Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaahas, se oli sitten jo neljäs isukkimies, joka valehteli aluksi olevansa lapseton. Mikä miehiä oikein vaivaa?

ei_kiitos_isukeille
08.06.2017 |

Olen itse lapseton ja tahdon ehkä joskus lapsia sellaisen miehen kanssa, jolle minun lapseni on myös ensimmäinen oma lapsi. Minusta ei olisi mihinkään uusioperhekuvioon tai äitipuoleksi. Siinä tulisi vaan itku ja viha kaikille, joten etsin lapsetonta miestä. Vaan mitenkäs on käynyt? Tapasin eilen taas yhden miehen, jonka kanssa on tapailtu useampi kuukausi. Hän oli jo neljäs mies, joka on lopulta tunnustanut hänellä olevankin lapsi tai lapsia. "En mä miellä mulla silleen olevan lapsia, kun ne ei asu mun luona.. Ne on mun luona vaan parin viikon välein.." ym. selittelyä.

Ehdin jo taas vähän ihastua, mutta pistin pillit pussiin ihan meidän kaikkien, jopa niiden miehen lasten takia. Ei kukaan tahdo äitipuoleksi ihmistä, joka ei sitä jobia halua. Mistä hitosta löydän _oikeasti_ lapsettomia miehiä, kun ei nettideittien "ei lapsia"-ruksiin voi enää yhtään luottaa?

Kommentit (146)

Vierailija
101/146 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs jos on vahinkolapsi jota ei ole edes ikinä nähnyt, eikä ole virallinen isä, eikä maksa elatuksia eikä ole missään tekemisissä koskaan ollutkaan. Pitääkö tämäkin ilmoittaa??

Pitää. Lapsi voi myöhemmin kanteella vaatia isyyden vahvistamista, jolloin testien niin todistaessa mies on virallisesti lapsen isä, jolloin mies vastuussa elatusavusta - ja viimekädessä vaikutus ulottuu perinnön jakoon: lapsi perii isänsä, vähintään lakiosan poikkeavasta testamentista huolimatta.

Vierailija
102/146 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs jos on vahinkolapsi jota ei ole edes ikinä nähnyt, eikä ole virallinen isä, eikä maksa elatuksia eikä ole missään tekemisissä koskaan ollutkaan. Pitääkö tämäkin ilmoittaa??

Tehnyt lapsen ja livistänyt vastuusta - kyllä, haluaisin tietää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/146 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei_kiitos_isukeille kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet kuvittelee, että lasten paljastuttua ollaan jo umpirakastuneita ja kaiken saa anteeksi? Mitä miehet vastasivat kun kysyit syytä valehteluun?

Tää viimeisin selitteli juuri tuota, ettei hänen mielestä se ollut silleen valehtelua, kun lapset eivät asu hänen luonaan. Käyvät vaan parin viikon välein.

1. sanoi, ettei uskonut sillä olevan niin väliä ja hyökkäsi syyttämään naistenkin monesti valehtelevan esim. painostaan.

2. esitti tietämätöntä. Aijaa, lukeeko hänen profiilissaan tosiaan niin, ei hän ajatellutkaan, eikä asia ollut tullut aiemmin esille. Niin varmaan joo.

3. vaan hyökkäsi haukkumaan minua lapsia vihaavaksi epänaiseksi, joka ei hänelle olisi kelvannutkaan. Jaa, muuten vaan hän oli jo tunnustanut rakkauttaan minulle ja oli oltu pari kuukautta kuin liimattu yhteen. Tämän jälkeen meinasin jo luovuttaa, mutta sitten menin turhaan tutustumaan vielä tuohon neloseenkin.

Tietenkään nämä miehet eivät ole olleet ihan peräkkäisiä, vaan välissä on ollut muutamia kai oikeastikin lapsettomia miehiä, mutta suhde on kaatunut muihin asioihin, muun muassa välimatkaan.

Hyi että, miten oksettavalta kuulostavat, vaikka ei ottaisi koko lapsiasiaa huomioon. Voin oikein kuvitella nuo "miehet" jossain riitatilanteessa kiemurtelemassa ja "en ole ajatellutkaan"- tyylillä sössöttämässä. Selkärangattomia oman nautintonsa maksimoijia. Valmiita omat lapsensa hylkäämään ja salaamaan! Melko varmaan heidän eronsakin ovat olleet samanlaista välinpitämätöntä paskaa, pettämistä, lasten huomioon ottamattomuutta ja itsekkyyttä.

