Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaatekaupassa asioivat, teette myyjän työn PALJON helpommaksi, jos

Vierailija
14.05.2017 |

1. Viette vaatteet takaisin OIKEILLE paikoilleen. Minun täytyy usein rampata jatkuvasti sovituskoppien ja vaateosastojen välillä, sillä vaatteet on joko jätetty sovituskoppiin tai lähimpään vaaterekkiin, johon vaate ei kuulu.
2. Jos tutkitte vaatepinoa, laitatte vaatteet takaisin jonkinlaiseen pinoon. Turhauttaa, kun pöytä, jossa oli vähän aikaa sitten kauniisti viikattuja vaatepinoja, onkin yhtäkkiä kasa vaatteita sikin sokin.
3. Ette roskaa kauppaa. Ihan ihmeellisiä tavaroita ja roskia löytyy aina kaupoista.

myyjä

Kommentit (208)

Vierailija
1/208 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyrin tekemään näin.

Vierailija
2/208 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin usein työskennellään yksin eikä sovareita aina kerkeä tyhjentämään. Monesti kysytään jotain kokoa mitä rekissä ei ole, mutta sit sovarista löytyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/208 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn vain sellaisissa kaupoissa, joissa vaatteet jätetään erilliseen rekkiin sovituskoppien luokse ja myyjä vie ne paikalleen.

Vierailija
4/208 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen jo pari vuotta tehnyt myyjien työn vieläkin helpommaksi tilaamalla vain netistä. 

Vierailija
5/208 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei asiakkaan käytös miellytä niin kerro kauppasi nimi niin tiedän jättää käymättä. Myydään niitä rytkyjä muuallakin.

Vierailija
6/208 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitähän varten sinä siellä töissä olet ja siitä saat palkkaa.

Vierailija
7/208 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä, että ei saa roskata ja vaate, jota ei haluakaan ostaa on kohtelista viedä samaan paikkaan, mistä hakikin, mutta noista viikatuista pinoista- siis kai niihin saa kajota, että voi tarkastella vaatetta ja ei kai sitä vaadita, että asiakas osaa yhtä siististi viikata vaatteen takaisin. Turha sotkeminen ja myllääminen on tietysti eri asia.

Vierailija
8/208 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän pyrin, mutta ei se minun tekemäni viikkaus ole samanpainen kuin myyjän tekemä. Pahimpia ovat nämä vähän hienommat kaupat, joissa paidat ja neuleet ovat kauniissa pienissä pinoissa eikä henkareissa, ja ne pitää avata, jotta näkee koon/mallin.

Vierailija
9/208 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä osaa viikata samalla tavalla nätisti. Parempi varmaan jättää ostamatta vaan sitten. Et rasitu. Yleensä myyjät sanoo, että anna olla, kyllä he laittavat. En tiennyt, että valehtelevat. 

Vierailija
10/208 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen näin aina, mutta kolmatta kohtaa lukuun ottamatta ei voi olla noin "turhauttavaa" tehdä työtäsi. Mitäpä jos jättäytyisit työttömäksi? Sinunkin hommaasi on satoja ehdokkaita, jotka ottaisivat mieluusti paikkasi ja tekisivät kaiken vielä paremminkin.

Vierailija
11/208 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten samaa mieltä, mutta miksi ne vaatteet pitää pistää pinoihin? Tosi rasittavaa kaivaa koko pino läpi löytääkseen oman kokonsa, ja vaate on pakko levittää auki, jos haluaa nähdä mallin kunnolla. Ei sitä saa enää taiteltua samannäköiseksi kuin mitä se oli. Typerää ja epäkäytännöllistä.

Vierailija
12/208 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä helpotan teidän työtä ja kierrän kaukaa kaupat, missä vaatteita ei saa sovittaa eikä hypistellä.

Vierailija
13/208 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinot pysyisivät siistimpinä, jos päällimmäisenä olisi yksi vaate kutakin kokoa kuten XS, sen alla S, M, L jne. Mutta yleensä se on niin että ensin on KAIKKI xs:ssät, sitten kaikki ässät jne. Sitten kun haluat koon M niin joudut kaivamaan sitä helvetin syvältä ja pinot kaatuvat. Tietty jos joku ostaa siitä päälipinosta sen M:n niin sitä joutuu taas kaivamaan, mutta myyjä voisi pöytiä siistiessä silloin tällöin vähän katsoa että kaikkia kokoja olisi helposti tarjolla.

Vierailija
14/208 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin jätän sovitetut vaatteet sovituskoppien luo enkä ala raahaamaan niitä takaisin omille paikoilleen. Ei huvita ravata koko kauppaa läpi palauttelemassa vaatteita. Eikä ole mun asia tehdä myyjien työtä, josta he saavat palkkaa. Myyjien työtä on myös viikata vaatteet ja järjestellä hyllyt ja rekit.

Roskaamisesta en tiedä, koska roskani vien itse roskikseen.

Vierailija
15/208 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmasti vie.

terveisin asiakas

Vierailija
16/208 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskaamisesta samaa mieltä mutta asiakkaan ei todellakaan kuulu viikata sovittamiaan vaatteita. Riittää että jättää ne sovitusalueen rekkiin.

Vierailija
17/208 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko miettinyt mistä sinulle se palkka maksetaan? Minunkin työni olisi PALJON HELPOMPAA, jos sairaat hoitaisivat itse itsensä. Saisin vain nauttia palkasta. t. sairaanhoitaja

Vierailija
18/208 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksei joka kaupassa ole sovitusrekkiä, vaikka se teettäisi enemmän töitä. Jos on yhtään isompi kauppa niin en todellakaan jaksa eikä kiinnosta lähteä ravaamaan koko kauppaa ympäri uudestaan niiden 10 vaatteen kanssa ja miettiä että mistähän kohdasta tää oli ja mistä tää. Myyjä tietää sekunnissa jokaisen vaatteen paikan.

Roskaamista en ymmärrä. Olen itse vaatekaupassa töissä ja meilläkin löytyy ties mitä karkkipaperia, kuittia, lappua, flyeria, muuta roskaa vaatepinojen välistä, pureskeltuja purkkia (!) liimattuna seinään jne. Ihmiset ovat ihan uskomattomia sikoja välillä. Pikkulapsillekin opetetaan, että roskat laitetaan roskiin niin mikä tässä voi olla niin vaikeaa?

Vierailija
19/208 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissain kaupoissa PITÄÄ jåttää sovitetut vaatteet sovituskopin lähellä olevaan rekkiin. Siitä on ilmoitus sovituskopin seinällä.

Vierailija
20/208 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roskaamisesta samaa mieltä mutta asiakkaan ei todellakaan kuulu viikata sovittamiaan vaatteita. Riittää että jättää ne sovitusalueen rekkiin.

Joka kaupassa ei ole välttämättä edes ole mitään rekkiä sovitusalueella.

Eiköhän ap tarkoittanut viikkaamisella sitä, että jättäisi myllättyään ne pinot edes suunnilleen samannäköisiksi seuraaville asiakkaille eikä heittele koko 20 paidan pinoa sinnetännetonne. Muutaman asiakkaan jälkeen siinä pinojen sijaan epämääräinen keko kangasta kuin Stockan Hullujen päivien laareissa eikä kukaan löydä yhtään mitään. Normaali ihminen ottaa siitä yhden paidan (tai kaksi, jos tarvitsee rinnakkaiskoon sovitukseen) ja jättää loput rauhaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä