Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II
Kommentit (8206)
Rakastan sua yhä. ♡ Etsit merkkejä tunteistani. Ei sun tarvitse. Luota intuitioosi.
Olen katkera ja vihainen. Mutta se ei muuta todellisuutta. Sinä aloitit radiohiljaisuuden koska et välittänyt
Sä oot se pore mun kesäjuomassa 🍸
Piristävä muistutus siitä, ettei elämä oo pelkkää vettä ja maitoo.
Voisitko julkaista jotain somessa, niin painan sulle sata tykkäystä koska oot niin hot 😛
Vierailija kirjoitti:
Olen katkera ja vihainen. Mutta se ei muuta todellisuutta. Sinä aloitit radiohiljaisuuden koska et välittänyt
Pura nuo fiiliksesi siihen mieheen äläkä vain itke täällä, niin ehkä olosi helpottaa
Totuttelen ajatukseen etten saa sua omakseni koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pura nuo fiiliksesi siihen mieheen äläkä vain itke täällä, niin ehkä olosi helpottaa
No, en kyllä suosittele. Sitä vartenhan tämä ketju on, että täällä voi purkaa niitä tunteita, joita muuten ei sanoa voi.
Itse tunnen surua ja kaipausta, mutta ei sen kertominen hänelle auttaisi mitään. Hän ei tunne samoin ja on sen ERITTÄIN selkeästi ilmaissut. Niinpä itken yksin ja joskus harvoin kirjoitan jotakin. Ei niin että sekään auttaisi, mutta kun mies ei halua kuulla minusta mitään, niin... Minkä tuolle voi. Ei yhtään mitään.
Eli älä missään tapauksessa ota yhteyttä.
Sun tykkäykset ei merkitse enää mitään. Yritä pysyä joskus lojaalina kumppanilles.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En suosittele. Radiohiljaisuus on selvä viesti, ettei henkilö halua olla tekemisissä ja tuo valittaja saisi itselleen luultavasti vain pahemman olon, jos yrittäisi alkaa suoraan kohteelle purkamaan.
Vierailija kirjoitti:
Sun tykkäykset ei merkitse enää mitään. Yritä pysyä joskus lojaalina kumppanilles.
Sullahan siitä onkin kokemusta.
Lähdit sitten eilen baarista jonkun blondin matkaan! Katsoin vieressä musertuneena!
Kun tietää liikaa asioita, on vaikea uskoa rehellisyyteen. Miksi pitäisi itse olla lojaali, kun lähellä ei muutkaan ole?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En suosittele. Radiohiljaisuus on selvä viesti, ettei henkilö halua olla tekemisissä ja tuo valittaja saisi itselleen luultavasti vain pahemman olon, jos yrittäisi alkaa suoraan kohteelle purkamaan.
Niinno, mulla joskus kun jollekkin laitan viestiä niin alkaa heikottaan/pyörryttään. Mut ehkä se johtuu siitä että viestittelin väärälle henkilölle. Ite oon suoraan puhunut ja se on mua helpottanut vaikka vastakaikua ei ole tullutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Voisitko julkaista jotain somessa, niin painan sulle sata tykkäystä koska oot niin hot 😛
Ei näy tykkäystä sulta.:/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinno, mulla joskus kun jollekkin laitan viestiä niin alkaa heikottaan/pyörryttään. Mut ehkä se johtuu siitä että viestittelin väärälle henkilölle. Ite oon suoraan puhunut ja se on mua helpottanut vaikka vastakaikua ei ole tullutkaan.
Niin, ihmiset kokee asioita eri tavoin.
Mä henkilökohtaisesti en koe mielekkääksi enkä nää mitään pointtia siinä, että alkaisin väen vängällä vuodattaan tunteitani ihmiselle, jota ei kiinnosta.
Sehän on jo ajatuksena todella typerä ja nöyryyttäväkin.
En tosin muutenkaan koe yleensä tarvetta "selvitellä" asioita, siis jotain sellasia keskusteluita jonkun menneisyyden duden kanssa mitkä joillekin ihmisille on tärkeitä.
