Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II
Kommentit (8206)
Kiitos kun autat, taidat olla nyt se asia joka pitää mut hengissä.
Toivon että yksi kaveriehdotusten nimistä on sinun feikkiprofiilisi 😀
Vierailija kirjoitti:
Ei face ehdota kaveriksi niitä jotka on käyneet sinun profiilissa, vaan niitä joiden profiilissa olet itse käynyt, niitä joilla on yhteisiä kavereita tai niitä jotka on samassa ryhmässä tms.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kun autat, taidat olla nyt se asia joka pitää mut hengissä.
Millä tavalla hän on auttanut?
Vierailija kirjoitti:
Me ollaan jo yhdessä 😘
Ollaan myös edistyksellisiä. Virtuaalisesti voi tehdä mitä tahansa 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei face ehdota kaveriksi niitä jotka on käyneet sinun profiilissa, vaan niitä joiden profiilissa olet itse käynyt, niitä joilla on yhteisiä kavereita tai niitä jotka on samassa ryhmässä tms.
Kyllä se nyt vaan taitaa ehdottaa 😀
Olenkohan minä tasolla a b c vai d?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me ollaan jo yhdessä 😘
Ollaan myös edistyksellisiä. Virtuaalisesti voi tehdä mitä tahansa 😘
Tuo ei kauaa kestä. Ei rakasta sinua. Edistys tyssää siihen.
Vierailija kirjoitti:
Tasolla ö
Vierailija kirjoitti:
Eihän niitä tasoja ole!
Moi/ terve/ hyvää päivää herra/rouva/neiti/sinä. Vai nyökätäänkö kauempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se nyt vaan taitaa ehdottaa 😀
Ei ehdota. Ollaan kaverin kanssa tutkittu asia. Sillä on juurikin joku feikkiprofiili ja pyysin sitä käymään sillä mun profiilissa aina muutaman kuukauden välein, jotta näen ilmestyykö se kaveriehdotuksiin. Ei oo ilmestynyt vieläkään. Tiedän feikkiprofiilin nimen ja oon nähnyt kaverin koneelta, kun hän on käynyt sillä mun profiilissa. Vielä vuosien päästääkään se ei ehdota sitä mulle kaveriksi.
Erikoista että kun on juuri asennoitunut niin ettei ainakaan sattumalta näe sua koskaan, niin sitten yhtäkkiä sitä kuvitteleekin harhaisesti näkevänsä. Tai tiedätkö sen kun kulkee jonkun tutun ohi ja vasta ohi mentyään tajuaa että se oli joku tuttu. No tunti sitten kuljin joidenkin kahvilla istujien ohi. Sitten kun olin mennyt ohi tuli tunne että yksi niistä olit sinä, mutta olit vain hoikistunut älyttömästi. Mutta et kyllä oikeasti voinut olla, mun mieli huijaa. En edes nähnyt kuin puolikkaan sivuprofiilin vilkaisulta.
Tapahtumia riittää, ei tiedä missä tavataan😉😂
Iskit aika kympillä aurinkolasiesi takaa. Mutta jouduin olemaan etäinen ja viileä, koska olin töissä. Toivon todella, että vielä tavataan, sussa oli sitä jotain, en unohda. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tasolla ö
Ai tasotko on kirjaimia? Minä luulin että ne on aina numeroita. Onko niitä vain nuo neljä: a, b, c ja d?
Vierailija kirjoitti:
Mikset päästä lähelle.
Miksi ihmeessä tuollaisia kyselet!. Miksi et tule lähelle!
Jotkut soluttautuu kaveriksi tai ainakin yrittää, itse en.
Syitä on esim. ei halua, että ilmestyy kaveriehdotuksiin tai henkilö on estänyt, eli ei omalla profiililla pääse kyttäämään.
Jotkut on ihan vaan vainoharhaisia ja mieltyneet tekemään kaiken mahdollisimman salamyhkäisesti.:D
Ihastuneena menee helposti niin paniikkiin ja pelkää, että jotenkin "paljastuu" (ihastus saa tietää, että olen ihastunut) ja sit yrittää salailla niitä kaikin keinoin, omassa päässä suurentelee kaikki normaalitkin asiat joksikin maailmanluokan megamokiksi jne.
Yleensähän sitä sitten just on tosi nolo, kun yrittää olla olematta.
Mä esim. teininä kävin välillä käveleen silloisen ihastukseni kodin ja harrastuksien lähellä, mutta pidin kokoajan puhelimen kädessä, että jos se sattuu tuleen niin voin muka puhua tai oikeasti puhua puhelimeen eikä tarvitse moikata sitä, saati jutella mitään.:D
Aina kun näin sen, vedin äkkiä puhelimen korvalle, puhuin muka sinne ja katselin keskittyneenä tietä/muualle.:DDDD
Eli halusin nähdä sen, mutta en halunnut vaikuttaa siltä että halusin enkä halunnut puhua sen kanssa.
Jotain saman suuntaista harrastaa jotkut aikuisetkin.