Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II

Vierailija
08.05.2017 |

.....

Kommentit (8206)

Vierailija
721/8206 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä sillä sinänsä väliä kuinka moni jossain lähestyy, mulla varmaan alkais ärsyttään jos jatkuvalla syötöllä pitäisi hätistellä jotain nobodyja pois kimpusta, mutta onhan se silleen sellanen mittari kuitenkin.

Että miks ylipäätään ihastua kehenkään kun tietää ettei ole mikään suosittu tyyppi, mutta eipä ihminen nyt muutenkaan varsinkaan tunne-elämältään aina kovin looginen ole.

Oikeastaan en halua edes miettiä koko asiaa, tulee vaan paska ja tyhmä olo.

Yrittää vaan jotenkin armahtaa itseään siitä typeryydestä ja ajatella, ettei tunteet katso sitä onko niihin todellisuudessa "oikeutta".

Tyhmyys astuukin kuvioihin lähinnä siinä kohti, kun alkaa toimia niiden tunteiden mukaan --> nolaa itsensä jne.

Suhun ei ainakaan kukaan tule vahingossakaan ihastumaan tuolla asenteella.

Ei se ole mikään asennekysymys.:D

Aina jauhetaan jotain, että itsevarmuudella saa ja asenteella pääsee, mutta ku kattelen ihmisiä joilla on jonkinlaista rakkauselämää, seksiä, kumppani ym., niin ei ne ole mitenkään sen parempia henkisesti kuin minä.

Tai sen itsevarmempia tai mitään.

Ei mussakaan oo mitään ihmeellisiä vikoja noin niinkuin ihmisenä, vaikka en mikään täydellinen persoona olekaan, mutta en vaan ole sellanen no, sellanen.

Ihan yleisesti tunnistettu ongelmahan se on, ettei samaa "tasoa" olevat kohtaa ja naiset pyörii siinä kuuluisassa k*llikarusellissa eikä niille kelpaa oman tasoiset --> ihmetellään, kun se kaikkien havittelema "tasokas" mies ei haluakaan pariutua (ne miehet panee kyllä taviksiakin, mistä joillekin syntyy harha siitä, että ois mahiksia sellaseen mieheen muutenkin kuin kännissä baarin jälkeen) ja katkeroidutaan, jäädään yksin jne.

Mä en pyöri missään karusellissa, mutta oon muuten tommonen. Harhainen käsitys itsestään ja ihastuu sellasiin jotka on paljon ylempänä.

Ei oikeesti kaikkea saa jollain fakin asenteella ja positiivisilla ajatuksilla, toi mun kuvaama pariutumisvinouma on ihan todellisuutta etenkin suurissa kaupungeissa.

Miksi et vaan ala tapailemaan niitä oman tasoisiasi "rumia" miehiä ja ihastu niihin?

En tiedä missä tapaisin sellaisia?

Ja en oikeastaan edes tiedä, mikä se mun "taso" on.

En siis ole mikään kaunis ja viehättävä, mutta en nyt varsinaisesti rumakaan (ei ole huomattavaa epäsymmetriaa, ihan paskaa ihoa, ylipainoa, ohutta tukkaa tmv.).

Aika tavikseksi itseni miellän, tosin mussa on sellanen transutwist ja oon aika roteva ja vähän lehmämäinen.

En osaa oikein selittää, mutta en ole ruma, vaan lähinnä ällö.

Ehkä mä vaan kipuilen hetken tätä, kun kehitin itselleni tässä kuluneen vuoden aikana jonkin pariutumiskriisin ja tää menee sit jossain vaiheessa ohi.

En siis koskaan aiemmin (ennen viime vuotta) miettinyt tosissani pariutumista eikä mua häirinnyt yksinolo oikeastaan ikinä, päinvastoin.

Kunnes sitten kehitin siitä kriisin ja nyt varmaan hetken puntaroin jatkanko kuten aina ennenkin eli yksin, vai alanko epätoivoisesti etsimään jotain ihan jees-tyyppiä joka pitäis mua jotenkin ihanana.

Todennäköisesti jatkan yksin, ku ei se yksinolo pääsääntöisesti ongelma ole.

Välillä vaan on tällaisia hetkiä kun tuntuu pahalta ja haluis, et joku välittäis ja näkis mussa jotain enemmän ku muissa.

Mutta nää on vaan hetkiä, huomenna oon jo fine.

Kuvauksen perusteella nimesi alkaa varmaankin A-kirjaimella?

Miten niin alkaa A-kirjaimella?? Ketä tarkoitat?

Vierailija
722/8206 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaat ystävät. Pahoitteluni etten ole ollut kovinkaan hyvä ystävä enää noin moneen vuoteen. Jotakin tapahtui ja olen sen asian kanssa taistellut. Mehut on nyt kovin vähissä  ja olen miettinyt siirtymistä ajasta ikuisuuteen. En siksikään ole halunnut olla yhteydessä enää. Helpompi minut on unohtaa kun ei olla pitkiin aikoihin nähty. Vaikka en olekaan ollut yhteydessä, olen täältä kaukaa iloinnut elämänne hyvistä tapahtumista. Vaikka en ehkä ole teidän mielessä ystäväksi luettava henkilö enää, niin silti olette minulle tärkeitä ja pidän teitä ystävänäni. Toivon teille jokaiselle kaikkea parasta elämään. Onnea ja pitkää ikää. Olette rakkaita, vaikka hiljaisuudessa poistunkin. Antakaa anteeksi. Toivottavasti nähdään toisella puolen silloin kun aika on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
723/8206 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleen ajattelen ja kaipaan sua nainen. En edelleenkään ymmärrä miksi kaiken piti mennä näin. No ainakin sun ansiosta mulla on nyt jotain mun elämässä, jota en saanut, vaikka niin halusin. Siitä mua muistuttaa ajoittan katkeran vihlova kouraisu rinnassa.

Ei asiat itsestään mene niin tai noin. Aina joku on tehnyt jotain tai jättänyt tekemättä.

Niinpä. Näin se meni tässäkin tapauksessa.

Mitä sinä sitten teit tai jätit tekemättä?

Ensinnäkin olisi varmaan pitänyt jättää lähestymästä häntä, sillä sen seurauksia en osannut aavistaakaan. Eli seurasi totaalinen ihastuminen, josta tuli sitten pysyvä olotila. Helpommalla olisin päässyt jos olisin ymmärtänyt pysyä kaukana hänestä.

Uskoakseni en jättänyt mitään tekemättä. En olisi voinut varmaan mitenkään vaikuttaa lopputulokseen. Ehkä joillain toisilla lähtöasetuksilla homma olisi saattanut onnistua, ainakin näin luulen.

Eli lähestyit, teit kiinnostuksesi selväksi, pyysit treffeille ja hän kieltäytyi? Useimmat naiset kieltäytyvät, jos tuikituntematon mies kutsuu treffeille. Ehkä olisi ensin kannattanut tutustua vaikka ystävänä. Mielenkiintoista on se, että ihastuit vasta lähestymisesi jälkeen. Onko tapanasi ihastua naisiin jotka torjuvat sinut?

Ei vaan mennyt noin, silti ihan hyvä yritys. Asiat tapahtuivat pitkähköllä aikavälillä kuin ennalta määriteltynä. En ihastu juuri ikinä mutta hän oli jotain kuin toisesta ulottuvuudesta. Kaikki jäi lopuksi kesken kuin odottamaan oikean hetken ja asennon muodostumista.

Hahhaha, näitä kohtalonuskoisia täällä riittää.

"Asiat tapahtuvat itsestään, jos tapahtuvat. Jos meidät on tarkoitettu yhteen kohtalo puuttuu peliin".

Tämähän on tyypillinen ajattelutapa kaikille tänne kirjoitteleville. Onnea. Sitä tarvitset.

Tavallaan se on noin.

Uskon kyllä jossain määrin johdatukseen tai johonkin, mutta ajattelen, että se on jo "kohtalo" sinänsä kun tapaa jonkun ihmisen.

Eli "kohtalo" voi antaa sulle kuin tarjottimen, mutta sä itse päätät mitä teet sen sisällöllä.

Ja tietysti sen toisen valinnat vaikuttaa myös, mutta "kohtalo" ei enää siinä vaiheessa mitään tee, kun on jo tehtävänsä tehnyt.

Kohtalo voi siis tuoda ihmisiä yhteen, mutta erottaa se ei voi (pl. sotatilanteet tmv.).

Vierailija
724/8206 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinua vain. Säjamä 🌞🌛 en ketään muuta.

Vierailija
725/8206 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan sinua tosi paljon ♡♡( )•( )

Vierailija
726/8206 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nice try!

Vierailija
727/8206 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

London ❤️

Vierailija
728/8206 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ei ole tasoja. Vain tutustumisenarvoisia ihmisiä. Mutta ei pidä unohtaa että on ne ulkoiset ominaisuudet jotka vaikuttavat, varsinkin jos ei tunne ihmistä ensin.

Vierailija
729/8206 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Ajatteletko olevasi ulkoisesti ja sisäisesti niin täydellinen ettet "alennu" iskemään naisia? Ei millään pahalla. Mutta minäkin teen johtopäätöksiä käyttäytymisestä.

Vierailija
730/8206 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat mut hyppimään seinille epävarmuudesta.

Vierailija
731/8206 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei heilaa helluntaina, niin ei koko kesänä!

Vierailija
732/8206 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei heilaa helluntaina, niin ei huolia huomenna!

Korjailin vain vähäsen.

Vierailija
733/8206 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ;D....jos ei heilaa helluntaina niin saa olla koko kesän kenen kans tahansa :)P

Vierailija
734/8206 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä sillä sinänsä väliä kuinka moni jossain lähestyy, mulla varmaan alkais ärsyttään jos jatkuvalla syötöllä pitäisi hätistellä jotain nobodyja pois kimpusta, mutta onhan se silleen sellanen mittari kuitenkin.

Että miks ylipäätään ihastua kehenkään kun tietää ettei ole mikään suosittu tyyppi, mutta eipä ihminen nyt muutenkaan varsinkaan tunne-elämältään aina kovin looginen ole.

