Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Totuuksia, joita teistä ei uskoisi päällepäin?

Vierailija
21.05.2017 |

Esim. itse saan paljon kehuja hyvästä asiakaspalvelusta, jopa paikallisen lehden kiitospalstoilla on kiitelty. Tosiasiassa vihaan asiakaspalvelua ja haluaisin tehdä töitä jossain luolassa täysin yksinäni.

Kommentit (2826)

Vierailija
2821/2826 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kommentti julkaistiin ja sitten poistettiin. Puhuin yllättäen m muutosta. Älytön palsta kun ei edes tämmöiseen ketjuun voi vastata.

Vierailija
2822/2826 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kun jaoit tämän asiantuntija arvion tolastasi. Tunnistin sanoista itseni. Et uskoisi jos näkisit minut asteleva vastaan kadulla. Näytän hyvältä, syön usein  minttupastellia,  lirkuttelen kauniille naisille ja kerron kaskuja kapakan kantapeikkojen pöydän äärellä. Naiset  hymyä kuin minalisa. Ryyppyveikot miltei tukehtuvat nauruun ja kerjäävät lisää huumoria, siis minulta. Voisiko olla vinhenpaa Veikkoa kuin minä? Ihan sama. Vituttaa koko maapallo ja vihaan jokaista. En ole mikään rasisti, vihaan jokaista ihmistä tasapuolisesti. Ja itseäni eniten. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2823/2826 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo koskaan harrastanut seksiä (jätän sen pseisuhteeseen, ei mitään traumoja tai lahkoja taustalla 😅). Nyt ei vaan enää jaksaisi yhtään odottaa. Tosi lupaava juttu oli mut mies jätti yllättäen. N34

Vierailija
2824/2826 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oo koskaan harrastanut seksiä (jätän sen pseisuhteeseen, ei mitään traumoja tai lahkoja taustalla 😅). Nyt ei vaan enää jaksaisi yhtään odottaa. Tosi lupaava juttu oli mut mies jätti yllättäen. N34

*Pseisuhteeseen = parisuhteeseen N34

Vierailija
2825/2826 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joitakin vuosia sitten käynyt läpi vakavan trauman, joka vei terveyteni, sekä fyysisen että henkisen, melko kokonaisvaltaisesti. Olin lähes vuoden kotona, uskaltamatta poistua edes viemään roskia. 

Nyt olen taas työelämässä ja jaksan välillä harrastuksiakin. Olen ihmisten ilmoilla pirteä ja jaksavainen, mutta kotona pääasiassa nukun ja toivun päivän kuormituksesta. Toipuminen on sinänsä hyvällä mallilla, mutta normaaliin pääsemisessä tulee kestämään kauan. 

Vierailija
2826/2826 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen akateeminen ja tieteisiin uskova järki-ihminen, mutta minulle on sattunut toistuvasti muutama asia joita ei voi selittää tieteen keinoin (vielä) ja siksi olen kokemusteni kanssa yksin. Eli väkisinkin olen alkanut uskoa tiettyihin asoihin maailmassa, mutta ei sitä minusta päällepäin näe mitenkään.

Vierailija
2827/2826 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nään/kuulen mielessäni et joku tietty biisi on ihankuin joku tuttu tai tuntematon henkilö, jotenkin olemus ym linkittyy vahvasti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän