Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä te muut työttömät teette päivisin?

Vierailija
15.05.2017 |

Olen työttömänä nyt ensimmäisestä kertaa 6 vuoteen ja en saa millään päiviä kulumaan. Joka päivä etsin työpaikkoja ja laitan hakemuksia, mutta ei niilläkään koko päivä kulu. Haluaisin jo niin kovasti päästä töihin etten tylsistyisi kotona. Miten te muut saatte päivänne kulumaan?

Kommentit (99)

Vierailija
61/99 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoilen koiran kans, käyn virastoissa, käyn palkkatöissä, käyn lisää noitten papereittan kanssa virastoissa, haen muutosta ja muutoksen muutokseen päätöstä. Ja viralliselta nimikkeeltäni olen työtön.

Vierailija
62/99 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoan kotia, kaikki kaapit läpi jne. Pitäisi alkaa ikkunoita pesemään mutta näin nätillä ilmalla taidan mennä kääntämään kasvimaan ja lannoittamaan sen. Pitäisi nikkaroida pari kukkalaatikkoa. Jämä laudoista ajattelin rakentaa linnunpöntön.

Piha hommia on nyt vaikka kuinka paljon. Ruoan teen aina valmiiksi kun mies saapuu töistä.

Aamulla panostan ihon hoitoon, naamioita jne

Olen vuokratyössä joten töitä on välillä mutta välillä saattaa tulla viikon parin tauko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/99 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita tukia voidaan leikata, tai tiputtaa vaikka nollaan sillä hetkellä, kun työttömyyden/työllistymisen pystyy itse valitsemaan. Nyt on aikamoista tuuripeliä päästä töihin. Ootakaapas vaan työssäkäyvät, kyllä ne teilläkin vielä yt:t alkaa. Itse käyn vuokratöissä.

Vierailija
64/99 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jäin työttömäksi tammikuussa, silloin oli tekemisen keksiminen ja haasteellista. Lenkkeilin ja liikuin paljon, lämmitin taloa, kolasin, laitoin ruokaa... Nyt kun lumet sulaa, olen alkanut tehdä pihahommia, laitan puutarhan ihan kokonaan uuteen uskoon, haravoin, teen pilkkeitä ja pinoan niitä, siivoan taloa ja aittaa, entisöin huonekaluja, maalaan ja remppaan... Onneksi alkaa työt syksyllä, ennen kuin hommat loppuu.

Vierailija
65/99 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollaan Vauvassa. Kaikkihan täällä on työttömänä.

Vierailija
66/99 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin erilaisia tapoja lopettaa tämä kärsimysnäytelmä jota elämäksikin kutsutaan

Vierailija
67/99 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, kyllä se työnhaku aika lannistavaa on, kuulla kymmeniä jos ei satoja kertoja, että EI, ja juu, mä otan sun numeron ja soitan jos tarvetta ilmenee... Se on samanlainen korulause, kun mikä muu hyvänsä.

Vierailija
68/99 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä nukun ja välillä provoilen vauvapalstalla esiintymällä die hard viheranarkistina. Illat ja yöt kuluvat lähinnä pelaillen.

Vierailija
69/99 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelen 8 h / pv pääsykokeisiin, yleensä kuutena päivänä viikossa. Illat sit salilla, ruuanlaittoa ja kodinhoitoa. Koko päivä menee iisisti.

Vierailija
70/99 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaan sillä kuuluisalla sohvalla ja räin kattoon. Ostin työssä ollessani useamman sohvan. Muutamat ex-kansanedustajatkin, (varsinkin kokoomuksesta) voivat tulla lepäilemään. Siellä on niitä, jotka olivat vielä vallassa ollessaan varsin kärkkäitä arvostelemaan työttömien SUUNNATONTA sosiaaliturvaa. Nyt nämä samaiset ex-edustajat nostavat joka kuukausi tuhansia euroja vastikkeetonta rahaa, koska ovat siihen oikeutettuja. Tervetuloa meille makailemaan. Saatte tulla ihan ilmaiseksi. Voin keittää jopa kahvit, jos rahat riittää. Vaihtoehtoisesti juodaan vettä.

Vierailija
71/99 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ettei töitä löydy on puppua.

On siivoustöitä, lastenhoitotöitä keikkahommina.

Mutta ainiin, asut tietenkin jossain korvessa,just.

Vierailija
72/99 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen töitä kerran viikossa, muutoin "vapaapäivinä" hoidan kahta lastani, teen kaikki kotityöt päivän aikana ja illalla teen taidetta, ompelen ja teen työhakemuksia.

Vierailija
73/99 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tumputan enimmäkseen. Välillä mietin, että montako kertaa sitä voi päivässä harrastaa, ennen kuin alkaa olemaan terveydelle vaarallista.

Vierailija
74/99 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimeitä töitä.

Vierailija
75/99 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän yllä kenneliä, josta saan pimeänä vuositasolla noin 10-15 tuhatta euroa. Sen lisäksi myyn pimeänä kakkuja pikku bisneksenä. Pidän itseni hyvässä kunnossa kuntosalilla, jotta voin noin kerran viikossa heittää keikkaa maailman vanhimmassa ammatissa. Pimeänä tietenkin. Kuukausitulot ovat nettona 3-4 tuhatta euroa. Ihan kivasti pyyhkii.

Vierailija
76/99 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän yllä kenneliä, josta saan pimeänä vuositasolla noin 10-15 tuhatta euroa. Sen lisäksi myyn pimeänä kakkuja pikku bisneksenä. Pidän itseni hyvässä kunnossa kuntosalilla, jotta voin noin kerran viikossa heittää keikkaa maailman vanhimmassa ammatissa. Pimeänä tietenkin. Kuukausitulot ovat nettona 3-4 tuhatta euroa. Ihan kivasti pyyhkii.

Paljonko veloitat nuista kerran viikossa keikoista?

Vierailija
77/99 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hengailen lasten kanssa

Teen vapaaehtoistyötä (tulee n.10tuntia/vko)

Luen, teen käsitöitä

Kyläilen kavereilla

Pelaan Pokemon Go:ta

Ja tietty haen töitä, mutta ei siihen ihan tolkuttomasti saa aikaa uppoamaan...

Vierailija
78/99 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on muutama kiva varakas vakioasiakas. Se on lähinnä nautiskelua molemmin puolin. Pari sataa tunnin parin hommasta. Siitä tulee nettona kuukausitasolla lähes tonni. Joskus vaimoilta salaa käydään jossain keski-euroopan kaupungissa parin päivän hummauksella, jossa tietty täysi ylläpito ja bonukset päälle. Siitä on varaa maksaa koiravahdillekin :-)

Vierailija
79/99 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut nyt 2kk työttömänä. Aluksi jaksoin olla aktiivinen. Nyt olen ihan masentunut ja en poistu juurikaan kotoa. Olen 20-vuotias, kukaan ei halua minua kun ei ole kokemusta eikä ole suhteitakaan täällä. Puolitoista vuotta olin töissä, mutta määräaikainen loppui.

Heräilen joskus yhdeksän aikoihin, syön, luen uutisia pari tuntia. Katson löytyykö sopivia töitä, jos löytyy teen hakemuksen. Kuuntelen musiikkia. Siivoilen jos pakko. Selailen nettiä. Luen kaikkea, lempijuttuni on lukea historiaa ja runoja. Opiskelen itsekseni myös Italiaa. Laitan illalla ruokaa jos jaksan. Valvon pitkään yöhön, koska stressin takia kärsin unettomuudesta. Paino pudonnut parin kuukauden aikana paljon ja nukun todella vähän. Olo on huono. Toivottavasti pääsen kouluun syksyllä, kokeet oli juuri.

Vierailija
80/99 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on muutama kiva varakas vakioasiakas. Se on lähinnä nautiskelua molemmin puolin. Pari sataa tunnin parin hommasta. Siitä tulee nettona kuukausitasolla lähes tonni. Joskus vaimoilta salaa käydään jossain keski-euroopan kaupungissa parin päivän hummauksella, jossa tietty täysi ylläpito ja bonukset päälle. Siitä on varaa maksaa koiravahdillekin :-)

Kuulostaa hyvältä diililtä. Itsekin voisin, mutta kun olen tälläinen perinteinen suomalainen tykinkuula = ei markkinoita.