Mikä on nolointa, mitä sinulle on tapahtunut julkisella paikalla?
Kommentit (1938)
Yläasteella liikuin bussilla kouluun. Moni bussikuski otti vain nopeasti kyytiin ja jatkoi ajamista heti. Tämä johti eräänä aamuna siihen että meitä oli muutama etsimässä vielä istumapaikkoja minä taaimpana ja kuski nytkäytti bussin liikkeelle niin raivokkaasti että lensin tottakai kädet ojossa edessä olijaa päin tönäisten hänet ja muutkin seisojat kumoon ihmiskasaan..Sain naurut ja kiukkuiset hymähtelyt vaikka eihän se mun vika ollut. Ihme ettei kuski siltikään pysähtynyt odottamaan että päästään istumaan 😄
Vein lapset sellaiseen HopLop-tyyliseen leikkipaikkaan ja menin itsekin pomppimaan trampoliinilla, en tajunnut että kolmekymppisen ja synnyttäneen naisen pidätyskyky ei ole paras mahdollinen! Pomppiessani aloin tuntea virtsan valuvan jalkoja pitkin eikä auttanut vaikka lopetin pomppimisen, tulva ei pysähtynyt.
Aika paljon on sattunut kaikenlaista. Olen saanut mojovat lokinpaskat päälleni, olen tormäillyt oviin ja kompuroinut omiin jalkoihini, kaatunut metron hidastaessa vauhtia vieraan ihmisen lastenvaunujen päälle. Onneksi mitään ei sattunut. Kerran liukuportaita alas kävellessäni liukasuin märillä kengilläni ja putosi takapuolelleni, juuri ja juuri onnistui kömpimään takaisin jaloilleni ennen kun portaat tulivat alas asti. Ohi kävellyt mies kysyi, että olinko kunnossa, näytti kuulema aika pahalta. Sanoin ettei sattunut, vaikka todellisuudessa sattui aika paljonkin. Hävetti vaan ihan liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vein lapset sellaiseen HopLop-tyyliseen leikkipaikkaan ja menin itsekin pomppimaan trampoliinilla, en tajunnut että kolmekymppisen ja synnyttäneen naisen pidätyskyky ei ole paras mahdollinen! Pomppiessani aloin tuntea virtsan valuvan jalkoja pitkin eikä auttanut vaikka lopetin pomppimisen, tulva ei pysähtynyt.
Hyi hitto... Olen itse 32 v ja synnyttänyt, eikä mulla kyllä ainakaan ole ikinä lorahtanut pissaa housuun.
Rullaluistelin pitkää mäkeä alas. Edessä käveli mummo keskellä tietä. Huusin, että väistätkö! Mummo kääntyi katsomaan taaksepäin kuin hidastetusta filmistä. Siinä vaiheessa lensi mummo ja minä nurmikolle. Onneksi lensin mummon yli, eikä hänelle käynyt mitään. Kauppakassi levisi mummolla ympäri nurmikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi hitto... Olen itse 32 v ja synnyttänyt, eikä mulla kyllä ainakaan ole ikinä lorahtanut pissaa housuun.
Sehän riippuu pitkälti siitä, että kuinka hyvät lantionpohjanlihakset on. Jos alkaa pissa valua housuun trampalla, niin kannaattaa hieman treenana, jotta voi jatkossakin pomppia.
Pieraisin jumppatunnilla. :/ Ohjattu tunti täynnä porukkaa, kappaleessa juuri hiljainen hetki menossa ja tehtiin omaan tahtiin liikesarjaa. Pieru oli vielä oikein kimeä ja kova, kuin joku torvi! Ei varmasti jäänyt keneltäkään kuulematta...
Kävelin kauniissa kukkahameessani Kuopion torilla, tuuli tarttui helmaan ja esittelin sukkahousuni kaikelle kansalle.
Spinningpyöräilytunneilla minulta pääsi lähes joka kerta paukku. Yritin aina mennä takanurkkaan ja toivoa ettei ketään tulisi viereen. Haju oli aina ihan kamala. Vaikka kuinka yritin pidätellä, niin aina tuhnu tuli. Nyt olen lopettanut siellä käynnit, joten muilla on raikkaampi sisäilma.
Ollessani ujo teinityttönen, kadulla kävellessäni heijastimeni tarttui nuorukaisen heijastimeen. Heijastimemme oikein kietoutuivat toisiinsa. Poika oli komea, mutta koska olin ujo, minua nolotti tapaus kamalasti. Nyt sanavalmiina keski-ikäisenä naisena olisin kyllä keksinyt hyvät kommentit. :)
Yritin lohkoa ruokalassa omenaa tylsällä veitsellä. Omena lensi vieraan miehen lautaselle. Hän katseli hölmistyneenä, että mistä omena siihen lensi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, odottele rauhassa. 😏 Olen 62-vuotias, lapseni tein 24- ja 26-vuotiaana, eikä ole lirahdellut, kuin vasta nyt. Sairastan täällä hirveää flunssaa ja tänä aamuna aivastaessa tuli tippa, jopa kaksi ulos 😳. Niin se aika tekee tehtävänsä. Sivumennen sanoen, meni roskiin minkkitorkupeitto, juu ihan aito. 😂😱 Arvaa harmittaako?
Yksi bravuurini on kaatuminen nenälleen tasaisella alustalla. Viimeksi kävi näin kun tulin Lontooseen lentokentälle. Olin juuri tullut alas rullaportaat kunnialla käsimatkataroiden, takin ja jonkin nyssäkän kanssa. Pari askelta tasamaalla vetolaukun kanssa sai minut sotkeutumaan jalkoihini niin pahoin, että kaaduin maahan suorin vartaloin. Tyyliin: "Hei Englanti, ihana olla täällä haluan suudella kivilattiaasi. Muks! Olin kai niin innoissani matkasta, että kintut meni korkkiruuville..
Ympärille tuli tietenkin heti useampi huolestunut herttainen britti katsomaan miten tädille kävi. Olinhan aikamoisessa ruuhkassa. Luulivat varmaan että olen kännissä, vaikka en ollut ottanut koneessa mitään.
Mutta ei tuossa mitään. Kun olin hetken siellä alhaalla kelannut, että mitä tapahtui ja tsekannut, ettei mikään kohta tunnu murtuneen, nousin ylös, sanoin katsomolle että" aiäm ok" ja lähdin menemään, kävellen mahdollisimman suoraan, ettei kukaan luulisi mitään.
nainen 31v kirjoitti:
Paha ripulitarina:
Uuden miehen kanssa villi ilta stadin ytimessä. Molemmat kännissä. Päätetään lähtee jatkoille mun luo Espooseen. Elielin aukiolla bussi-pysäkillä iskee hirvee ripuli, en pysty muuta, kun vetää hameen ylös ja sukkikset pikkareineen alas ja vetää ripulipaskat bussipysäkin lasiseinää vasten. Bussit tulee, mutta steissin vartijat "pidättää" mut vahingonteosta. Joudun putkaan. Mies lähtee kotiinsa. Seuraavana päivänä krapulassa katson kyttiksellä valvontakameran kuvaa, jossa paskannan pysäkin lasiseinään. Myönnän rikoksen ja maksan 200e korvauksia. Hävetti helvetisti. Komeat miespoliisit pidätteli naurua. Itkin ja sain keskustelutuokion poliisin sossun kanssa. Nolous vain jatkui siis. En juonut 6kk tuon jälkeen. Hävetti ja vitutti. Aika moni katsoi "leffan", jossa mä ripuloin läsiseinälle perse paljaana. Onneksi siinä ei ollut ääniä.
Miten sen miehen suhteen kävi?? Näittekö vielä?
Vierailija kirjoitti:
Yläasteella liikuin bussilla kouluun. Moni bussikuski otti vain nopeasti kyytiin ja jatkoi ajamista heti. Tämä johti eräänä aamuna siihen että meitä oli muutama etsimässä vielä istumapaikkoja minä taaimpana ja kuski nytkäytti bussin liikkeelle niin raivokkaasti että lensin tottakai kädet ojossa edessä olijaa päin tönäisten hänet ja muutkin seisojat kumoon ihmiskasaan..Sain naurut ja kiukkuiset hymähtelyt vaikka eihän se mun vika ollut. Ihme ettei kuski siltikään pysähtynyt odottamaan että päästään istumaan 😄
Mä olen myös yläasteikäisenä kulkenut bussilla kouluun, ja yhtenä aamuna sitten oli sellainen pitkänmatkanbussi, jossa oli penkkien yläpuolella säilytyskaapit matkatavaroille. Kävelin käytävää pitkin paikkaa hakien, kun bussi jo kurvasi pysäkiltä ja teki jyrkän käännöksen. Mulla ei pitänyt tasapaino ja iskin sitten pääni sellaiseen säilytyslokeroon. Ihan kuin se ei olisi ollut tarpeeksi noloa, niin iskusta syntyi oikein todella kuuluva kopaus joka vaan poukkoili pitkin bussia. Matkustajia varmaan kääntyi katsomaan. Lisäksi takaosassa istui joku vanhempi söpö poika, joten toettuani tapahtuneesta istuin välittömästi ekalle vapaalle paikalle ja valuin siitä bussin lattian läpi maanrakoon. Kaikki bussikuskit ei tosiaankaan ole mitään asiakaspalvelijoita.
