Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rehellisesti, pidätkö anopistasi?

Vierailija
31.05.2017 |

Miksi pidät tai et pidä?

Minulla on hyvät välit mieheni äitiin, olemme aika samantyyppisiä ja tulemme loistavasti juttuun. Olen kuitenkin ymmärtänyt, että yleisesti naiset eivät tule anoppinsa kanssa toimeen. Onko minulla käynyt hyvä tuuri vai onko painajaismaiset suhteet anoppiin vain yleistä harhaa.

Kommentit (81)

Vierailija
61/81 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi on mukava. Meillä on asialliset välit, mutta en ole kahdeksassa vuodessa lähtenyt kovin syvällistä suhdetta luomaan. Miehen suku on aika iso, ja osa väestä pitää hyvin tiiviisti yhteyksiä keskenään. Jopa sen verran tiiviisti, ettei siihen tämmöinen hiljainen miniä oikein mahdu sekaan - mutta tilanne on mulle erittäin ok.

Vierailija
62/81 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppini on todella mukava ihminen. Olemme luonteiltamme ja kiinnostuksenkohteiltamme aika erilaisia ihmisiä, mutta olemme aina tulleet hyvin toimeen. Uskon kyllä että silläkin on iso vaikutus että anopilla on vain poikia, joten minusta on tullut melkein tytär hänelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/81 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin, vaikka oli aika vahvaluonteinen ja piti tiukasti kiinni mielipiteistään.

Osasin kuitenkin pitää puoleni ja minulla oli aina tunne siitä että hänkin piti minusta ja arvosti.

Kuoli muutama vuosi sitten ja edelleen ikävöin häntä.

Vierailija
64/81 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Enkä voi ymmärtää miten narsistinen äiti olisi voinut kasvattaa noin hyvän pojan, eli mieheni. Olen usein miettinyt, onko mieheni kasvattanut itse itsensä. Hänestä myös näkee että tämä pelkää äitiään, mm. alkaa hikoilla ja räpelöidä käsiään hänen läsnäollessaan. 

Vierailija
65/81 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä koska se laittoi dildooni vettä :| Ja tämä on tosi homma, ennenkin olen tämän täällä kertonut.

Vierailija
66/81 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Kuten oluestakin, kylmänä ja avattuna.

Vierailija
67/81 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut anopin suhteen hyvä tuuri. Mutta vasta toisella kierroksella. Ensimmäisen kierroksen anoppi ei oikein koskaan hyväksynyt minua. Toivottavasti tykkää uudesta miniästä enemmän. Toisen kierroksen anopissa on ollut joitain ärsyttäviä piirteitä, mutta jotkut asiat ovat ratkenneet itsestään lapsen kasvaessa. Ja ehkä olen oppinut sietämään paremmin näitä ärsyttäviä piirteitä. Tulen nykyisin anopin kanssa hyvin toimeen ja hän on ainoa ihminen, jonka kanssa vaihdan kuulumisia säännöllisesti. 

Appivanhemmillani on vain kolme lastenlasta ja meidän lapsi on näistä nuorin. Tälläkin on varmaan ollut oma vaikutuksensa siihen, millaiseksi minun ja anopin välisestä suhde on muodostunut. Ja kun oma äiti on kuollut aikapäiviä sitten, joudan hyvin rupattelemaan anopin kanssa.

Vierailija
68/81 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppini on mukava ihminen ja tulemme toimeen. Emme mitään sydänystäviä ole, mutta ei niin tarvitsekaan olla.

Vierailija
69/81 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-anopista pidin paljon ja meillä oli aina kivaa yhdessä. Nykyinen (toisen kierroksen) anoppi ahdistaa minua. Hän haukkuu poikaansa minulle usein, puhuu joskus aika rumastikin, ja yrittää kauttani ohjailla poikansa tekemisiä. Luulee ilmeisesti, että jos sanoo minulle kahden kesken että "poikani pitäisi tehdä x ja y" niin minä muka heti menisin ja käskisin miestäni ne sitten tekemään. No empä edes kerro miehelleni, että anoppi on taas jäkättänyt hänestä. 

70/81 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan tavannut mieheni äitiä, syöpä vei ennen kuin tutustuin mieheeni. Uskon että olisimme tulleet toimeen hyvin ja olisi ollut mahtava mummo lapsellemme.

Vierailija
71/81 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2628 kirjoitti:

En koskaan tavannut mieheni äitiä, syöpä vei ennen kuin tutustuin mieheeni. Uskon että olisimme tulleet toimeen hyvin ja olisi ollut mahtava mummo lapsellemme.

Lucky You! :)

Vierailija
72/81 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on todella hyvät välit anopin kanssa ja pidän hänestä rehellisesti sanottuna enemmän kuin omasta äidistäni. Anoppi on positiivinen, ystävällinen, empaattinen ja avoin ihminen. Koen olevani yhtälailla heidänkin perheen jäsen. 

Vierailija
73/81 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän joo. Anoppini on kiltti ja rauhallinen, sellainen ihminen jonka kanssa on helppo olla ja jolle on helppo jutella.

Anoppi oli ensimmäinen, jolle kerroimme aikoinaan vauvauutisen. Anopin suhtautuminen ensimmäiseen lapsenlapseensa on myös ollut monella tapaa terveempää ja asiallisempaa kuin oman äitini, joka on mennyt aivan sekaisin isovanhemmuudesta. Anoppi ei ikinä aiheuttaisi minulle tahallaan mielipahaa, oma äitini kyllä aiheuttaisi ja on aiheuttanutkin. 

Vierailija
74/81 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti en! Kasvatusperiaatteet ja arvot muutoinkin ovat erilaiset. Puolisoni isästä kyllä pidän.

Vierailija
75/81 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän! Aidosti mukava ihminen, jalat maassa eikä puutu aikuisen poikansa elämään, avoimesti voi jutella kaikesta.

Vierailija
76/81 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla ole mitään anoppiani vastaan. Hän oli kuollut jo kun miehen kanssa tavattiin. (Mies vei mut ensimmäisellä retkellämme kotikonnuilleen "tapaamaan" vanhempiaan hautausmaalle)

Vierailija
77/81 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin edellisestä anopista ja muutamasta anoppiehdokkaasta sitä ennen. Nykyisestä en pidä tai no pidän, mutta hän on sellainen ihminen, jolla kaikki on pielessä. Joku paikka on koko ajan kipeä, sää on huono, mitään hän ei enää osaa ja kun lääkäri kyllästyi ja sanoi, että olet nyt terve, älä tule tänne enää joka päivä, niin sekään ei ollut hyvä. Hänen seuransa vie voimat ja väsyttää, mutta ihan mukava olisi, jos näkisi joskus jotain positiivista.

Vierailija
78/81 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos hän ei olisi anoppini en olisi missään tekemisissä hänen kanssaan. Tullaan kyllä toimeen, mutta hän on sellainen kieroilija ja ehkä kyvytön puhumaan suoraan enkä oikein sellaisista ihmisistä välitä.

Täysin sama vastaus:)

Vierailija
79/81 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi luulin pitäväni. Anoppi ja appi ottivat niin hyvin vastaan mut ja esikoiseni. Mutta kun miehen kanssa ollaan yhteiset lapset hankittu, olen saanut pettyä anoppiini. Hän ei koskaan ota yhteyttä, ei kysy kuulumisia. Kaikki jutustelu on aina niin virallista ja tylsää. Aluksi luulin että se on jännitystä, mutta nyt olen huomannut, että ollaan vain erilaisia. Yritin olla kiva miniä; soittelin anopille, laitoin lasten kuvia ja kuulumisia, kutsuin heitä meille syömään.. koskaan en saanut edes kiitosta takaisin. Kyllästyin.

Mieheni on myöskin kyllästynyt vanhempiinsa ja nykyään ollaan tekemisissä vain pari kertaa vuodessa. Harmi lasten kannalta, mutta on aika raskasta kannatella vuodesta toiseen täysin yksipuolista suhdetta.

Vierailija
80/81 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän kyllä. Pitää minua kuin omana lapsenaan vaikka ei edes kauaa olla tunnettu. Hyvä ihminen.