Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II
Kommentit (8206)
Joku muukin täällä on näköjään löytänyt auringon. Oon onnistunut pysymään tästä ketjusta erossa jo yli kolme viikkoa. Woohoo! On ollut kai niin paljon muuta tekemistä. Sinä pyörit edelleen mielessä aika usein, mutta sillain ihan kevyesti vain. Lähinnä mietin mitä sulle mahtaa kuulua. Oon kuitenkin järkevöitynyt hurjasti ja luopunut mm. viimein kokonaan siitä haaveesta että meistä vois joskus tulla ystäviä. Olin vähän naiivi ja höpsö kun sellaisesta haaveilin. Ois silti kiva kesällä törmätä, mutta pidän sitä aika epätodennäköisenä. No tiedän kuitenkin että vielä joskus me tullaan vielä näkemään, siellä missä ollaan aina ennenkin nähty.
Vierailija kirjoitti:
Me ollaan jo yhdessä 😘
Olis jo korkea aika että eroaisitte
Olli, täällä minä nyt yksin nyyhkytän.
Mitäs jos kuitenkin.....?
Lukeeko tätä yksikään mies?
Ei kuitenkaan se, kenen toivoisin lukevan.. Aika monet terkut on laitettu...😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me ollaan jo yhdessä 😘
Mikä sinä olet noin sanomaan? En vaihda kumppania sinuun.
Laitetan gallup. Jos olet mies, tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me ollaan jo yhdessä 😘
Miksi pitäisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me ollaan jo yhdessä 😘
Mikä sinä olet noin sanomaan? En vaihda kumppania sinuun.
Kuitenkin tekee mieli...
Vierailija kirjoitti:
Ette sovi yhteen!
Tähän perusteluja kiitos
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me ollaan jo yhdessä 😘
Miksi pitäisi?
No koska haluaisin jo jättää sut kun ei tää enää toimi
Vierailija kirjoitti:
Mies 5
Kunpa voisin rakastaa sinua kuten sinä kerrot rakastavasi minua! Ethän edes tunne minua vielä. Tunteesi ovat käsittämättömän vahvoja ja vyöryvät kaiken aiemmin kokemani ylitse, mutta en voi vastata niihin, enkä uskoa että ne kohdistuvat minuun todellisena henkilönä. Olet värikkäällä mielikuvituksellasi rakentanut haavekuvan, rakastat sitä kuvaa, ja syystä tai toisesta näet minut tuon kuvan henkilöitymänä. Tulen vieraaksesi tapahtumaasi, koska tahdon olla ystäväsi. Toivon, että voit kunnioittaa sitä, mitä lupasit minulle: että olet iloinen kohtaamisestamme, vaikka siitä ei tulisikaan rakkaussuhdetta.
Mies 6
Jos tapaan sinut, kestätkö sen että näytän tunteeni avoimesti? Meillä on ollut paljon analyyttisia keskusteluja, joista olen nauttinut, mutta osaatko kohdata tunteellisen puoleni? Osaammeko nauraa yhdessä? Tukeutua toisiimme?
Mies 7
Jos tapaan sinut uudelleen, kuunteletko minua? Oletko kiinnostunut minusta henkilönä, vai ainoastaan kehona ja älyllisenä sparrauspartnerina? Oletko mennyt itsesi etsimisessä toiseen äärilaitaan sen jälkeen, kun tajusit olevasi liian tunteeton? Onko sinulla todellisuudessa vieläkään aitoja tunteita; kompensoitko niiden puutetta korostamalla primitiivisyyttä ja impulsiivisuutta? Osaisinko minä näyttää sinulle, mitä tunteet ovat? Osaisitko sinä ottaa minut vastaan? En saanut kiinnostuksestasi käsitystä tai otetta kun olimme yhdessä, enkä kai omastanikaan. Muistan, että nauroin enemmän kuin kenenkään toisen kanssa. Muistan, että vaikutuin sinusta monella tavalla. Tunnen, että tarinamme ei ole vielä lopussa, vaikka en tiedäkään mihin se johtaa, enkä sitäkään milloin olisin valmis tapaamaan sinut uudelleen.
Mies 8
Oletko minulle liian kaukana tutusta? Ihailen sinua ja toimintaasi, mutta en tiedä miten osallistua siihen. Arvelen olevani liian strukturoitu sinulle, ja että sinä olet ehkä liian höttöinen minulle. Et ole pitänyt siitä, että en vastaa viesteihisi välittömästi ja selkeästi osoita kiinnostustani aktiivisesti. Onko sinulle ongelma, että nainen ei jo ennen ensimmäistä tapaamista palvo maata jalkojesi alla?
Mies 9
Jos tapaan sinut, ja olen väsynyt, ymmärrätkö minua? Etsinkö sinusta isän korviketta, joka tulisi ja veisi turvaan? Antaisinko koskaan sinun olla heikko? Pitäisinkö sinusta jos olisit? Perustuuko viehätyksesi vain siihen, että olet vanhempi ja menestynyt? Voiko siltä pohjalta rakentaa toimivaa suhdetta?
Mies 10
Osoitatko minulle, mitä ihmettä oikein olen etsimässä? Minkälainen mahdat olla? Milloin tapaan sinut? Oletko joku edellisistä, ja minä en vain ymmärrä sitä vielä?
Uudet terveiset miehelle numero 5:
Kiitos että olit kärsivällinen ja toistuvasti osoitit, että tunteesi ovat aitoja. Kiitos että et painostanut etkä vaatinut minulta mitään, mutta olit vierelläni aina tarvittaessa ja kerroit selvin sanoin haluavasi minut. Kiitos että kunnioitit minua ja toiveitani, mutta samalla kuitenkin pienin askelin tulit lähemmäksi, tavoilla jotka saatoin hyväksyä ja jotka tuntuivat turvallisilta. Kiitos, että lopulta tilaisuuden tullen viettelit minut ja pidit hyvänä. Kiitos, että olet olemassa ja elämässäni. Olen sinuun täydellisen rakastunut enkä malta odottaa että tapaamme taas! Olet suurella todennäköisyydellä elämäni suurin rakkaus.
:)
t. 5/6
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ette sovi yhteen!
Tähän perusteluja kiitos
Tähtikarttanne eivät matchaa. Selvä peli.
Pöh, synastriassa pitää olla haastetta.
Hahaa, oon käyny kyttään sua feikkiprofiilillani!
Vierailija kirjoitti:
Kun tietää liikaa asioita, on vaikea uskoa rehellisyyteen. Miksi pitäisi itse olla lojaali, kun lähellä ei muutkaan ole?
Koska se on oikein?
Minua on kyllä huijattu, petetty ja puukotettu selkään, mutta kaikesta olen oppinut. Nykyään vaistoan hyvin nopeasti, mikä on homman nimi, eikä minua niin vaan sumutetakaan. Itse koen kuitenkin tarpeelliseksi olla lojaali, jopa niille, jotka eivät ole olleet lojaaleja minulle, ellei ole (minuun liittymättömiä) vahvoja syitä muuhun, kuten esimerkiksi jonkun suojelu tällaiselta henkilöltä. Olen lojaali ja rehellinen, siksi etten halua olla kuten he. Ja todellakin tiedän hyvin paljon asioita, joista en kerro kenellekään mitään.
Valehtelija uskoo kaikkia valehtelijoiksi, koska se on hänen todellisuutensa. Ja selkäänpuukottaja saa katsella olkansa yli loppuelämänsä ajan.
Tämä oli vastaus kysymykseen, ei kaipausviesti. En ikävöi ketään.
Vierailija kirjoitti:
Mikä sattuma. Niin minäkin sinua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sattuma. Niin minäkin sinua!
Eikoo säälittävää :D
Siis soluttaudutteko jonku kaveriksi tai seuraajaksi sillä feikkiprofiililla vai miksi tarvii feikkiprofiilin? Miksei ihan omalla profiililla voi käydä katsomassa?
Me ollaan jo yhdessä 😘