Onneksi "selvisit" eroon noista kuvotuksista.

Vierailija
104/146 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen itse olet ?

Aika harvinaista näin päin, yleensä +30v naisella on jo ainakin muutama lapsi mahdollisesti usean eri miehen kanssa, Mutta TAAS Se tulee esille että miehen todellakin pitää olla lapseton.

Millainen Helmi sinä itse mahdat olla

Kuules nyt. Ap:n harminaihe on se, että miehet valehtelee hänelle olevansa lapsettomia. Ap:ta ei sinänsä harmita se, että monilla miehillä on lapsia. Onhan monilla naisillakin lapsia. Mutta ap haluaa rehellisyyttä eikä joutua toistuvan valehtelun kohteeksi. 

Onko mielestäsi liikaa vaadittu, jos itse on rehellinen ja vaatii muilta rehellisyyttä??

Se on ihan liikaa vaadittu + rehellisyys ei ole enää mikään hyve + se on vanhanaikaista ja täysin yliarvostettua.

Yleensä rehellisyydestä väärille ihmisille ei ole seurannut koskaan mitään hyvää.

No ei tässä nyt olla verkkopankkitunnuksia ja salasanoja kenenkään korvaan kuiskuttamassa, vaan ihan oleellisesta asiasta on kyse, eli onko niitä lapsia vaiko ei? Ihan sama melkein kuin oletko varattu vai ei? ohis

Vierailija
105/146 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Treffikumppanini valehteli minulle kaksi kuukautta että hänellä on viisi lasta. Sattumalta näin hänen perhekuvansa josta paljastui että lapsia olikin 12. En tiedä milloinka olisi paljastanut lapsilukunsa jos en olisi kuvaa nähnyt.

Tämä vetää sanattomaksi. Mikä ajatuksenjuoksu tuossa on mahtanut olla, että sopivaksi ilmoitettavaksi määräksi valikoitui juuri viisi? Ihan järjettömän iso liuta sekin.

Nämä viisi lasta asuivat hänen kanssaan ja muut jo omillansa. Sanoi valehtelunsa syyksi että naiset lähtevät karkuun kun kuulevat montako lasta hänellä on. Itseäni ei haitannut lapsiluku vaan valehtelu. Lastenlapsiakin on jo muutama kappale.

Vierailija
106/146 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyytyväisiä kaksistaan kirjoitti:

Kenenkään miehen lasten äitipuoleksi en ole koskaan halunnut, vaikka sitä roolia on minulle pari kertaa yritetty tyrkyttää. Lapset on aina olleet iso miinus, kun niitä on mieheltä kiertelyn ja kaartelun jälkeen paljastunut. Minä vela-naisena olin innoissani, kun viimein epäonnistuneiden yritysten jälkeen löytyi mies, jolla ei ole lapsia. Kumpikaan meistä ei niitä halua. Viihdymme oikein hyvin yhdessä koska ajattelemme samalla tavalla.

En oikein ymmärrä tätä roolin tyrkyttämistä. Eräs tuttu mies tekee sitä. Koittaa välin saada naiset pitämään lapsestaan ja leikkimään sen kanssa, lukemaan iltasatuja ja muuta. Juu kyllä ennen kuin voi todella haaveilla yhteisestä tulevaisuudesta pitää tulla myös toimeen lapsen kanssa mutta ei se ikinä pakolla tapahdu. Säälittää vähän katsoa sitä kun välillä joku nainen on tosissaan yrittänyt mutta lähtee aina lopulta pois.

Vierailija
107/146 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

41-vuotiaana vapaaehtoisesti lapsettomana on aika epätoivoista löytää samankaltaista miestä, ja olenkin yksin. Vaikka mies olisi ikäiseni tai jopa vanhempi, lähempänä 50 ikävuotta, naisen lapsettomuusvalinta on usein turn off. 

Nelikymppisellä naisella ei enää tee mitään. Tuskin kukaan mies kuvittelee nelikymppisen naisen olevan enää potentiaalista äitimateriaalia.

Kiehtovia olioita, vähän samalla tavalla kuin jotkut ötökät, nämä miehet jotka joka toisessa ketjussa julistavat reteästi millaiset naiset heille eivät kelpaa ja joka toisessa ulisevat kun *kukaan* nainen ei suostu heidän kanssaan parisuhteeseen.

Yhtälailla naiset täällä tekevät perusteellisia turn off-listoja miehistä ja toisaalla ihmettelevät miksi sitä oikeaa ei löydy....

Vierailija
108/146 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taasen tapailin miestä, joka kysyi onko mulla lapsia ja pidänkö lapsista?

Kyllä, minulla on kaksi lasta. Kyllä, pidän lapsista.

MUTTA, hänen mielestään "pidän lapsista" tarkoitti, että haluaa vielä lisää lapsia. Olisi sitten kysynyt, haluatko vielä lisää lapsia?

Ehdimme tapailla useamman kuukauden ja mies jo alkoi puhumaan yhteenmuutosta. Itse jarruttelin, että josko seurustelleen vielä jokunen vuosi omista asunnoistamme käsin, kun poika on jo muuttamassa omilleen. Tähän mies ihan pokkana, että siitähän sitten vapautuu huone meidän yhteiselle vauvalle. WHAT?! Siinä vaiheessa kyllä kerroin suoraan, että en halua lisää lapsia, ja tuskin niitä enää ehkä saisinkaan ja mitkä riskitkin olisi 47-vuotiaana alkaa lapsia tekemään.

Tästähän ilo repesi, hän oli luullut että olen 10 v nuorempi. :( Ei kyllä koskaan ikää kysellyt, mutta kerroin minä vuonna muutin Helsinkiin opiskelemaan, miten autokoulun jälkeen mullakin oli aikanaa se 80-lätkä jne.

Minä olinkin sitten huijari puuma, joka yritti käyttää häntä hyväkseen. Jaa miten...

Että voin kuvitella, mitä tuolta nettimaailmasta löytyy, kun tälläinen tuli ihan livenä tutustuessa vastaan.

Vierailija
109/146 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä? Se on valitettavaa, mutta kyllä ne ns. parhaimmat, lapsia haluavat tai siihen helpoiten taivutettavat miehet on niitä lapsia jo tehneet jos ikää on 30+. On varmasti niitäkin helmiä jotka on odottaneet tuon iän yli , tahtovat kovasti lapsia, joissa on parisuhdepotentiaalia, eikä kukaan ole saanut niitä vielä napattua... mutta ei niitä ihan joka päivä vastaan kävele.

Luulen että miehet valehtelee koska ovat itsekkin epätoivoisia. Lapsi on toiselle naiselle lähes aina miinus. Jopa minä, kahden lapsen äiti, en lähtökohtaisesti huolisi miestä jolla on lapsia edellisistä suhteista. Mieluummin olisin vaikka yksin!! En siksi että vihaisin toisten lapsia tms, mutta minusta ei ole kantamaan vastuuta toisten lapsista. Omissa on ihan tarpeeksi.

Toki asia muuttuu kun aletaan olla +40 vuotiaita ja lapset omillaan. Sitten sillä ei ole enää niin väliä onko uudella kumppanilla lapsia vai ei, kunhan eivät enää ole kenenkään holhouksen alaisia.

Vierailija
110/146 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eronnut, 3 lasta, ei tulisi mieleenikään "kieltää lapsia"! Jos joskus uuden suhteen aloitan, on selvää että heti ilmoitan lasten olemassaolosta ja myös siitä että niiden menemiset ja olemiset vaikuttavat myös meidän yhdessäoloon, tähän on "uuden naisen" sopeuduttava. Siksi uskon että lapsellisten naisten on helpompi ymmärtää tilanne. Alkuun jopa ajattelin että omien lasten olemassaolo on naiselle välttämättömyys ko syystä, nyt olen pohtivalla kannalla asian suhteen. :)

t . lapsellinen isä ja ylpeä siitä!

Vierailija
111/146 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsellinen isä kirjoitti:

Olen eronnut, 3 lasta, ei tulisi mieleenikään "kieltää lapsia"! Jos joskus uuden suhteen aloitan, on selvää että heti ilmoitan lasten olemassaolosta ja myös siitä että niiden menemiset ja olemiset vaikuttavat myös meidän yhdessäoloon, tähän on "uuden naisen" sopeuduttava. Siksi uskon että lapsellisten naisten on helpompi ymmärtää tilanne. Alkuun jopa ajattelin että omien lasten olemassaolo on naiselle välttämättömyys ko syystä, nyt olen pohtivalla kannalla asian suhteen. :)

t . lapsellinen isä ja ylpeä siitä!

