Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II
Kommentit (8206)
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Luin näitä kommentteja täällä, ja vaikka onkin totta, ettei ihastus tai jopa rakastuminen katoa tuosta vaan, niin en kyllä haikaile täällä enää sen jälkeen, kun minulle selvisi, miten vähän hän minusta loppujen lopuksi välitti ( = ei lainkaan). Hän fyysisesti työnsi minut pois luotaan(!!!), ilman mitään todellista syytä. Sellaista ei ole minulle koskaan ennen tapahtunut. Päinvastoin, miehet ovat yrittäneet pitää kiinni ja minä olen pyristellyt pois.
Tosiaankaan ei minun luontoni antaisi periksi haikailla täällä miehen perään, joka ei piittaa musta p*skan vertaa, vaikka muuta aikoinaan lahjakkaasti esittikin. Julkinen nöyryytys, ilkeily, vittuilu, ja tosiaan tuo fyysinen reaktio kertoivat kaiken. En ole mikään kynnysmatto tai sylikoira, joka häntäänsä heiluttaen juoksee toiveikkaana isännän luo, joka juuri potkaisi sen katuojaan. Toisaalta kukin tekee niin kuin hyväksi näkee.
Rakkaus ja viha ovat lähellä toisiaan, mutta minä en halua vihata ketään, koska se on liekki, joka korventaa sielun ja sydämen. Pyrin täydelliseen välinpiyämättömyyteen. Se on rakkauden vastakohta, ei viha. Palstaa ja ketjua osuin lukemaan, kun epähuomiossa klikkasin kirjanmerkkiä. Poistan sen NYT.
Elämä on liian lyhyt niiden ihmisten ikävöintiin, jotka eivät sinusta yhtään välitä. Neuvo kaikille. Kesäistä viikonloppua! 💚 Olkoon tämä se tosirakkauden kesä. Viimein.
Joskus se on omien vahvojen tunteiden ja halujen takia, että niiden kohde on pakko sysätä pois. Ei se oikeuta sitä, mutta näin on.
Anteeksi Liisa. Sanoin tyhmästi, mutta en oikeasti tarkoittanut mitä luulit. Olet mulle tärkeä. - Matias
Ps. Ja joo tiedän, että mokasin taas kaiken muunkin jo sadannen kerran!
Vierailija kirjoitti:
Säjamä 🌞🌛 rakastan ❤aina
Ikävä, rakastan aina vaan. Ei ketään muuta...
Miksi ihmiset sitten luo julkisia someprofiileja jos niitä ei saa katsoa, vaan niiden katsominen on stalkkaamista?
Voiko olla tätä säälittävämpää ketjua
Vierailija kirjoitti:
Tää on av:n paras ketju! Mene sä ruotimaan rauhassa jotain turhia julkkiksia ja nobody-bloggareita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säjamä 🌞🌛 rakastan ❤aina
Mäkin rakastan sua.
Nuo sanat, kun kuulisinkin hänen sanomana. Häntä vain.
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaankaan..ainakaan jonkun "coolin" teinin mielestä.
Päinvastoin tämä ketju antaa lisää voimaa päivään. On ihmisillä vielä uskoa rakkauteen ja hyvyyteen kaikkien vaikeuksien jälkeen mitä elämä tuo tullessaan. ♡♡♡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säjamä 🌞🌛 rakastan ❤aina
Surullista. Yksin yksinänne rakastatte, ilman rakastettuanne. Rakkaus ei ole pelkkä tunne, vaan tekoja.
Kerrotte rakkaudestanne mieluummin tuntemattomille ihmisille anonyyminä netissä kuin rakkaalle itselleen. Niin surullista. Rakkaudesta tuollainen on kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säjamä 🌞🌛 rakastan ❤aina
Surullista. Yksin yksinänne rakastatte, ilman rakastettuanne. Rakkaus ei ole pelkkä tunne, vaan tekoja.
Kerrotte rakkaudestanne mieluummin tuntemattomille ihmisille anonyyminä netissä kuin rakkaalle itselleen. Niin surullista. Rakkaudesta tuollainen on kaukana.
Täällä vain kaipaillaan rakkauden perään, niin kuin otsikkokin sen sanoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säjamä 🌞🌛 rakastan ❤aina
Teen rakkauden tekoja en vain vuodata tunteitani tänne😛hyvin surullista on kommenttisi. Tietämättä taustoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi Herra mun päiväni ties! Mun viereen ilmestyi tänään ihan oikea enkeli 😲
Niitä kannattaa varoa, niille ei kannata sydäntään antaa, ne ei kuolevaisten joukossa kauaa viivy.
Hyvä ettei kauaa, kun ei mun pumppu kestä sellasta jytää. Masokistille aika vaikeeta toi varominen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi Herra mun päiväni ties! Mun viereen ilmestyi tänään ihan oikea enkeli 😲
Niitä kannattaa varoa, niille ei kannata sydäntään antaa, ne ei kuolevaisten joukossa kauaa viivy.
Hyvä ettei kauaa, kun ei mun pumppu kestä sellasta jytää. Masokistille aika vaikeeta toi varominen.
Masokistina varmaan osaat pitää tarpeeksi etäisenä, kun voit nauttia kiduttamalla sillä itseäsi, ettet saa/voi nähdä häntä.
Käyt välillä harrastamassa masokistista sksiä ja siinä se, muuten elät omaa elämääsi.
Ei kaikelle tarvitse antaa koko kättä, nimimerkillä Kokemus puhuu.:D
Sinä ja minä liikennevaloissa äsken. Mikset ymmärtää voi että oot mun suurin rakkaus.
Joku "kovis" angstailee taas. 😂
Ei tee, ja se on tosiaan stalkkausta. Muuten, *vakavampaa.