Arvatkaa mistä tietää, että sun ystävä pitää sua rumana
Jos hän ei ikinä halua ottaa kanssasi yhteiskuvaa.
Kommentit (12)
Ei kun sillonhan niitä yhteiskuvia vasta otetaan. Näyttää ite kauniimmalta ruman vieressä.
Miksi kaulasta rypistynyt ja kaksoisleukainen haluaisi yhteiskuvaan toisen someen? Ehkei halua.
Naiset pyytävät aina rumemman kaverin yöhön mukaan että itsellä kävisi flaksi. Nainen on susi toiselle !
Vierailija kirjoitti:
Naiset pyytävät aina rumemman kaverin yöhön mukaan että itsellä kävisi flaksi. Nainen on susi toiselle !
eli jos kaksi naista lähtee ulos keskenään, molemmat on rumempia kuin toinen? sanoit että nainen on aina naiselle susi.
meinaako ap luonteen rumuutta. sillai rumien kanssa en myöskään yhteiskuviin haluaisi
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Naiset kaveeraavat samantasoisten kanssa.
Nuoruudesta muistan, kun käytiin tansseissa, niin muuan "ystävä" tunki itsensä aina tykylle eturiviin ja piti huolen, että olin jossain hänen takanaan. Olisihan se ollut kamalaa, jos joku komistus olisikin hakenut tanssiin meikäläisen rumeliinin. Nyt ollaan jo mummoikäisiä, ja tuo kauniimpi entinen nuori tyttö on aika ryppyinen, kun taas minä, se ruma, olen säästynyt lähes kokonaan naamarypyiltä. Näin se elämä menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät todellakaan kaveeraa :D tuttuni näki kuvan jossa olin yliopistokavereideni kanssa niin totesi että sä olet ihan kuin personal trainer ja noi on sun asiakkaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät todellakaan kaveeraa :D tuttuni näki kuvan jossa olin yliopistokavereideni kanssa niin totesi että sä olet ihan kuin personal trainer ja noi on sun asiakkaat.
Et tunnistanut nuoleskelua sitten? Olisi muuten aika pian minun entinen tuttuni.
Oletus se tuokin.Itse en yksinkertaisesti vain voi sietää kuvauksen kohteena olemista, koski se mitä kuvausta tahansa enkä näin ollen suostu kuin pakollisiin: passikuvat yms. Onneksi ei ole edes lähipiirissä aloittajan kaltaista pässiä joka kehittää ongelman vaikka omasta päästään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et tunnistanut nuoleskelua sitten? Olisi muuten aika pian minun entinen tuttuni.
En, onhan mulla itsellänikin silmät päässä. Kommentti oli osuva.
Voi hellanlettas...