Onko sun vyötärön ympärys (cm) ja paino (kg) melko samat?
Kommentit (196)
Ei ole. Valitettavasti. Vaikka ylipainoa ei "virallisesti" olekaan.
Ei onneks sentään. Vyötäro 110 ja paino 90e. Ei ollut vyötärö alle. Toisaalta joskus kun painoin päälle 60, oli vyötärö noin 80.
Eivät ole. Minitut mittayksiköt mittaavat eri asioita.
Ei ole koskaan ollut.
Kun painoin 52kg vy oli 68-71cm (4 raskautta vaikutti)
Kun painoin 63kg vy oli 81cm
Nyt painan 70kg ja vy 88cm
No ei lähelläkään. Minulla on ihan erottuva vyötärö, olen hoikka ja vyötärö on 15 enemmän kuin paino.
Aina ollut "Y-mallinen" aiemminkin. Myös "teinipajunvitsanhoikkana". Huoh. Ja vieläkin 55v 165cm, vaikka keskivartalo mikään pajunvitsa ole. Rinnanympärys 98 (oikeammin ylävartalon, koska B tai hikiseen C). Vyötärö 85 ja lantio 91. Jalat ja kädet hoikan sopusuhtaiset.
Kokeilin Temua viime vuonna. Tilasinkin yhden valkoisen kauluspaidan ja myös pellavamekon täksi kesäksi. Täysin mittataulukkojen mukaan (ja sen länsimaisen Eurooppa-mitoituksen mukaan, enkä aasialaisten jne.). Ne on itselleni niin järkyttävän isoja, että käyttämättä on jääneet. Harmi. Siihen loppui vaatekokeilu netistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän normaalipainoisella suurin tekijä vyötörön kokoon ole geenilotto. Me ei olla samasta puusta veistettyjä. Mulla itselläni oli 55kg painossa vyötärö 73cm. Tuolloin olin luuta ja nahkaa. Eikä vatsa pömpöttänyt. Siinä ei ollut yhtään ylimääräistä läskiä. Eikä muuallakaan. Mutta jos luusto on leveämpää mallia, niin eihän se vyötärö kapeammaksi mene. Nyt tosiaan painoa on 62kg ja olen huomattavasti lihaksikkaampi kuin 55 kiloisena, vyötärö on isompi, on näkyvät vatsalihakset. Turha kadehtia toisia, ei sillä mitään voita.
Mulla on just saman pituinen ystävä, joka painaa mua enemmän ja on "plösömpi". Ja hänen vyötärönsä on melkein 10cm mun omaa kapeampi! Hän on tiimalasi. Mä olen se H.
Mulla sama! 52 kiloisena luurankona vy oli 71cm eli en ole koskaan ollut kapeavyötäröinen (90-71-90). Osaltaan varmaan selittää se että mulla on p
Tuo vyötärö-lantiomitta ehkä mielenkiintoisin! Itsellä ollut suurimmillaan näiden web n 20-30 cm :)
Mulla on paino jopa hieman suurempi kuin vyötärönympärysmitta. Vyötärö 97 cm ja painoa tällä hetkellä 101 kg. Peppu, alamaha ja reidet ovat (liiankin) isoja.
On ollut lähestulkoon. Vyötärö ollut noin 100 cm ja lantio noin 125 cm ja painoa hieman yli 100 kg (pituus 173 cm). Nyt olen viime kuukausien aikana lihonut ja erityisesti maha ja vyötärö kasvanut. Vyötärö on nyt 111 cm ja lantio 133 cm ja painoa 116 kg.
Ei,
Vyötärö 66cm, painoa 55kg, pituus 169cm
Mulla on kikkeli 23 % vyötärönympäryksestä ja 27 % kehonpainosta ilman mittayksiköitä. Olen tyytyväinen.
Ei, vyötärö 108 ja paino "vain" 97.
Vyötärö 67 cm, paino 62 kg. Olen hoikka 166 cm pituutta.
On, molemmat 73. Olen 168 cm pitkä. Vyötäröllä on reilusti rasvaa.
vyötärö on 75cm, paino 49kg (olen tasapaksu rintakehästä lantioon rakenteeltani).