Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II

Vierailija
08.05.2017 |

.....

Kommentit (8206)

Vierailija
741/8206 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin unta susta ja siitä sun naisesta.

Teillä oli jotain riitaa ja se nainen avautui siitä, sitä itketti.

Sitten se hymyili ja kertoi teidän viimeisimmästä kohtaamisesta.

Olitte tanssineet, lopuksi sua oli alkanut kyynelehdityttään ja olit sanonut, että rakastat häntä kaikesta huolimatta.

Tsemppasin siinä unessa sitä naista ja esitin, ettei tunnu missään.

Tuli vähän fläsärit teini-ikään kun ystävä alkoi yhden pojan kanssa, jonka kanssa olin ollut ja josta tykkäsin edelleen.:D

Ei siis fläsärit siitä tilanteesta itsessään vaan siitä, että silloinkin esitin, ettei tunnu missään ja reippaasti jopa hengasin niiden kanssa paljon, otin jopa yöksi joskus kun se poika soitti kännissä ettei niillä ole yöpaikkaa.

Annoin niille mun makkarin ja menin ite olkkariin nukkuun (ja itkeen salaa:DDDD).

Ystävä vitsaili tosta viimeks pari viikkoa sitten illanistujaisissa kaikille, kuinka "MULLA JA X:LLÄHÄN ON OLLUT SAMA MIES HEHHEH" eikä se tiedä edelleenkään, että se juttu silloin: sattu.

Eikä se tiedä, että sen käytös loukkasi.

Ts. itse en tekis ystävälle noin, mut sit joo kukaan ei omista ketään jne.

Mut siinä unessa tuli niitä samoja fiiliksiä, ku "joutuu" väkisillä hymyileen ja jotain tsemppaan ja lässyttään muka-hempeällä äänellä jotain p*skaa.

Vaikka oikeesti tekee vaan pahaa.

No, tunteet on onneksi "vaan" tunteita ja tänne kehtaa kirjoittaa.

Vierailija
742/8206 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Ajatteletko olevasi ulkoisesti ja sisäisesti niin täydellinen ettet "alennu" iskemään naisia? Ei millään pahalla. Mutta minäkin teen johtopäätöksiä käyttäytymisestä.

Kyllä kaikkia tunteet liikuttaa, jos on oikeasti kunnolla kiinnostunut.

Ei ole olemassa niin ujoa ihmistä, etteikö uskaltaisi edes ihastuksen läheisyyteen jatkuvasti hankkiutua tai jollain tapaa tuoda itseään tykö.

Eikä toisaalta niin itsevarmaa ihmistä joka ei edes sisimmissään menisi epävarmaksi silloin, kun tunteet on isot.

Minä en ainakaan usko että ilmaisisin kiinnostustani mitenkään vaikka miten ihastuisin yhtä poikkeusta lukuunottamatta. Minä en ole siinä kunnossa että kykenisin terveeseen parisuhteeseen ja säätöjä en kaipaa. Kyllä välillä mietin miltä hyvä parisuhde tuntuisi, mutta siihen ei ole varaa. Se olisi tässä tilanteessa itsekästä ja aiheuttaisin pahaa mieltä. Joku vois sanoo että happamia sano kettu pihlajanmarjoista, mutta kyllä mun pitää ensin saada itteni kuntoon. Enkä varmasti ole ainoa.

Ylianalysointi on peestä jos uskoo liikaa omiin mutkikkaisiin johtopäätelmiin. Itsellänikin on siinä kehittymisen paikka.

Mutta kiitos kaikille ystäville tuesta. Oon pistänyt teidät todella lujille. Niin minä luulen ja pahoin epäilen, te ette minua vaan minä teitä tarvitsen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
743/8206 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Ajatteletko olevasi ulkoisesti ja sisäisesti niin täydellinen ettet "alennu" iskemään naisia? Ei millään pahalla. Mutta minäkin teen johtopäätöksiä käyttäytymisestä.

Kyllä kaikkia tunteet liikuttaa, jos on oikeasti kunnolla kiinnostunut.

Ei ole olemassa niin ujoa ihmistä, etteikö uskaltaisi edes ihastuksen läheisyyteen jatkuvasti hankkiutua tai jollain tapaa tuoda itseään tykö.

Eikä toisaalta niin itsevarmaa ihmistä joka ei edes sisimmissään menisi epävarmaksi silloin, kun tunteet on isot.

Minä en ainakaan usko että ilmaisisin kiinnostustani mitenkään vaikka miten ihastuisin yhtä poikkeusta lukuunottamatta. Minä en ole siinä kunnossa että kykenisin terveeseen parisuhteeseen ja säätöjä en kaipaa. Kyllä välillä mietin miltä hyvä parisuhde tuntuisi, mutta siihen ei ole varaa. Se olisi tässä tilanteessa itsekästä ja aiheuttaisin pahaa mieltä. Joku vois sanoo että happamia sano kettu pihlajanmarjoista, mutta kyllä mun pitää ensin saada itteni kuntoon. Enkä varmasti ole ainoa.

Ylianalysointi on peestä jos uskoo liikaa omiin mutkikkaisiin johtopäätelmiin. Itsellänikin on siinä kehittymisen paikka.

Mutta kiitos kaikille ystäville tuesta. Oon pistänyt teidät todella lujille. Niin minä luulen ja pahoin epäilen, te ette minua vaan minä teitä tarvitsen.

Niin, eli sinullakin on se poikkeus olemassa...

Tarkoitin juurikin sellaisia ihan järjettömän vahvoja tunteita, en mitään "perus" ihastusta.

Vierailija
744/8206 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjettömän vahvoja tunteita on. Menisin sun puolesta vaikka junan alle. ❤

Edit: sääli kuljettajaa, joten jokin toinen metafora... Heittäytyisin rotkoon? Jos se auttaisi sinua.

En kuitenkaan sano mitään (ellei joskus kysytä), mutta uskon, että tiedät. Romanttinen puoli minussa ajattelee, että voisin olla sun suojelusenkeli, vaikka eihän se mahdollista ole. Ei kenellekään. Maailma on niin random, elämä arvaamatonta. Kaikkea voi sattua.

Tämä koko kirja on minusta aina ollut suht rasittava ja teennäinen, mutta voisin olla Pikku prinssin Ruusu tai Kettu. Tai molemmat. Minussa on useita puolia. Joskus kadun, että annoin sinun kesyttää itseni. Lopulta luonto kuitenkin voittaa, etenkin kun olet minut jättänyt, ja juoksen taas metsiin tummiin ja hämäriin.

Silti rakastan. Sinua. 💙

Ehkä nähdään joskus. Tämä palsta saa minun puolestani jäädä.

Vierailija
745/8206 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järjettömän vahvoja tunteita on. Menisin sun puolesta vaikka junan alle. ❤

Edit: sääli kuljettajaa, joten jokin toinen metafora... Heittäytyisin rotkoon? Jos se auttaisi sinua.

En kuitenkaan sano mitään (ellei joskus kysytä), mutta uskon, että tiedät. Romanttinen puoli minussa ajattelee, että voisin olla sun suojelusenkeli, vaikka eihän se mahdollista ole. Ei kenellekään. Maailma on niin random, elämä arvaamatonta. Kaikkea voi sattua.

Tämä koko kirja on minusta aina ollut suht rasittava ja teennäinen, mutta voisin olla Pikku prinssin Ruusu tai Kettu. Tai molemmat. Minussa on useita puolia. Joskus kadun, että annoin sinun kesyttää itseni. Lopulta luonto kuitenkin voittaa, etenkin kun olet minut jättänyt, ja juoksen taas metsiin tummiin ja hämäriin.

Silti rakastan. Sinua. 💙

Ehkä nähdään joskus. Tämä palsta saa minun puolestani jäädä.

Edit 2: *ellet joskus kysy ja todella halua tietää.

Muille en sano sanaakaan, koska ei se heille kuulu, ei (ole) koskaan kuulunut. Olen aina ollut hyvä pitämään salaisuuksia ja asiat omana tietonani. Ehkä se tulee siitä, että olen ainakin osaksi italialainen. Niillä mailla on totuttu olemaan hiljaa ja luottamaan myös toisten vaitioloon. Ti amo.💔

Suomeksi: älä huolehdi.

Vierailija
746/8206 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mulla kyllä taas heittää päässä niin vimmatusti kuka täällä puhuu ja kenelle. Just todettu harhaluuloisuushäiriö F220 ja pääsemässä yli siitä kun joku kouraisee sydämestä niin että ei seistä kykene..

Vierailija
747/8206 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt mulla kyllä taas heittää päässä niin vimmatusti kuka täällä puhuu ja kenelle. Just todettu harhaluuloisuushäiriö F220 ja pääsemässä yli siitä kun joku kouraisee sydämestä niin että ei seistä kykene..

Otat häneen yhteyttä? Ei tarvitse mainita AV-palstaa.

Täällä voi tunteita purkaa, mutta tosielämässä on oltava rohkeutta soittaa tai kirjoittaa edes se tekstari.

Vierailija
748/8206 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ti amo *joo joo* :)

Vierailija
749/8206 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurille: ❤

Vierailija
750/8206 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä voi tunteita purkaa, mutta tosielämässä on oltava rohkeutta soittaa tai kirjoittaa edes se tekstari.

Väärä hälytys. Ei koske mua. Pitäis vähän ajatella ennenkuin höpötän.

Vierailija
751/8206 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väärä hälytys. Ei koske mua. Pitäis vähän ajatella ennenkuin höpötän.

Jos olet nainen, niin koskee....

Vierailija
752/8206 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanotko vielä että kumman, "tietopankkina" kun toimit. Ihastuneen vai kohteen (olettaen jos tämä on tehty selväksi kohteelle)?

Vierailija
753/8206 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee Vegas baby!?

Vierailija
754/8206 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ällöttävä

Ehkä mä sitten tosiaan olen. Niinhän sä ajattelet, vaikket sano sitä mulle ääneen. Mä en kyllä osaa sanoa susta mitään negatiivista.

Vierailija
755/8206 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komealle miehelle terveisiä 😉

Vierailija
756/8206 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet ällöttävä

Ehkä mä sitten tosiaan olen. Niinhän sä ajattelet, vaikket sano sitä mulle ääneen. Mä en kyllä osaa sanoa susta mitään negatiivista.

Eikun olet ihana!

Vierailija
757/8206 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Komealle miehelle terveisiä 😉

Minä näin ensin, näpit irti

Vierailija
758/8206 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

R.T.

Oli kiva nähdä taas vuosien jälkeen. Meillä oli vieläkin se sama yhteys ja mulle muistui mieleen kaikki se, mitä silloin yhdessä koettiin. Toivottavasti pidät sanasi ja loppukesästä vielä nähdään :)

Vierailija
759/8206 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet ällöttävä

Eikun olet ihana!

Riippuu aina päivästä, tuulensuunnasta ja tähtien asennosta?

Vierailija
760/8206 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin ikävä sua. 💙

Ketju on lukittu.