Jaahas, se oli sitten jo neljäs isukkimies, joka valehteli aluksi olevansa lapseton. Mikä miehiä oikein vaivaa?
Olen itse lapseton ja tahdon ehkä joskus lapsia sellaisen miehen kanssa, jolle minun lapseni on myös ensimmäinen oma lapsi. Minusta ei olisi mihinkään uusioperhekuvioon tai äitipuoleksi. Siinä tulisi vaan itku ja viha kaikille, joten etsin lapsetonta miestä. Vaan mitenkäs on käynyt? Tapasin eilen taas yhden miehen, jonka kanssa on tapailtu useampi kuukausi. Hän oli jo neljäs mies, joka on lopulta tunnustanut hänellä olevankin lapsi tai lapsia. "En mä miellä mulla silleen olevan lapsia, kun ne ei asu mun luona.. Ne on mun luona vaan parin viikon välein.." ym. selittelyä.
Ehdin jo taas vähän ihastua, mutta pistin pillit pussiin ihan meidän kaikkien, jopa niiden miehen lasten takia. Ei kukaan tahdo äitipuoleksi ihmistä, joka ei sitä jobia halua. Mistä hitosta löydän _oikeasti_ lapsettomia miehiä, kun ei nettideittien "ei lapsia"-ruksiin voi enää yhtään luottaa?
Kommentit (146)
Kaffepulla kirjoitti:
Millainen isä kieltää lapsensa? Voisitteko kuvitella, että nainen valehtelisi, että ei ole lapsia? Ei ikinä, nainen on ylpeä lapsistaan, lapset ovat hänelle tärkeintä elämässä.
Miehelle lapset ovat näköjään jotain, jonka voi lakaista maton alle ja se siitä. Eihän ne niin tärkeitä ole... oksettaa tuollaiset miehet.
Onneksi omalle kohdalla tällaisia luusereita ei ole osunut, mutta parikin kaveria on kertonut tapailleensa sala-isukkia. Oikeasti puistattaa...
Minulle nainen ilmoitti suoraan että hänellä on parisuhde, että et sitten ole isä etkä maksa elatuksia. Piste.
Ap minulle on käynyt samoin kuin sinulle, useamman kerran. Olen tavannut 30-44 -vuotiaita miehiä nettideitin kautta. Itse olen lapseton, ja ehdoton kriteerini miehelle oli että hänenkään elämässä ei ole lapsia. Ilmaisin itse profiilissani, että "olen lapseton, joten olethan samassa elämäntilanteessa kuin minä", lisäksi olin ruksinut sen, että haluan joskus lapsia ja etsin nimenomaan elämänkumppania, en mitään treffiseuraa vain. Viestittelin siis vain niiden miesten kanssa, joilla oli profiilissa ruksi, että ei ole lapsia, ja jotka nimenomaan etsivät elämänkumppania. Kysyin sitä asiaa vielä varmuuden vuoksi viesteissäkin, ettei vaan tulisi väärinkäsitystä tai ruksi mennyt vahingossa väärin.
Useamman miehen kohdalla kävi niin, että kolmansilla tai neljänsillä treffeillä he tunnustivat, että oikeasti heillä kyllä on lapsi tai lapsia. Ovat joko vuoroviikkoisiä tai viikonloppuisiä. Kun sitten ihmettelin ääneen, että miksi kummassa valehtelit että ei olisi lapsia, niin vastaus oli aina jokin näistä:
-minun lapseni on kiva ja rauhallinen, kyllä sen kanssa tulee kaikki toimeen
-lapsi ei asu virallisesti luonani niin sanon että ei ole lapsia, kun eihän niitä silleen virallisesti siis kotonani ole (paitsi joka toinen vkl ja pari iltaa kuussa lisäksi)
-tiedän että lapsettomat naiset ei halua miestä, jolla on jo lapsia, siksi on pakko valehdella
En millään käsitä, että mitä se valehtelu hyödyttää, koska paljastuuhan se ennen pitkää. Sitten nainen vain järkyttyy ja suuttuu valehtelusta, eikä todellakaan halua enää kuulla siitä miehestä.
Olen itse aiemmin seurustellut lapsia omaavan miehen kanssa, ja sen suhteen päätyttyä päätin, että ei koskaan enää. Yhdelle kerroin tämän taustani ekoilla deiteillä, ja sanoin, että minä tiedän aivan varmaksi, että en voi elää lapsia omaavan miehen kanssa, koska kokemus on minulle opettanut, että se on minulle mahdottomuus. Silti hän valehteli minulle vielä parien deittien verran olevansa lapseton.
Minkä ikäinen itse olet ?
Aika harvinaista näin päin, yleensä +30v naisella on jo ainakin muutama lapsi mahdollisesti usean eri miehen kanssa, Mutta TAAS Se tulee esille että miehen todellakin pitää olla lapseton.
Millainen Helmi sinä itse mahdat olla
Jokainen tsäänssi on mahdollisuus myös epäonnistua, mutta jos ei koita niin ei voita :D
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen itse olet ?
Aika harvinaista näin päin, yleensä +30v naisella on jo ainakin muutama lapsi mahdollisesti usean eri miehen kanssa, Mutta TAAS Se tulee esille että miehen todellakin pitää olla lapseton.
Millainen Helmi sinä itse mahdat olla
Kuules nyt. Ap:n harminaihe on se, että miehet valehtelee hänelle olevansa lapsettomia. Ap:ta ei sinänsä harmita se, että monilla miehillä on lapsia. Onhan monilla naisillakin lapsia. Mutta ap haluaa rehellisyyttä eikä joutua toistuvan valehtelun kohteeksi.
Onko mielestäsi liikaa vaadittu, jos itse on rehellinen ja vaatii muilta rehellisyyttä??
Vierailija kirjoitti:
Totta. Et varmaan mistään. Lapsettomat miehet ovat taasen jämiä, jotka eivät ole kelvanneet kellekään.
Siis mies pitää saada, mutta lapselliset ja lapsettomat miehet ovat no-no. Nyt menee jo pää pyörälle@
Onhan meitä lapsettomia, naimissa käyneitä sinkkumiehiä välillä vapaana.
Vierailija kirjoitti:
Olikos 1/4 osa lapsista eri isä kuin on virallisesti. Rehellisyyttä naiset rahellisyyttä.
Ja sitten lähteet tälle väitteelle, kiitos. :) Ai ei löydy? No johan olemme kaikki yllättyneitä!
41-vuotiaana vapaaehtoisesti lapsettomana on aika epätoivoista löytää samankaltaista miestä, ja olenkin yksin. Vaikka mies olisi ikäiseni tai jopa vanhempi, lähempänä 50 ikävuotta, naisen lapsettomuusvalinta on usein turn off.
Olen ulkoisesti naisellinen nainen, jostain syystä olemukseni on saanut useamman miehen luulemaan, että olisin "äitimateriaalia". Lapsistaan valehtelevia tai lapsensa "unohtavia" on täälläkin tullut vastaan, tapailu loppuu tasan siihen kun asia tulee ilmi. Yleensä ensimmäisillä treffeillä, koska olen oppinut kysymään asiasta enkä olettamaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. Et varmaan mistään. Lapsettomat miehet ovat taasen jämiä, jotka eivät ole kelvanneet kellekään.
Siis mies pitää saada, mutta lapselliset ja lapsettomat miehet ovat no-no. Nyt menee jo pää pyörälle@
Sinäkään et ymmärrä lukemaasi? Valehtelevat, epärelliset miehet on no-no .
Vierailija kirjoitti:
41-vuotiaana vapaaehtoisesti lapsettomana on aika epätoivoista löytää samankaltaista miestä, ja olenkin yksin. Vaikka mies olisi ikäiseni tai jopa vanhempi, lähempänä 50 ikävuotta, naisen lapsettomuusvalinta on usein turn off.
Nelikymppisellä naisella ei enää tee mitään. Tuskin kukaan mies kuvittelee nelikymppisen naisen olevan enää potentiaalista äitimateriaalia.
Lapsettomuus on kuitenkin aika yleistä, nelikymppisistä naisista noin neljännes on lapsettomia. Lapsettomia miehiä isompi prosentti kuin naisia. Vapaaehtoisesti lapsettomia on 30-40 vuotiaista naisista nykyään 15 % ja samanikäisistä miehistä 12 %. Ymmärtääkseni isoissa kaupungeissa on suhteessa enemmän lapsettomia kuin maalla.
Kyllä nyt periaatteessa olisi ihan mahdollista löytää lapseton kumppani, kun kerran miehissäkin lapsettomia on yli 25 % miehistä. Heistä vähintään puolet haluaisi saada lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nelikymppisellä naisella ei enää tee mitään. Tuskin kukaan mies kuvittelee nelikymppisen naisen olevan enää potentiaalista äitimateriaalia.
Uuh, kylläpä kirpaisi, miten elänkään tämän asian kanssa. :,D Musta on jotenkin tosi liikkistä kun täällä uhotaan milloin minkäkinlaisista naisista, etteivät kelpaa mihinkään. Tässä virtuaalilentopusu hienosta yrityksestä. :*
Itse aiheeseen: kyllä yli nelikymppiset saavat lapsia, joskaan en itse aio. Seksiäkin harrastavat. Iik.
Minä seurustelin monta kuukautta miehen kanssa, joka ei myöskään paljastanut sitä pienen pientä seikkaa, että hänellä on lapsi. Itse olin tehnyt selväksi jo heti alussa, että minulla ei ole lapsia ja jos joskus niitä haluan, niin semmoisen miehen kanssa jolla ei ole niitä ennestään. Laitoin suhteen poikki kun mies viimein kertoi totuuden. Oikeastaan siinä vaiheessa se lapsi ei niinkään haitannut, vaan miehen asenne " no mä näen lasta vain silloin tällöin, ei se silleen meidän yhteiseen elämään vaikuttaisi, vaikka oltaisiin vaikka naimisissa". Ja kun sanoin, että minulla on haaveita muuttaa ulkomaille, mutta eihän se sitten kävisi kun hänellä on pieni lapsi Suomessa, niin hän totesi: " no eihän se mikään ongelma olisi, kyllä voisin sun kanssa muuttaa, se olisi ok jos pari kertaa vuodessa näkisi lasta". Tyyppi oli valmis käytännössä hylkäämään oman lapsensa uuden naisen vuoksi! Laittoi miettimään, että mites jos hänellä lapsi minun kanssani, hylkäisikö senkin samaan tyyliin...
Vierailija kirjoitti:
Olen ulkoisesti naisellinen nainen, jostain syystä olemukseni on saanut useamman miehen luulemaan, että olisin "äitimateriaalia". Lapsistaan valehtelevia tai lapsensa "unohtavia" on täälläkin tullut vastaan, tapailu loppuu tasan siihen kun asia tulee ilmi. Yleensä ensimmäisillä treffeillä, koska olen oppinut kysymään asiasta enkä olettamaan...
Minä kysyn aborttien määrän ensitreffeillä. Yäköttäviä jotka on sen tehneet. On silloin erilaiset arvomaailmat.
Halusi vain hoonata jalkoväliäsi. Tietenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uuh, kylläpä kirpaisi, miten elänkään tämän asian kanssa. :,D Musta on jotenkin tosi liikkistä kun täällä uhotaan milloin minkäkinlaisista naisista, etteivät kelpaa mihinkään. Tässä virtuaalilentopusu hienosta yrityksestä. :*
Itse aiheeseen: kyllä yli nelikymppiset saavat lapsia, joskaan en itse aio. Seksiäkin harrastavat. Iik.
Hyvä kommentti 😊 Olen nelikymppinen, eronnut ja lapsia on. Asun tosin yksin. Ja katselen joskus sivusilmällä sitä valtavaa miesten armeijaa, 32-55, jotka etsivät elämänkumppania ja äitiä lapsilleen. Huomattavan pienestä, jopa marginaalisesta joukosta naisia. Ehkä näitä miehiä on enemmän sääli, kuin nelikymppistä jätenaista.
Mä tutustuin mieheen, joka kuukauden deittailun jälkeen tunnusti, että hänellä on kolme lasta. Eikä siinäkään vielä kaikki, vaan kahden eri naisen kanssa. Syyksi tiedon pimittämiselle hän sanoi, että halusi minun ensiksi tutustuvan häneen ihmisenä, ennen kuin tuomitsen häntä menneisyytensä perusteella.
Sori, mutta kukaan mies ei ole niin erityinen ihmisenä, että lähtisin mukaan tuollaiseen yhtälöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kommentti 😊 Olen nelikymppinen, eronnut ja lapsia on. Asun tosin yksin. Ja katselen joskus sivusilmällä sitä valtavaa miesten armeijaa, 32-55, jotka etsivät elämänkumppania ja äitiä lapsilleen. Huomattavan pienestä, jopa marginaalisesta joukosta naisia. Ehkä näitä miehiä on enemmän sääli, kuin nelikymppistä jätenaista.
Elämänkumppani ja lapsen äiti ei oikein sovi samaan lauseeseen. Ennemmin tuuttaisin kakaran jonkun kanssa ja etsisin elämänkumppanin jostain muualta. Vanhemmalla iällä on parempi taloudellinen ja henkinen asema.
Paitsi, että kaikenlaisilla likaisilla salaisuuksilla on tapana paljastua jossain vaiheessa.