Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II

Vierailija
08.05.2017 |

.....

Kommentit (8206)

Vierailija
901/8206 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Luin näitä kommentteja täällä, ja vaikka onkin totta, ettei ihastus tai jopa rakastuminen katoa tuosta vaan, niin en kyllä haikaile täällä enää sen jälkeen, kun minulle selvisi, miten vähän hän minusta loppujen lopuksi välitti ( = ei lainkaan). Hän fyysisesti työnsi minut pois luotaan(!!!), ilman mitään todellista syytä. Sellaista ei ole minulle koskaan ennen tapahtunut. Päinvastoin, miehet ovat yrittäneet pitää kiinni ja minä olen pyristellyt pois.

Tosiaankaan ei minun luontoni antaisi periksi haikailla täällä miehen perään, joka ei piittaa musta p*skan vertaa, vaikka muuta aikoinaan lahjakkaasti esittikin. Julkinen nöyryytys, ilkeily, vittuilu, ja tosiaan tuo fyysinen reaktio kertoivat kaiken. En ole mikään kynnysmatto tai sylikoira, joka häntäänsä heiluttaen juoksee toiveikkaana isännän luo, joka juuri potkaisi sen katuojaan. Toisaalta kukin tekee niin kuin hyväksi näkee.

Rakkaus ja viha ovat lähellä toisiaan, mutta minä en halua vihata ketään, koska se on liekki, joka korventaa sielun ja sydämen. Pyrin täydelliseen välinpiyämättömyyteen. Se on rakkauden vastakohta, ei viha. Palstaa ja ketjua osuin lukemaan, kun epähuomiossa klikkasin kirjanmerkkiä. Poistan sen NYT.

Elämä on liian lyhyt niiden ihmisten ikävöintiin, jotka eivät sinusta yhtään välitä. Neuvo kaikille. Kesäistä viikonloppua! 💚 Olkoon tämä se tosirakkauden kesä. Viimein.

Vierailija
902/8206 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ääää miks sä putoot kaveriehdotuksissa vaan alemmas ja alemmas... aina kun oot ollu ekana mietin että oot vieraillu mun profiilissa.

Mulla on ikävä sua. Miks me ei ikinä nähdä vaikka asutaan ihan vierekkäin?

Heh, joku muukin tekee tällaisia hassuja päätelmiä. Mulla hän näkyy aina välillä ekana listassa, kun kirjoitan Facen hakukenttään hänen nimen alkukirjaimen ja joskus innoissani ajattelin että se johtuu varmaan siitä että hän on käynyt minun faceprofiilissa. Itse en ollut käynyt hänen profiilissa moneen kuukauteen. Mutta sitten tajusin että se johtuukin siitä, että kävin hänen instaprofiilissaan ja insta ja face on linkitetty toisiinsa.

Ei kannata stalkata, ei ees somessa. Sitä virhettä en ole ikinä ihastukseni suhteen tehnyt, en edes googlannut nimeä (suht harvinainen). Muuten haaveissa oot mun, tummasilmä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
903/8206 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää viikonloppua miehelle sinne maalle. Tosi rakkaus odottaa <3

Vierailija
904/8206 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. :) <3

Vierailija
905/8206 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska osuttais samaan puistoon samaan aikaan... ikävä hajottaa.

Vierailija
906/8206 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ääää miks sä putoot kaveriehdotuksissa vaan alemmas ja alemmas... aina kun oot ollu ekana mietin että oot vieraillu mun profiilissa.

Heh, joku muukin tekee tällaisia hassuja päätelmiä. Mulla hän näkyy aina välillä ekana listassa, kun kirjoitan Facen hakukenttään hänen nimen alkukirjaimen ja joskus innoissani ajattelin että se johtuu varmaan siitä että hän on käynyt minun faceprofiilissa. Itse en ollut käynyt hänen profiilissa moneen kuukauteen. Mutta sitten tajusin että se johtuukin siitä, että kävin hänen instaprofiilissaan ja insta ja face on linkitetty toisiinsa.

Ei kannata stalkata, ei ees somessa. Sitä virhettä en ole ikinä ihastukseni suhteen tehnyt, en edes googlannut nimeä (suht harvinainen). Muuten haaveissa oot mun, tummasilmä.

En miellä someprofiilien katsomista stalkkaamiseksi. Eiköhän stalkkaaminen ole jotain ihan muuta, paljon vakavempaa. Ja miksi ei saisi katsella someprofiileja? Katselen lukuisten ihmisten profiileja muutenkin ihan huvin vuoksi, joten miksi en sitten ihastuksen. Lähes kaikki kai sitä tekee.

Vierailija
907/8206 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En miellä someprofiilien katsomista stalkkaamiseksi. Eiköhän stalkkaaminen ole jotain ihan muuta, paljon vakavempaa. Ja miksi ei saisi katsella someprofiileja? Katselen lukuisten ihmisten profiileja muutenkin ihan huvin vuoksi, joten miksi en sitten ihastuksen. Lähes kaikki kai sitä tekee.

