Onko sun vyötärön ympärys (cm) ja paino (kg) melko samat?
Kommentit (196)
Enpä ole koskaan ajatellut, mutta juu. Vy 69, paino 68.
Ei, painan ehkä 54 kiloa ja vyötärönympärykseni on lähemmäs 70 cm. 45-kiloisena ja selvästi alipainoisenakin vyötäröni oli ehkä 63 cm ellei enemmänkin. Numeroiden valossa kuulostaa oudolta, mutta vyötäröni oli varsinkin laihempana aina se osa vartaloani josta tykkäsin eniten, ja josta sain myös muilta kehuja. Lantion luiden leveys vaikuttaa niin paljon siihen, miten kapealta vyötärö näyttää.
Painoa 54,5 ja vyötärö 70. Painoindeksi 17,9.
Ei, painoa 58 kg ja vyötärönympärys 76 cm.
Yhtä lukuunottamatta vastaajilla siis vyötärömitta enempi tai vähempi isompi kuin paino
Enpä ole ennen ajatellut, mutta on: 75 cm ja 75 kg. Aiemmin ollessani hoikempi ei ollut, vyötärö oli 66 cm ja paino 61 kg.
Vierailija kirjoitti:
Yhtä lukuunottamatta vastaajilla siis vyötärömitta enempi tai vähempi isompi kuin paino
Jee oon erikoinen :D
Ei. Paino on hieman yli 10 mittayksikköä pienempi kuin vyötärö. Vyötärö erottuu selvästi kuitenkin.
Vyötärö paljon pienempi 73 xm ja paino 90 kg.
Ei ole. Vy on mulla pienempi kuin paino.
Vierailija kirjoitti:
Ei, painan ehkä 54 kiloa ja vyötärönympärykseni on lähemmäs 70 cm. 45-kiloisena ja selvästi alipainoisenakin vyötäröni oli ehkä 63 cm ellei enemmänkin. Numeroiden valossa kuulostaa oudolta, mutta vyötäröni oli varsinkin laihempana aina se osa vartaloani josta tykkäsin eniten, ja josta sain myös muilta kehuja. Lantion luiden leveys vaikuttaa niin paljon siihen, miten kapealta vyötärö näyttää.
Hassua että oainat puolta vähemmän, sä 45kg ja mä 90 kg ja lähes samankokoiset vyötäröt : )
Paino 60, vyötärö 75. Kadehdin hoikkavyötäröisiä, todella!
Ei ole, paino 78 kg ja vyötärö 90 cm.
No ei ole! :D Vyötärö 72cm, kiloja on 49.
t:läskiä se on, en ole raskaana!