Onko sun vyötärön ympärys (cm) ja paino (kg) melko samat?
Kommentit (196)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vy 80 cm. Paino 50 kg.
Jee... Kenelläkään muulla ei vielä ollut ketjussa näin surkea vyötärö-paino-suhde. Noh, meriitti se on sekin.
Liityn kerhoon. Paino 65kg, vyötärö 87cm.
Kun ensimmäisen kerran luin tältä palstalta, että jonkun vyötärönympärys voi olla jopa alle 70cm, meinasin pudota tuolilta. Alle 50-kiloisenakaan en pääse minnekään lähelle 70cm vyötärönympärystä!
Mikä on sun kropan malli, ootko O tai H, onko sulla kapeat raajat? Vyötärön sentit on helpompi peittää (jos haluaa) kuin paksut jalat (mulla)
Vyötärö 116m ja paino 130kg joten aika lähellä.
Mikä tämän kyselyn pointti on? Jollekin syömishäiriöiselle sytykettä vaiko sinkkumiehelle tumppumatskua?
Aika samoissa näköjään menee, vyötärö 68, paino 66.
Paino 45, vyötärö yli 60. Olen omenavartalo.
Vyötärö 88
Paino 85
Samoissa lukemissa siis.
Tavoite saada molempia alaspäin...
Vyötärö 64, paino 50. Olen luustoltani roteva pätkä.
Paino 55kg, vyötärö 67cm, ei vituta ei...
Mulla ne on melkein millilleen samat, paino tällä hetkellä 114,4 kg ja vyötärönympärys 114,5 cm. Tuo on siis luonnollinen vyötärö (lantio- ja kylkiluiden välissä), keskivartalon kapeimmasta kohdasta 109 cm (mulla se on pari tuumaa luonnollisen vyötärön yläpuolella). Pituus 180 cm, vartalon malli aika tasapaksu pökkelö.
Vierailija kirjoitti:
Vy 80 cm. Paino 50 kg.
Jee... Kenelläkään muulla ei vielä ollut ketjussa näin surkea vyötärö-paino-suhde. Noh, meriitti se on sekin.
Mulla paino 51.vyötärö 78
Vyötärö 67, painoa 55. Olen aika saman levyinen koko matkalta. :D
Kun katsoo katukuvaa, ette taida palstalaiset paljoa ulkona liikkua, ei ole ihan totuudenmukaisia vastauksia täällä kun mammoja kadulla näkee ;)
Minusta minulla on kivat mitat 95-75-98 ja painan 57kg. Nyt tämän ketjun myötä tajusin, että olen ilmeisesti muodoton vyötäröstä :(
Vierailija kirjoitti:
Kun katsoo katukuvaa, ette taida palstalaiset paljoa ulkona liikkua, ei ole ihan totuudenmukaisia vastauksia täällä kun mammoja kadulla näkee ;)
Tällä palstalla on kyllä kaiken ikäisiä, miehiä ja naisia.
Paino 88 ja vyötärö 88. Nainen 45, käyn salilla, vartalo päärynä mallia.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa katsella muitakin kuin mammoja. Minäkään en ole mamma vaan kovin teinin näköinen 21-v opiskelija. Puhtaasti laiha ja muodoton lauta, en timmi enkä fit vaan luut kolisee.
T. 45kg/59cm
Nyt kun mainitsit, niin aikalailla juu. Kun ajattelen itseäni eri painoissa (painoni on liikkunut välillä 65-74 kg), painon ja vyötärönympäryksen suhde on ollut aina sama: vyötärö on paino miinus 2. Eli nyt 72-kiloisena mulla on 70-senttinen vyötärö, mutta 66-kiloisena se oli 64 cm.
Huvittavasti myös muut mitat ovat yhtä jämptejä. Mun lantionympärys on aina vyötärö + 30 cm ja mun rinnanympärys vyötärö + 20 cm. Tasaisesti mennään. :D