Jos joku asia ei ole luontevasti tullut selvitetyksi ja mulla jää jotain hampaan koloon, niin olen yksin hiljaisuudessa ja käyn päässäni sellasta dialogia jolla käsittelen asian itsekseni.
Käytäntö ei ole ihan noin simppeli miltä näin kirjoitettuna voisi kuulostaa, mutta se on mun tapa ja ajan kanssa kyllä toimiva, eli jos vaikka joskus kolme vuotta sitten on tapahtunut jotain minkä olisi voinut/olisin silloin, siinä hetkessä halunnut selvittää, mutta niin ei jostain syystä käynyt/ollut mahdollista, niin ei mulla enää liikuta sellainen asia enkä koe mitään tarvetta puhua sellaisen ihmisen kanssa enää, joka niihin asioihin liittyi, koska olen itse käsitellyt asian valmiiksi jo pari vuotta sitten.
Esimerkkinä siis. Voisin kuvitella, että monella muullakin on näin.
Elämä jatkuu kuitenkin lopulta, aina.
Ja avaimet siihen on vain henkilöllä itsellään.
En tiedä, onko ne "selvittelijäihmiset" samoja kuin "antaa pölyn laskeutua"-ihmiset?
Voisi kuvitella, että on.:D
Ihmisten pitäisi tajuta, että toiset eivät välttämättä käsittele asioita samoin kuin itse.
Toiset on tottuneet/kasvaneet siihen, että asiat selvitetään HETI jos ylipäätään selvitetään, eikä niitä sen jälkeen kaivella.
Toiset on sitten sellaisia, että annetaan "pölyn laskeutua" ja halutaan selvittää jotain joskus myöhemmin.
Ja sitten ihmettelee, kun toinen ei halua enää asiasta puhua, kun on sen silloin heti itsekseen ja läheistensä kanssa käsitellyt, eikä halua enää kaivella.
Toki on vastuu "kaivella" silloin, jos itse on toista satuttanut ja toinen on jäänyt yksin haavojensa kanssa, etkä ole pyytänyt häneltä anteeksi ja hän haluaa jälkikäteen asiasta puhua.
Mutta harvemmin mitään niin vakavaa on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, ihmiset kokee asioita eri tavoin.
Mä henkilökohtaisesti en koe mielekkääksi enkä nää mitään pointtia siinä, että alkaisin väen vängällä vuodattaan tunteitani ihmiselle, jota ei kiinnosta.
Sehän on jo ajatuksena todella typerä ja nöyryyttäväkin.En tosin muutenkaan koe yleensä tarvetta "selvitellä" asioita, siis jotain sellasia keskusteluita jonkun menneisyyden duden kanssa mitkä joillekin ihmisille on tärkeitä.
Jos joku asia ei ole luontevasti tullut selvitetyksi ja mulla jää jotain hampaan koloon, niin olen yksin hiljaisuudessa ja käyn päässäni sellasta dialogia jolla käsittelen asian itsekseni.
Käytäntö ei ole ihan noin simppeli miltä näin kirjoitettuna voisi kuulostaa, mutta se on mun tapa ja ajan kanssa kyllä toimiva, eli jos vaikka joskus kolme vuotta sitten on tapahtunut jotain minkä olisi voinut/olisin silloin, siinä hetkessä halunnut selvittää, mutta niin ei jostain syystä käynyt/ollut mahdollista, niin ei mulla enää liikuta sellainen asia enkä koe mitään tarvetta puhua sellaisen ihmisen kanssa enää, joka niihin asioihin liittyi, koska olen itse käsitellyt asian valmiiksi jo pari vuotta sitten.
Esimerkkinä siis. Voisin kuvitella, että monella muullakin on näin.Elämä jatkuu kuitenkin lopulta, aina.
Ja avaimet siihen on vain henkilöllä itsellään.
Ei kukaan jaksa kolmea vuotta sua ajatella. Älä kuvittele liikoja itsestäsi...
Onko tullut pakit joltakulta, kun noin katkerana?