Klassikko wc-paprupala korossa kii kun tulin vessasta diskossa....
Toinen: muovinen mittanauha tippui farkun lahkeesta kesken hitaiden....siskon jekku 😨.
Nyt naurattaa mutta koskaan en ole niin nopeasti kumartunut ottamaan mitään kuin ko nauhan..
Ajoin pyörällä kaljaa lipittävän poikajoukon ohi lämpimänä kesäiltana , alkoi naurunremakka ja joku huusi " Hei täti siulta näkyy!" Ja niin näkyikin. Mekkoni oli jäänyt takaa niin, että esittelin pinkkejä pitsipöksyjäni kaikelle kansalle. Nolostus peitti mielipahan siitä, että olin 31vuotiaana teinien silmissä täti.
intian matkalla tuli täpötäydessä bussissa hirveet vatsanväännöt, oltiin ruuhkassa jossain pikku kylässä, ja ulkona joku +40, eli hiki virtas. lopulta oli pakko huutaa kuskille et pysäyttää bussin - ja se onnekseni onnistuikin, juoksin läheiseen pöpelikköön ja ripuloin antaumuksellisesti. kun tulin takaisin bussille, paikalliset (ja myös kaverini) tuijottivat ja naureskelivat ilkikurisesti.
myöhemmin toisella reissulla samainen homma, hyppään ulos bussista - mutta bussi ei jäänytkään odottamaan (ja siellä kaikki tavarani... mutta onneksi oltiin niin lähellä määränpäätä, että pääsin kävellen sinne), ei auttanut taas kuin ripuloida tien varteen, ja oltiin sentään ns. pääkadulla ja kyläläisiä siinä ympäriinsä kulkemassa, kummastelin ettei heitä juurikaan tämä tekemiseni kiinnostanut. ketään ei naurattanut... ovat kenties saaneet tarpeekseen tälläisestä jo. no... ei mulla siinä mitään paperiakaan ollu, vaan kahmaisin kuivia lehtiä vierestä ja niillä pyyhin pahimmat pois.
vähän kiihotuin kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stay up -sukka valahti nilkkaani...
Käytin yhteen aikaan usein stay uppeja. Koskaan ei ollut ongelmia sukan ylhäällä pysymisen kanssa, paitsi kerran. Olin ruokatunnilla käymässä kaupassa, etsin jotain urheiluvaatetta lapselle. Minulla oli kapea polvipituinen hame ja takki polveen asti myös. Yhtäkkiä tunsin, kun toinen sukka alkoi valua alaspäin. Jotta valumisen olisi saanut pysäytettyä, olisi pitänyt nostaa hame ylös, mitä en tietty kehdannut tehdä. En vieläkään ymmärrä, miksen sännännyt lähellä olevaan sovituskoppiin (siinä kerroksessa oli vain miesten ja lasten vaatteita, mutta mitä se olisi haitannut..?) vaan kiirehdin kaupasta ulos. Kaupan tuulikaapissa sukka putosi nilkkaan ja jouduin riisumaan ensin kengän ja sitten sen sukan. Hävetti ihan kamalasti! En uskaltanut katsella ympärilleni - olihan siinä ihmisiä... Säntäsin lähellä olevaan hissiin (!), jossa hätäpäissäni otin myös toisenkin sukan pois, onneksi ketään ei tullut hissiin samaan aikaan. Vähään aikaan en käyttänyt stay uppeja...Käyttäkää stay uppeja. Kiitos.
Käytä itse, kerran niistä tykkäät.
Sydäninfarkti.