Oikeastaan en halua edes miettiä koko asiaa, tulee vaan paska ja tyhmä olo.

Yrittää vaan jotenkin armahtaa itseään siitä typeryydestä ja ajatella, ettei tunteet katso sitä onko niihin todellisuudessa "oikeutta".

Tyhmyys astuukin kuvioihin lähinnä siinä kohti, kun alkaa toimia niiden tunteiden mukaan --> nolaa itsensä jne.

Suhun ei ainakaan kukaan tule vahingossakaan ihastumaan tuolla asenteella.

Ei se ole mikään asennekysymys.:D

Aina jauhetaan jotain, että itsevarmuudella saa ja asenteella pääsee, mutta ku kattelen ihmisiä joilla on jonkinlaista rakkauselämää, seksiä, kumppani ym., niin ei ne ole mitenkään sen parempia henkisesti kuin minä.

Tai sen itsevarmempia tai mitään.

Ei mussakaan oo mitään ihmeellisiä vikoja noin niinkuin ihmisenä, vaikka en mikään täydellinen persoona olekaan, mutta en vaan ole sellanen no, sellanen.

Ihan yleisesti tunnistettu ongelmahan se on, ettei samaa "tasoa" olevat kohtaa ja naiset pyörii siinä kuuluisassa k*llikarusellissa eikä niille kelpaa oman tasoiset --> ihmetellään, kun se kaikkien havittelema "tasokas" mies ei haluakaan pariutua (ne miehet panee kyllä taviksiakin, mistä joillekin syntyy harha siitä, että ois mahiksia sellaseen mieheen muutenkin kuin kännissä baarin jälkeen) ja katkeroidutaan, jäädään yksin jne.

Mä en pyöri missään karusellissa, mutta oon muuten tommonen. Harhainen käsitys itsestään ja ihastuu sellasiin jotka on paljon ylempänä.

Ei oikeesti kaikkea saa jollain fakin asenteella ja positiivisilla ajatuksilla, toi mun kuvaama pariutumisvinouma on ihan todellisuutta etenkin suurissa kaupungeissa.

Miksi et vaan ala tapailemaan niitä oman tasoisiasi "rumia" miehiä ja ihastu niihin?

En tiedä missä tapaisin sellaisia?

Ja en oikeastaan edes tiedä, mikä se mun "taso" on.

En siis ole mikään kaunis ja viehättävä, mutta en nyt varsinaisesti rumakaan (ei ole huomattavaa epäsymmetriaa, ihan paskaa ihoa, ylipainoa, ohutta tukkaa tmv.).

Aika tavikseksi itseni miellän, tosin mussa on sellanen transutwist ja oon aika roteva ja vähän lehmämäinen.

En osaa oikein selittää, mutta en ole ruma, vaan lähinnä ällö.

Ehkä mä vaan kipuilen hetken tätä, kun kehitin itselleni tässä kuluneen vuoden aikana jonkin pariutumiskriisin ja tää menee sit jossain vaiheessa ohi.

En siis koskaan aiemmin (ennen viime vuotta) miettinyt tosissani pariutumista eikä mua häirinnyt yksinolo oikeastaan ikinä, päinvastoin.

Kunnes sitten kehitin siitä kriisin ja nyt varmaan hetken puntaroin jatkanko kuten aina ennenkin eli yksin, vai alanko epätoivoisesti etsimään jotain ihan jees-tyyppiä joka pitäis mua jotenkin ihanana.

Todennäköisesti jatkan yksin, ku ei se yksinolo pääsääntöisesti ongelma ole.

Välillä vaan on tällaisia hetkiä kun tuntuu pahalta ja haluis, et joku välittäis ja näkis mussa jotain enemmän ku muissa.

Mutta nää on vaan hetkiä, huomenna oon jo fine.

Kuvauksen perusteella nimesi alkaa varmaankin A-kirjaimella?

Miten niin alkaa A-kirjaimella?? Ketä tarkoitat?

Niin, ketä?

Vierailija
735/8206 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, älä mun takii ainakaa hypi. (eikä tarvi kiukutella tähän kenenkää!) ;p

Vierailija
736/8206 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Ajatteletko olevasi ulkoisesti ja sisäisesti niin täydellinen ettet "alennu" iskemään naisia? Ei millään pahalla. Mutta minäkin teen johtopäätöksiä käyttäytymisestä.

Kyllä kaikkia tunteet liikuttaa, jos on oikeasti kunnolla kiinnostunut.

Ei ole olemassa niin ujoa ihmistä, etteikö uskaltaisi edes ihastuksen läheisyyteen jatkuvasti hankkiutua tai jollain tapaa tuoda itseään tykö.

Eikä toisaalta niin itsevarmaa ihmistä joka ei edes sisimmissään menisi epävarmaksi silloin, kun tunteet on isot.

Vierailija
737/8206 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, siima meni poikki... 🎣☹️

Vierailija
738/8206 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei vaiskaan, ei oikeesti menny. 😊❤️

Vierailija
739/8206 |