Onko sun vyötärön ympärys (cm) ja paino (kg) melko samat?
Kommentit (196)
Ei todellakaan. :D
Paino 52 kg vy 63 cm. 52-senttinen vyötärö näyttäisi tässä kropassa aika oudolta.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän normaalipainoisella suurin tekijä vyötörön kokoon ole geenilotto. Me ei olla samasta puusta veistettyjä. Mulla itselläni oli 55kg painossa vyötärö 73cm. Tuolloin olin luuta ja nahkaa. Eikä vatsa pömpöttänyt. Siinä ei ollut yhtään ylimääräistä läskiä. Eikä muuallakaan. Mutta jos luusto on leveämpää mallia, niin eihän se vyötärö kapeammaksi mene. Nyt tosiaan painoa on 62kg ja olen huomattavasti lihaksikkaampi kuin 55 kiloisena, vyötärö on isompi, on näkyvät vatsalihakset. Turha kadehtia toisia, ei sillä mitään voita.
Mulla on just saman pituinen ystävä, joka painaa mua enemmän ja on "plösömpi". Ja hänen vyötärönsä on melkein 10cm mun omaa kapeampi! Hän on tiimalasi. Mä olen se H.
Mulla sama! 52 kiloisena luurankona vy oli 71cm eli en ole koskaan ollut kapeavyötäröinen (90-71-90). Osaltaan varmaan selittää se että mulla on pyöreä/korkea rintakehä, eihän siinä rintakehän ja lantion välillä ole mitään mikä kiristäisi nahkaa. Nyt siis mitat 95-80-95, selkeä H
50
Päärynän mallisilla vyötärö usein näyttää kapealta (vaikka senteissä ei olisikaan), koska lantio leveä ja se toimii "mittatikkuna" :) Terveisin Päärynä
Vierailija kirjoitti:
Paino 60, vyötärö 75. Kadehdin hoikkavyötäröisiä, todella!
Eihän se pelkkä luku kerro mitään, vaan kropan mittasuhteet. Mulla paino 59 kg, pituus 158 cm, rintaliivit 65 F tai 70 C, vyötärö 70 cm ja lantio n. 100 cm. Kyllä se vyötärö näillä spekseillä ihan hyvin erottuu, vaikka olen pituuteen suhteutettuna melko painava. Ylimääräinen on suurimmaksi osaksi reisissä, joten vartalon malli vaikuttaa. Kun painoin 55 kg, taisi vyötärö olla juuri ja juuri 67 cm. Sen alle se ei hevillä edes mene.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paino 60, vyötärö 75. Kadehdin hoikkavyötäröisiä, todella!
Eihän se pelkkä luku kerro mitään, vaan kropan mittasuhteet. Mulla paino 59 kg, pituus 158 cm, rintaliivit 65 F tai 70 C, vyötärö 70 cm ja lantio n. 100 cm. Kyllä se vyötärö näillä spekseillä ihan hyvin erottuu, vaikka olen pituuteen suhteutettuna melko painava. Ylimääräinen on suurimmaksi osaksi reisissä, joten vartalon malli vaikuttaa. Kun painoin 55 kg, taisi vyötärö olla juuri ja juuri 67 cm. Sen alle se ei hevillä edes mene.
No kuten viestistäni voi päätellä, vyötäröni ei ole edes suhteessa kapea. Mitat 96-75-92. Olen siis rintava ja vyötärötön, onpas kiva näyttää matamilta jo nuorena. Laihdutettavaa ei kuitenkaan varsinaisesti ole, ja toisaalta jos laihduttaisin tissit pois, olisin oikeasti täysin tasapaksu pökkelö.
Kapea vyötärö ja leveä lantio on se halutuin vartalotyyppi. Olkaa onnellisia jos sellainen on!
No ei lähellekkään, vy 67cm ja paino 53kg. Toisaalta olen kyllä suht lyhyt (163cm) ja aika tasapaksu kroppa moneen verrattuna
Aika hurjaa jos olisi...
Paino 48 kg, vyötärö 63 cm.
Vain miesatleeteilla järjestys on käänteinen. Atleetin suhteet voivat olla esimerkiksi 85 cm ja 95 kg tai enemmän.
Mun vyötärönympärys on koko aikuisiän ollut 67-68 cm ja paino vaihdellut 48-55 kg välillä.
Ei ole, vy 92cm ja paino 79kg. V*tuttaa tämä kroppa 24/7
Ei. Vyötärö kaiketi joku 59cm ja paino 49kg.
paino 61kg
vyötärö n. 80cm :(
en edes tajua miten mahdollista, mutta totta se on
Vierailija kirjoitti:
Vy 80 cm. Paino 50 kg.
Jee... Kenelläkään muulla ei vielä ollut ketjussa näin surkea vyötärö-paino-suhde. Noh, meriitti se on sekin.
Liityn kerhoon. Paino 65kg, vyötärö 87cm.
Kun ensimmäisen kerran luin tältä palstalta, että jonkun vyötärönympärys voi olla jopa alle 70cm, meinasin pudota tuolilta. Alle 50-kiloisenakaan en pääse minnekään lähelle 70cm vyötärönympärystä!
No melkein. Paino noin 55 kg ja vyötärö 60 cm suunnilleen...
Melko lähekkäin ovat aina olleet. Laihimmillani 56 kg ja 61 cm, pulskimmillani 89 kg ja 86 cm.
Paino 53 vyötärö 58. Tuskin haluaisin 53 cm vyötäröä😂