On se.

Vierailija
908/8206 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Luin näitä kommentteja täällä, ja vaikka onkin totta, ettei ihastus tai jopa rakastuminen katoa tuosta vaan, niin en kyllä haikaile täällä enää sen jälkeen, kun minulle selvisi, miten vähän hän minusta loppujen lopuksi välitti ( = ei lainkaan). Hän fyysisesti työnsi minut pois luotaan(!!!), ilman mitään todellista syytä. Sellaista ei ole minulle koskaan ennen tapahtunut. Päinvastoin, miehet ovat yrittäneet pitää kiinni ja minä olen pyristellyt pois.

Tosiaankaan ei minun luontoni antaisi periksi haikailla täällä miehen perään, joka ei piittaa musta p*skan vertaa, vaikka muuta aikoinaan lahjakkaasti esittikin. Julkinen nöyryytys, ilkeily, vittuilu, ja tosiaan tuo fyysinen reaktio kertoivat kaiken. En ole mikään kynnysmatto tai sylikoira, joka häntäänsä heiluttaen juoksee toiveikkaana isännän luo, joka juuri potkaisi sen katuojaan. Toisaalta kukin tekee niin kuin hyväksi näkee.

Rakkaus ja viha ovat lähellä toisiaan, mutta minä en halua vihata ketään, koska se on liekki, joka korventaa sielun ja sydämen. Pyrin täydelliseen välinpiyämättömyyteen. Se on rakkauden vastakohta, ei viha. Palstaa ja ketjua osuin lukemaan, kun epähuomiossa klikkasin kirjanmerkkiä. Poistan sen NYT.

Elämä on liian lyhyt niiden ihmisten ikävöintiin, jotka eivät sinusta yhtään välitä. Neuvo kaikille. Kesäistä viikonloppua! 💚 Olkoon tämä se tosirakkauden kesä. Viimein.

Millaisessa tilanteessa hän työnsi sinut pois? Ja mikä julkinen nöyryytys?

Vierailija
909/8206 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle tarjoo kaveriksi facessa ihastukseni sisaruksia, huomaa että puhetta on ollut :D

Vierailija
910/8206 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon seurannut tätä ketjua huvittuneena, välillä mieli maassa, välillä pelännyt että joidenkin sanomiset menee mun piikkiin.

Jos fyysisellä reaktiolla tarkotat että mulle tuli parempi mieli kun sä sanoit että mä pelotan ja hirvitän sua. Sä et tiijä millasta oli syyttää itseään että miks mä en kelpaa, päivittäin. Mä koin olevani vihdoin vapaa tapaamaan myös muita ettei mun tartte roikkua sussa kiinni. Se tunne on upea. Mä luulen että oot aina inhonnut mua kun ei susta tahdo saada mitään ulos, kerron kuulumiset ja ootan turhaan että saisin kuulla mitä sun elämään kuuluu. Arvelin varmaan oikein ettet halunnutkaan kuulla minusta.

Julkinen nöyryytys, en vähättele sun tunteita mut kyllä munki ajatusmaailmaa on väheksytty, tulkittu pieleen ja tuo "sä pelotat ja hirvität mua"..

Mä en vihaa sua, SO:lle sanoin että sä vihaat kyllä mua. Ja siinäkin taisin osua oikeeseen vaikka ne tunteet pyrit tuhoamaan.

Tuohon toiseen viestiin,

Yhdeltä maalaiselta terkut takaisin, minä jaksan kyllä ainakin odottaa.

Vierailija
911/8206 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oota mua. Älä anna valon hiipua..

Vierailija
912/8206 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenelle tää oli? Ei saa leikitellä..

Vierailija
913/8206 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro yksikin syy miksi oottaisin?

Vierailija
914/8206 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenelle tää oli? Ei saa leikitellä..

Yhdelle miehelle, joka pyörii alati mielessä.

Vierailija
915/8206 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Herra mun päiväni ties! Mun viereen ilmestyi tänään ihan oikea enkeli 😲

Vierailija
916/8206 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mika! ❤Mie en pääse siusta yli.

Vierailija
917/8206 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä  tunteitani ja niiden pitkäkestoisuutta, vaikka ovat ilmiselvästi olleet alunperinkin yksipuolisia.

Vierailija
918/8206 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi Herra mun päiväni ties! Mun viereen ilmestyi tänään ihan oikea enkeli 😲

Niitä kannattaa varoa, niille ei kannata sydäntään antaa, ne ei kuolevaisten joukossa kauaa viivy.

Vierailija
919/8206 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä  tunteitani ja niiden pitkäkestoisuutta, vaikka ovat ilmiselvästi olleet alunperinkin yksipuolisia.

Sama täällä. Paitsi luulin kyllä joskus että tunteet olivat kaksipuolisia.

Vierailija
920/8206 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Paitsi luulin kyllä joskus että tunteet olivat kaksipuolisia.

Luulin hetken minäkin.

Ketju on lukittu.