Onko sun vyötärön ympärys (cm) ja paino (kg) melko samat?
Kommentit (196)
Vyötärö 62 cm, paino 57 kg, pituus 168 cm.
Paino 55kg vyötärö 66cm. Silloin kun olin anorektikko 40kg vyötärö ei paljon tuosta kutistunut. On leveät kylkiluut ja lyhyt selkä :/. Vaikka olenkin timmi, toivon ettö olispa kunnon vyötärö eikä tällainen pojan vartalo kapealla lantiolla.
Vyötärö jotain 85cm ellei ylikin ja paino 62kg :o
Vyötäro 91 (kapein kohta), paino 76. Olen vain muutaman kilon normaalipainoisen rajan yläpuolella, mutta vyötärö on jo diabeteksen riskirajoilla. :-( Maha jäi kyllä vähän pömpälleen synnytyksen jälkeen, niin toivottavasti osa selittyy sillä.
Paino 47kg
Vyötärö 64 cm ):
Mulla loppuu tyyliin kylkiluut siihen mistä lantio alkaa... mukava olla lyhyt. Ois kiva kun vois vaikuttaa tohon vyötäröön...
Vyötärö: 80cm, paino:74kg. Vartalomalli tiimalasi
Paino 65kg, vyötärö 73. Nainen, ikää 33v.
Mulla on jatkuva kortisonilääkitys, joka kerää rasvaa vyötärölle. Olipa hyvä kun tuli mitattua nyt näin vahingossa, sillä tuo vyötärönympärys on kuin onkin kasvanut, vaikka muuten rasvaa on kadonnut ja paino laskenut. Aiemmin on ollut 68-70 cm. Tiedänpähän että kortisonilääkitykseni siis toimii :(((
Aika lähellä, paino 104 kg, vy 107 cm
Vierailija kirjoitti:
Paino 47kg
Vyötärö 64 cm ):Mulla loppuu tyyliin kylkiluut siihen mistä lantio alkaa... mukava olla lyhyt. Ois kiva kun vois vaikuttaa tohon vyötäröön...
Mitä vikaa tuossa vyötärössä on, tuohan on pieni ympärys. Itselläni tuo sama ongelma, vaikken ole edes kovin lyhyt (172 cm) eli lantionluut tulee korkealle, niin että ovat lähes kiinni kylkiluissa, ja mun kylkiluut on vielä sellaiset laatikon malliset eli ei kapene alaspäin. Vyötärönympärys siinä 80 cm pintaan vaikka olisin kuinka laiha.
Ei oo kyllä, paino 48kg ja vy jotain 59. Ja pituutta 162cm, jos taas painaisin tuon 59kg niin vy olis varmaan isompi.
Paino 55kg, vyötärö 71cm. Vyötärö erottuu ihan selkeästi, koska hartiat ja lantio on melko leveät. Olisi tässä varaa kiristää, mutta pitäisi jaksaa treenata, kiloja en halua pois.
Paino 51 kg, vyötärönympärys 60 cm.
Hahhah, no ei ole. Paino 60 kg, vyötärö 74cm. Plussapallona on hyvä olla :p
No ei ole. Vyötärö jotain 80, paino 65. Kaikki läski keskikropassa, pylly pieni ja tissit aa-kuppia.