Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaahas, se oli sitten jo neljäs isukkimies, joka valehteli aluksi olevansa lapseton. Mikä miehiä oikein vaivaa?

ei_kiitos_isukeille
08.06.2017 |

Olen itse lapseton ja tahdon ehkä joskus lapsia sellaisen miehen kanssa, jolle minun lapseni on myös ensimmäinen oma lapsi. Minusta ei olisi mihinkään uusioperhekuvioon tai äitipuoleksi. Siinä tulisi vaan itku ja viha kaikille, joten etsin lapsetonta miestä. Vaan mitenkäs on käynyt? Tapasin eilen taas yhden miehen, jonka kanssa on tapailtu useampi kuukausi. Hän oli jo neljäs mies, joka on lopulta tunnustanut hänellä olevankin lapsi tai lapsia. "En mä miellä mulla silleen olevan lapsia, kun ne ei asu mun luona.. Ne on mun luona vaan parin viikon välein.." ym. selittelyä.

Ehdin jo taas vähän ihastua, mutta pistin pillit pussiin ihan meidän kaikkien, jopa niiden miehen lasten takia. Ei kukaan tahdo äitipuoleksi ihmistä, joka ei sitä jobia halua. Mistä hitosta löydän _oikeasti_ lapsettomia miehiä, kun ei nettideittien "ei lapsia"-ruksiin voi enää yhtään luottaa?

Kommentit (146)

Vierailija
81/146 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi buuhuu, neljä huonoo miestä? montahan sataa huonoa naista miehet joutuu käymään läpi sen yhden saamiseksi?

Vierailija
82/146 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika jännä että miehiä, jotka hylkäävät lapsensa (eivät hanki virallista isyyttä), pidetään hirviöinä ja heidän pitäisi samantien kertoa asiasta uudelle naisystävälle. Mutta jos nainen on tehnyt abortin, sitä ei saa arvostella eikä naisen oleteta kertovan siitä uudelle kumppanille.

Tasa-arvo hoi?

Siinähän ei ehkäisyn pettäessä miehellä ole oikein muuta mahdollisuutta kuin kieltäytyä huoltajuudesta ja toivoa ettei nainen vaadi isyyden tutkintaa ja tunnustamista mikäli aikoo pysyä raskaana. Tämä on niin lähellä aborttia kuin miehille on Suomessa mahdollista. Minusta on väärin, että miehiä syyllistetään päätöksestä olla olematta vanhempi, kun taas joissain tilanteissa naisia jopa yllytetään siihen (tälläkin palstalla). Silloin jos nainen yksin päättää jatkaa raskautta vielä abortin ollessa mahdollisuus, tulisi hänen myöskin kantaa yksin vastuu päätöksestään.

N~25

Minusta ei. Lapsen oikeus vanhempaan ylittää kirkkaasti aikuisen oikeuden irtisanoutua elatusvelvollisuudesta. Syntymättömän sikiön oikeudet eivät sen sijaan automaattisesti ylitä aikuisen oikeutta määrätä omasta ruumiistaan, koska tässä on vastakkain kaksi vahvaa perusihmisoikeutta, joiden punnitseminen toisiaan vastaan on aivan toisella tavalla eettisesti harmaata aluetta kuin aikuisen "oikeus" kieltäytyä taloudellisesta vastuusta jälkeläisiään kohtaan. Mitään tapaamisvelvollisuuttahan ei etävanhemmalla ole.

Ja mikäli lainsäädäntö joskus muuttuisi toivomaasi suuntaan, mitä pidän epätodennäköisenä, niin ehdottomasti haluaisin tietää jos kumppaniehdokkaani on käyttänyt tätä mahdollisuutta. En tekisi lisää lapsia miehen kanssa, joka ylipäänsä haluaisi hylätä oman lapsensa vain siksi että äiti on ärsyttävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/146 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä luotaantyöntävämpi on mies joka hetkeäkään salaa lapsensa kuin se joka avoimesti heistä kertoo. Itse olen kertonut suunnilleen toisessa lauseessa uuden tyypin tavatessani että mulla on kaksi lasta. Mutta olenkin nainen...

Salaavat miehet ovat varmasti niitä jotka ajattelevat että vanhemmuus on enemmän naisten hommaa ja sellaisen kanssa kun lapsia tekee niin mies jatkaa menojaan ja elämäänsä entiseen malliin ja nainen saa hoitaa lapsen.

Vierailija
84/146 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos. Olen mgtow.

Huutista tälle. Ei vissiin mene kovin lujaa, ku oot trollaamassa Vauvassa.

mgtow on ennemmin yksin kuin huonossa suhteessa. Ei ole mikään andien kiipeilijä, vaan ihan normaalia elämää viettävä mies. Ei mene lujaa, miksi pitäisi??

Mutta sitten mennään omia teitä ja ei olla purkamassa pahaa oloa vauva-palstalla.

Nimenomaan. Voisi jo unohtaa tämän höpölöpön omien teiden kulkemista, ja ottaa tilalle vaikkapa termin KMAAVP - kitkerä mies avautumassa AV-palstalla.

Vierailija
85/146 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika jännä että miehiä, jotka hylkäävät lapsensa (eivät hanki virallista isyyttä), pidetään hirviöinä ja heidän pitäisi samantien kertoa asiasta uudelle naisystävälle. Mutta jos nainen on tehnyt abortin, sitä ei saa arvostella eikä naisen oleteta kertovan siitä uudelle kumppanille.

Tasa-arvo hoi?

Siinähän ei ehkäisyn pettäessä miehellä ole oikein muuta mahdollisuutta kuin kieltäytyä huoltajuudesta ja toivoa ettei nainen vaadi isyyden tutkintaa ja tunnustamista mikäli aikoo pysyä raskaana. Tämä on niin lähellä aborttia kuin miehille on Suomessa mahdollista. Minusta on väärin, että miehiä syyllistetään päätöksestä olla olematta vanhempi, kun taas joissain tilanteissa naisia jopa yllytetään siihen (tälläkin palstalla). Silloin jos nainen yksin päättää jatkaa raskautta vielä abortin ollessa mahdollisuus, tulisi hänen myöskin kantaa yksin vastuu päätöksestään.

N~25

Minusta ei. Lapsen oikeus vanhempaan ylittää kirkkaasti aikuisen oikeuden irtisanoutua elatusvelvollisuudesta. Syntymättömän sikiön oikeudet eivät sen sijaan automaattisesti ylitä aikuisen oikeutta määrätä omasta ruumiistaan, koska tässä on vastakkain kaksi vahvaa perusihmisoikeutta, joiden punnitseminen toisiaan vastaan on aivan toisella tavalla eettisesti harmaata aluetta kuin aikuisen "oikeus" kieltäytyä taloudellisesta vastuusta jälkeläisiään kohtaan. Mitään tapaamisvelvollisuuttahan ei etävanhemmalla ole.

Ja mikäli lainsäädäntö joskus muuttuisi toivomaasi suuntaan, mitä pidän epätodennäköisenä, niin ehdottomasti haluaisin tietää jos kumppaniehdokkaani on käyttänyt tätä mahdollisuutta. En tekisi lisää lapsia miehen kanssa, joka ylipäänsä haluaisi hylätä oman lapsensa vain siksi että äiti on ärsyttävä.

Miehiltä voisi sitten myös kysyä, montako lastan hänen jäljiltään on abortoitu  -  jos näitä nyt eläviin laspiin verrataan. Kertoo heti miehen seksuaalimoraalista ja mm. ehkäisyväleiden käytöstä tai puutteesta. Erittäin arveluttava on mieskin, jolta on esim. 3 sikiötä abortoitu.

Vierailija
86/146 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

PITÄÄ.

Vierailija
87/146 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos. Olen mgtow.

mgtow on ennemmin yksin kuin huonossa suhteessa. Ei ole mikään andien kiipeilijä, vaan ihan normaalia elämää viettävä mies. Ei mene lujaa, miksi pitäisi??

Mutta sitten mennään omia teitä ja ei olla purkamassa pahaa oloa vauva-palstalla.

Nimenomaan. Voisi jo unohtaa tämän höpölöpön omien teiden kulkemista, ja ottaa tilalle vaikkapa termin KMAAVP - kitkerä mies avautumassa AV-palstalla.

Joo, ei nämä AV-palstan "valiot" tuossa lajissa  ainakaan vaikuta omia teitään kulkevan, vaan kulkevan naisten vieressä kitisten ja pilkaten yhtäaikaa: trollaten ja sääliä anoen.

Vierailija
88/146 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas omituinen keskusteluketju. Minulla ei ole lapsia, eikä minulla ole mitään tarvetta salata sitä. Miksi miestä pitäisi ihmisenä määritellä sen mukaan onko hänellä lapsia tai ei ole? Ei se tee kenestäkään miehestä sen huonompaa tai parempaa. Tämän ketjun aloittaja syyllistyy täsmälleen samaan rasismiin kuin Salaisen keskusteluketjun rasistipoliisit.

Vierailija
89/146 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Kuinka paljon niitä lapsia on jotka luulee isäksi aivan eri tyyppiä kuin biologinen isä? Nyt rehellisyyttä naiset.

Muutamia prosentteja. Sekin on toki ilman muuta liikaa, ja minusta isyyspetoksesta pitäisi seurata tuntuva rangaistus naiselle.

Julkisuudessa ja etenkin miesasiapiireissä esitetään joskus tarkoitushakuisesti suurempia lukuja, jotka on saatu tutkimalla isyystestien tuloksia - siis niitä perheitä, joissa on jo hyvä syy epäillä isyyttä. Koko väestössä luku on kuitenkin pieni.

Vierailija
90/146 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä luotaantyöntävämpi on mies joka hetkeäkään salaa lapsensa kuin se joka avoimesti heistä kertoo. Itse olen kertonut suunnilleen toisessa lauseessa uuden tyypin tavatessani että mulla on kaksi lasta. Mutta olenkin nainen...

Salaavat miehet ovat varmasti niitä jotka ajattelevat että vanhemmuus on enemmän naisten hommaa ja sellaisen kanssa kun lapsia tekee niin mies jatkaa menojaan ja elämäänsä entiseen malliin ja nainen saa hoitaa lapsen.

"Mutta olenkin nainen" Juuri näin naiset ei osaa tai eivät halua asettua miehen asemaan, koska nainen synnyttää lapsen ja on ihan eri tilanteessa asian suhteen kuin mies. Yrittäkää edes...No onneksi ollaan vauvapalstalla, täällä on vain näitä kiihkoilijoita.

Vierailija
91/146 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffikumppanini valehteli minulle kaksi kuukautta että hänellä on viisi lasta. Sattumalta näin hänen perhekuvansa josta paljastui että lapsia olikin 12. En tiedä milloinka olisi paljastanut lapsilukunsa jos en olisi kuvaa nähnyt.

Vierailija
92/146 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas omituinen keskusteluketju. Minulla ei ole lapsia, eikä minulla ole mitään tarvetta salata sitä. Miksi miestä pitäisi ihmisenä määritellä sen mukaan onko hänellä lapsia tai ei ole? Ei se tee kenestäkään miehestä sen huonompaa tai parempaa. Tämän ketjun aloittaja syyllistyy täsmälleen samaan rasismiin kuin Salaisen keskusteluketjun rasistipoliisit.

1) Rasismi on rotusyrjintää. Rodusta ei ap ole puhunut mitään, joten ei, tämä ei ole rasismia. 2) Jokaisella on oikeus vapaasti etsiä haluamansa kaltaista kumppania. Tämä vapaus ei ole syrjintää. Esim. vaaleista miehistä pitäminen ei ole rasismia, tietyn ikäisistä pitäminen ei ole ikäsyrjintää eikä homo- tai heteroseksuaalisuus ole sukupuolisyrjintää.

Vierailija
93/146 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos. Olen mgtow.

No ei ole pahaa oloa. On hyvä olo. Asioista keskustellaan niinkuin nytkin,

Vierailija
94/146 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok

Vierailija
95/146 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mutta olenkin nainen" Juuri näin naiset ei osaa tai eivät halua asettua miehen asemaan, koska nainen synnyttää lapsen ja on ihan eri tilanteessa asian suhteen kuin mies. Yrittäkää edes...No onneksi ollaan vauvapalstalla, täällä on vain näitä kiihkoilijoita.

Niin parisuhteen alussa kusettaminen on täysin ok niille, joille valheen ylläpitäminen on käytännön syistä helpompaa? Mitä hittoa?

Vierailija
96/146 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Treffikumppanini valehteli minulle kaksi kuukautta että hänellä on viisi lasta. Sattumalta näin hänen perhekuvansa josta paljastui että lapsia olikin 12. En tiedä milloinka olisi paljastanut lapsilukunsa jos en olisi kuvaa nähnyt.

Tämä vetää sanattomaksi. Mikä ajatuksenjuoksu tuossa on mahtanut olla, että sopivaksi ilmoitettavaksi määräksi valikoitui juuri viisi? Ihan järjettömän iso liuta sekin.

Vierailija
97/146 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen itse olet ?

Aika harvinaista näin päin, yleensä +30v naisella on jo ainakin muutama lapsi mahdollisesti usean eri miehen kanssa, Mutta TAAS Se tulee esille että miehen todellakin pitää olla lapseton.

Millainen Helmi sinä itse mahdat olla

Kuules nyt. Ap:n harminaihe on se, että miehet valehtelee hänelle olevansa lapsettomia. Ap:ta ei sinänsä harmita se, että monilla miehillä on lapsia. Onhan monilla naisillakin lapsia. Mutta ap haluaa rehellisyyttä eikä joutua toistuvan valehtelun kohteeksi. 

Onko mielestäsi liikaa vaadittu, jos itse on rehellinen ja vaatii muilta rehellisyyttä??

Se on ihan liikaa vaadittu + rehellisyys ei ole enää mikään hyve + se on vanhanaikaista ja täysin yliarvostettua.

Yleensä rehellisyydestä väärille ihmisille ei ole seurannut koskaan mitään hyvää.

Vierailija
98/146 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin parisuhteen alussa kusettaminen on täysin ok niille, joille valheen ylläpitäminen on käytännön syistä helpompaa? Mitä hittoa?

Ja totuuden puhuminen lopettaa suhteen heti, eli kumman valitset??

Vierailija
99/146 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus pitää vähän muokata ja tuunata totuutta

Vierailija
100/146 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lestadiolaisten mielestä viisi on nykyaikana pakollinen riittävä määrä. Joku aika sitten se oli kahdeksan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme