Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Totuuksia, joita teistä ei uskoisi päällepäin?

Vierailija
21.05.2017 |

Esim. itse saan paljon kehuja hyvästä asiakaspalvelusta, jopa paikallisen lehden kiitospalstoilla on kiitelty. Tosiasiassa vihaan asiakaspalvelua ja haluaisin tehdä töitä jossain luolassa täysin yksinäni.

Kommentit (2821)

Vierailija
1001/2821 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viihdekäytän huumeita,olen ihastunut 13 vuotta nuorempaan työkaveriini enkä osaa erota miestäni,vaikka suhde on sairas.,ihmiset luulevat,että olen iloinen,hoikka,sosiaalinen, luonnostani ja urheilullinen.Olen oikea huomiohuora ja kova flirttailemaan.Tosiasiassa olen ahdistunut,adhdlääkkeitä(vie ruokahalun)masennuslääkkeitä ja unilääkkeitä syövä uraohjus.Olen epäempaattinen,olen todella taitava manipuloimaan.Pystyn esittämään ystävällistä.Ihme ja kumma,pari ystävääni haluavat olla jossain yhteydessä muhun,vaikka itse en koe tarvitsevani ystäviä.

Olet oksettava. Kirjoittaa et ainakaan osaa.

Vierailija
1002/2821 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alapääni haisee aivan kamalalta vaikka huolehdin hygieniastani eikä minulla ole mitään tautia yms.

Pukeudun tyylikkäästi, pidän huolta kynsistä ja hiuksista, olen tyyliltäni klassinen. Olen hillitty ja hallittu nainen. Pelottaa vain tuoksun turskalta kanssaihmisten nenään.

Kuuntelen myös rokkiä ja heviä, vaikka ulkoiseen habitukseeni sopisi varmaankin klassinen musiikki paremmin.

Nauran näille av:n jutuille, kuten tälle.

Alapää ei haise kalamarkkinoille normaalisti joten kyllä sulla siellä römpsykässä on joku bakteeritulehdus. Et kai vain haisevaa lettuasi anna miehille pantavaksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1003/2821 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn lukemaan ihmisten ajatuksia.

Vierailija
1004/2821 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän diapamia ja subutexia ja olen työssä vastaanottokeskuksessa ja vihreässäliitossa. Omistan mountainbaikin mutta kuljen työmatkat taksilla parin korttelin päähän työpaikasta.

Vierailija
1005/2821 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Homma-foorumin aktiivinen käyttäjä. Äänestän  Vihreitä.

M31

Vierailija
1006/2821 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen normaalin ja nätin näköinen nainen. Kykenen normaaliin sosiaalisen kanssakäymiseen, vaikka viihdyn myös töissä enemmän yksikseni kuin kahvihuoneessa naureskelemassa muiden kanssa. Kuitenkin, vapaa-ajalla minulla ei ole ollut useaan vuoteen yhtään ystävää tai edes viestittelytuttua. Whatsapissa ainoat viestit saan vanhemmiltani ja treffikumppaneilta, mikäli sellaisia juuri sillä hetkellä on elämässä. Minulla ei ole ketään ystävää tai tuttua, jota voisin pyytää esimerkiksi baariin, festareille tai edes kahville mukaan. Elokuvissakin käyn vain itsekseni :D Viime kesänä kävin festareilla yksin. Nolottaa aina kertoa potentiaalisille seurustelukumppanimiehille että ei, mulla ei ole ketään ystävää tai tuttua, jolle hänet esitellä tai joiden kanssa voitaisiin vaihteeksi viettää iltaa miehen oman tuttavapiirin sijaan.

Tuohan olisi voinut olla minun kirjoutukseni omasta elämästäni ja itsestäni :D 

Olen myös nätti ja normaalin näköinen nainen. Monet pitävät minua  töissä aina niin iloisena, aurinkoisena ja sosiaalisena ihmisenä, mutta eivätpä tiedä ettei mulla ole ainuttakaan ystävää/kaveria. Ei ole ketään, jota voisin pyytää mukaan lenkille, salille tai kahville & shoppailemaan. Ei yksinkertaisesti ketään, jolle puhua ja  kenen kanssa keskustella. Ainoat "keskustelut" käyn töissä asiakkaiden ja työkavereiden kanssa. 

Vierailija
1007/2821 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harjoitan harmaata taloutta eli veronkiertoa niin paljon kuin ehdin ja pystyn. Kuitenkin päivätöikseni olen palkkatöissä taloushallinnossa. Siksipä juuri.

Voisitko antaa vinkkejä privana?

Vierailija
1008/2821 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mukana piilottamassa kielteisen päätöksen saaneita laittomia. Annan heistä nimettömiä vinkkejä rajavartiolaitokselle ja "kollegoista" poliisille ja verottajalle. Jännää! Kiäh kiäh.

Vierailija
1009/2821 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitin kohtuullisen summan rahaa,pienen omaisuuden keski-Eurooppalaisessa onnenpelissä. Rahat sveitsiläisellä tilillä ja minä Uudellamaalla vuokra-asunnossa työttömänä sosiaalietuisuuksilla.

Vierailija
1010/2821 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen normaalin ja nätin näköinen nainen. Kykenen normaaliin sosiaalisen kanssakäymiseen, vaikka viihdyn myös töissä enemmän yksikseni kuin kahvihuoneessa naureskelemassa muiden kanssa. Kuitenkin, vapaa-ajalla minulla ei ole ollut useaan vuoteen yhtään ystävää tai edes viestittelytuttua. Whatsapissa ainoat viestit saan vanhemmiltani ja treffikumppaneilta, mikäli sellaisia juuri sillä hetkellä on elämässä. Minulla ei ole ketään ystävää tai tuttua, jota voisin pyytää esimerkiksi baariin, festareille tai edes kahville mukaan. Elokuvissakin käyn vain itsekseni :D Viime kesänä kävin festareilla yksin. Nolottaa aina kertoa potentiaalisille seurustelukumppanimiehille että ei, mulla ei ole ketään ystävää tai tuttua, jolle hänet esitellä tai joiden kanssa voitaisiin vaihteeksi viettää iltaa miehen oman tuttavapiirin sijaan.

Tuohan olisi voinut olla minun kirjoutukseni omasta elämästäni ja itsestäni :D 

Olen myös nätti ja normaalin näköinen nainen. Monet pitävät minua  töissä aina niin iloisena, aurinkoisena ja sosiaalisena ihmisenä, mutta eivätpä tiedä ettei mulla ole ainuttakaan ystävää/kaveria. Ei ole ketään, jota voisin pyytää mukaan lenkille, salille tai kahville & shoppailemaan. Ei yksinkertaisesti ketään, jolle puhua ja  kenen kanssa keskustella. Ainoat "keskustelut" käyn töissä asiakkaiden ja työkavereiden kanssa. 

Onko sulla miestä? Olen tuo m35 jolla sama juttu. Tuntuisi vaikealta olla jonkun todella sosiaalisen ja menevän kanssa!

Vierailija
1011/2821 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ulkomaalaistaustainen poliisi.

Vierailija
1012/2821 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ihan sama tilanne, yksinäisyys hävettää eikä tuu koskaan käytyä oikeen missään kun yksin ei viitti lähteä. Tavallaan lohdullista tietää että on muitakin samanlaisessa tilanteessa. Tuntuu ettei seuraa saakaan muuten kuin kiinnostuneista miehistä mutta joskus ois kiva kun ois joku jonka kanssa olla ihan platonisesti kaveri.

Vierailija
1013/2821 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen palveluammatissa ja asiakkaat ovat kauhean tyytyväisiä minuun ja työskentelyyni. Kehuvat mukavaksi, aidosti välittäväksi, kutsumusammatissa olevaksi. Tilaavat työntekijälistalta nimenomaisesti minua.

Todellisuudessa inhoan asiakkaitani niin että puistattaa. En voi ymmärtää heidän sivistymättömyyttään, tyhmyyttään, arkuuttaan, avuttomuuttaan (en toimi vammaisten parissa). Inhoan työtäni, ihmisiä yleensä (en jokaista sentään, enkä lapsia), en todellakaan ole kutsumusammatissani ja odotan määräaikaisen työsuhteeni päättymistä kuin kuuta nousevaa.

Tämä parin vuoden työperiodi ei ole antanut minulle minkäänlaista tyydytystä tai saanut minua iloitsemaan uusista työkaveri- ja asiakasystävistä (jotka innolla pitävät minuun yksipuolista yhteyttä myös vapaa-aikoina, ja joihin katkon välit heti työsuhteen päätyttyä). Tämä työperiodi on ainoastaan vahvistanut ikäviä käsityksiäni ihmisistä entisestään.

"Taas mennään rahan takii", soi aamuisin päässäni. Siinä tämän "aidon, välittävän" palveluammattilaisen ainoa syy, ainoa motiivi tavata, sietää, auttaa näitä ihmisiä.

Seuraava duunini on toivottavasti etätyötä erakkomajassa autiolla saarella.

Vierailija
1014/2821 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kolme nänniä.

Sä et ole edes nainen ! Sähän oletkin Francisco Scaramanga, kullitettu sala-nirhaaja !

Vierailija
1015/2821 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Domina kirjoitti:

Olen yksityiselämässäni Domina, vaikka työpaikalla ja sosiaalisissa tilanteissa käyttäydyn  arkaillen ja ujosti, jopa sisäänpäinkääntyvästi. Aivan kuin minussa asuisi kaksi eri ihmistä. Näin on ollut jo vuosia.

Rekvisiitalla ja asustella, sekä kannustavalla kumppanilla on suuri merkitys omaan mielenvoimaan. Nautin vallasta, hallita seksuaalista tilannetta, olen jäänyt siihen koukkuun.

Tiedän yhden joka vastaa kuvaustasi. Netissä pervoilee, myyjäntyössään piipittää eikä katso edes silmiin :D

Vierailija
1016/2821 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on kirjoitti:

Olen sosiaalinen, avoin, kuljen pää pystyssä mutta sairaan yksinäinen. Minulla on neljä mt-diagnoosia, enkä ole ollut koskaan palkkatyössä, mutta kaksi keskenjäänyttä koulutusta ja työtoimintaa löytyy kyllä. Ihmiset ihailee mua ja lahjakkuuttani ja intohimojani eri asioihin, kunnes tulee ilmi em asiat. Sitten olenkin jäänyt taas yksin. Jee!! No, on alkanut löytyä niitäkin, jotka ei katoa. Elämä on vasta alussa. Ihanaa, ettei itsemurhayritykset onnistuneet.

Tsempit sulle! Ihanaa että tunnut löytäneen valoa ja iloa jo nyt elämääsi. Mä uskon että monille meidän kaltaisille joilla nuorena on vaikeaa, elämä on parhaimmillaan vasta myöhemmin aikuisiällä, mä ainakin oon nyt kolmenkympin tienoilla paljon onnellisempi kuin kymmenen vuotta sitten.

Vierailija
1017/2821 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen työtä maahanmuuttajien parissa. Olen kulttuurirasisti enkä kannata uskonnonvapautta. Uskovaiset ovat pahinta, mitä tiedän, ja vihaan islaminuskoa aivan erityisesti. Haluaisin rajat kiinni ja turvapaikanhakijat orpolapsia lukuunottamatta ulos Suomesta. Töissä esitän kristittyä suvakkia, joka syleilee lempeästi vieraita maailmoja ja rakastaa monikulttuurisuutta ja liputtaa kaikenmoisen erilaisuuden hyväksymisen puolesta. Vapaa-ajallani teen vapaaehtoisduunia erilaisissa erittäin isänmaallisissa, pakolaisvastaisissa, ateistisissa organisaatioissa.

Vierailija
1018/2821 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ihan sama tilanne, yksinäisyys hävettää eikä tuu koskaan käytyä oikeen missään kun yksin ei viitti lähteä. Tavallaan lohdullista tietää että on muitakin samanlaisessa tilanteessa. Tuntuu ettei seuraa saakaan muuten kuin kiinnostuneista miehistä mutta joskus ois kiva kun ois joku jonka kanssa olla ihan platonisesti kaveri.

Eikös se mieskin voisi käydä sun kanssa jossain ja olla kaverikin samalla? Vai mimmoista seuraa saat miehistä?

Vierailija
1019/2821 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim. itse saan paljon kehuja hyvästä asiakaspalvelusta, jopa paikallisen lehden kiitospalstoilla on kiitelty. Tosiasiassa vihaan asiakaspalvelua ja haluaisin tehdä töitä jossain luolassa täysin yksinäni.

Mulla sama!

Vierailija
1020/2821 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painan 83 kiloa, mutta käytän M koon vaatteita (kilpaurheillut koko ikäni, kukaan ei usko painoani, ellen näytä konkreettisesti vaa-alla). Minulla on monirakkulaoireyhtymä, tästä johtuen kärsin liiallisesta karvankasvusta. Epilloin napakarvani kerran viikossa, naama on laaseroitu. Kainalot on vaikein, joudun käsittelemään jollainmuotoa päivittäin. Kärsin tästä todella paljon, puolisonikaan ei tiedä, vaikka yhdessä oltu vuosia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi