Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaahas, se oli sitten jo neljäs isukkimies, joka valehteli aluksi olevansa lapseton. Mikä miehiä oikein vaivaa?

ei_kiitos_isukeille
08.06.2017 |

Olen itse lapseton ja tahdon ehkä joskus lapsia sellaisen miehen kanssa, jolle minun lapseni on myös ensimmäinen oma lapsi. Minusta ei olisi mihinkään uusioperhekuvioon tai äitipuoleksi. Siinä tulisi vaan itku ja viha kaikille, joten etsin lapsetonta miestä. Vaan mitenkäs on käynyt? Tapasin eilen taas yhden miehen, jonka kanssa on tapailtu useampi kuukausi. Hän oli jo neljäs mies, joka on lopulta tunnustanut hänellä olevankin lapsi tai lapsia. "En mä miellä mulla silleen olevan lapsia, kun ne ei asu mun luona.. Ne on mun luona vaan parin viikon välein.." ym. selittelyä.

Ehdin jo taas vähän ihastua, mutta pistin pillit pussiin ihan meidän kaikkien, jopa niiden miehen lasten takia. Ei kukaan tahdo äitipuoleksi ihmistä, joka ei sitä jobia halua. Mistä hitosta löydän _oikeasti_ lapsettomia miehiä, kun ei nettideittien "ei lapsia"-ruksiin voi enää yhtään luottaa?

Kommentit (146)

Vierailija
21/146 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei_kiitos_isukeille kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä oon oikeasti lapseton mies, mutta en tahdo lapsia koskaan. Oot vähän huonossa saumassa, koska lapsia haluavat miehet ovat varmaan hankkineet niitä jo

Ymmärtäisin tämän jos olisin jo yli 40v, mutta olen 28-vuotias, joka deittailee korkeintaan 38-vuotiaita. Nämä isukeiksi paljastuneet ovat olleet iältään 29-35-vuotiaita.

Monella tuon ikäisellä miehellä on lapsi. Siis niistä, jotka sellaisia ylipäänsä tahtoo. Kannattaa kokeilla nuorempia

Vierailija
22/146 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs jos on vahinkolapsi jota ei ole edes ikinä nähnyt, eikä ole virallinen isä, eikä maksa elatuksia eikä ole missään tekemisissä koskaan ollutkaan. Pitääkö tämäkin ilmoittaa??

Vai lapsen äiti on vain käyttänyt sinua spermapankkina ja salannut isyyden synnärillä? No, moni nainen haluaisi kyllä tietää etukäteen nämäkin jutut, varsinkin ensimmäisen skenaarion.

Tämä. Eli olen periaatteessa hyväksikäytetty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/146 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs jos on vahinkolapsi jota ei ole edes ikinä nähnyt, eikä ole virallinen isä, eikä maksa elatuksia eikä ole missään tekemisissä koskaan ollutkaan. Pitääkö tämäkin ilmoittaa??

Ai, lapsen virallinen isä on aisuri ja harrastat varattuja? Vai lapsen äiti on vain käyttänyt sinua spermapankkina yhteisestä sopimuksesta kaveripohjalta ja salannut isyyden synnärillä? No, moni nainen haluaisi kyllä tietää etukäteen nämäkin jutut, varsinkin ensimmäisen skenaarion.

Kyllä käyttänyt spermapanakkina, mutta ei yhteisellä sopimuksella. Suomessa on paljon hyväksikäytettyjä miehi. Miksi äskeinen vastaukseni poistettiin?

Vierailija
24/146 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai, lapsen virallinen isä on aisuri ja harrastat varattuja? Vai lapsen äiti on vain käyttänyt sinua spermapankkina yhteisestä sopimuksesta kaveripohjalta ja salannut isyyden synnärillä? No, moni nainen haluaisi kyllä tietää etukäteen nämäkin jutut, varsinkin ensimmäisen skenaarion.

Kyllä käyttänyt spermapanakkina, mutta ei yhteisellä sopimuksella. Suomessa on paljon hyväksikäytettyjä miehi. Miksi äskeinen vastaukseni poistettiin?

Miksi salaisit näin ison asian mahdolliselta kumppanilta? Todellakin pitää kertoa.

Vierailija
25/146 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ne valehtelee olevansa sinkkuja

Vierailija
26/146 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä ne valehtelee olevansa sinkkuja

Jep ja sitten saat vaimon tai tyttöystävän kimppuusi, öö sun miehesi valehteli olevansa vapaa, että kehenköhän tuo viha pitäisi kohdistaa.

Vierailija
27/146 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenenkään miehen lasten äitipuoleksi en ole koskaan halunnut, vaikka sitä roolia on minulle pari kertaa yritetty tyrkyttää. Lapset on aina olleet iso miinus, kun niitä on mieheltä kiertelyn ja kaartelun jälkeen paljastunut. Minä vela-naisena olin innoissani, kun viimein epäonnistuneiden yritysten jälkeen löytyi mies, jolla ei ole lapsia. Kumpikaan meistä ei niitä halua. Viihdymme oikein hyvin yhdessä koska ajattelemme samalla tavalla.

Vierailija
28/146 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei tuo miehelle ainakaan suositus ole. Ymmärrän kyllä, että näin henkilökohtaisia juttuja ei paljasteta tapailun alkumetreillä.

Itse en halua lapsia, mutta olisi kriisin paikka jos seurustelukumppani paljastaisi, että on hylännyt omansa. Kyllä siinä jouduttaisiin hyvin vakavasti pohtimaan arvomaailmojen yhteensopivuutta.

Vierailija
29/146 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä oon oikeasti lapseton mies, mutta en tahdo lapsia koskaan. Oot vähän huonossa saumassa, koska lapsia haluavat miehet ovat varmaan hankkineet niitä jo

Tämä riippuu taas ihan siitä minkäikäinen ap on. Aika tuhoon tuomittu yritys jos hän on jo lähempänä 40 ja silti yrittää etsiä saman ikäistä lapsetonta miestä, parikymppisenä luulisi taas olevan melko helppo homma (jos ei deittaile kovin paljon vanhempia miehiä).

Vierailija
30/146 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikkoon kysymys uusiksi: "Mikä valitsemiani miehiä valivaa?"

Ehkäpä valitset miehet väärin kriteerein. Joku kriteereistäsi aiheuttaa sen, että saat haaviisi valehtelijoita.

Vierailija
31/146 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on outo juttu kyllä. Naiset ovat äitejä henkeen ja vereen, vaikka lapsi olisi kuollut. Miehet taas ovat "lapsettomia" vaikka ydinperheessä jos sillä saa pillua.

Lapset eivät anna miehille niin paljon kuin naisille.

Vierailija
32/146 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei tuo miehelle ainakaan suositus ole. Ymmärrän kyllä, että näin henkilökohtaisia juttuja ei paljasteta tapailun alkumetreillä.

Itse en halua lapsia, mutta olisi kriisin paikka jos seurustelukumppani paljastaisi, että on hylännyt omansa. Kyllä siinä jouduttaisiin hyvin vakavasti pohtimaan arvomaailmojen yhteensopivuutta.

No aika monella miehellä on tällaisia vahinkoja. Aina nämä jutut ei ole miehen päätettävissä...

Vierailija
33/146 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää.

Tämä lapsi perii sinut kuoltuasi.

Ei ole virallinen isä. Ymmärrän tämän niin että isyyttä ei ole mihinkään rekisteröity. Perintö tulee jos saa isyyden vahvistettua. Mutta mistä tulee tieto vahvistamattoman isän kuolemasta? Ei ainakaan mitään virallista tietä.

Vierailija
34/146 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää.

Tämä lapsi perii sinut kuoltuasi.

Ei ole virallinen isä. Ymmärrän tämän niin että isyyttä ei ole mihinkään rekisteröity. Perintö tulee jos saa isyyden vahvistettua. Mutta mistä tulee tieto vahvistamattoman isän kuolemasta? Ei ainakaan mitään virallista tietä.

Kun ei ole virallinen isä, niin ei silloin lapsikaan ole virallinen. Mutta tämä pitäisi ilmoittaa uudelle deitille heti. En ymmärrä.

Vierailija
35/146 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Tämä on nimittäin jopa suurempi turn off kuin tavallinen isämies.

Vierailija
36/146 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää pitää kirjaa kaikista tilanteista, joista lapsia olisi voinut siitä. Tuohon kirjanpitoon on panot - tilille merkittävä myös esimerkiksi itsetyydytys kondomia käyttäen, mikäli siemennestettä sisältävä kondomi olisi esimerkiksi roskakorista voitu kerätä keinohedelmöityskäyttöön. 

Vierailija
37/146 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Tämä on nimittäin jopa suurempi turn off kuin tavallinen isämies.

Miksi? Jos esim. Äiti on naimisissa, eikä siittäjämies edes halua lapsia, niin miksi se olisi turn off. En todellakaan ilmttaisi deitille, jos tuo on noin suuri turnoff. Ennemmin valehtelisin.

Vierailija
38/146 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä pahempia nuo jotka ovat hylänneet lapsensa.Kuka sellaisen miehen oikeasti haluaa?

39/146 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen isä kieltää lapsensa? Voisitteko kuvitella, että nainen valehtelisi, että ei ole lapsia? Ei ikinä, nainen on ylpeä lapsistaan, lapset ovat hänelle tärkeintä elämässä.

Miehelle lapset ovat näköjään jotain, jonka voi lakaista maton alle ja se siitä. Eihän ne niin tärkeitä ole... oksettaa tuollaiset miehet.

Onneksi omalle kohdalla tällaisia luusereita ei ole osunut, mutta parikin kaveria on kertonut tapailleensa sala-isukkia. Oikeasti puistattaa...

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
40/146 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä pahempia nuo jotka ovat hylänneet lapsensa.Kuka sellaisen miehen oikeasti haluaa?

Eli miehen kannattaa aina valehdella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan