Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaahas, se oli sitten jo neljäs isukkimies, joka valehteli aluksi olevansa lapseton. Mikä miehiä oikein vaivaa?

ei_kiitos_isukeille
08.06.2017 |

Olen itse lapseton ja tahdon ehkä joskus lapsia sellaisen miehen kanssa, jolle minun lapseni on myös ensimmäinen oma lapsi. Minusta ei olisi mihinkään uusioperhekuvioon tai äitipuoleksi. Siinä tulisi vaan itku ja viha kaikille, joten etsin lapsetonta miestä. Vaan mitenkäs on käynyt? Tapasin eilen taas yhden miehen, jonka kanssa on tapailtu useampi kuukausi. Hän oli jo neljäs mies, joka on lopulta tunnustanut hänellä olevankin lapsi tai lapsia. "En mä miellä mulla silleen olevan lapsia, kun ne ei asu mun luona.. Ne on mun luona vaan parin viikon välein.." ym. selittelyä.

Ehdin jo taas vähän ihastua, mutta pistin pillit pussiin ihan meidän kaikkien, jopa niiden miehen lasten takia. Ei kukaan tahdo äitipuoleksi ihmistä, joka ei sitä jobia halua. Mistä hitosta löydän _oikeasti_ lapsettomia miehiä, kun ei nettideittien "ei lapsia"-ruksiin voi enää yhtään luottaa?

Kommentit (146)

Vierailija
61/146 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

41-vuotiaana vapaaehtoisesti lapsettomana on aika epätoivoista löytää samankaltaista miestä, ja olenkin yksin. Vaikka mies olisi ikäiseni tai jopa vanhempi, lähempänä 50 ikävuotta, naisen lapsettomuusvalinta on usein turn off. 

Nelikymppisellä naisella ei enää tee mitään. Tuskin kukaan mies kuvittelee nelikymppisen naisen olevan enää potentiaalista äitimateriaalia.

Uuh, kylläpä kirpaisi, miten elänkään tämän asian kanssa. :,D Musta on jotenkin tosi liikkistä kun täällä uhotaan milloin minkäkinlaisista naisista, etteivät kelpaa mihinkään. Tässä virtuaalilentopusu hienosta yrityksestä.  :* 

Itse aiheeseen: kyllä yli nelikymppiset saavat lapsia, joskaan en itse aio. Seksiäkin harrastavat. Iik. 

Hyvä kommentti 😊 Olen nelikymppinen, eronnut ja lapsia on. Asun tosin yksin. Ja katselen joskus sivusilmällä sitä valtavaa miesten armeijaa, 32-55, jotka etsivät elämänkumppania ja äitiä lapsilleen. Huomattavan pienestä, jopa marginaalisesta joukosta naisia. Ehkä näitä miehiä on enemmän sääli, kuin nelikymppistä jätenaista.

Elämänkumppani ja lapsen äiti ei oikein sovi samaan lauseeseen. Ennemmin tuuttaisin kakaran jonkun kanssa ja etsisin elämänkumppanin jostain muualta. Vanhemmalla iällä on parempi taloudellinen ja henkinen asema.

Oletko kenties katkera jätemies, joka ei ole kellekään kelvannut? Puhut mahdollisesta lapsestakin kakarana? Onnea etsintöihin.....

Vierailija
62/146 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

41-vuotiaana vapaaehtoisesti lapsettomana on aika epätoivoista löytää samankaltaista miestä, ja olenkin yksin. Vaikka mies olisi ikäiseni tai jopa vanhempi, lähempänä 50 ikävuotta, naisen lapsettomuusvalinta on usein turn off. 

Nelikymppisellä naisella ei enää tee mitään. Tuskin kukaan mies kuvittelee nelikymppisen naisen olevan enää potentiaalista äitimateriaalia.

Uuh, kylläpä kirpaisi, miten elänkään tämän asian kanssa. :,D Musta on jotenkin tosi liikkistä kun täällä uhotaan milloin minkäkinlaisista naisista, etteivät kelpaa mihinkään. Tässä virtuaalilentopusu hienosta yrityksestä.  :* 

Itse aiheeseen: kyllä yli nelikymppiset saavat lapsia, joskaan en itse aio. Seksiäkin harrastavat. Iik. 

Hyvä kommentti 😊 Olen nelikymppinen, eronnut ja lapsia on. Asun tosin yksin. Ja katselen joskus sivusilmällä sitä valtavaa miesten armeijaa, 32-55, jotka etsivät elämänkumppania ja äitiä lapsilleen. Huomattavan pienestä, jopa marginaalisesta joukosta naisia. Ehkä näitä miehiä on enemmän sääli, kuin nelikymppistä jätenaista.

Elämänkumppani ja lapsen äiti ei oikein sovi samaan lauseeseen. Ennemmin tuuttaisin kakaran jonkun kanssa ja etsisin elämänkumppanin jostain muualta. Vanhemmalla iällä on parempi taloudellinen ja henkinen asema.

Oletko kenties katkera jätemies, joka ei ole kellekään kelvannut? Puhut mahdollisesta lapsestakin kakarana? Onnea etsintöihin.....

Kiitos. Olen mgtow.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/146 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ulkoisesti naisellinen nainen, jostain syystä olemukseni on saanut useamman miehen luulemaan, että olisin "äitimateriaalia". Lapsistaan valehtelevia tai lapsensa "unohtavia" on täälläkin tullut vastaan, tapailu loppuu tasan siihen kun asia tulee ilmi. Yleensä ensimmäisillä treffeillä, koska olen oppinut kysymään asiasta enkä olettamaan... 

Minä kysyn aborttien määrän ensitreffeillä. Yäköttäviä jotka on sen tehneet. On silloin erilaiset arvomaailmat.

Mistä syystä otit asian tässä esille? Velat ovat ainakin yleensä niin tarkkoja ehkäisystä kuin voi olla. Eivät halua raskauksia, tiedäthän, jolloin abortti ei ole tarpeen.

Vierailija
64/146 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos. Olen mgtow.

Oikea mgtow ei surffaile vauvapalstalla sinkkunaisen ketjussa eikä muissakaan. Vaan retkeilee Andeilla ja surffaa Karibialla.

Vierailija
65/146 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ulkoisesti naisellinen nainen, jostain syystä olemukseni on saanut useamman miehen luulemaan, että olisin "äitimateriaalia". Lapsistaan valehtelevia tai lapsensa "unohtavia" on täälläkin tullut vastaan, tapailu loppuu tasan siihen kun asia tulee ilmi. Yleensä ensimmäisillä treffeillä, koska olen oppinut kysymään asiasta enkä olettamaan... 

Minä kysyn aborttien määrän ensitreffeillä. Yäköttäviä jotka on sen tehneet. On silloin erilaiset arvomaailmat.

Mistä syystä otit asian tässä esille? Velat ovat ainakin yleensä niin tarkkoja ehkäisystä kuin voi olla. Eivät halua raskauksia, tiedäthän, jolloin abortti ei ole tarpeen.

Itse olen omasta abortistani puhunut, eikä tuo ongelmia ole tuottanut. Varmaan kristillisillä palstoilla eri valssit.

Vierailija
66/146 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos. Olen mgtow.

Huutista tälle. Ei vissiin mene kovin lujaa, ku oot trollaamassa Vauvassa.

Vierailija
67/146 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myöskään tajua näitä valehtelijoita! Mä tapailin taannoin miestä, joka oli valehdellut peräti kaksi kohtaa profiilissaan. Väitti olevansa eronnut, vaikka ei ollut koskaan ollut ees naimisissa - mikä järki tuota on valehdella!!! Punastui kun jäi kiinni, "olenhan mä ollut avoliitossa". Selvä, noilla kriteereillä mäkin olen eronnut (olen oikeasti kyllä naimaton).

Samoin ruksasi koulutustasokseen ammattikorkeakoulu, vaikka oli oikeasti amis. Ei ollut päässyt ammattikorkeakouluun, saanut kylläkin jälkeenpäin jonkun varasijan jota ei sitten ottanut edes vastaan. Mutta tällä perusteella ruksasi koulutuksekseen ammattikorkeakoulun.

Mikä järki näitä on valehdella, kiinni jää kuitenkin! Ja saa monon kuvan persaukseen.

Vierailija
68/146 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tuo on huomattu, että naiset kyllä pistävät esille, että on lapsia. Miehiä ei taas tyyliin oma lapsi kiinnosta.

Vierailija
69/146 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs siinä, avoin peli. On hyvä, että sinun kaltaisesi paljastavat karvansa heti, ei mene kummankaan aika hukkaan. Voisinpa melkein sanoa, että arvomaailmani eivät kohtaa henkilön kanssa, jonka mielestä on sopivaa kysyä tehdyistä aborteista ensitreffeillä. Ei kyllä sellaisenkaan miehen kanssa, joita yököttävät abortin tehneet naiset.

Vierailija
70/146 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos. Olen mgtow.

mgtow on ennemmin yksin kuin huonossa suhteessa. Ei ole mikään andien kiipeilijä, vaan ihan normaalia elämää viettävä mies. Ei mene lujaa, miksi pitäisi??

Vierailija
71/146 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Minulle nainen ilmoitti suoraan että hänellä on parisuhde, että et sitten ole isä etkä maksa elatuksia. Piste.[/quote]

Äidit eivät uuden lain mukaan voi estää isyyden selvitystä. Että yhteyttä vaan lastenvalvojaan jos haluat dna-testit. Jos olisin tuo lapsi, haluaisin kyllä oikean isäni enkä sitä parisuhde "isukkia".

Vierailija
72/146 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos. Olen mgtow.

mgtow on ennemmin yksin kuin huonossa suhteessa. Ei ole mikään andien kiipeilijä, vaan ihan normaalia elämää viettävä mies. Ei mene lujaa, miksi pitäisi??

Mutta sitten mennään omia teitä ja ei olla purkamassa pahaa oloa vauva-palstalla.

Vierailija
73/146 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä noita miehiä ei haittaisi, jos panisit suhteen ulkopuolella jonkun toisen kanssa, kun "eihän se ole kuin vuoroviikoin".

Vierailija
74/146 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiehtovia olioita, vähän samalla tavalla kuin jotkut ötökät, nämä miehet jotka joka toisessa ketjussa julistavat reteästi millaiset naiset heille eivät kelpaa ja joka toisessa ulisevat kun *kukaan* nainen ei suostu heidän kanssaan parisuhteeseen.

Vierailija
75/146 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aihe on tärkeä. Itselleni kävi myös niin että aloitin seurustelun "lapsettoman" miehen kanssa. Mies oli  loukkaantunut kun en ollut halukas tapaamaan hänen lapsiaan kun asia lopulta selvisi. En vain halunnut alkaa uusioperhe kuvioon. Surullista, sillä tykästyimme molemmat toisiimme. Nyt suhde on myös muista syistä ohi. Olkaa ihmiset rehellisiä toisillenne.

76/146 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on muuten totta. Itselle on aina ollut päivänselvää, että en tule hankkimaan lapsia. Tapailemilleni miehille olen aina kierrellyt ja kaarrellut, että ehkä sitten joskus... ja nämä ovat nimenomaan olleet miehiä, jotka eivät itse halua lapsia. Mutta lapsia haluamaton nainen on miehelle kauhistus. Traumatisoitunut, lesbo, epänaisellinen... siksi ihailen muka aina vauvoja haaveellisen näköisenä. Miehistä se on ihanaa.  

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
77/146 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs jos on vahinkolapsi jota ei ole edes ikinä nähnyt, eikä ole virallinen isä, eikä maksa elatuksia eikä ole missään tekemisissä koskaan ollutkaan. Pitääkö tämäkin ilmoittaa??

Pitää.

Tämä lapsi perii sinut kuoltuasi.

Ei peri, kun ei ole nimiä missään papereissa...

Kuule mikään muu paperi kuin adoptiopaperi ei suojaa sinun perintöäsi biologisilta jälkeläisiltäsi. Olisi kannattanut olla alunperin tilanteessa rehellinen ja antaa sen leikki-isän adoptoida muksu.

Ja minä kyllä haluaisin muutenkin tietää. En ikinä tekisi lapsia ihmisen kanssa, joka on hylännyt yhden lapsen, oli siihen ihan mikä hyvänsä tekosyy. Lisäksi isyyspetos on mielestäni yksi halpamaisimmista asioista jonka joku voi läheiselleen tehdä, enkä ikinä jakaisi elämääni ihmisen kanssa joka olisi osallistunut sellaiseen.

Vierailija
78/146 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex-mies kertoi VUOSIEN yhdessäolon jälkeen että hänellä on lapsi. Piti salaa minulta yhteyttä tähän teini-ikäiseen lapseensa. Jos olisi heti seurustelun alussa kertonut, niin lapsi ei olisi ollut mulle mikään ongelma. Mutta vuosien valehtelu on iso ongelma enkä ollenkaan ymmärrä miksi asia piti salata. Erosimme ja nyt mies väittää että jätin hänet lapsen takia... no ei, vaan valehtelun takia!

Vierailija
79/146 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiehtovia olioita, vähän samalla tavalla kuin jotkut ötökät, nämä miehet jotka joka toisessa ketjussa julistavat reteästi millaiset naiset heille eivät kelpaa ja joka toisessa ulisevat kun *kukaan* nainen ei suostu heidän kanssaan parisuhteeseen.

Joo, ja valittavat kuinka epistä elämä on, kun kaameinkin naarasluuska saa iskettyä komeita miehiä koska vaan.

Vierailija
80/146 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jännä että miehiä, jotka hylkäävät lapsensa (eivät hanki virallista isyyttä), pidetään hirviöinä ja heidän pitäisi samantien kertoa asiasta uudelle naisystävälle. Mutta jos nainen on tehnyt abortin, sitä ei saa arvostella eikä naisen oleteta kertovan siitä uudelle kumppanille.

Tasa-arvo hoi?

Siinähän ei ehkäisyn pettäessä miehellä ole oikein muuta mahdollisuutta kuin kieltäytyä huoltajuudesta ja toivoa ettei nainen vaadi isyyden tutkintaa ja tunnustamista mikäli aikoo pysyä raskaana. Tämä on niin lähellä aborttia kuin miehille on Suomessa mahdollista. Minusta on väärin, että miehiä syyllistetään päätöksestä olla olematta vanhempi, kun taas joissain tilanteissa naisia jopa yllytetään siihen (tälläkin palstalla). Silloin jos nainen yksin päättää jatkaa raskautta vielä abortin ollessa mahdollisuus, tulisi hänen myöskin kantaa yksin vastuu päätöksestään.

N~25

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi