Totuuksia, joita teistä ei uskoisi päällepäin?
Esim. itse saan paljon kehuja hyvästä asiakaspalvelusta, jopa paikallisen lehden kiitospalstoilla on kiitelty. Tosiasiassa vihaan asiakaspalvelua ja haluaisin tehdä töitä jossain luolassa täysin yksinäni.
Kommentit (2821)
Vierailija kirjoitti:
Olen pettänyt vaimoani lukemattomia kertoja. Baaripokauksia, huoria you name it. Kukaan ei varmasti uskoisi, koska ulospäin olen rauhallinen, rationaalinen ja empaattinen persoona.
#metoo :)
Olen kaiken aikaa rakastanut syvästi toistakin ihmistä ihanan aviopuolisoni lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Harjoitan harmaata taloutta eli veronkiertoa niin paljon kuin ehdin ja pystyn. Kuitenkin päivätöikseni olen palkkatöissä taloushallinnossa. Siksipä juuri.
Tarvitsetko apua veronkiertoon?
Olen kokenut siinä hommassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen normaalin ja nätin näköinen nainen. Kykenen normaaliin sosiaalisen kanssakäymiseen, vaikka viihdyn myös töissä enemmän yksikseni kuin kahvihuoneessa naureskelemassa muiden kanssa. Kuitenkin, vapaa-ajalla minulla ei ole ollut useaan vuoteen yhtään ystävää tai edes viestittelytuttua. Whatsapissa ainoat viestit saan vanhemmiltani ja treffikumppaneilta, mikäli sellaisia juuri sillä hetkellä on elämässä. Minulla ei ole ketään ystävää tai tuttua, jota voisin pyytää esimerkiksi baariin, festareille tai edes kahville mukaan. Elokuvissakin käyn vain itsekseni :D Viime kesänä kävin festareilla yksin. Nolottaa aina kertoa potentiaalisille seurustelukumppanimiehille että ei, mulla ei ole ketään ystävää tai tuttua, jolle hänet esitellä tai joiden kanssa voitaisiin vaihteeksi viettää iltaa miehen oman tuttavapiirin sijaan.
Mullakaan ei ole kavereita. Aika samanlainen arki kun sulla. En kylläkään enää oikein käy missään muualla kuin töissä ja vanhempien luona.
Töissä olen kyllä todella aktiivinen, ja työkaverit kuvittelevat mulla olevan kiireinen siviilielämä koska en tee ylitöitä.
-m35
Mistäpäin olet m35? Kuulostaa kobin tutulta n.36
Minulla on luomi vasemmassa pakarassa...
Vierailija kirjoitti:
Voitin kohtuullisen summan rahaa,pienen omaisuuden keski-Eurooppalaisessa onnenpelissä. Rahat sveitsiläisellä tilillä ja minä Uudellamaalla vuokra-asunnossa työttömänä sosiaalietuisuuksilla.
Miten sait avattua tilin Sveitsissä?
Olen neitsyt.
Itsetunto-ongelmia.
Ahdistuneisuushäiriön tyyppistä paskaa.
Olen oikeasti aika varakas. En pukeudu merkkivaatteisiin ja muutenkin aika halpahallimainen olemus. Ajan vanhalla opelilla ja asun vuokralla kaupungin kaksiossa. En matkustele ja syön epäterveellisesti. Tutut olettavat ettei minulla ole varaa mihinkään, enkä ole asiaa viitsinyt korjatakaan. En ole nuuka ja ostankin kallista elektroniikkaa ym. Tykkään siis hifistellä. Olen 43 vuotias nainen.
Olen sisäänpäin suuntautunut ja saatan vaikuttaa ulkopuolisten mielestä todella kiltiltä, nöyrältä ja ujolta. En myöskään kiroile koskaan ihmisten kuullen, eivätkä mm. vanhempani ole koskaan kuulleet yhtäkään kirosanaa suustani.
Salaa kuitenkin olen hulluna tankotanssiin, ja rakastan kokeilla kaikkea uutta. Vain lähimmät ystäväni kuitenkin tietävät, että rakastan toteuttaa mitä hulluimpia ideoita ja lakiakin voisin ehkä rikkoa kokeilumielessä ;) (harjoitan myös wiccaa, jota kukaan ei tiedä) olen erittäin elämyshakuinen ja rakastan heittäytymistä vaikkei sitä todellakaan ulospäin huomaisi. Rakastan myös yllättää ihmisiä paljastamalla itsestäni uusia puolia.
Olen myös erittäin itserakas vaikkei siltä ehkä vaikuta :D en kuitenkaan sanoisi itsekäs, sillä pistän yleensä muiden tarpeet omieni edelle... silti koen suurta ylpeyttä salaa itsestäni :D
Nyt on niin tyhmä juttu, että sopii tälle palstalle ko nenä päähän. Aina ollut hyvä iho, mutta nyt on tullut pieniä näppyjä. (En teininä tästä kärsinut, mutta nytpä kärsin.) Mun on ihan pakko puristella niitä näppylöitä, jolloin ne pahenee ja en perhana saa itseäni lopettamaan sitä touhua, vaikka ihan rationaalisesti tiedostan, että jos tää ei lopu niin kaikki tietää, koska naama on ruvella. Help.
Olin pienenä iloinen, nauravainen, paljon kavereita ja niin edespäin, elämäni oli kunnossa. Koulukiusaaminen ja eräs traumaattinen kokemus sulki minut kuoreeni. Huomasin pärjääväni taas, kun kasvatin itselleni aggressiivisen puolen. Monesti ajattelen mielessäni, mitä tekisin kaikille niille ihmisille, jotka ovat minua satuttaneet. Haen usein helpotusta katsomalla kaikkea väkivaltaista netistä. Tiedän kuitenkin, että minut on kasvatettu sen verran hyvin, etten pystyisi toteuttamaan kuvittelemiani aivan hirveitä asioita. Ikinä en ole kenenkään terapeutin, psykologin tai vastaavan kanssa jutellut, vaikka aihetta olisi - yli 25 vuotta sitten tapahtuneiden asioiden jälkeen. "Terapisoin" mieluummin itseäni katsomalla näitä julmuuksia, etenkin Youtubesta ja elokuvista. Vaikka yleisesti ottaen olenkin fiksu ihminen (sellaisena kuin muut minut näkevät), niin pelkään eniten ajatusta, että voittaisin joskus huiman summan rahaa. Silloin voisi päässä napsahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen normaalin ja nätin näköinen nainen. Kykenen normaaliin sosiaalisen kanssakäymiseen, vaikka viihdyn myös töissä enemmän yksikseni kuin kahvihuoneessa naureskelemassa muiden kanssa. Kuitenkin, vapaa-ajalla minulla ei ole ollut useaan vuoteen yhtään ystävää tai edes viestittelytuttua. Whatsapissa ainoat viestit saan vanhemmiltani ja treffikumppaneilta, mikäli sellaisia juuri sillä hetkellä on elämässä. Minulla ei ole ketään ystävää tai tuttua, jota voisin pyytää esimerkiksi baariin, festareille tai edes kahville mukaan. Elokuvissakin käyn vain itsekseni :D Viime kesänä kävin festareilla yksin. Nolottaa aina kertoa potentiaalisille seurustelukumppanimiehille että ei, mulla ei ole ketään ystävää tai tuttua, jolle hänet esitellä tai joiden kanssa voitaisiin vaihteeksi viettää iltaa miehen oman tuttavapiirin sijaan.
Mullakaan ei ole kavereita. Aika samanlainen arki kun sulla. En kylläkään enää oikein käy missään muualla kuin töissä ja vanhempien luona.
Töissä olen kyllä todella aktiivinen, ja työkaverit kuvittelevat mulla olevan kiireinen siviilielämä koska en tee ylitöitä.
-m35
Mistäpäin olet m35? Kuulostaa kobin tutulta n.36
Helsinki lauttasaari, entä sinä?;)
Olen romani enkä voi sietää mustalaisia.
Kukaan ei varmaan uskoisi, että lapsuuteni on ollut aika kurja, syön mielialalääkettä, käyn terapiassa. Ulospäin näyttää varmaan oikein hyvältä, ihmiset varmaan kadehtiikin...kun vaan tietäisivät...
Tätä on tullut jo jonkin verran tässä ketjussa, mutta kuulun myös siihen kastiin joka näyttää päälleppäin sosiaaliselta ja menevältä mutta on kaikkea muuta oikeasti. Kärsin itsetunto-ongelmista sekä traumasta ja olen suurimmilta osin introvertti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitin kohtuullisen summan rahaa,pienen omaisuuden keski-Eurooppalaisessa onnenpelissä. Rahat sveitsiläisellä tilillä ja minä Uudellamaalla vuokra-asunnossa työttömänä sosiaalietuisuuksilla.
Miten sait avattua tilin Sveitsissä?
Esittämällä todistuksen peliylhtiöltä,jonka onnenpelissä silloin onnisti. Pankit sielläkin haluavat tietää sielläkin rahojen alkuperän rahanpesun estämiseksi. Tilinavaamisessa mitään vaikeuksia.
Elämyshakuinen (ja introvertti,erityisherkkä) kirjoitti:
Olen sisäänpäin suuntautunut ja saatan vaikuttaa ulkopuolisten mielestä todella kiltiltä, nöyrältä ja ujolta. En myöskään kiroile koskaan ihmisten kuullen, eivätkä mm. vanhempani ole koskaan kuulleet yhtäkään kirosanaa suustani.
Salaa kuitenkin olen hulluna tankotanssiin, ja rakastan kokeilla kaikkea uutta. Vain lähimmät ystäväni kuitenkin tietävät, että rakastan toteuttaa mitä hulluimpia ideoita ja lakiakin voisin ehkä rikkoa kokeilumielessä ;) (harjoitan myös wiccaa, jota kukaan ei tiedä) olen erittäin elämyshakuinen ja rakastan heittäytymistä vaikkei sitä todellakaan ulospäin huomaisi. Rakastan myös yllättää ihmisiä paljastamalla itsestäni uusia puolia.Olen myös erittäin itserakas vaikkei siltä ehkä vaikuta :D en kuitenkaan sanoisi itsekäs, sillä pistän yleensä muiden tarpeet omieni edelle... silti koen suurta ylpeyttä salaa itsestäni :D
Aivan tavallinen ihminen, kuten useimmat tähän lankaan vastanneet.
Korkeakouluopiskelija. Erittäin hyvää yleissivistystä vaativaan ammattiin valmistumassa.
Parisuhteessa ulkomaalaisen, peruskoulun juuri ja juuri käyneen kanssa. Tupakoin.
Pää voi alkaa parantua, kun antaa Jumalan parantaa. Mulla on kokemusta aina itsemurhasuunnitelmiin saakka, joiden "vanki" olin vuosia. Ite oon päässyt todella surkeasta elämästäni vapaaksi, kun myönsin, kuinka itsekäs sika olen ja kuinka paljon vastustan pohjimmiltaan Jumalaa ja hänen suunnittelemaa elämää. Lopulta päätin luottaa/antaa elämäni Jeesuksen käsiin ja nyt 20 vuotta tiellä. Yksi rukous ja kaikki alkoi muuttua. Kukaan kaverini ei olisi ikinä uskonut nuorempana, että alan uskoa Jeesukseen. Olin nuorempana kaikkea muuta kuin joku uskis, ja vihasin kaikkea, mikä mielestäni liittyy kristinuskoon. Mutta EN todellakaan kadu ja elämä todella hyvää näin.