Koita etsiä joku hyvä keskitie. Jotkut nettideittimiehet nimittäin tekee lapsistaan "ison numeron" jo viestittelyn alussa. Olen useammalta mieheltä saanut täysin pyytämättä ennen ekoja deittejä useita kuvia heidän lapsistaan. Siis idealla, että kuvattoman profiilin kanssa sovitaan, että lähetetään kuvat puolin ja toisin, ja sitten mies lähettää meilillä oman kuvansa ja lisäksi ilman ennakkovaroitusta myös pari kuvaa lapsistaan. Öö miksi?

Vierailija
112/146 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

41-vuotiaana vapaaehtoisesti lapsettomana on aika epätoivoista löytää samankaltaista miestä, ja olenkin yksin. Vaikka mies olisi ikäiseni tai jopa vanhempi, lähempänä 50 ikävuotta, naisen lapsettomuusvalinta on usein turn off. 

Nelikymppisellä naisella ei enää tee mitään. Tuskin kukaan mies kuvittelee nelikymppisen naisen olevan enää potentiaalista äitimateriaalia.

Uuh, kylläpä kirpaisi, miten elänkään tämän asian kanssa. :,D Musta on jotenkin tosi liikkistä kun täällä uhotaan milloin minkäkinlaisista naisista, etteivät kelpaa mihinkään. Tässä virtuaalilentopusu hienosta yrityksestä.  :* 

Itse aiheeseen: kyllä yli nelikymppiset saavat lapsia, joskaan en itse aio. Seksiäkin harrastavat. Iik. 

On jopa vähän liikuttavaa, miten monet nettimiehet uskovat, että kaikille naisille miehen hyväksyntä/halu on suurin kunnianosoitus ikinä.

Vierailija
113/146 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ulkoisesti naisellinen nainen, jostain syystä olemukseni on saanut useamman miehen luulemaan, että olisin "äitimateriaalia". Lapsistaan valehtelevia tai lapsensa "unohtavia" on täälläkin tullut vastaan, tapailu loppuu tasan siihen kun asia tulee ilmi. Yleensä ensimmäisillä treffeillä, koska olen oppinut kysymään asiasta enkä olettamaan... 

Minä kysyn aborttien määrän ensitreffeillä. Yäköttäviä jotka on sen tehneet. On silloin erilaiset arvomaailmat.

Mikäs siinä, avoin peli. On hyvä, että sinun kaltaisesi paljastavat karvansa heti, ei mene kummankaan aika hukkaan. Voisinpa melkein sanoa, että arvomaailmani eivät kohtaa henkilön kanssa, jonka mielestä on sopivaa kysyä tehdyistä aborteista ensitreffeillä. Ei kyllä sellaisenkaan miehen kanssa, joita yököttävät abortin tehneet naiset.

Täähän olisi ihan loistavaa, ei tarvitsisi tuhlata aikaa sovinistiin. (en tod usko, että tämä tyyppi kyselee aborteista oikeasti).

Vierailija
114/146 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle henkilökohtaisesti sillä olisi väliä, miksi mies ei olisi lastensa kanssa tekemisissä. Omassakin tuttavapiirissä tapaus, jossa äiti estänyt eron jälkeen isän yhteydenpidon. Tuolloin toki ei ollut kännyköitä tai somea, joten yhteydenpitovälineennä lankapuhelin ja kirjeet. Isä päätti kunnioittaa äidin toivetta, mutta on kärsinyt siitä koko elämänsä. Lapset aikuisena tutustuivat ensin sisarpuoliinsa, ja sitten ottivat isäänsä yhteyttä, mutta eihän siitä läheistä suhdetta enää syntynyt.

Lisäksi onhan se hullua syyttää miestä vastuusta luistamisesta lapsesta, josta mies ei edes tiedä. Näitäkin tapauksia tiedän, jossa isä on vasta lapsen aikuistuttua ja etsiessään isänsä, saanut ensimmäisen kerran tietää olevansa isä.

Vastuunpakoilua tai valehtelua en minäkään hyväksy, mutta jokainen tilanne pitää katsoa yksittäistapauksena, eikä ensimmäisenä lyödä jotakin leimaa, ennen kuin faktat on selvillä. Toki jos aiemmat lapset ovat deal breaker, niin suhdetta ei kannata jatkaa huolimatta siitä mikä asioiden oikea laita on, mutta ennen kuin tuomitsee isän, pitää tietää kokonaistilanne.

Bäin ketjun alkuperäiseen aiheeseen liittyen, huvittavaa miten jotkut kuvittelevat, että lapsista valehtelu jotenkin parantaa heidän mahdollisuuksiaan parisuhteeseen...

Vierailija
115/146 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiehtovia olioita, vähän samalla tavalla kuin jotkut ötökät, nämä miehet jotka joka toisessa ketjussa julistavat reteästi millaiset naiset heille eivät kelpaa ja joka toisessa ulisevat kun *kukaan* nainen ei suostu heidän kanssaan parisuhteeseen.

Yhtälailla naiset täällä tekevät perusteellisia turn off-listoja miehistä ja toisaalla ihmettelevät miksi sitä oikeaa ei löydy....

Nimenomaan miksi SITÄ OIKEAA ei löydy. Se Oikea ei voi olla mies jossa on joku perustavanlaatuinen turn off.

Vierailija
116/146 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun minä lapsettomana miehenä kelpuutan vain lapsettoman naisen, saan kuulla olevani nirso ja lapsivihamielinen.

Viestien peukutukset todistavat tämän. Naiset ovat henkisesti sairaista.

Jaa siis nämä lapsettomat naiset pitävät sinua nirsona ja lapsivihamielisenä? No onpa outoa.

Vierailija
117/146 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on muuten totta. Itselle on aina ollut päivänselvää, että en tule hankkimaan lapsia. Tapailemilleni miehille olen aina kierrellyt ja kaarrellut, että ehkä sitten joskus... ja nämä ovat nimenomaan olleet miehiä, jotka eivät itse halua lapsia. Mutta lapsia haluamaton nainen on miehelle kauhistus. Traumatisoitunut, lesbo, epänaisellinen... siksi ihailen muka aina vauvoja haaveellisen näköisenä. Miehistä se on ihanaa.  

Niin, paitsi kun kohtaat oikeasti kanssasi yhteensopivan vapaaehtoisesti lapsettoman miehen. Meille tuollainen vauvojen ihastelu on kauhistus.

118/146 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja totuuden puhuminen lopettaa suhteen heti, eli kumman valitset??

On parempi lopettaa suhde totuuteen, kuin valheeseen.

🇺🇦🇮🇱

119/146 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meille tuollainen vauvojen ihastelu on kauhistus.

Jos mies on selvästi joku lapsenvihaaja, niin en tietenkään ihastele vauvoja hänen nenänsä edessä. Mutta suurin osa vela-miehistä haluaaa kuitenkin naisen, joka ehkä haluaa lapsia.

Jos nainen ilmoittaa suoraan, että ei halua lapsia, yllättävän moni mies kokee sen kuitenkin torjuntana. Ehkäpä miehen alkukantainen miehisyys saa siitä jonkun kolhun, kun nainen ei halua niitä lapsia juuri hänen kanssaan. 

🇺🇦🇮🇱

120/146 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein ymmärrä tätä roolin tyrkyttämistä. Eräs tuttu mies tekee sitä. Koittaa välin saada naiset pitämään lapsestaan ja leikkimään sen kanssa, lukemaan iltasatuja ja muuta. Juu kyllä ennen kuin voi todella haaveilla yhteisestä tulevaisuudesta pitää tulla myös toimeen lapsen kanssa mutta ei se ikinä pakolla tapahdu. Säälittää vähän katsoa sitä kun välillä joku nainen on tosissaan yrittänyt mutta lähtee aina lopulta pois.

Mä ymmärrän, tavallaan. Eli nämä ovat juuri niitä "lastenhoito on akkojen hommaa" -miehiä, jotka eivät meinaa jaksaa niitä isäviikonloppujaan. Eli olisi kätevää, kun uusi naisystävä passaisi kakarat, iskä saisi rentoutua sohvalla.

🇺🇦🇮🇱

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä