Vierailija

Kertokaapa gurut kuinka saada jalat näyttämään pidemmiltä? Olen vyötäröltä hoikka, normaalivartaloinen/hieman lihaksikas. Viihdyn farkuissa ja jossain rennossa t-paidassa tai kauluspaidassa.
Lyhyet hameet tai korkkarit ei tule kuuloonkaan koska olen ...dadaa..Mies.. :D
Netti on kyllä täynnä pukeutumisohjeita lyhytjalkaisille naisille. Miehet on unohdettu rasvamonttuun..

• ylös 2
  • alas 0

Kommentit (7)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Miehet (toisin kuin naiset) saavat olla lyhytjalkaisia ilman, että se häiritsee ketään, tai ilman että kukaan viitsii asiaa kommentoida. Että ihan siitä vaan puet mistä muutenkin tykkäät.

Mutta jos nyt et halua erikseen korostaa lyhyitä jalkojasi, niin vältä ylisuuria, roikkuvia vaatteita, ja etenkin niitä vankilahousuja, joissa haarus roikkuu polvissa.

Vierailija

Älä käytä lantio- tai roikkuva haara -mallisia housuja, se olsi pahin virhe. Käytä ryhdistämiseen vyötä tai henkseleitä, jos vyötärönauha roikkuu, varsinkin jos olet yhtään mahakas.

Kannattaa käyttää ainakin suunnilleen samaa väriä niin housuissa, sukissa kuin kengissä, yhtenäinen väri pidentää.

Jos selkäsi on suhteettoman pitkä jalkoihin nähden, vältä pitkää takkia.

Etsii hyvä vaateliike, jossa on ammattitaitoiset myyjät, sijoitus kannattaa, toisaalta hyvä parturi saa muut katsomaan sinua kasvoihin, ei jalkoihin. Älä unohda hymyillä!

Vierailija

Matti Nykäsen jalat näyttää pitkiltä vaikka se on aika lyhyt. Siitä vaan Nykäs mallin farkkuja ostaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Matti Nykäsen jalat näyttää pitkiltä vaikka se on aika lyhyt. Siitä vaan Nykäs mallin farkkuja ostaan.

Eli korkeavyötäröiset farkut, leveä vyö joka on navan korkeudella ja paita sullottu housuihin.
Ei ihan mun tyylinen juttu.. Matille sopii paremmin. Nykäsellä on kyllä aika usein vaaleat farkut vaaleiden kenkien kanssa. Ehkä tämä yhdistelmä antaa myös vaikutelman pitkistä jaloista.
AP

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.