesken oppitunnin pulpetille. Hävetti ja nolotti. Sen hiljaisuuden oksennuksen jälkeen muistan edelleen , kun kaikki kääntyivät katsomaan ja kukaan ei sanonut mitään...

Vierailija
880/1938 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukuvalinta kirjoitti:

Olin Possen mahdottomassa tehtävässä puolialasti, kun piti saada telkkuun kaikki hienot tatskat näkyviin. Trikoot ei meinannu pysyä päällä millään, kun piti liikkuakin. Telkkarista kun katsoi niin kyllä hävetti itseä ja lapsia kun tissit oli koko ajan melkein ulkona puvusta. No, tatskat ainakin näkyi hyvin.

Olitko se jonka piti laittaa paljon sukkia jalkaan? Satuin vilaukselta näkemään sen kohdan kun telkkari oli auki ja katsoin vain ihaillen, että hyvä kroppa, olispa itsellä samanlainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän