Onko sun vyötärön ympärys (cm) ja paino (kg) melko samat?
Kommentit (196)
No ei ole. Paino 54kg ja vyötärö 64cm.
Onpa jännää en ole tullut koskaan ajatelleeksi tätä, mutta itseasiassa kyllä suunnilleen samat lukemat ovat :D
Ihan tarkkoja lukemia vaikea sanoa, mutta vyötärö on n. 63 cm ja paino ehkä 62 kg? Olen 175 cm pitkä.
Paino 68kg, vyötärö 63 cm, pituus 173cm
Vierailija kirjoitti:
Paino 60, vyötärö 75. Kadehdin hoikkavyötäröisiä, todella!
Suurinpiirtein samoissa mitoissa olen ja jaan vyötärökateuden.... olen pitkä ja hoikka (170cm, ja tuon noin 60kg), hoikkaa kinttua löytyy metrikaupalla mutta keskivartalo on omppu. Maha pömpöttää profiilissa ja edestäpäin katsottuna vartalo on kainaloista lanteisiin asti tasasuora putki. Ei mene naiselliselle mutkalle ollenkaan.
Terkuin 48v hoikka omppu :)
Oliskohan vyötärönympärys ollut joku 68-70cm. Paino 48kg.
Ei lähelläkään, paino 63kg vyötärö 80cm. Suoravartaloinen olen, litteä vatsa.
Vyötärö on vähän isompi. Paino 51 ja vyötärö 55.
vitsit täällä on kapeavyötäröistä porukkaa. Mulla pituus 178, paino 67 ja vyötärö 75.. Liikun kyllä 2 krt vk salilla, 2 krt vk joukkueurheilua, toisinaan koko päivän turnaukset, plus satunnaista lenkkeilyä. En syö lihaa/ kanaa, enkä liiemmin herkkuja, alkoholia harvoin. Missä vika, että vyötäröni ei ole 67 tai alle, kuten teillä muilla?
Vierailija kirjoitti:
Vy 80 cm
Paino 76kg
Mulla täsmälleen samat.
Hassua. En ole koskaan tullut ajatelleeksi. Mutta ne on aivan samat. Paino 69, vyötärö 69. Pituus 172. Luulen että asia selittyy ruumiinrakenteella, paino on kertynyt lähinnä lantioon ja tisseihin, vyötärö on mielestäni kapea.
On tiukka mitta vyötäröltä 66 ja paino sama-
Eiköhän normaalipainoisella suurin tekijä vyötörön kokoon ole geenilotto. Me ei olla samasta puusta veistettyjä. Mulla itselläni oli 55kg painossa vyötärö 73cm. Tuolloin olin luuta ja nahkaa. Eikä vatsa pömpöttänyt. Siinä ei ollut yhtään ylimääräistä läskiä. Eikä muuallakaan. Mutta jos luusto on leveämpää mallia, niin eihän se vyötärö kapeammaksi mene. Nyt tosiaan painoa on 62kg ja olen huomattavasti lihaksikkaampi kuin 55 kiloisena, vyötärö on isompi, on näkyvät vatsalihakset. Turha kadehtia toisia, ei sillä mitään voita.
Mulla on just saman pituinen ystävä, joka painaa mua enemmän ja on "plösömpi". Ja hänen vyötärönsä on melkein 10cm mun omaa kapeampi! Hän on tiimalasi. Mä olen se H.
Aika täytyy olla jo lihaksikas neiti, jolla painoa enemmän.
162 cm / 52 kg, vyötärö 72 cm, ruumiinrakenteeseen ei paljon voi vaikuttaa, poikamainen suorahko vartalo ollut aina.
Vy 80 cm. Paino 50 kg.
Jee... Kenelläkään muulla ei vielä ollut ketjussa näin surkea vyötärö-paino-suhde. Noh, meriitti se on sekin.