Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II

Vierailija
08.05.2017 |

.....

Kommentit (8206)

Vierailija
981/8206 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko sitä laskea radiohiljaisuudeksi, jos toinen pää luulee, että nyt on vaihdettu taajuutta?

Ei kannata vaihtaa ferraria vespaan;)

Vierailija
982/8206 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen katkera ja vihainen. Mutta se ei muuta todellisuutta. Sinä aloitit radiohiljaisuuden koska et välittänyt

Pura nuo fiiliksesi siihen mieheen äläkä vain itke täällä, niin ehkä olosi helpottaa

En suosittele. Radiohiljaisuus on selvä viesti, ettei henkilö halua olla tekemisissä ja tuo valittaja saisi itselleen luultavasti vain pahemman olon, jos yrittäisi alkaa suoraan kohteelle purkamaan.

Niinno, mulla joskus kun jollekkin laitan viestiä niin alkaa heikottaan/pyörryttään. Mut ehkä se johtuu siitä että viestittelin väärälle henkilölle. Ite oon suoraan puhunut ja se on mua helpottanut vaikka vastakaikua ei ole tullutkaan.

Niin, ihmiset kokee asioita eri tavoin.

Mä henkilökohtaisesti en koe mielekkääksi enkä nää mitään pointtia siinä, että alkaisin väen vängällä vuodattaan tunteitani ihmiselle, jota ei kiinnosta.

Sehän on jo ajatuksena todella typerä ja nöyryyttäväkin.

En tosin muutenkaan koe yleensä tarvetta "selvitellä" asioita, siis jotain sellasia keskusteluita jonkun menneisyyden duden kanssa mitkä joillekin ihmisille on tärkeitä.

Jos joku asia ei ole luontevasti tullut selvitetyksi ja mulla jää jotain hampaan koloon, niin olen yksin hiljaisuudessa ja käyn päässäni sellasta dialogia jolla käsittelen asian itsekseni.

Käytäntö ei ole ihan noin simppeli miltä näin kirjoitettuna voisi kuulostaa, mutta se on mun tapa ja ajan kanssa kyllä toimiva, eli jos vaikka joskus kolme vuotta sitten on tapahtunut jotain minkä olisi voinut/olisin silloin, siinä hetkessä halunnut selvittää, mutta niin ei jostain syystä käynyt/ollut mahdollista, niin ei mulla enää liikuta sellainen asia enkä koe mitään tarvetta puhua sellaisen ihmisen kanssa enää, joka niihin asioihin liittyi, koska olen itse käsitellyt asian valmiiksi jo pari vuotta sitten.

Esimerkkinä siis. Voisin kuvitella, että monella muullakin on näin.

Elämä jatkuu kuitenkin lopulta, aina.

Ja avaimet siihen on vain henkilöllä itsellään.

Ei kukaan jaksa kolmea vuotta sua ajatella. Älä kuvittele liikoja itsestäsi...

:DDDDDDD

En usko, että kolmea vuotta aktiivisesti ajatteli, mutta kolmen vuoden kuluttua sai yhtäkkiä jonkun "idean", että menneisyys pitää selvittää NYT.

Väitti kyllä ajattelevansa ja katuvansa "joka päivä", mutta uskon sen olleen osa hänen vakuuttelu-strategiaa.

Todennäköisesti oli vaan ajanut itsensä ja elämänsä siihen pisteeseen, ettei keksinyt enää ketään muuta ihmistä kenen hameenhelmoihin yrittäisi tukeutua.

Tai ehkä sinä olet vain niin poikkeuksellinen nainen, että hän muistaa sinut vielä vaikka menisi kolme tai kolmekymmentä vuotta eikä hän ole siinä välissä tavannut ketään vertaistaan. Olisit imarreltu.

Ei minussa ole mitään poikkeuksellista.

Se mies on vaan sössijä eikä ole sen jälkeen saanut mitään muita kuin noloja tuhnuja.

Ja sellanen se on nykyisin itsekin (ja siksi mikään, mikä siltä tulee ei voi olla imartelevaa), ihmiset kehittyy etenkin nuorena paljon.

Toiset positiiviseen suuntaan, toiset taas ottaa takapakkia ja tottakai ne sitten vuosien päästä miettii, että miks mä tein ne valinnat silloin.:D

Ehkä mulla ei just siks olekaan menneisyydessä ketään ketä kaipailisin tai haluaisin puhua yhtään mitään, kun ei rehellisesti kaduta yhtään, etten ole jäänyt elämään kenenkään menneisyydessä olleen miehen kanssa.

Nykyhetkessä on joku, mistä ehkä kaduttavaa keksin, mutta toisaalta en luultavasti olisi voinut kuitenkaan vaikuttaa mihinkään mitenkään.

Ymmärrän kyllä, miksi häntä ei kiinnosta (ei minuakaan kiinnostaisi, jos olisin hän).

Miksi häntä ei voisi muka kiinnostaa? Älä vähättele itseäsi.

En vähättele, olen vain realisti.

Se on fakta, ettei häntä kiinnosta. Tosi ja asia.

Minkä ymmärrän syistä: en ole tosiaan ole mitenkään poikkeuksellinen, mielenkiintoinen tms. vaan aika tylsä ja semisti erakoitunut, ahdistava ihminen.

En ole ollenkaan hänen tyylisensä enkä istu siihen muottiin, mitä hän haluaa jne.

Selvästikin sulla on ainakin huono itsetunto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
983/8206 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen katkera ja vihainen. Mutta se ei muuta todellisuutta. Sinä aloitit radiohiljaisuuden koska et välittänyt

Pura nuo fiiliksesi siihen mieheen äläkä vain itke täällä, niin ehkä olosi helpottaa

En suosittele. Radiohiljaisuus on selvä viesti, ettei henkilö halua olla tekemisissä ja tuo valittaja saisi itselleen luultavasti vain pahemman olon, jos yrittäisi alkaa suoraan kohteelle purkamaan.

Niinno, mulla joskus kun jollekkin laitan viestiä niin alkaa heikottaan/pyörryttään. Mut ehkä se johtuu siitä että viestittelin väärälle henkilölle. Ite oon suoraan puhunut ja se on mua helpottanut vaikka vastakaikua ei ole tullutkaan.

Niin, ihmiset kokee asioita eri tavoin.

Mä henkilökohtaisesti en koe mielekkääksi enkä nää mitään pointtia siinä, että alkaisin väen vängällä vuodattaan tunteitani ihmiselle, jota ei kiinnosta.

Sehän on jo ajatuksena todella typerä ja nöyryyttäväkin.

En tosin muutenkaan koe yleensä tarvetta "selvitellä" asioita, siis jotain sellasia keskusteluita jonkun menneisyyden duden kanssa mitkä joillekin ihmisille on tärkeitä.

Jos joku asia ei ole luontevasti tullut selvitetyksi ja mulla jää jotain hampaan koloon, niin olen yksin hiljaisuudessa ja käyn päässäni sellasta dialogia jolla käsittelen asian itsekseni.

Käytäntö ei ole ihan noin simppeli miltä näin kirjoitettuna voisi kuulostaa, mutta se on mun tapa ja ajan kanssa kyllä toimiva, eli jos vaikka joskus kolme vuotta sitten on tapahtunut jotain minkä olisi voinut/olisin silloin, siinä hetkessä halunnut selvittää, mutta niin ei jostain syystä käynyt/ollut mahdollista, niin ei mulla enää liikuta sellainen asia enkä koe mitään tarvetta puhua sellaisen ihmisen kanssa enää, joka niihin asioihin liittyi, koska olen itse käsitellyt asian valmiiksi jo pari vuotta sitten.

Esimerkkinä siis. Voisin kuvitella, että monella muullakin on näin.

Elämä jatkuu kuitenkin lopulta, aina.

Ja avaimet siihen on vain henkilöllä itsellään.

Ei kukaan jaksa kolmea vuotta sua ajatella. Älä kuvittele liikoja itsestäsi...

:DDDDDDD

En usko, että kolmea vuotta aktiivisesti ajatteli, mutta kolmen vuoden kuluttua sai yhtäkkiä jonkun "idean", että menneisyys pitää selvittää NYT.

Väitti kyllä ajattelevansa ja katuvansa "joka päivä", mutta uskon sen olleen osa hänen vakuuttelu-strategiaa.

Todennäköisesti oli vaan ajanut itsensä ja elämänsä siihen pisteeseen, ettei keksinyt enää ketään muuta ihmistä kenen hameenhelmoihin yrittäisi tukeutua.

Tai ehkä sinä olet vain niin poikkeuksellinen nainen, että hän muistaa sinut vielä vaikka menisi kolme tai kolmekymmentä vuotta eikä hän ole siinä välissä tavannut ketään vertaistaan. Olisit imarreltu.

Ei minussa ole mitään poikkeuksellista.

Se mies on vaan sössijä eikä ole sen jälkeen saanut mitään muita kuin noloja tuhnuja.

Ja sellanen se on nykyisin itsekin (ja siksi mikään, mikä siltä tulee ei voi olla imartelevaa), ihmiset kehittyy etenkin nuorena paljon.

Toiset positiiviseen suuntaan, toiset taas ottaa takapakkia ja tottakai ne sitten vuosien päästä miettii, että miks mä tein ne valinnat silloin.:D

Ehkä mulla ei just siks olekaan menneisyydessä ketään ketä kaipailisin tai haluaisin puhua yhtään mitään, kun ei rehellisesti kaduta yhtään, etten ole jäänyt elämään kenenkään menneisyydessä olleen miehen kanssa.

Nykyhetkessä on joku, mistä ehkä kaduttavaa keksin, mutta toisaalta en luultavasti olisi voinut kuitenkaan vaikuttaa mihinkään mitenkään.

Ymmärrän kyllä, miksi häntä ei kiinnosta (ei minuakaan kiinnostaisi, jos olisin hän).

Miksi häntä ei voisi muka kiinnostaa? Älä vähättele itseäsi.

En vähättele, olen vain realisti.

Se on fakta, ettei häntä kiinnosta. Tosi ja asia.

Minkä ymmärrän syistä: en ole tosiaan ole mitenkään poikkeuksellinen, mielenkiintoinen tms. vaan aika tylsä ja semisti erakoitunut, ahdistava ihminen.

En ole ollenkaan hänen tyylisensä enkä istu siihen muottiin, mitä hän haluaa jne.

Selvästikin sulla on ainakin huono itsetunto.

Ei ku en vaan oo ihmissuhdehaihattelija

Vierailija
984/8206 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku joskus sanoi meidän painivan samassa sarjassa. Se mielikuva ei lakkaa hihityttämästä :)

Sanojalla on surkea muisti, siksi uskallan sen tähän laittaa.

Vierailija
985/8206 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis se munaton mies:D

Ei munaton mies enää jaksa sepustaa noin pitkiä stooreja. Parin rivin runot riittää pahimpaan kaipaukseen/vitutukseen.

Vierailija
986/8206 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän ollaan puheliaita tänään.

Vierailija
987/8206 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällähän ollaan puheliaita tänään.

Lämmin sää, voi lojua koko päivän yksin puistossa ja räplätä siinä sivussa puhelinta.

Vierailija
988/8206 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko sitä laskea radiohiljaisuudeksi, jos toinen pää luulee, että nyt on vaihdettu taajuutta?

Kaikki ei halua Ferraria, sitäpaitsi Vespassa on tunnelmaa ja Vespat on söpöjä.:)

Vierailija
989/8206 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hankalasti avautuvaan kielikuvaan kannattaa aina vastata vielä hankalammin avautuvalla kielikuvalla. 😝

Vierailija
990/8206 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on mukavampaa ajaa Vespalla Milanossa kuin Ferrarilla Monacossa.

Makukysymyksiä, näissä asioissa ei ole olemassa mitään objektiivista paremmuutta.

Jotkut kokee paremmaksi jopa työntää jotain ruosteista romua soratiellä, kuin ajella maanteitä turvallisella ja toimivalla Audilla.

Vierailija
991/8206 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku joskus sanoi meidän painivan samassa sarjassa. Se mielikuva ei lakkaa hihityttämästä :)

Muakin hihityttää, koska oon niin paljon sua kauniimpi ettei sulla oo mitään jakoo :p

Vierailija
992/8206 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet upein tuntemani ihminen ja tahdon vain, että olet onnellinen. Rakastan sinua.

Pysy kaukana, niin olen vieläkin onnellisempi.

Saat varmasti nauttia yksinoikeudella omasta onnesta. Kalmanen hyypiö! ;-)

Vierailija
993/8206 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet upein tuntemani ihminen ja tahdon vain, että olet onnellinen. Rakastan sinua.

Kenelle nää ihanat terveiset on osoitettu?

Vierailija
994/8206 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muakin hihityttää, koska oon niin paljon sua kauniimpi ettei sulla oo mitään jakoo :p

Ei ollut kyse ulkonäöstä ja muutenkin se mitä sillä haettiin on yhdentekevää, kertoo lausuman esittäjästä enemmän kuin meistä.

Vierailija
995/8206 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh miksi kommenttini poistettiin.

Surettaa vieläkin ettet halua mua siksi kun oon liian ruma:(

Vierailija
996/8206 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hey D, I still love you and there's nothing I can do about it. Sorry sweetie, see ya! <3

Vierailija
997/8206 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa, kun ihmiset kuvittelevat täällä anonyymisti kirjoittelevien kirjoittavan just heille:D

Naiset kirjoittelee toisilleen:D

Eiköhän tuo tyyppi ole vain se yksi ja sama, joka puhuu sivupersooniensa kanssa. Joskus hänen kaikki sivupersoonansa on niin juttutuulella, että hienot viestit valitettavasti hukkuu joukkoon.

Mielenterveyspotilaille pitäisi perustaa oma kaipausketju.

Vierailija
998/8206 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

T:lle tiedoksi, että ei ple mitään viritelmää suuntaan, jota veikkaat. Mies ei ole minusta kiinnostunut millään tavoin. Sinä et kaipaa edes ketään, joten ehkä kannattaisi kirjoitella muualle.

Vierailija
999/8206 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku toinen olisi tehnyt saman tempun...

Vierailija
1000/8206 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne olis jo yhdessä.

Ketju on lukittu.