Kuinka paljon teillä menee kuukautissuojiin rahaa kuukaudessa keskimäärin?
Joku sanoi että kymppi, no ei mulla kyllä mene, sellanen iso säästöpaketti siteitä joka maksaa n. 5-6€ kestää kolmet kuukautiset.
Kommentit (67)
0 e.
Minulla on hormonikierukka, eli ei ole ollut menkkoja 15 vuoteen.
En uskalla laskea. Perheessämme on neljä naikkosta, minä mukaan luettuna, ja kaikilla menkat.
0€, käytän kuukuppia. Tai jos vaivautuu laskemaan niin 30 euron kuppi kestää n. 3 vuotta, joku alle euro per kuukausi.
En jaksa laskea, ehkä 4-5 vuotta sitten ostin uuden kupin vanhan lisäksi ja maksoi 30 €. Kestää ainakin vielä toiset 4-5 vuotta. Vanha kuppi ollut käytössä 12 vuotta, nykyään enää varalla ja sekin maksoi 30 €. Laskekoon joku joka jaksaa...
Näin miehenä ei mee kuin parikymppiä kuukaudessa.
Rakennan kuukaudessa aina hiukan lisää ydinsuojaa.
Halvempia siteet ja tampponit on kulutukseensa nähden kuin vaipat ja että kun meidän tytöt kasvaa nii en kauhistele rahan menoa.
0€
Kuukuppi viidettä vuotta käytössä. Maksanut itsensä takaisin monta kertaa.
Ostin k-kupin pari vuotta sitten, maksoi kai 20e. Lisäksi pari ph-suojaa kuukaudessa. Olisiko siis noin 50-70 senttiä per kuukausi jos laskee kupille 4 vuoden käyttöajan.
Ostan aina 32kpl paketin Rainbown mini tamponeja, jotka maksaa n. 2€ ja kestää vähintään kahdet kuukautiset. Kuukaudessa kuukautissuojiin menee siis keskimäärin n. euro.
No minkä verran se yksi Vuokkosten puuvillasidepaketti maksaa, reilut pari euroa vissiin ja se riittää mulla kahdet kuukautiset eli vähän päälle euro taitaa mennä kuussa :D
Pikkuhiluja se loppujen lopuksi on vaikka ihmiset väittääkin että on tosi kallista.
Vuodan kuin pistetty sika ja pitkään. 8€ menee kuussa pelkkiin siteisiin (saan halvoista siteistä ihottumaa, joten joudun käyttämään vähän arvokkaampia alwaysejä), ja välillä pitää yrittää käyttää samalla tamponejakin kun vuotaa nukkuessa läpi siteistä.
Mutta vielä tulee halvemmaksi kuin pillerit
Aika paljon. Tarvitsen 2 pakettia yösiteitä koska vuodot ovat 2-3 päivää hyvin hyvin runsaat. Lisäksi tarvitsen paketin tavallisia sekä pikkuhousun suojia jälkivuotoihin. Toki riippuu merkistä mitä ostan, töihin tarvitsen laadukkaampia ja kotona menee xtrat. Sanoisin, että n. 6€/kk. Osa jää seuraavaan kertaan :)
Kuukuppi ja Vuokkosten biohajoavia, pakka riittää n.3kk. Eli n. 1e.
Ja ostakaa muuten suomalaisia siteitä, jos siteitä ostatte. Kaupatkin voisivat laittaa niitä paremmin tyrkylle Libressen ja Allwaysin sijaan.
Itselläni ei ole kuukautisia riesana mutta menisiköhän noin 3 €/kk teinin kuukautissuojiin.
Ob tamponit, eikös ne oo sen 2-4e eli tuon verran ja riittää yhdet kuukautiset.